شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۴Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 17 آذر 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 آذر 1397 بانکداری ایرانی 2 آذر 1397 بانکداری ایرانی 3 آذر 1397 بانکداری ایرانی 4 آذر 1397 بانکداری ایرانی 5 آذر 1397 بانکداری ایرانی 6 آذر 1397 بانکداری ایرانی 7 آذر 1397 بانکداری ایرانی 8 آذر 1397 بانکداری ایرانی 9 آذر 1397 بانکداری ایرانی 10 آذر 1397 بانکداری ایرانی 11 آذر 1397 بانکداری ایرانی 12 آذر 1397 بانکداری ایرانی 13 آذر 1397 بانکداری ایرانی 14 آذر 1397 بانکداری ایرانی 15 آذر 1397 بانکداری ایرانی 16 آذر 1397 بانکداری ایرانی 17 آذر 1397 بانکداری ایرانی 18 آذر 1397 بانکداری ایرانی 19 آذر 1397 بانکداری ایرانی 20 آذر 1397 بانکداری ایرانی 21 آذر 1397 بانکداری ایرانی 22 آذر 1397 بانکداری ایرانی 23 آذر 1397 بانکداری ایرانی 24 آذر 1397 بانکداری ایرانی 25 آذر 1397 بانکداری ایرانی 26 آذر 1397 بانکداری ایرانی 27 آذر 1397 بانکداری ایرانی 28 آذر 1397 بانکداری ایرانی 29 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۴۲    
بانکداری ایرانی با شروع ثبت نام دریافت کارت سوخت، برخی از بانک ها با هدف جذب منابع و کارمزد این تراکنش ها دست به کار شدند و با ارائه طرح های ویژه ای، مشوق هایی را برای کاربران در نظر گرفتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۱:۲۴    
بیمه کارآفرین صورت های مالی شش ماهه نخست سال جاری را منتشر کرده است که براساس آن به ازای هر سهم 32 ریال سود محقق کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۳    
تورم بر فعالیت های صنعت بیمه تاثیرات قابل توجهی خواهد داشت که می توان به این تأثیرات از جنبه های هزینه های عملیاتی، منابع انسانی، سرمایه گذاری و ... نگاه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۶    
وام 1 میلیون و 700 هزار تومانی برای زوج های نابارور مدیر گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: علاوه بر بیمه تکمیلی، هر زوج نابارور 1 میلیون و 700 هزار تومان بسته حمایتی می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۱    
16 آذر ماه روز دانشجو نام گرفته و یادواره ای است برای تکریم دانشجویان و توجه به جایگاه علمی کشور. بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز همواره در راستای گسترش تعاملات با جامعه دانشگاهی و توسعه علمی کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۶    
صابر عسکرپور، مدیر امور مالی بانک مسکن با تشریح تصمیم جدید بانک مرکزی، یک پیشنهاد در خصوص بهتر شدن کارایی این ابزار ارایه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۳    
سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به اقدامات مطلوب سال های اخیر بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی بیان داشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۴    
استاندار خراسان جنوبی از رئیس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات بخاطر تلاش ها و اقدامات ارزنده در پیگیری و انجام امور مربوط به کارگروه تخصصی اشتغال استان قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۱    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دستور ایشان به این بانک برای تقویت هرچه بیشتر ارزش پول ملی و نیز رعایت استقلال بانک مرکزی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۸    
عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت:روزی که دلار جهشی بالا رفت، کالاها از قبل در صنوف موجود بود و لحظه ای قیمت کالا افزایش یافت اما حال که کاهش قیمت ارز را شاهد هستیم ولی کاهش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۹    
از مجموع 84.6 میلیمتر بارش ثبت شده در 76 روز ابتدایی سال آبی جاری، 35.3 میلیمتر بارش در 16 روز ابتدایی آذرماه به ثبت رسیده که این میزان بارش، آذرماه 97 را به یک ماه پربارش تبدیل کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۹    
معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک با بیان اینکه حدود 11 هزار واحد تولیدی کمترین ظرفیت تولید را دارند یا نیمه تعطیل هستند گفت: بازگرداندن آنها به بیشترین ظرفیت تولید از اهم برنامه کاری وزارت صمت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۶    
محمد رضوانی فر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) منصوب و جانشین مرتضی لطفی در این سمت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۳    
پیش زمینه اصلاح نظام بانکداری کشور، با در نظر گرفتن اینکه بانک ها در این روند نباید تضعیف شوند، این است که ابتدا نگاه خود را به این نظام تغییر داده و اصلاح کنیم و سپس با در نظر گرفتن مصالح اقتصادی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۱:۳۶    
