جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۱:۳۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 20 مهر 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 2 مهر 1397 بانکداری ایرانی 3 مهر 1397 بانکداری ایرانی 4 مهر 1397 بانکداری ایرانی 5 مهر 1397 بانکداری ایرانی 6 مهر 1397 بانکداری ایرانی 7 مهر 1397 بانکداری ایرانی 8 مهر 1397 بانکداری ایرانی 9 مهر 1397 بانکداری ایرانی 10 مهر 1397 بانکداری ایرانی 11 مهر 1397 بانکداری ایرانی 12 مهر 1397 بانکداری ایرانی 13 مهر 1397 بانکداری ایرانی 14 مهر 1397 بانکداری ایرانی 15 مهر 1397 بانکداری ایرانی 16 مهر 1397 بانکداری ایرانی 17 مهر 1397 بانکداری ایرانی 18 مهر 1397 بانکداری ایرانی 19 مهر 1397 بانکداری ایرانی 20 مهر 1397 بانکداری ایرانی 21 مهر 1397 بانکداری ایرانی 22 مهر 1397 بانکداری ایرانی 23 مهر 1397 بانکداری ایرانی 24 مهر 1397 بانکداری ایرانی 25 مهر 1397 بانکداری ایرانی 26 مهر 1397 بانکداری ایرانی 27 مهر 1397 بانکداری ایرانی 28 مهر 1397 بانکداری ایرانی 29 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 مهر 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۲    
براساس آمارها،حجم بدهی بانک ها و موسسات اعتباری به بانک مرکزی در پایان مرداد امسال به 148 هزار و 840 میلیارد تومان و رسید، سهم بانک های غیردولتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۵    
پاکستان که اصلی ترین گذرگاه پروژه جاده ابریشم جدید چین است از صندوق بین المللی پول برای دریافت یک بسته نجات تقاضای کمک کرده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۰    
همسر رئیس جمهور فرانسه از مسجد ایرانی کبود در ایروان بازدید کرد. در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس بین المللی فرانکفونی که با حضور سران کشورهای فرانسوی زبان در ایروان در حال برگزاری است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۵    
بانکداری ایرانی معاون رییس جمهور با تاکید بر اینکه تعداد بازنشستگان بکار گرفته شده در نظام بانکی بسیار اندک است، گفت: تنها یک تا دو مدیر بانکی مشمول قانون منع بکارگیری می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۰    
گروه خودروسازی سایپا خبر برکناری مدیر عامل خود را که از روز گذشته در فضای مجازی انعکاس فراوانی داشت، تایید نکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۰    
خدمات به نابینایان به عنوان وظیفه ای در حوزه مسئولیت اجتماعی نمایندگان فناوری اطلاعات بانک ها قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۴    
تعداد 25340 میلیون انواع اوراق بهادار در سومین هفته پاییز امسال به ارزش 85173 میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و 120 هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب 20، 3 و یک درصد کاهش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۴    
یکی از اتفاقات جالب توجه مشاهدات عینی خبرنگار ما در یک اغذیه فروشی بین چند مشتری بود که بسیار باعث تعجب است؛ چند مرد جوان هنگام صرف غذا با تلفن مشغول صحبت و خرید و فروش دلار بودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۴    
محمود بهمنی ، درباره تاثیر اجرای لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم(CFT) و اجرای توصیه های گروه اقدام ویژه مالی ( FATF ) در قیمت ارز در کشور گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۹    
سخنگوی وزارت بازرگانی چین از آمریکا خواست دست از اتهام زدن علیه پکن بردارد و به افزایش تعرفه ها، جنگ تجاری و نهایتا راهبرد یکجانبه گرایی پایان دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۹    
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: با هدف توسعه ارایه خدمات برای شهروندان نابینا یک باجه از یک شعبه هر بانک میز خدمت روشندلان می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۹    
هند در شهریور ماه از ایران بیشتر نفت خرید و این میزان به روزانه 528 هزار بشکه نفت رسید که نسبت به پارسال 27 درصد بیشتر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۴    
در این روش فیلمبرداری فیلم با سرعت معمولی فیلمبرداری می شود و در زمان نمایش سرعت پخش آن را کاهش می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۴    
سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش شدید باد در اکثر مناطق کشور طی امروز، فردا و روز یکشنبه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه به رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواستار رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در واگذاری سهام متعلق به صندوق بازنشستگی فولاد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۴    
براساس تفاهم نامه صندوق رفاه دانشجویان و بنیاد علوی، 30 میلیارد ریال وام برای توانمندسازی دانشجویان در دانشگاه های کم برخوردار اختصاص یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۹    
وزارت خزانه داری آمریکا برای جبران کسری بودجه این کشور، 74 میلیارد دلار اوراق قرضه را در هفته جاری میلادی فروخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است کاهش نرخ ارز، بازار دلالان صنعت خودرو و خرید و فروش را کساد می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۹    
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه قیمت سکه و طلا در هفته گذشته به جز ظهر چهارشنبه با ثبات نسبی همراه بود، اظهار کرد: پیش بینی می شود تا دوشنبه هفته آتی این روند ادامه پیدا کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ملت ما از سختی ها عبور خواهد کرد و اعتبار پول ملی را باز می گرداند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۹    
