سه شنبه ۳۰ مردادساعت ۰۳:۲۸Aug 2018 21

خبرهای برترین ها 11 اسفند 1393 - bartarinha.ir

برترین ها 30 دی 1393 برترین ها 30 بهمن 1393 برترین ها 1 اسفند 1393 برترین ها 2 اسفند 1393 برترین ها 3 اسفند 1393 برترین ها 4 اسفند 1393 برترین ها 5 اسفند 1393 برترین ها 6 اسفند 1393 برترین ها 7 اسفند 1393 برترین ها 10 اسفند 1393 برترین ها 11 اسفند 1393 برترین ها 12 اسفند 1393 برترین ها 13 اسفند 1393 برترین ها 14 اسفند 1393 برترین ها 15 اسفند 1393 برترین ها 16 اسفند 1393 برترین ها 17 اسفند 1393 برترین ها 18 اسفند 1393 برترین ها 19 اسفند 1393 برترین ها 20 اسفند 1393 برترین ها 21 اسفند 1393 برترین ها 22 اسفند 1393 برترین ها 23 اسفند 1393 برترین ها 24 اسفند 1393 برترین ها 25 اسفند 1393 برترین ها 26 اسفند 1393 برترین ها 27 اسفند 1393 برترین ها 28 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1393 
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۰    
جاش ارنست در کنفرانس خبری گفت اوباما به طور شفاف تاکید کرده که ایران نباید به سلاح اتمی دست پیدا کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۹    
وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید در این فصل از لالیگا مقابل تیمهای بالای جدولی آمار خیلی خوبی نداشته است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۵    
مراسم تدفین یاشار کمال نویسنده سرشناس ترکیه ای امروز با حضور تعداد زیادی از هواداران وی در کنار چهره های بزرگ سیاسی، هنری و ادبی برگزار شد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۷    
ساده ترین گزینه این است که برای یک ست قرمز و مشکی، سراغ کفش های قرمز یا مشکی بروید ولی این کفش یک تیر و دو نشان است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری خود گفت که شانس رسیدن به توافق با ایران در بهترین حالت 50 درصد است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مذاکرات هسته ای با غرب از دولت قبلی آغاز شد و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری بر روند مذاکرات هسته ای اشرافیت کامل دارند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۷    
در این مطلب، مجموعه بهاری پوشاک ماسیمو دوتی را برایتان انتخاب کرده ایم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۱    
مجمع عمومی خانه سینما عصر یازدهم اسفندماه در محل این نهاد صنفی برگزار شد و در جریان این مجمع ترکیب جدید هیئت مدیره خانه انتخاب شدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۷    
مذاکرات وزیران خارجه ایران و آمریکا در چارچوب گفت وگوهای جامع هسته ای عصر روز دوشنبه در هتل رویال پلازا مونتروی سوییس آغاز شد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۴    
وبسایت رسمی برنامه نود - فرایبورگ و اشتوتگارت ، دو باشگاه بوندسلیگا به مصرف سازماندهی شده مواد نیروزا در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد متهم شده اند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۹    
شبکه تلویزیونی سی ان ان به پخش زنده سخنرانی سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل، در نشست گروه لابی صهیونیستی ایپک در واشنگتن پرداخت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۴    
رسانه های انگلیسی خبر از پیوستن ماریو بالوتلی به اورلاندو در لیگ آمریکا دادند. به گزارش ایسنا، بالوتلی در فصل جابجایی تابستانی با 21 میلیون یورو از میلان جدا شد و به لیورپول پیوست تا جانشین لوئیس ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۲    
کریستیانو رونالدو توانسته است ششمین گلزن برتر جهان باشد. رقیب او لیونل مسی نیز دهمین گلزن برتر تاریخ فوتبال است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۸    
جمله های زیبا، دلنوشته های دلنشین، اشعار ماندگار، پاراگراف های تاثیرگذار و بی نظیر از یک کتاب یا مقاله. همه این ها می تواند بهانه ای برای هایلایت کردن آنها در کتاب، مجله و یا ذهنتان باشد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرانه تولید مرغ برای هر ایرانی بین 25 تا 26 کیلو است. این در حالی است که سرانه مصرف مرغ در دنیا بین 12 تا 13 کیلوگرم بوده و ایران دو برابر میانگین جهانی تولید و مصرف ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: دلیل سخنرانی در کنگره آمریکا علیه توافق هسته ای با ایران بی احترامی به پست ریاست جمهوری آمریکا و اوباما نیست. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۸    
کارگروه تنظیم بازار قیمت عرضه گوشت مرغ منجمد را کاهش داد. به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، بر اساس تصمیم 11/ 12 ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۹    
نماینده ارشد رهبر طالبان افغانستان اعلام کرد، ملا عمر آماده مذاکرات صلح با رئیس جمهوری افغانستان است و انتظار می رود این مذاکرات چند روز دیگر در کابل آغاز شود. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۷    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتار باشگاه بنیادکار در قبال وظایف میزبانی حرفه ای و مسئولانه نبود، اما مهم نیست.بچه ها انگیزه بیشتری پیدا کرده اند و با آمادگی که دارند سربلند خواهیم بود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۱    