چندی پیش بانک مرکزی بخش نامه احراز هویت در ارائه خدمات اپلیکیشن های موبایلی بانکی و مالی را با توجه به وضعیت نابه سامان احراز هویت در سرویس های بانک ها صادر و بر رعایت الزامات امنیتی تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۱:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:در صورت عدم رعایت ضوابط نظارتی بانک مرکزی توسط شرکت های psp، مجوز آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۱:۳۶    
قرعه کشی بزرگ جشنواره "عید تا عید سکه" فردا(یکشنبه 18 آذر ماه) برگزار خواهدشد. جشنواره عید تا عید سکه شرکت به پرداخت ملت با شعار عیدتو سکه کن از 31 مرداد امسال همزمان با ایام مبارک عید قربان آغاز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۱:۱۱    
مقایسه چند مورد مهم در بودجه سال جاری و آینده نشان می دهد بودجه شرکت های دولتی ، بانک ها و موسسات غیر انتفاعی به دلیل نوسان ارزی با افزایش 52 درصدی روبرو شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۲    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در حالی که ایران خودرو قیمت 4 خودرو را افزایش داده است، گفت: اجازه افزایش قیمت در اختیار خودروسازها نیست، اما به دنبال این افزایش قیمت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۹    
جزئیات لایحه بودجه 98 نشان می دهد، رقم کل بودجه 1730 هزار میلیارد تومان بوده و هزینه ها که عمده آن مربوط به حقوق و دستمزد است، با رشد 40 درصدی همراه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۳    
کنگره آمریکا اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه را بررسی می کند، بنابراین بانک مرکزی روسیه به بانک های ا ین کشور نسبت به مخاطرات جدی تر از سوی آمریکا هشدار داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۷    
با توافق رئیس سازمان دامپزشکی با مسئولان استان آذربایجانغربی، واردات گوشت، دام زنده، نهاده های دامی، انواع دارو و واکسن از طریق بازرگان در مرز ترکیه با سرعت بیشتری انجام می شود در واقع این پاسخی به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۴۵    
تیبا 2 امروز در بازار به قیمت 44 میلیون و 500 هزار تومان و دنا به قیمت 81 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۴۲    
پس از روزهای پرالتهاب بازار موبایل، یک واردکننده دیگر نیز محموله جدید از گوشی را با ارز نرخ سنا وارد و عرضه کرده و امیدوار است با تعدیل محدودیت های نانوشته بر واردات گوشی، بازار موبایل به ثبات برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۹    
پس از آنکه بلومبرگ برنامه اتحادیه اروپا برای به چالش کشیدن سلطه دلار را افشا کرد کمیسیون اروپایی برنامه جامع خود برای تقویت یورو و تضعیف دلار را منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۷    
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی به عنوان متولی حمایت از تولیدات بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور سالانه بین 90 تا 95 درصد منابع خود را به این بخش اختصاص می دهد بنابراین تامین منابع مالی این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۱    
وزیر راه وشهرسازی با توجه به مشکلات شرکت های هواپیمایی برای تامین ارز مورد نیاز خود از بانک مرکزی گفت: مشکل این شرکت ها برای دریافت ارز از سامانه نیما برطرف شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۱    
معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن گفت: الزام های بهره برداری از خط آهن قزوین - رشت تا 2 ماه آینده تکمیل و این مسیر به شبکه ریلی کشور افزوده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۳    
اگر خانواری وام مسکن یکم ویژه زوجین را دریافت کرده باشد،در آبان ماه موفق شده حداکثر یک واحد 39 متری در منطقه 19 یعنی ارزان ترین منطقه تهران خریداری کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۷    
آمریکا که امیدوار بود از طریق عربستان و متحدانش، نشست 175 اوپک را به محلی برای تشدید فشارها به ایران تبدیل کند و حتی برای تحقق آن نماینده ویژه ای عازم وین کرده بود، در سایه ایستادگی هیات ایرانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۱۵    
مدیرکل سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی شمالغرب کشور گفت: بررسی ها و تحلیل های انجام شده در آذربایجان غربی بیانگر وجود نیم درصد از طلای جهان و 31 درصد از طلای کشور در خاک این استان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۱۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه، تخصیص 17 هزار میلیارد ریال اعتبار در بودجه 98 برای گسترش پوشش بیمه روستاییان و عشایر را خواستار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۹    
با وجود همنوایی کشورهای اوپک و غیر اوپک برای نقش آفرینی بیشتر در بازار نفت، اما به نظر می رسد اتحاد روسیه و عربستان در این بازار و به دنبال آن توافق چین و آمریکا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۹    
