پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۹:۵۴Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای برترین ها 30 بهمن 1393 - bartarinha.ir

برترین ها 30 دی 1393 برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 1 بهمن 1393 برترین ها 2 بهمن 1393 برترین ها 3 بهمن 1393 برترین ها 4 بهمن 1393 برترین ها 5 بهمن 1393 برترین ها 6 بهمن 1393 برترین ها 7 بهمن 1393 برترین ها 8 بهمن 1393 برترین ها 9 بهمن 1393 برترین ها 10 بهمن 1393 برترین ها 11 بهمن 1393 برترین ها 12 بهمن 1393 برترین ها 13 بهمن 1393 برترین ها 14 بهمن 1393 برترین ها 15 بهمن 1393 برترین ها 16 بهمن 1393 برترین ها 17 بهمن 1393 برترین ها 18 بهمن 1393 برترین ها 19 بهمن 1393 برترین ها 20 بهمن 1393 برترین ها 21 بهمن 1393 برترین ها 22 بهمن 1393 برترین ها 23 بهمن 1393 برترین ها 24 بهمن 1393 برترین ها 25 بهمن 1393 برترین ها 26 بهمن 1393 برترین ها 27 بهمن 1393 برترین ها 28 بهمن 1393 برترین ها 29 بهمن 1393 برترین ها 30 بهمن 1393 
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۵    
فال روزانه 01 / 12 / 1393 فروردین شمشیر و سپر خود را زمین بگذارید. زمین سرشار از زیبایی و انرژی های خوب است. عینک صورتی بزنید و دنیا را به همان زیبایی که هست، تماشا کنید ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۵    
جک ما یکی از موفق ترین کارآفرینانی است که می توان از آن نام برد. کمپانی تجارت الکترونیکی وی، علی بابا، به 100 میلیون خرید در طول روز پاسخ می دهد. ثروت Ma تقریبا 20.4 میلیارد دلار تخمین زده شده.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۱    
ریک اوسترلو در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده، اپل را به دریافت مبلغ سنگین و بیدادگرانه از مشتریان اش متهم کرده و بعید به نظر می رسد که چنین الفاظی به یک باره از زبان مدیرعامل شرکتی چون موتورولا خارج ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۰    
فایننشال تایمز در ادامه با بیان این که اسرائیل در ظاهر حصول توافق هسته ای را پذیرفته است، نوشت:اشتاینتز در سخنان خود نقش اوباما رییس جمهور آمریکا را در مذاکرات هسته ای ستود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۵    
بر اساس این گزارش دست کم یک سوم از دختران دانشجوی این دانشگاه روزانه مورد بد رفتاری های جنسی قرار می گیرند و بیش از 10درصد از آن ها قربانی تجاوز های جنسی می شوند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۵    
سلامت استخوان برای هرگروه سنی، بخصوص سالمندان که شکستگی استخوان می تواند خطری برای زندگی آنها باشد، یک نگرانی جدی بشمار می آید.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال 1391 قیمت جهانی هر بشکه نفت کاهش یافت و دولت نتوانست درآمدهای خود را که بخش بسیاری از آن متکی به نفت بود، به درستی مدیریت کند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۹    
نماینده دائم ایران در آژانس با اشاره به اتهامات بی اساس آژانس و برخی کشورهای عضو در چارچوب ابعاد احتمالی نظامی تاکید کرد ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعا کرد که از جزئیات شکل گیری یک توافق هسته ای بد و خطرناک بین ایران و گروه 1+5 آگاه است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۵    
این نویسنده اعلام کرد نیرویی که داعش از زنان برای اجرای ایدئولوژی افراط گرایانه خود ایجاد کرده، بیشتر آنان را از زنان خارجی تشکیل می دهد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۳    
مالزی اواخر دی ماه استرالیا را در خصوص استرداد این افسر پلیس که در پی رسوایی پرونده فساد و قتل به اعدام محکوم شده بود، تهدید کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
وی با اشاره به توانمندی و ظرفیت های ویژه نیروهای مسلح افزود: امروز نیروهای مسلح مفتخرند که نیازمندیهای تجهیزاتی خود را با توانایی و مهندسان و دانشمندان ایرانی طراحی و تولید می کند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۲    
بیست و یک هفته از رقابت های لیگ برتر می گذرد و پرسپولیس در رتبه نهم جدول قرار داد اما کاپیتان این تیم در واکنش به اعتراض هواداران نسبت به نتایج بدست آمده گفت ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۹    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل صبای قم بیش از 10 موقعیت گل داشتیم که متاسفانه از هیچ کدام از این موقعیت ها استفاده نکردیم.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۹    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دقیقه یک تا دقیقه 90 حمله کردیم اما توپ های مان به گل تبدیل نشد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۴    