رییس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا عصر روز دوشنبه در هتل محل اقامت هیات های مذاکره کننده (رویال پلازا) در شهر مونتروی سوییس جداگانه دیدار کردند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهوری ترکیه لحظاتی قبل با پادشاه عربستان سعودی در ریاض دیدار کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۵    
پرسپولیس در حالی قرار است با لباس های آل اشپورت مقابل بنیادکار به میدان برود که همچنان با شرکت ماکرون قرارداد دارد و کمپانی ایتالیایی باشگاه ایرانی را تهدید به شکایت کرده است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۳    
بانک مرکزی اسکناس جدید 5 هزارتومانی را با طرح سر در دانشگاه تهران رونمایی کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
به گزارش خبرگزاری فارس شب گذشته در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لالیگا رئال مادرید مقابل ویارئال یک بر یک متوقف شد. در این بازی تک گل کهکشانی ها را کریستیانو رونالدو را از روی نقطه پنالتی زد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۰    
مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا وسیما به نمایندگی از رئیس رسانه ملی با محمد علی کشاورز هنرمند پیشکسوت عرصه بازیگری عیادت کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری تاکید کرد: دانشگاهی که بتواند اولویت های منطقه ای و ملی را به نقد بکشد و در رابطه با آن طرح ارائه دهد، و عملکرد دولت ها را ورای ادعاها نقد کند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۴    
سایت فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، کار پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را دشوار دانست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۶    
همه ما در طول زندگی روزمره خود در شهر یا روستای خودمان در محل کار، مسیر خانه و .... خلاصه همه جا با صحنه ها و اتفاقاتی رو به رو میشویم شاید خیلی مهم نباشد ولی لحظه ای ما را به توقف و نگاه عمیق وا می ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
تهران-ایرنا- حدود 300 نیروی نظامی آمریکا به یک مرکز صلح بانی در غرب اوکراین با هدف آموزش سربازان اوکراینی اعزام می شوند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
علاقمندان به فوتبال می توانند دیدار تیم های نفت ایران و العین امارات را به صورت رایگان تماشا کنند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
الاهلی امارات با یک بازیکن ملی پوش 25 ساله برزیلی، به نام اورتون ریبریو روز چهارشنبه در تبریز به مصاف تراکتورسازان می رود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۹    
تهران – ایرنا – خبرگزاری رویترز روز دوشنبه در گزارشی از سئول اعلام کرد که دولت کره شمالی مجددا مرزهای خود را به روی گردشگران خارجی گشود و محدودیت های قبلی برای آنها را نیز لغو کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۸    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، تمرین امروز تیم استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه در زمین کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۸    
فرهاد وارسته بنیانگذار ورزش کاراته در ایران و نایب رئیس اسبق فدراسیون جهانی کاراته درگذشت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۹    
تهران-ایرنا- هیلاری کلینتون قصد دارد به صورت رسمی در ماه آوریل کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا اعلام کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۹    
محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه کشورمان و سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در ژنو دیدار کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۷    
بازگشت طالب لو به استقلال در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم از همان روزهای نخست احتمال بروز تغییراتی در چارچوب دروازه آبی ها را قوت بخشید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شکایتنامه جمعی از نمایندگان از عوامل انتشار اسامی موصوف به دریافت کنندگان پول از رحیمی، حداکثر تا سه روز آینده تحویل قوه قضائیه می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۶    
رئال مادرید در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا، در صدرجدول لالیگا قرار دارد اما عملکرد نه چندان خوب این تیم در مقابل رقیبان نزدیک خود، تردیدها در مورد قهرمانی این تیم را افزایش داده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۸    
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا محمدزاده بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت استفاده از قلیان در سفره خانه ها و اماکن عمومی گیلان اظهار کرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۴    
تهران - ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان این که مقامات پاکستانی هویت و چگونگی دستگیری دو تروریست در منطقه بلوچستان پاکستان را افشا نکرده اند، گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۴    