عضو هیات مدیره صندوق مادر تخصصی سرمایه گذاری کشاورزی گفت: 127 صندوق توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی به شکل استانی در کشور فعال است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۶    
رییس انجمن علمی ایمنی زیستی گفت: در حال حاضر هیچ محصول تراریخته (مهندسی ژنتیک) در کشور تولید نمی شود که البته این موضوع با توجه به سلامت بالای این محصولات جای خوشحالی ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بازگشایی یکهزار و 300 واحد صنعتی در سال جاری، گفت: با بازگشت این واحدهای صنعتی به چرخه تولید 18 هزار نفر سر کار خود بازگشتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۸    
امروز درحالی طلا و سکه با افزایش قیمت نسبی مواجه شد که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، دلیل آن، افزایش نرخ جهانی طلا و تغییرات در بازار نفت اوپک بوده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۵    
وزیر فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که وضعیت بازار گوشی تلفن همراه مناسب نیست از تشکیل کارگروهی برای بررسی مباحث مربوط به گوشی های توقیفی، واردات گوشی و ارز تخصیص یافته به آن ها خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۵    
نیسان موتورز اعلام کرد که بالغ بر 150 هزار دستگاه خودروی تولیدی خود را در ژاپن بعلت سهل انگاری در بازرسی های نهایی محصولات در کارخانه فراخوان داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۲    
تغییرات نرخ ارز باعث شده مخابرات که هزینه ها ارزی و درآمدها ریالی است، با مشکل مواجه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۲    
امکان ارائه تمامی سرویس ها و خدمات مخابراتی (تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت و همراه اول) به اتباع خارجی دارای مجوز با توجه به مدارک و مستندات قانونی فراهم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۹    
مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، از احداث دو مجتمع جدید پتروشیمی در این منطقه خبرداد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۶    
بانک های آمریکایی درتلاشند تا از وزارت خزانه داری آمریکا برای تحریم افراد و شرکت های اروپایی در ارتباط با ایران، معافیت کسب کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۶    
فولکس واگن روز جمعه اعلام کرد که خط تولید این شرکت خودروسازی ظرفیت 15 میلیون دستگاه خودروی برقی و الکتریکی را دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۳    
رییس دانشگاه علمی کاربردی مشاوران املاک با بیان اینکه 95 درصد فارغ التحصیلان ما جذب بازار کار می شوند گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۹    
رئیس دفتر هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشمندان حاضر در این نمایشگاه به سخنان مقام معظم رهبری درباره اقتصاد دانش بنیان گوش دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۸    
بانکداری ایرانی مراسم امضاء تفاهم نامه میان بانک ملت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد امروز در تهران برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۵    
رئیس پلیس فتا ناجا از تذکر به مدیران سایت های دیوار و شیپور خبر داد و گفت: مدیران این سایت ها بیش از توجه به بحث امنیت، به درآمد توجه می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۰    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: افزایش تقاضا برای سکه و افزایش قیمت اونس جهانی سکه را گران کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۵    
وزیر نیرو در حاشیه اجلاس بین المجالس با رئیس مجلس افغانستان دیدار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۰    
بانکداری ایرانی - سرمایه زکشت در تیرماه سال 96 از محل مطالبات حال شده سهامداران از 100 میلیارد ریال به 200 میلیارد ریال افزایش یافته است و سهامدار عمده آن نیز موسسه خیریه علی و حسین همدانیان با دارا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۸    
طی 24 ساعت گذشته، بیت کوین برای چندمین بار سقوط قیمت را تجربه کرد و به زیر 3500 دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۸    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی با معاملاتی کم حجم در تالار شیشه ای روبرو بودند که سیگنال های تکنیکالی برای چارتیست ها به تحرک نوسانگیران در بازار کم حجم امروز انجامید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۸    
بر اساس قانون جدید دولت ژاپن قصد دارد، حدود 345 هزار کارگر خارجی را در حوزه های ساخت و ساز، خدمات غذایی، پرستاری و دیگر حوزه ها جذب کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۸    
از روز دوشنبه هفته جاری تا اواخر هفته، جوی آرام در اغلب مناطق کشور پیش بینی می شود و در شهرهای پرجمعیت و صنعتی افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۵    