منابع خبری از ورود برخی از عناصر داعش از خاک سوریه به ترکیه خبر دادند و اعلام کردند داعش قصد دارد مراکز دیپلماتیک کشورهای شرکت کننده در ائتلاف بین المللی را در استانبول و آنکارا هدف حمله قرار دهد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۳    
بازبینی چند مطالعه قبلی آشکار ساخت که توصیه به چرت نیمروزی برای کودکان پیش دبستانی همیشه هم ایده خوبی نیست.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
هنگام اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به آقای احمدی نژاد اصرارکردیم پرداخت هارا از20هزار تومان شروع کند ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۴    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سرطان روده بزرگ دومین سرطان شایع در زنان و چهارمین سرطان شایع در مردان ایرانی است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۹    
ایندیپندنت نوشت: شبه نظامیان گروه تروریستی بخشی از بودجه خود را با فروش آثار باستانی غارت شده سوریه به ارزش حدود یک میلیون دلار تامین کرده اند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۴    
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس علیه سرمربی این تیم شعار سر دادند و علی دایی را تشویق کردند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
در ادامه هفته بیست و یکم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حدود 3 هزار تماشاگر به مصاف تیم صبای قم رفت که بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۱    
در این میان یک نکته وجود دارد و آن این است که برخی موسسات پس از پایان دوره سپرده گذاری، اصل سپرده را همراه وام به متقاضی برمی گردانند ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۱    
هزینه بلیت کودکان زیر چهار سال بدون اختصاص جا رایگان است اما بلیت برای کودکان چهار تا 10 سال نیم بها محاسبه می شود. این تخفیف شامل کوپن آنها نمی شود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۸    
این نهاد سازمان ملل در گزارش جدید خود همچنین اعلام کرده است ایران هنوز به سوالات مطرح شده درباره تحقیقات ساخت بمب پاسخ نداده است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۹    
سرمربی فولاد گفت: پس از باخت به سپاهان، بازیکنانم از لحاظ روحی لطمه خوردند و من هم نتوانستم تیمم را آماده کنم و مسئولیت این باخت را به گردن می گیرم.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۶    
هفته دوم لیگ حرفه ای بسکتبال با پیروزی مدعیان قهرمانی به پایان رسید.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۲    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش بینی ها از وضعیت هوا را تشریح کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۸    
تیم ملی کشتی فرنگی روسیه با پیروزی مقابل ترکیه به فینال جام جهانی کشتی فرنگی رسید.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۳    
مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی مشهد از آتش سوزی در بازار گل بلوار خیام این شهر خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۰    
استاندار اصفهان در دیدار قائم مقام وزیر محیط زیست ژاپن، انتقال تجربیات متخصصان ژاپنی برای حل مسائل حوضه آبریز زاینده رود و گترش و توسعه همکاری های زیست محیطی را خواستار شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۴    
یک بانوی آمریکایی روز پنجشنبه در حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) طی مراسمی به دین اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را برای خود برگزید.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۱    
وزیر کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران به تنهایی آمادگی دارد بحث معیشت جایگزین در افغانستان به جای کشت خشخاش را انجام دهد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۴    
بان کی مون: به وجود آمدن گروه های افراطی مثل داعش و بوکوحرام تهدیدی جدی برای امنیت جهان است. اقدامات چنین گروه هایی برای ایجاد تفرقه بین ما است. مهمترین قربانیان اقدامات این گروه ها، مسلمانان هستند ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۳    
چند تن از بازیکنان صبا پیش از شروع بازی عکس سلفی گرفتند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: قرار است هیچ دستگاهی اعم از لشگری و کشوری در انتخابات دخالت جانبدارانه ای نداشته باشند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۴    