جاسم کرار محمد بازیکن عراقی استقلال بابت مصاحبه جنجالی اش کماکان در خطر محرومیت مضاعف قرار دارد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تعیین "رئیس دانشگاه تهران" تا پیش از سال جدید خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر از ارسال نامه ای با امضای باشگاه های غرب آسیایی علیه برنامه ریزی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی از آمادگی کامل و تمهیدات این بانک برای آخر سال خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس ، سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی و وندی شرمن معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۱    
نمایندگان مجلس با تصویب بند 11بودجه 60 میلیارد تومان را برای مقابله با پدیده ریزگرد و گرد و غبار اختصاص دادند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
بیش از 10 سال از اولین حضور لیونل مسی با بارسلونا می گذرد ولی این بازیکن هیچ تغییری نکرده است و مثل روز اول به دنبال پیشرفت و گل زدن است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۱    
تهران-ایرنا-محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران امروز (دوشنبه) گفت که اگر آمریکا و کشورهای غربی از اراده سیاسی لازم برخوردار بوده و با لغو تحریم ها موافقت کنند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
حضور موفق گلاره عباسی در فیلم شیار143 و کسب جایزه بهترین بازیگر برای فیلم اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک ترند بهانه ای شد تا با این بازیگر خوش آتیه کشورمان گفت وگو کنیم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۰    
در مراسم بزرگداشت هشتادمین سال تصویب قانون تاسیس دانشگاه تهران از اسکناس 50هزار ریالی با نشان سر در دانشگاه تهران و تمبر این دانشگاه رو نمایی شد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
چگونه می توانیم از سلامت روانی خود مراقبت کنیم، روابطمان را بهبود ببخشیم و عزت نفس خود را افزایش دهیم؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این پرسش ها هستید ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
این روزها که جامعه تحت تاثیر حکم صادره درباره معاون اول رییس جمهوری در دوران محمود احمدی نژاد و نوع واکنش مدعی مدیریت جهان و پاک دستی و رعایت حقوق مردم است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
در این روزگار، هیچ خانمی نیست که نداند راز داشتن اندامی مناسب در حفظ رژیم غذایی، خوردن غذاهای سالم و انجام ورزش است اما کار به همین سادگی نیست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۸    
واکنش شهروندان به یک عابربانک بی پول
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۸    
سال های زیادی است که بعضی از مردم به خیال برآورده کردن آرزوهای مالی کوچک، دست به فروش کلیه می زنند. قطعا انسان هایی را در اطراف خودتان دیده اید که به این شکل با جان شان بازی کرده اند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
محیط منزل به دلیل استفاده از شوینده ها، پخت و پز و..... دارای آلودگی هوا می باشد .در هنگام افزایش آلاینده های هوا ، به دلیل کم بودن جریان های خروجی هوا از محیط های بسته ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۹    
شاید مهم ترین خصیصه ی یک عکاس خوب، داشتن شمّی قوی برای نمایش زیبایی و حس اصیل هر صحنه یا سوژه است.گاهی زیبایی همین جا کنار ما است، در چیزهای ساده ای که در اطراف مان قرار دارند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری تسنیم: سخنگوی قوه قضاییه گفت: در پرونده سیاسی کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۳    
محسنی اژه ای درباره برخورد شدید دستگاه قضایی با برهم زنندگان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال توضیحاتی ارائه کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۱    
اگر کمی در دنیای وب گشتی بزنید، متوجه حجم خبر های زیاد مربوط به جدیدترین پرچم دار سامسونگ می شوید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۱    
این پارادوکس بزرگ زندگی مرلین مونرو بود: اگر مردی را دیوانه وار دوست داشت، او دوستش نمی داشت و اگر مردی مونرو را می پرستید، مرلین علاقه ای به او نداشت. گیج کننده است؟
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۰    
نماهنگ یعنی صبح شده با صدای سینا حجازی
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۸    
پنج ویژگی خارق العاده گوگل که احتمالا نمیدانستید
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۸    
سخنگوی قوه قضاییه درباره علت مرخصی رحیمی توضیحاتی ارائه کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۷    
بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی جهان در صحرای کالیفرنیا با هشت میلیون پنل خورشیدی و ظرفیت تولید 550 مگاوات برق که می تواند صد و شصت و هشت هزار خانه را برق رسانی کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۵    
مسابقه بوکس 2 کانگارو - بدون داور و با کلی خطا
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۲    
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای هوا در نیمه شمالی کشور به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی کاهش می یابد، گفت: طی دو روز آینده بارش پراکنده باران در پاره ای از نقاط تهران دور از انتظار نخواهد بود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۸    