ارز مسافرتی امروز با افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته به 13 هزار و 391 تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۷    
شاخص بورس با 223 واحد رشد در پایان معاملات امروز به کانال 167 هزار واحد وارد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۷    
همایش مبارزه با فساد در ایران، نظام مند یا موردی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۴    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر یک روزه به شیراز، ضمن بازدید از شعب این شهرستان و دیدار با کارکنان، به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۸    
اعتباری معادل 7000 میلیارد تومان در لایحه بودجه برای حمایت از معیشت عمومی، عدالت اجتماعی و استمرار طرح مقابله با فقر مطلق در نظر گرفته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۸    
تولید شرکت های بزرگ آلومینیوم کشور در 8 ماهه 97، حدود 3.2 درصد بیش از رقم مدت مشابه سال گذشته آلومینیوم تولید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۵    
رئیس اتحادیه قنادان گفت: اگرچه قیمت مواد اولیه افزایش یافته؛ اما قیمت شیرینی تا پایان سال تغییری نمی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی از بانک ها خواست سرمایه در گردش تولید را در اولویت قرار دهند و سازوکارهایی داشته باشند که واحدهای تولیدی بهره ورتر در پرداخت تسهیلات مورد توجه قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سئوال تسنیم که آیا این قیمت را غیر قانونی می دانید، گفت: نمی شود این قیمت گذاری را غیرقانونی دانست، اما باید در این باره سازمان حمایت اعلام نظر کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۴    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز نام نویسی دور جدید اعزام های عتبات، هزینه های این سفر نورانی در دی ماه را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۴    
معاون وزیر ارتباطات گفت: اپراتورهایی که سرویس قدیمی ارایه می کنند با کاهش درآمد 50 تا 90 درصدی مواجه هستند؛ درآمد سرویس پیامک به صفر رسیده و درآمد سرویس مکالمه روند کاهشی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۱    
طبق قانون هر گونه اوراق بهادار از جمله بازار آتی ارز باید در بازار سرمایه شکل بگیرد اما قیمت مرجع این بازار می تواند از بازار نقد کشف شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۱    
شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران در 12 ماهه منتهی به مهرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه پیش از آن 100 درصد افزایش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۱    
چند هفته پس از آنکه شرکت های هواپیمایی اعلام کردند با توجه به نرسیدن ارز لازم به ایرلاین ها از تعهد متقابلی که برای کنترل قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری داده بودند خارج می شوند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۱    
از ابتدای تاسیس صندوق توسعه ملی تا پایان نیمه اول امسال حدود 40 هزار میلیارد تومان از منابع ارزی آن به ریال تبدیل شده و در مرحله پرداخت به طرح های مختلف قرار گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۱    
امروز ارزش معاملات بورس تهران به 338 میلیارد تومان رسید و قیمت سهم ها عموما با رشد همراه بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۸    
در جریان معاملات امروز شنبه 17 آذرماه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به 3 میلیون و 850 هزار تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۵    
سید مهدی هدایت به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح زوج و فرد به صورت مقطعی و موقت مفید بوده و در طولانی مدت سبب افزایش آلودگی هوا می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به حمایت های بانک شهر از برگزاری مسابقات علمی بین المللی گفت: آینده متعلق به دانش وهوش مصنوعی است و حضور این بانک در چنین رقابتهایی نشان دهنده توجه آن به نسل آینده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۱    
با همراه بانک سینا، امکان تغییر رمز دوم کارت فراهم شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۲    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر لزوم تحول سازمان ها در عصر دیجیتال گفت: معاونت کسب وکار و حوزه بازار اقتصاد که در رگولاتوری ایجاد شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۲    
175امین اجلاس اوپک روز گذشته با تصمیمی مبنی بر کاهش تولید یک میلیون و 200 هزار بشکه ای به پایان رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۹    
دولت ژاپن نیز اعلام کرده است که قصد دارد همکاری های مخابراتی و ارتباطی خود را با شرکت چینی هواوی قطع کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۹    