یک شهروند دوست دار محیط زیست به سختی توانست عقابی کمیاب را از چنگال سگ های روستایی در مشگین شهر نجات داده و تحویل اداره حفاظ محیط زیست دهد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
در دو دیدار همزمان هفته بیست و یکم لیگ برتر تراکتورسازی مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری رسید و فولاد هم از سایپا شکست خورد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۷    
اگر کرار در ترکیب استقلال حضور داشته باشد، این تیم متضرر می شود و با شناختی که از این هافبک عراقی دارم، به راحتی وی را مهار خواهیم کرد و هدف ما بردن استقلال در بازی فردا است؛ چه با کرار و چه بدون کرار
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۴    
تیم ملی کشتی فرنگی ترکیه با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه دوم جام جهانی کشتی فرنگی، حریف تیم ملی کشورمان در دیدار رده بندی شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۸    
شاه مغرب در واکنش به افشای حساب محرمانه او در یکی از بانک های سوییس در صدد مبرا کردن خود از این رسوایی بر آمد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
برخی از تحلیلگران معتقد هستند با توجه به فاکتورهای مالیات بر ارزش افزوده، حقوق و دستمزد، بیمه و شماره گذاری که با آغاز سال جدید افزایش می یابند، احتمال رشد قیمت خودرو را در سال جدید بالا می برد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۱    
فصل جوایز سینمایی به ایستگاه آخر خود یعنی جوایز اسکار رسیده است و همچون هر سال بازار پیش بینی برندگان در شاخه های گوناگون داغ است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۹    
در عملیات نیروهای ویژه مصر علیه مواضع داعش در درنه لیبی بیش از 150 تروریست داعشی کشته شدند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۳    
رتبه بندی شبکه های اجتماعی بر اساس میزان کاربر ثبت نام شده نشان می دهد که گوگل پلاس با یک میلیارد و 600 میلیون کاربر ثبت شده در رتبه نخست و فیس بوک با یک میلیارد و 280 میلیون کاربر ثبت شده در مقام ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۸    
استاندار اردبیل با بیان اینکه منطقه آزاد طبق قانون باید در مناطق مرزی ایجاد شود، گفت: پارس آباد و بیله سوارمغان به لحاظ واقع شدن در نوار مرزی و برخورداری از شرایط و یژگی های لازم ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۴    
روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط ،صحت گزارش های حاکی از تجارت خون و اعضای بدن انسان ها توسط گروه تروریستی تکفیری داعش را تایید کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
منابع رسانه ای به نقل از مقامات کی یف گزارش دادند که حداقل 90 نظامی اوکراینی در منطقه شرقی دبالتسف این کشور اسیر شده و تعداد 82 نفر نیز مفقود شده اند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
رسانه های عربی از اشغال دانشگاه شهر سرت در لیبی به وسیله داعش خبر دادند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۷    
قائم مقام خانه کشاورز کشور گفت: برخی می گویند کشاورزان در کاهش آب های زیرزمین موثرند و مقصر کم آبی کشاورزان هستند اما توجه نمی کنند که کشاورزان آب را برای تولید مواد غذایی مصرف می کنند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۳    
تیم فوتبال استقلال که امروز (پنجشنبه) برای دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز راهی این شهر شده است، از ساعت 14:15 آخرین تمرین خود را در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۸    
امیر قلعه نویی گفت: برخی افراد بزرگتر و کوچک تر سرشان نمی شود. ما هرچه می خوریم از خود فوتبالی ها است ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم که می توانم برای اولین بار داربی اصفهان را از نزدیک ببینم.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۱    
رئیس اداره مراقبت پرواز فرودگاه مهر آباد گفت: حادثه ای در فرودگاه مهر آباد روی نداده است و خبرهای منتشر شده در این زمینه را تکذیب می کنم.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۹    
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: تجربه ارزشمندی را در تیم الکویت کسب کردم و به همین دلیل از بازیکنان و مسئولان این باشگاه تشکر می کنم.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۸    