... سخنگوی قوه قضائیه گفت: اعطای جایزه به جعفر پناهی از روی عداوت است. به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۲    
7پرسش با اشکان خطیبی
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۹    
مدافع ملی پوش استقلال که چند روز به دلیل مشکلات مالی در تمرینات غایب بود گفت: باشگاه قول داده مشکل مالی ام را حل کند و امیدوارم این قول عملی شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۷    
علی اکبر مانوسی فر معاون بین الملل اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایفنام ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۶    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت باید برای تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه چاره ای بیاندیشد گفت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ حرفه ای گفت:مهمترین بحث جلسه هیات رییسه سازمان لیگ درباره برنامه های مالی فصل 95-94 بود. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۳    
متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس هستم. فوتبال را از نه سالگی شروع کردم. در یازده سالگی به تیم ملی زیر دوازده سال دعوت شدم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۶    
چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از امروز در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۱    
سال 1393 نیز با تمام اتفاقات خوب و بد و فراز و نشیب هایش در تقویم ملی کشور ثبت شد تا از این سال فقط خاطره هایش بر جای بماند. سالی که تیم ملی فوتبال به جام جهانی رفت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۱    
شاید سنتوری را بتوان به جرات نقطه ی عطف کارنامه ی بازیگری بهرام رادان برشمرد، فیلمی درباره ی تنهایی ها و غربت یک آهنگساز که به اندازه ی یک فیلم در بیرون آن حاشیه ایجاد شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
داعش با تهدید کارمندان و یکی از بنیانگذاران توییتر، علیه این شبکه اجتماعی اعلان جنگ کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۷    
باشگاه ملوان قصد دارد از باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا شکایت کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
ایندی وایر در گزارشی به فیلم هایی پرداخته که قرار است از بازیگران اسکاری روی پرده سینما ببینیم...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
اگر دنیا مال کودکان بود
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۲    
پگاه آهنگرانی بازیگر جوان سینمای ایران امسال حضوری فعال در جشنواره فجر داشت. "خانه دختر" ، "جامه دران" و "نزدیکتر" در بخش فیلم اولی ها و "موقت" در بخش هنروتجربه فیلم هایی بودند که این بازیگر در آنها ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
ساعت24 - 10 فیلم سینمایی گزینه اکران نوروز 94 شدند که از بین آنها پنج فیلم تا پایان وقت اداری فردا سه شنبه نهایی می شوند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
منچسترسیتی قصد دارد برای خرید ایسکو، هافبک رئال مادرید پیشنهادی به این باشگاه ارائه دهد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۴    
دنی آلوس و نیمار ، دو بازیکن برزیلی بارسلونا علاقه خاصی به گرفتن عکس های خلاقانه دارند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۱    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از تدریس زبان کُردی در سال 94 در این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال انجام مقدمات تدریس زبان کُردی هستیم و از سال آینده ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۱    
عکس هایی که قرار است در این آلبوم ببینید، سلفی هایی هستند که درست چند دقیقه قبل از مرگ افراد برداشته شده اند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۵    
مجریِ دانا و خفن: نمی دانم ما با آلودگی هوا مشکل داریم یا او با ما مشکل دارد. مسئله همین است. واقعاً تقصیر ما است یا آلودگی؟ در همین راستا و در همین پیرامون به شکلی ناگهانی تماس تلفنی خواهیم داشت با ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از تصویب آیین نامه تشکیل و راهبری پایگاه اطلاعات نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی خبر داد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
طرح جالب آ او دی برای چراغ عقب
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس، سرمربی و سرپرست تیم و مدیر روابط عمومی باشگاه از ورزشگاه بنیادکار و زمین چمن آن بازدید کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی قوه قضاییه درباره ممنوعیت انتشار اخبار مربوط به رئیس جمهور پیشین توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نشست خبری امروز سخنگوی قوه قضاییه ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
بالاخره پس از مدت ها انتظار پورشه، فروش قوی ترین مدل پانامرا را با پسوند Turbo-S آغاز کرد؛ آیا این سورپرایز پورشه برای سال 2015 است؟
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۳    
در آستانه دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر بنیادکار ازبکستان از پیراهن جدید این تیم رونمایی شد.