شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 9 مرداد 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 2 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 3 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 4 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 5 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 6 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 7 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 8 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 9 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 10 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 11 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 12 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 13 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 14 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 15 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 16 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 17 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 18 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 20 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 21 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 22 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 23 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 24 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 25 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 26 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 27 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 28 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 29 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 30 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۵    
وقتی درباره اختراعات و نوآوری های مهم و کسانی که آن ها را ساختند فکر می کنیم، اولین نام هایی که به ذهنمان می رسد ادیسون یا برادران رایت است و احتمالا نمی دانیم زنان مخترع زیادی هم وجود دارند. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۳    
نماینده ایران در هیئت عامل اوپک گفت که انتظار آمریکا از عربستان برای جبران افت تولید نفت ایران، نادرست است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۳    
در دو روز گذشته تقاضا برای خرید سکه افزایشی قابل توجه را تجربه کرده بود اما با مثبت شدن فضا، جو روانی حاکم بر بازار تغییراتی را تجربه کرد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۳    
مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بزودی می توانند بدون مراجعه به شعب یا بانکداری اجتماعی درخواست تسهیلات خود را از طریق اینترنت بانک و یا موبایل بانک ثبت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۳    
بانک قرض الحسنه مهر ایران با امضای سند همکاری میان مجمع خیرین مدرسه ساز، سازمان مدیریت نوسازی و تجهیز مدارس و مدیریت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به ساخت مدرسه برای دانش آموزان منطقه محروم این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۳    
کارنامه آزمون سراسری سال 97 منتشر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۳    
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران از بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ بازدید و با حضور در غرفه این بانک پاسخگوی بازدیدکنندگان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۸    
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان سرویس خرید بلیط هواپیما برای مقصدهای داخلی و خارجی در اپلیکیشن تاپ رونمایی کرد که با بهره گیری از آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۹    
بازار ارز و سکه روز سه شنبه شاهد سقوط به یکباره قیمت ارزهای خارجی چون دلار و یورو و سکه بود که ناشی از تحولات صورت گرفته در دو بعد بین المللی و داخلی ارزیابی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: با تایید ریاست جمهوری برای هدایت نقدینگی به سوی بازار سرمایه، تامین مالی سرمایه گذاری های جدید و ترغیب سرمایه گذاران به حضور فعال تر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۹    
ساخت و نوسازی 70 باب منزل مسکونی و هفت مدرسه درمناطق محروم زلزله زده استان کرمانشاه با مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از وعده دولت برای اجرای سیاست های جدید ارزی ظرف 48 ساعت آتی خبر داد و گفت: رییس کل جدید بانک مرکزی مذاکراتی برای سیاست های جدید ارزی داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش 35 درصدی قیمت خودروهای داخلی با عرضه نشدن این کالا توسط شرکت های تولیدکننده در بازار خرده فروشی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۹    
رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اجرای طرح ارائه تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: سالانه 25 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به استان ها برای ایجاد اشتغال روستایی اعطا می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۸    
به دلیل نوسانات بازار ارز، شمار زیادی از شهروندان عراقی که دارای سپرده در بانک های ایرانی بودند میلیون ها دلار ضرر کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۳    
برنارد هپتون که سابقه بازی در فیلم های سینمایی مشهوری، چون گاندی به کارگردانی ریچارد اتنبرا و بری لیندون به کارگردانی استنلی کوبریک را در کارنامه داشت، در 92 سالگی از دنیا رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۳    
طی سال های اخیر فضای مجازی با توجه به گستردگی آن جولانگاه انتشار اخبار مختلفی شده که بعضا خیلی از آن ها هم نادرست است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۸    
لباس سفیر کره جنوبی و همسرش در دیدار روحانی فردا لباس سفیر کره جنوبی و همسرش در دیدار روحانی فردا
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۹    
محمودرضا حقی فام افزود: خاموشی ها در هفته جاری نسبت به هفته قبل و دو هفته گذشته بسیار کمتر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۹    
وی ادامه داد: پس از این حادثه اسف بار از بالاترین سطح نظام از رهبر معظم انقلاب تا رئیس جمهوری و همه وزرا و مسئولان در کنار مردم به صحنه آمدند تا این زخم التیام یابد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۴    
نرخ معاملاتی در بازار ثانویه براساس دلار، امروز به 10 هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته 200 تا 250 تومان کاهش نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۴    
براساس محاسبات بانک مرکزی در تیرماه تورم تولیدکننده با 1.1 درصد افزایش به 13.1 درصد و تورم نقطه به نقطه تولیدکننده با 10.9 درصد رشد به 27.8 درصد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۹    
مینو بیگی، مستندساز سینمای ایران بر اثر سانحه رانندگی در کرمانشاه، دار فانی را وداع گفت و صبح امروز به خاک سپرده شد. مینو بیگی مستندساز سینمای ایران در اثر سانحه تصادف درگذشت. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۹    
بعد از اعلام خبر های مثبت در حوزه ارزی از سوی دولتی ها و انتظار بازار برای رونمایی از بسته جدید ارزی دولت، سیر نزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز از دیشب آغاز شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۴    
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور با حضور حجت بهاری فر و دکتر مصطفی زندی و به میزبانی بیمه "ما" برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۴    
بانکداری ایرانی پس از جدایی تهرانفر از بانک صادرات زمزمه حضور او در بانک کارآفرین جدی شد که بالاخره ظاهرا صلاحیتش تائید و موضوع رسما اعلام شده است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اعلام کرد: مستندات لازم برای ثبت ملی اضطراری خانه پدری فروغ فرخزاد شاعر معاصر در تهران تکمیل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار محدود شدن ارز مسافرتی شد و تصریح کرد: پرداخت ارز مسافرتی یعنی دولت هزینه سفر عده ای به خارج از کشور را از بودجه عمومی بپردازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می گوید سیاست تزریق ارز به بازار برای کنترل قیمت ها فساد آور بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه افزایش ایجاد شده بر سرمایه ناشی از به روز کردن دارایی افراد است، گفت: باید اخذ مالیات بر عایدی سرمایه با کاهش ارزش پول ملی منتفی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۹    
شبکه فروش به عنوان بازوی اجرایی قدرتمند شرکت های بیمه، نقش حیاتی و تاثیر گذار را در این صنعت ایفا می کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۹    
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به حجم تقاضای خرید سکه در بازار به مردم توصیه کرد: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی حتماً از واحدهای دارای جواز، سکه خریداری کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۹    
نماینده مردم تهران در مجلس از افزایش امضاهای نامه نمایندگان به رییس جمهور با 200 امضاء برای تغییر در تیم اقتصادی دولت خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۵    
بانکداری ایرانی فصل مجامع شرکت ها به پایان رسیده و اغلب شرکت ها پرونده سال 96 خود را با کام شیرین سهامداران بستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۰    
در ساعات اولیه امروز نرخ هر دلار آمریکا با کاهش اندک نسبت به روز گذشته در محدوده 10 هزار و هفتصد تا 11هزار تومان خرید و فروش می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۵    
رئیس جمهوری گفت: ایران همواره برای توسعه مناسبات و حسن رابطه با کشورهای اروپایی آماده است و اکنون پس از خروج غیرقانونی آمریکا از برجام، در فرصت محدود باقیمانده ، توپ در زمین اروپا قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۵    
