جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۶:۲۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 24 خرداد 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 2 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 3 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 4 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 5 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 6 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 7 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 8 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 9 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 10 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 11 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 12 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 13 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 14 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 15 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 16 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 17 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 18 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 19 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 20 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 21 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 22 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 23 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 24 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 25 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 26 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 27 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 28 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 29 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 30 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۹    
صنعت مدیریت ثروت یا صنعت بانکداری در سال 2017 با حضور 25 مدیر پیشرو میزان دارایی ها در جهان را 14 درصد افزایش داد؛این میزان ثروت البته همچنان در حال رشد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۹    
برخی تحلیلگران اقتصادی معتقدند در شرایط کنونی اقتصاد کشور نیازمند اخذ سیاست های جدید توسط دولت است و دولت چاره ای جز ایجاد اصلاحات اساسی در اقتصاد ندارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۴    
گمرک اعلام کرد: ثبت سفارش کالاهایی که بارنامه های حمل آن قبل از پایان خرداد97 صادرشده بصورت بدون انتقال ارز بلامانع است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۴    
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه سرمایه ها به سمت بازار سکه، خودرو و مسکن رفته و در نتیجه رشد قیمت ها ایجاد شده، تاکید کرد، دولت به دنبال این است که با مهار روند رشد نقدینگی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۴    
تلاش آمریکا برای پایین آوردن قیمت طلا برای تقویت قیمت دلار، به روسیه و چین امکان داد با خرید مقادیر قابل توجهی طلا به قیمت پایین ، ذخایر عظیمی از این فلز گران بها برای خود بوجود آورند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۴    
بر اساس نتایج حساب های ملی فصلی مرکز آمار ایران بر مبنای سال پایه 1390 ، نرخ رشد محصول ناخالص داخلی (به قیمت بازار) در سال1396 ، 3,7 درصد بوده است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۴    
گروه تروریستی داعش بار دیگر به بمب گذاری و کشتار در طول برگزاری رقابت های جام جهانی فوتبال 2018 تهدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۹    
وزیر اقتصاد: قطعاً مردم باید در آرامش زندگی کنند و اظهارنظرهای وزیر هم نباید این آرامش را برهم بزند. بنابراین اجازه می خواهم که هشدارها را نه در تریبون های عمومی که در محافل کارشناسی و تصمیم گیری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۹    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با پرداخت کفاره خداوند متعال می خواهد بنده اش را تربیت کند و همچنین فقرا از آنچه که برخورداران دارند بهره مند شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۴    
سفیر کشورمان در ایروان در دیدار با آرتور خاچاتریان وزیر کشاورزی ارمنستان ابراز امیدواری کرد: روابط دو کشور همانند گذشته در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی به صورت حسنه تداوم داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۴    
همراه اول شایعه ارائه 120 گیگ اینترنت رایگان به مناسبت عید سعید فطر را تکذیب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۴    
در حاشیه جلسه هیات دولت، تصویری از سوار شدن روحانی در ماشین ریاست جمهوری را مشاهده کنید. در حاشیه جلسه هیات دولت، تصویری از سوار شدن روحانی در ماشین ریاست جمهوری را مشاهده کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۴    