رئیس مجمع کانون بازنشستگان کشوری لرستان می گوید: در بودجه سال 98 افزایش حقوق بازنشستگان براساس قانون و تورم دیده نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد سیاست نرخ ارز در بودجه گفت: پیشنهاد کنونی دولت در مورد نرخ ارز 5500 تومان است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۶    
یک کارشناس مسایل اقتصادی معتقد است: اگر دولت فکری برای ایجاد مشاغل پایدار نکند تا چند سال دیگر مشاغل زیرزمینی و غیر رسمی در کشور به سرعت گسترش می یابند و بازارها را تسخیر خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به وجود ابزارهای قدرتی اشاره کرد که مانع از تدوین دستورالعمل فعالیت تاکسی های اینترنتی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۳    
رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز در توضیح این باور عمومی که کارت های بانکی در صورت مجاورت با تلفن همراه دچار مشکل می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۰    
خوشبختانه بانک ملی ایران با مدیریت و کنترل منابع و مصارف در سال جاری، نه تنها در ردیف بانک های بدهکار به بانک مرکزی نیست، بلکه میانگین مانده حساب این بانک نزد بانک مرکزی نیز مثبت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۷    
گزارش حسابرسی 9 ماهه ای که به سازمان بورس ارائه خواهد شد، قطعاً از گزارش شش ماهه بهتر خواهد بود و با تداوم این روند، سال 1398 را با سود خواهیم بست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۴    
در صورت تسویه یک جا و نقدی باقیمانده از اصل تسهیلات مشتریان دارای بدهی غیرجاری، مشروط به اینکه اصل تسهیلات دریافتی تا سقف 100 میلیون تومان بوده و قرارداد آنها حداکثر تا پایان سال 1395 به سرفصل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۴    
بانک ملت با امضای تفاهمنامه ای با موسسه خیریه کهریزک، در احداث و تکمیل واحد توانبخشی و کارگاه های هنری ساختمان شقایق مجتمع کهریزک استان البرز مشارکت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۱    
بانک ملت با امضای تفاهمنامه ای با موسسه خیریه کهریزک، در احداث و تکمیل واحد توانبخشی و کارگاه های هنری ساختمان شقایق مجتمع کهریزک استان البرز مشارکت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۲    
عدم شفافیت اوپک در مورد میزان کاهش تولید هر یک از اعضا، در بین تاجران نفتی مشهور شده است، اما روز جمعه، بالاخره این گروه یک ایده جامع در مورد برنامه خود ارائه داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۹    
با محدودیت نقل و انتقال پول میان ایران و چین از طریق کونلون بانک، اکنون یک بانک ایرانی، کارگزار انتقال وجوه و حواله میان دو کشور شده و مبادلات از سر گرفته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۹    
عضو هیئت مدیره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: اگر امروز اعضای هیئت مدیره نتوانند هیئت رئیسه این سازمان را انتخاب کنند، کل هیئت مدیره منحل و مجددا انتخابات برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۶    
نگرانی از تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین و بالا رفتن نرخ بهره، موجب شد سرمایه گذاران به فروش سهام تکنولوژی و اینترنت رو آورند و شاخص های اصلی سهام بیش از 2 درصد سقوط کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۶    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به 12 هزار و 100 تومان در مراکز خرده فروشی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۴    
تهیه پول خُرد بویژه در سال های اخیر که بسیاری از اسکناس ها و مسکوکات خرد از چرخه تبادلات مالی اشخاص کنار گذاشته شده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۴    
تحلیلگران اقتصادی و رسانه ها در غرب دستیابی به توافق کاهش عرضه نفت میان اعضای اوپک و دیگر کشورها را که باعث افزایش نسبی قیمت ها شد، مایه شگفتی و فراتر از انتظار توصیف کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۸    
فعالان صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی موانع داخلی مانند کندی ثبت سفارش، مشکل دریافت ارز نیمایی و تغییر پیاپی بخشنامه ها را سد راه فعالیت در این عرصه می دانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۵    
منابع خبری گزارش دادند کنفرانس بین المللی با شرکت بیش از 250 هیات و نمایندگی از کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا در سنگاپور برای گسترش برنامه های سیاسی و اقتصادی ابتکار 'یک کمربند یک جاده' چین دراین منطقه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۰    
بانکداری ایرانی - بانک ملت صورت های مالی تلفیقی 6 ماهه منتهی به پایان شهریور 97را منتشر و به ازای هر سهم 214 ریال سود محقق کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که اجازه لطمه وارد شدن به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما را نمی دهیم، گفت: به هرگونه رقابت مضر چه از سوی آژانس ها ...
  • ۱