رییس جمهور اندونزی به وزرای خود گفت باید ذخایر ارزی خود به دلار را افزایش دهیم و به سمت بیو دیزل حرکت کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۵    
دیروز اوراق تسهیلات مسکن اسفند95 (تسه9512) با رشد 8/ 0 درصدی به قیمت 65 هزار و 454 تومان معامله شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است از آنجایی که ارتباط میان ایران و آمریکا بر اساس اطلاعات دروغ شکل می گیرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: امروز بعد از ظهر، استیضاح کنندگان به طرح سؤالات خود از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص التهابات بازار، مشکلات اقتصادی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۵    
ریال از آوریل تاکنون نیمی از ارزش واقعی خود را از دست داده است که دلیل آن ضعف اقتصادی، مشکلات مالی بانک های داخل، تقاضای بیش از اندازه برای دلار در داخل ایران به دلیل نگرانی از تأثیر تحریم ها است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور از تدوین بسته جدید اقتصادی توسط رئیس کل بانک مرکزی و اقتصادی دولت خبر داد و گفت: امیدواریم تا آخر هفته جاری این بسته پیشنهادی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور اعلام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۵    
انجمن خودروسازان و نمایشگاه داران انگلیس از کاهش 47.2 درصدی فروش و تولید خودرو و کاهش 50 درصدی سرمایه گذاری خودرو در این کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل راهکارهای سازمانی اپراتور دوم تلفن همراه از انجام روزانه بالغ بر 10 هزار تراکنش بر بستر سامانه پرداخت موبایلی این اپراتور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۰    
بورس تهران امروز نیز با افزایش فزاینده قیمت ها همراه بود به طوری که اکثریت سهم ها از جمله خودرویی ها، فلزی ها و نفتی ها توانستند نسبت به روز گذشته افزایش قیمت بیش از چهار درصد را تجربه کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۵    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از آغاز پایش کارت های بازرگانی خبر داد و از بانک مرکزی خواست تا تمامی گشایش های صورت پذیرفته از ابتدای سال را اعلام کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۵    
حضور شتاب دهنده نوین تک وابسته به شرکت پرداخت نوین آرین در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپشتاب دهنده نوین تک امسال با معرفی جدیدترین خدمات و محصولات خود دومین حضور فعالش را در نمایشگاه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۰    
محمدرضا ادبی معاون عملیات بانکی و حسینی کناروئی مدیر امور استان های بانک ایران زمین به منظور بررسی عملکرد شعب در حوزه های مختلف بانکی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده و از شعب این استان بازدید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۶    
ساختمان های ستادی و شعب بانک ملی ایران که بسیاری از آنها قدمت تاریخی و ارزش میراث فرهنگی دارند، به مرور و با حداکثر توان مورد بازسازی یا بهسازی قرار می گیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۱    
کتاب تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط با حمایت بانک صنعت و معدن چاپ و منتشر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۱    
بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین بانک های منطقه، گام های بزرگی را در زمینه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برداشته که راه اندازی یک واحد مستقل ستادی به این منظور و ایجاد سامانه جامع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۱    
رییس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات اعلام کرد: این شعبه در سال 96 به میزان یکهزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۶    
بانک تجارت به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، ارائه خدمات گوناگونی همچون امکان شارژ مستقیم سیم کارت بر روی خودپردازها و سامانه های برداشت مستقیم و واگذاری سرویس توسط مشتریان را در سال جاری به اجرا در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۶    
از تاریخ چهارم شهریورماه سالجاری صرفا واگذاری چک های صیادی و چک های غیر صیادی تاریخ آتی که قبلا از طریق بانک رفاه در سامانه بانک مرکزی ثبت اطلاعات شده اند ، امکان پذیر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۶    
بالغ بر 7 میلیون تن گندم مازاد کشاورزان با عاملیت بانک کشاورزی تا ابتدای مرداد سال1397 خریداری و بیش از 45000 میلیارد ریال بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان واریز شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۶    
سیزدهمین جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر در سالجاری ، این هفته با حضور معاون اداری و توسعه منابع انسانی برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۱    