هر نوشته ای نویسنده ای دارد. هر نویسنده ای حق دارد اسمش را پای مطلبش ببیند. نوشته هایی که در این صفحه می خوانید ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
رییس دفتر بازرسی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران درمنطقه گفت ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۹    
آتیش بازی به سبک دخترها
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۴    
دستگاه تبدیل پرتقال به هلو برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید. ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۴    
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
هشتمین روز از برگزاری سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با تقدیر از پیشکسوت موسیقی نواحی ایران و اجرای ویژه بنیامین بهادری برای طرفداران حال و هوای ویژه ای داشت.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۲    
علی جنتی با بیان اینکه یک تفکر در کشور ما هست که می گوید هر فکری که از بیرون بیاید؛ مسموم است و حق ندارد ظهور کند بنابراین باید با آن برخورد کرد،فیلتر کرد و پارازیت انداخت اما ما چنین اعتقادی نداریم.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۳    
روزهای اخیر روزهای کم نوسانی برای دلار بودند. این ارز در روزهای پایانی ماه بهمن با تغییرات اندک در همان کانال 3400 تومانی خود باقی ماند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۳    
بنیامین به تازگی تور موفق اروپا را پشت سر گذاشته؛ توری که کنسترت میانی اش به دلیل احتمال بمب گذاری تقریبا نیمه کاره مانده و او، گروهش و مردم مجبور شدند سالن را ترک کنند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران با اشاره به اینکه بعضی هیپنوتیزم و خواب را یکی میدانند تصریح کرد: هیپنوتیزم حالت تغییر یافته هوشیاری است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه مردان اعتدال مذاکرات را با قوت دنبال می کنند، گفت: مذاکره با منطق قوی قابل حل است، نه با درشت گویی.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۲    
رضا قوچان نژاد که با امضای قراردادی به تیم فوتبال الوکره پیوسته است، روز گذشته ساعات پرکاری را در قطر پشت سر گذاشت.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۱    
اردیبهشت سال 92 بود. مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس به وزارت کشور رفته بود تا برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۲    
ستاره ولزی رئال مادرید در واکنش به انتقاد هواداران تیمش اعلام کرد که شیوه بازی اش را در دیدار مقابل شالکه تغییر نداده است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۹    
ب ام و X5 M و X6 Mهم در اتوشوی لس آنجلس رونمایی شدند. منبع تامین نیروی آنها یک موتور 4/4 لیتری 8 سیلندر و V شکل است که به توئین توربو مجهز شده و 575 اسب بخار قدرت بین دور موتور 6000 تا 6500 ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۳    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: یکی از سرشاخه ها و سرشبکه های اصلی شرکت هرمی گاما با 4 هزار و 36 نفر زیرمجموعه و درآمد ماهانه 315 هزار دلار در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۳    
دوباره از کلاه امیر تتلو یک شعبده جدید بیرون آمد. جناب تتلو چند روز پیش از طرفدارانش خواست صفحه شخصی اینستاگرام یک کودک چند ماهه به نام امیرعلی نوروزی را دنبال کنند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۷    
کمیته انضباطی پس از بررسی محتویات پروندi جاسم کرار بازیکن تیم استقلال تهران، در خصوص درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه، رأی خود را صادر کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۷    
دو بازیکن برزیلی پرسپولیس گرانترین بازیکنان این فصل این تیم محسوب می شوند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۴    
پس از اتمام و ختم به صلح شدن حاشیه های مربوط به مستند زنده یاد پاشایی میان رضا رشیدپور و خانواده پاشایی و سیدجواد هاشمی، که البته به پخش نشدن مستند رشیدپور منتهی شد ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب اصلی تیمش را برای بازی با صبای قم را اعلام کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۹    
در بازار امروز - پنجشنبه - سکه تمام با افزایش 11 هزار تومانی به قیمت 989 هزار تومان و هر دلار آمریکا با افزایش هفت تومانی 3419 تومان داد و ستد می شود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۸    