موافقت آمریکا با درخواست معافیت محصولات فولادی اروپایی از تعرفه های واردات بعید به نظر می رسد اما برخی از فولادسازان اروپایی همچنان به فکر صادرات به آمریکا هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۴    
دی ماه سال 1395 ساختمان پلاسکو در پی آتش سوزی فرو ریخت و ساخت مجدد این ساختمان تا کنون با اما و اگر مواجه بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۹    
نوسان بازار سکه و رشد قیمت آن تا بیش از دو میلیون و 500 هزار تومان در روزهای گذشته بانک مرکزی را بر آن داشته تا با ایجاد امکان تبدیل سکه های پیش خرید شده به اوراق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از ترمینال جدید فرودگاه بین المللی گرگان، ظرفیت پذیرش مسافر این فرودگاه به دو و نیم میلیون نفر در سال خواهد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۹    
مجری طرح زیتون گفت: 86 هزار هکتار از باغ های ایران به زیر کشت زیتون رفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۹    
به دنبال انتشار اخبار فرار مالیاتی وزیر فرهنگ اسپانیا در 10 سال پیش توسط مطبوعات این کشور، وی مجبور به استعفا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۹    
میرزا جبار عسگرزاده معروف به جبار باغچه بان ( 1264تا 1345) بنیان گذار نخستین کودکستان و نخستین مدرسه ناشنوایان ایران در تبریز است. او همچنین اولین مؤلف و ناشر کتاب کودک در ایران است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۹    
دبیرکل بانک مرکزی با اشاره به تصمیمات اخیر این بانک در رابطه با تعمیق بازار طلا، از بازارسازی برای اوراق گواهی پیش خرید سکه در بورس اوراق بهادار خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۹    
دبیرکل بانک مرکزی گفت: سرمایه گذاران در طرح پیش فروش سکه میتوانند در صورت تمایل رسید پیش خرید خود را به اوراق سکه طلا (با سررسید متناظر) که از ویژگی های امنیتی لازم برخوردار بوده و قابلیت خرید و فروش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۹    
فرماندار نظرآباد با اشاره به امتداد متروی کرج تا قزوین، گفت: رایزنی های لازم با مسئولان استان قزوین انجام شده تا یک ایستگاه نیز در نظرآباد راه اندازی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گرانی های کنونی هیچ منطقی ندارد و باید از معیشت مردم دفاع کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۰    
درحالی که فدرال رزرو نرخ بهره خود را افزایش داد و اشاره داشت روند افزایش نرخ بهره در آینده، سرعت می گیرد، با تداوم نگرانی ها در مورد مناقشات تجاری آمریکا-چین، سهام آسیایی افت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۵    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 32 ارز از جمله دلار، پوند و یورو افزایش و نرخ 4 ارز کاهش یافت و نرخ 3 ارز نیز ثابت ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۵    
عرضه ارز حاصل از پیش فروش کالا و خدمات صادرکنندگان در سامانه جامع تجارت امکان پذیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: کسانی که تا آخر خرداد به سامانه سهام عدالت شماره شبای خود را اعلام نکنند با ارائه گزارش این سازمان به شورای عالی اصل 44 قانون اساسی به عنوان منصرف معرفی می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۰    
علیرغم کاربرد موثر چک در شرایط تنگنای نقدینگی، اما در حال حاضر به دلیل عدم وجود تقارن اطلاعات در انجام معاملات، چک به یک ابزار پرریسک تبدیل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۰    
وزارت توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد که با افزایش جریان توریسم به علت جام جهانی اقتصاد روسیه به شکل قابل توجهی تقویت خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۵    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی نظامنامه انتخابات سازمان های نظام مهندسی ساختمان را ابلاغ کرد و گفت:به قدرت رسیدن نماینده های مهندسان در قالب هیات مدیره به این سازمان کمک می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۰    
وزیر نیرو با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قصد دارد تنازع آب را در ایران گسترش دهد گفت:مردم هیچ وقت در زمین این دولت غاصب بازی نکرده اند و وظیفه تریبون داران این است که موضوع آب را از لیست رقابت های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۶    
اوبر بانک اتریش در سایت خود خطاب به مشتریان اعلام کرد هرگونه فعالیت مرتبط با ایران را قطع کنند، چرا که امکان پرداخت پول از 4 نوامبر نخواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۵    
استاندار کرمانشاه اعلام کرد که علی دایی از محل کمک های مردمی که برای زلزله زدگان جمع آوری کرده است، یک روستا را به صورت کامل احداث خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۵    
روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس اعلام کرد: خط لوله اتصال فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی به پالایشگاه سوم ( پالایشگاه فازهای 4 و 5) این مجتمع به بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت ارزش تبادل تجاری با عراق در حال حاضر به 10 میلیارد دلار در سال رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۰    