گزارش های منتشر شده نشان می دهد که هکرها و مجرمان سایبری توانسته اند در 9 ماهه نخست سال جاری 2018 میلادی یک میلیارد دلار ارز رمزنگاری شده به سرقت ببرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۹    
گزارش ها حاکیست که شهروندان ونزوئلایی باید به منظور پرداخت هزینه صدور و تمدید گذرنامه از ارزدیجیتالی اختصاصی دولت این کشور استفاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۴    
بشار رسن هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در اردوی تیم ملی عراق به سر می برد، به خاطر درگذشت مادر گرامی خود عزادار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۴    
بارش باران و نیز وزش باد شدید سبب شد، تا امکان صعود از تعدادی از کوهنوردانی که به قصد قله کلکچال در حرکت بودند، گرفته و این افراد در مسیر گرفتار شود. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۴    
شاخص های سهام وال استریت پنج شنبه شب هم به سقوط سنگین خود ادامه دادند و این درحالی صورت می گیرد که سرمایه گذاران در مورد افزایش نرخ بهره و تأثیر جنگ تجاری بر درآمد شرکت ها، نگرانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۹    
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه طرح رجیستری تلفن همراه به پایان رسید، گفت: مرحله بعدی برای مودم ها و مسیریاب ها انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۹    
یک روزنامه آمریکایی از تسلیم شدن آمریکا در برابر مخالفت کشورهای خریدار نفت ایران خبر داد و عنوان داشت که واشنگتن حاضر شده تحریم های نفتی علیه تهران را کاهش بدهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۹    
متوسط قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران در ماه سپتامبر شهریور 97با 4 دلار و 82 سنت افزایش در مقایسه با ماه پیش از آن به 75.28 دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۹    
روسیه از احتمال دیدار ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ در آبان ماه سال جاری در پاریس خبر داد. به گزارش مهر به نقل از چنل نیوز آسیا، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد در صورت تمایل طرف آمریکایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۴    
فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفافیت مجلس می گوید دولت برنامه ای برای جنگ اقتصادی ندارد و انتظار می رود برنامه سه گانه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت صنعت بیمه تاکید کرد و گفت:ساماندهی شرکت های بیمه ورشکسته ضرورت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: روند کنونی قیمت بازار مسکن نزولی بوده و این احتمال می رود که روند تداوم پیدا کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید در اصلاح قانون بودجه تنها 6درصد از جرایم بانکی تولیدکنندگان بخشوده شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۹    
مدیرعامل سامسونگ موبایل، از اندازه بزرگ گوشی های هوشمند تاشو و منعطف این شرکت خبر داد که نقش تبلتی را که در جیب کاربران جا می شود، را ایفا می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۹    
در طی هفته ها و ماه های گذشته دیده شده تبلیغات ناصحیحی برای جذب نقدینگی به بازار سرمایه صورت می پذیرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۴    
حدود 28 میلیون مسافر داخلی و خارجی با 230 هزار پرواز در نیمه نخست امسال در فرودگاه های کشور جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 13 و 10 درصد کاهش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۴    
افزایش تولید و ارتقای بهره وری در حالی از مهمترین اهداف اجرای طرح پرداخت تسهیلات اشتغال به عشایر محسوب می شود که این متقاضیان ساده زیست با شرایط دشواری در مسیر پر پیچ و خم دریافت این تسهیلات روبرو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۴    
چین اتهامات جاسوسی را که وزارت دادگستری آمریکا به یکی از ماموران این کشور زده و بر همین اساس او را بازداشت کرده است، تکذیب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۳    
فرمانده انتظامی بهبهان با اعلام اینکه امشب 300 گرم طلا از یک طلافروشی در بهبهان سرقت شده است، گفت: گشت های انتظامی برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۸    
منابع رسمی کنیا اعلام کردند افراد مسلح روز پنجشنبه در دارالسلام پایتخت تانزانیا " محمد دوجی " تاجر تانزانیایی را که جوانترین میلیاردر قاره آفریقا به شمار می آید ربودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۸    
امروزه به دلایل مختلف، اطراف ما، مملو از موادی است که در بدنمان تولید رادیکال های آزاد کرده و از این طریق، سلامت ما را تحت تأثیر قرار می دهند و لزوم مصرف آنتی اکسیدان ها را دوچندان می کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۸    
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران گفت: بعد از گذشت 100 سال از استانداردسازی در کشور از استانداردسازی محصولات بومی خود غافل مانده ایم که در سال آینده این مساله باید مورد توجه قرار بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۸    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف معتقد است با سهم ناچیز بخش تعاون در اقتصاد نمی توان یک بانک تخصصی برای تعاونی ها تشکیل داد ...