بانکداری ایرانی رئیس کمیته پولی و بانکی مجلس از توافق دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز خبر داد و گفت: رئیس کل جدید بانک مرکزی طرح کمیسیون اقتصادی در خصوص تقویت بازار ثانویه ارز را پذیرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۶    
درحالی که دولت قصد دارد بسته سیاستی جدیدی برای کنترل بازار ارز و سکه ارائه کند قیمت ارز و طلا در بازار آزاد سیرنزولی پیش گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در روزهای اخیر 35 اخلالگر اصلی اقتصادی بازداشت و درهمین مورد هفت پرونده مهم مرتبط با سکه و ارز تشکیل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۱    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جوهر اتاق اصناف ایران درباره حذف قیمت انواع سکه از تارنمای اتحادیه طلا گفت: حذف قیمت به دلیل توقف معاملات است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۱    
ارقام مختلف برنج مازندران با گذر از کشاورزی سنتی به مکانیزه بویژه در بخش برداشت، از امسال به صورت رسمی به خرید تضمینی دولت پیوست .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۱    
پست بانک ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: حساب های مسدود شده پست بانک ایران تا هجدهم مرداد ماه جاری به طور موقت فعال شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۶    
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به شروع به کار رییس کل جدید بانک مرکزی گفت که سیاست های جدید این بانک توسط تیم اقتصادی دولت بزودی اعلام خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و هند از ادامه خرید نفت از ایران توسط هند خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح دو شعبه بانک بورسی و فرابورسی در هند خواهیم بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: در مناطق شمالی کشور اندکی خلل در سوخت رسانی وجود داشت که ارتباطی به مساله تامین بنزین نداشت بلکه مشکل در بخش انتقال بود و اکنون برطرف شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل بهداشت و مدیریت سازمان دامپزشکی کشور گفت: امکان انتقال بیماری تب کریمه کنگو به افراد به دلیل مصرف گوشت قرمز در ایران وجود ندارد زیرا گوشت دام هایی که در قصابی ها وجود دارد تحت نظارت سازمان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۵    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا که سرمایه گذاران در آستانه نشست سیاست پولی آمریکا بلاتکلیف بودند، تغییر چندانی نداشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۵    
وزیر اقتصاد که در ابتدای حضورش در وزارتخانه وعده ایجاد تحول در مدیران بانک ها را داده بود، ظاهرا به گفته خود پایبند مانده است و هر چند وقت یکبار یک مدیر بانکی تغییر می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۰    
با افزایش خوش بینی نسبت به حصول توافق تجاری با آمریکا و افزایش بهای نفت، دلار کانادا بالاترین سطح هفته های اخیر خود را به ثبت رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۵    
در پی روند صعودی قیمت ها در بازار ارز و طلا و شدت گرفتن آن، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران دلیل آن را جو روانی و سوداگری عنوان و تصریح کرد: ذخایر ارزی کشور از 120 میلیارد دلار هم بیشتر است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۰    
رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی تاکید کرد تولید خودروهای خانواده تندر 90 و ساندرو متوقف نخواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۰    
کارشناس بازار کار معتقد است در طرح اشتغال روستایی وزارت کار نباید از متقاضیان تسهیلات اشتغال، انتظار ارائه طرح های تولیدی داشته باشد چون ریسک کار تولیدی در شرایط فعلی بالا است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از افزایش قیمت مرغ به 10 هزار و 100 تومان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۵۵    
جوایز قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه امید آینده اهدا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۵۰    
ترامپ در چرخشی 180 درجه ایی و ضمن تکرار اتهامات قبلی گفت : بدون هیچ پیش شرطی و در هر جا و هر موضع حاضرم با مقامات ایران دیدار کنم. این برای ایران و آمریکا و دنیا خوب است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۵۰    
وزیر خارجه آمریکا هم از درخواست ترامپ برای مذاکره با ایران حمایت کرد و گفت:اگر ایران نشان دهد متعهد به تغییرات اساسی در رفتار با مردم بوده وارد توافق هسته ای ارزشمند شود، ترامپ آماده مذاکره است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۵۰    
یک منبع آگاه در بانک مرکزی درباره خبر بازداشت ولی الله سیف رئیس سابق بانک مرکزی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آقای سیف دستگیر و یا احضار نشده و اینگونه مطالب شایعه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۴۵    
در حالی که برای تولید هر کیلو هندوانه به حدود 500 لیتر آب نیاز است، این که بدانیم سومین صادر کننده هندوانه در جهان شده ایم نه تنها افتخارآمیز نیست بلکه حتی نشان دهنده سوءمدیریت در کنترل و برنامه ریزی ...