در حالی که ارزهای دیجیتال تهدیدها و فرصت هایی را برای اقتصاد جهانی در سال های اخیر رقم زده اند، کارشناسان فناوری اطلاعات آن را فرصتی فراروی اقتصاد کشورمان می دانند که می توان با برنامه دقیق نهایت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری رسمی چین امروز پنجشنبه گزارش کرد که ایران در اقدامی قابل توجه در راستای رشد اقتصادی، درهای کشور را به روی سرمایه گذاران خارجی بازتر می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۰    
دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه طی پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۰    
نوسازی ماشین آلات فرسوده خط تولید صنایع کشور باهدف کیفیت بخشی محصولات تولیدی، رقابت با بازارهای جهانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۵    
فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره بانکی در این کشور را برای دومین بار در سال جاری میلادی 25 دهم درصد افزایش داد و به 1.75 تا دو درصد رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۰    
رهبر جوان کره شمالی پس از نشستن بر مسند قدرت در سال 2011 به یکی از مرموزترین چهره های جهان سیاست تبدیل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۰    
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1298 دلار و 61 سنت رسید. قیمت فلز زرد در جلسه قبل به پایین ترین رقم یک هفته اخیر یعنی 1292 دلار و 15 سنت رسیده بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۰    
آگاهی داشتن از علائم سکته مغزی و درمان به موقع آن می تواند آسیب های ناشی از این عارضه را کاهش دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۰    
از هر 10 کارفرمای انگلیسی، 9 نفر اعلام کرده اند که با مشکل برای یافتن نیروی کار ماهر مواجهند و به نظر می رسد بریگزیت این مشکل را تشدید خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۰    
آمارهای رسمی گویای آن است که در سال گذشته 257 میلیون و 400 هزار دلار نان شیرینی و بیسکویت از ایران به کشورهای مختلف صادر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۰    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان از افزایش قیمت مبلمان، صندلی خانگی و اداری تا 70 درصد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۰    
سازمان هواپیمایی جدیدترین آمار از پروازهای داخلی انجام شده در فرودگاه مهرآباد در اردیبهشت امسال را اعلام کرده که بر اساس آن درصد تاخیر پروازی اکثر شرکت های هواپیمایی کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۵    
بررسی گزارش ارزیابی کیفی خودروهای تولیدی در اردیبهشت ماه نشان از ثبات در کیفیت خودروهای سنگین دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۵    
متخصصان فعال در حوزه تکنولوژی همواره به کاربران گوشی های هوشمند، لپ تاپ و سایر وسایل الکترونیکی مجهز به باتری توصیه می کنند که با رعایت نکات مهمی می توانند عمر مفید باتری دستگاه های خود را به طور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۵    
بنیان گذاران واتس اپ از کار در دفتر مرکزی فیس بوک نفرت داشته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۵    
اینستاگرام اعلام کرده که قصد دارد قابلیت تبلیغ و خرید و فروش محصولاتش را به استوری ها نیز تعمیم دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۰    
یک کارشناس بازار سرمایه می گوید تصمیم دولت و بانک مرکزی مبنی بر انجام معاملات روی گواهی های ثبت سفارش برای معاملات ارزی و به وجود آمدن نرخ سوم ارز بعد از نرخ ارز نیما و نرخ ارز آزاد به کاهش ارزش پول ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۰    
پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان از این ماه، درخواست از مجلس برای حفظ تعاونی های سهام عدالت، گسترش تعاونی های کوچک و اختصاص 3000 میلیارد تومان اعتبار به طرح اشتغال روستایی از مهمترین عناوین خبری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۵    
دبیرکل بانک مرکزی با اشاره به تصمیمات اخیر این بانک در رابطه با تعمیق بازار طلا، از بازارسازی برای اوراق گواهی پیش خرید سکه در بورس اوراق بهادار خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۰    
زن خبرنگار ایرانی در میدان سرخ مسکو را مشاهده می کنید. فردا زن خبرنگار ایرانی در میدان سرخ مسکو را مشاهده می کنید. فردا
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۵    
مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی در پی ایجاد برخی شبهات رسانه ای، مهم ترین اقدامات صورت گرفته از تشکیل این مرکز در سال 1394 تاکنون را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۰    
بانکداری ایرانی آیا اصلاح حق بیمه خودروها در سال 97 صورت می گیرد ؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان وسیله نقلیه از شرکتهای بیمه گر می پرسند.