طرفداری: لیونل مسی گرث بیل لوئیز سوارز استیون جرارد آندرا پیرلو دیوید بکهام فرانچسکو توتی ایکر کاسیاس سسک فابرگاس وین رونی الساندرو دل پیه رو پائولو مالدینی ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
مارکو رویس، هافبک دورتموند پاسخ تماس های لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد را پیش از تمدید قراردادش نداده است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۲    
سمینار مسئولان آموزش استان های کشور زیر نظر فدراسیون فوتبال برگزار شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۰    
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: همیشه که نمی توان از تیم انتظار قهرمانی داشت و قهرمان شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۹    
لیزر فراکشنال یا فراکسل علاوه بر بهبودی قابل ملاحظه اسکارها و جای جوش صورت
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران با توافقی که حاوی کلیات و جزییات باشد موافقت می کند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۵    
آنچه باید درباره بودجه 94 و تاثیر آن در اقتصاد زندگی و خانواده خود بدانیم: تعرفه خودرو وارداتی، قیمت سوخت، نرخ آب و برق، میزان مالیات بر ارزش افزوده ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
بعد از دیدن این انیمیشن، فرزندتان یک قدم به سمت آرزوهایش خواهد برداشت.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۰    
موی نوزاد اولین چیزی است که مادر و اطرافیان بعد از زایمان به آن نگاه می کنند و همه آرزو دارند فرزند متولدشده چه دختر باشد چه پسر، موهای زیادی داشته باشد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳    
مزیت اصلی یک استراتژی خوب این است که رقبای شما از داشتن چنین چیزی بی بهره اند. ممکن است گمان کنند دارای استراتژی خاصی هستند در حالی که استراتژی اصطلاحی است که گاهی اشتباه تفسیر می شود و به کار می رود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
جهت افکارتان و تصویر ذهنی تان، در تعیین این که آیا شما پول رادفع می کنید یا جذب، بسیار اهمیت دارد. اولین قدم برای جذب پول، تغییر نگرش است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۴    
طرفداری: تصویری از کریستیانو رونالدو در 2 سالگی
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: از عملکرد کشتی گیران ایران در مصاف با آذربایجان راضی نیستم چرا که آن ها نتوانسته اند مقابل حریفان توانایی هایشان را نشان دهند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
بازار نظرسنجی درباره فیلم های جشنواره فجر داغ است. میان دو نظرسنجی منتشر شده بانی فیلم و جبهه رسانه ای سینمای انقلاب حتی یک مورد مشترک هم در بهترین فیلم ها وجود ندارد...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۸    
سایت یوفا 5 بازی خاطره انگیز ستاره آرژانتینی بارسلونا را به مناسبت بیست و سومین هت تریکش در سیصدمین بازی برای این تیم مورد بررسی قرار داده است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۸    
کاپیتان تیم ملی بسکتبال به عنوان بهترین بازیکن لیگ ملی و سرمربی مهرام به عنوان بهترین مربی انتخاب شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
همانگونه که از نام بر می آید این شاخه از دندانپزشکی به علت علاقه و نیاز مردم و با عنایت به گرایش فطرت انسانی به زیبادوستی پدید آمده است ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
قابلیتی که هندزفری آیفون میتواند انجام دهد و احتمالا نمیدانستید
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۷    
حمید درخشان در آخرین کنفرانس خبری خود، این بار به سراغ سرالکس فرگوسن رفته و شرایط خودش را با سرمربی افسانه ای منچستر یونایتد مقایسه کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۸    
اکنون که تنها چند روز تا برگزاری مراسم اسکار 2015 باقی مانده است نگاهی می اندازیم به برخی از لباس های زنان برنده جایزه اسکار از سال 1929 تا کنون
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
دوستی عجیب یک زن با گرگها برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید. ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
"جوزف بکستر" برای آینده کتری خاصی را درست کرده است که در اصل یک گرم کننده میله ای آب است. این میله را درون آب قرار دهید تا پس از چند دقیقه آب را برای شما به بالاترین درجه برساند و آماده برای دم کردن ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
پول دادم گاز بدم وسط اتوبان لایی بکشم؟