چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۰:۲۴Aug 2018 15

خبرهای برترین ها 16 اسفند 1393 - bartarinha.ir

برترین ها 30 دی 1393 برترین ها 30 بهمن 1393 برترین ها 1 اسفند 1393 برترین ها 2 اسفند 1393 برترین ها 3 اسفند 1393 برترین ها 4 اسفند 1393 برترین ها 5 اسفند 1393 برترین ها 6 اسفند 1393 برترین ها 7 اسفند 1393 برترین ها 10 اسفند 1393 برترین ها 11 اسفند 1393 برترین ها 12 اسفند 1393 برترین ها 13 اسفند 1393 برترین ها 14 اسفند 1393 برترین ها 15 اسفند 1393 برترین ها 16 اسفند 1393 برترین ها 17 اسفند 1393 برترین ها 18 اسفند 1393 برترین ها 19 اسفند 1393 برترین ها 20 اسفند 1393 برترین ها 21 اسفند 1393 برترین ها 22 اسفند 1393 برترین ها 23 اسفند 1393 برترین ها 24 اسفند 1393 برترین ها 25 اسفند 1393 برترین ها 26 اسفند 1393 برترین ها 27 اسفند 1393 برترین ها 28 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1393 
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۸    
خبرگزاری تسنیم: شاگردان تیم شروود به عنوان اولین تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس را کسب کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۱    
عکس: برنا قاسمی - ایسنا شنبه 16 اسفند 1393 - 22:27
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۸    
خبرگزاری تسنیم: با شکست تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سن مامس، هفته بیست و ششم لالیگا دنبال شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۴    
به گزارش خبرگزاری فارس ، هفته بیستم لیگ ستارگان قطر با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. العربی که اشکان دژاگه را در اختیار دارد در غیاب دژاگه مقابل الوکره با تک گل سرجیو باولینیو به پیروزی رسید و با 25 ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، هفته بیست و هشتم لوشامپیونه از ساعت 18 و 30 دقیقه با مصاف پاری سن ژرمن و لن پیگیری شد. پاری سن ژرمن 4 - لن یک ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۲    
وبسایت رسمی برنامه نود - ژاوی ستاره با سابقه بارسلونا در تابستان 2016 این تیم را ترک می کند. به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۹    
جنگنده های اف شانزده امارات عربی متحده که در اردن مستقر هستند به تاسیسات نفتی تحت کنترل گروه داعش حمله کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۹    
به گزارش ایفنام، در ادامه هفته بیست و ششم لالیگا از ساعت 18 و 30 دقیقه لاکرونیا و سویا در حضور 15000 نفرتماشاگر ورزشگاه ریازور به مصاف سویا رفت. لاکرونیا 3- سویا 4 ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۹    
خبرگزاری تسنیم: تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو با پیروزی برابر کوئینزپارک رنجرز به مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۳    
صدای مهیبی پیش از پرواز هواپیمای حامل باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا شنیده شده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره توزیع قاچاق یک کتاب و جلوگیری برخی نهادها در برگزاری کنسرت ها توضیحانی ارایه کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۲    
خبرگزاری تسنیم: در شبی که دورتموند در خانه هامبورگ تن به تساوی داد شاگردان پپ گواردیولا با برتری مقابل هانوفر فاصله خود را در صدر جدول با ولفسبورگی که مقابل آگزبوگ شگست خورد، دو رقمی کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۱    
جمله های زیبا، دلنوشته های دلنشین، اشعار ماندگار، پاراگراف های تاثیرگذار و بی نظیر از یک کتاب یا مقاله. همه این ها می تواند بهانه ای برای هایلایت کردن آنها در کتاب، مجله و یا ذهنتان باشد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۸    
ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما کریستوفر مک کندلز: مهم نیست که توی زندگی قوی نباشی. مهم اینه که حس کنی قوی هستی. Into the Wild | در طبیعت وحشی 2007| شان پن ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۴    
رییس جمهوری در دیدار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه اردن ضمن بیان اینکه در سالهای اخیر رنج مردم فلسطین، غزه، لبنان و کل منطقه از ظلم و جنایات صهیونیست ها افزایش یافته ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۹    
پس از بازگشت محبعلی، داماد نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از میلان ایتالیا؛ خبرنگار معماری نیوز روز شنبه 16 اسفند ماه در تماس تلفنی با وی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۱    
اصفهان - ایرنا - استاندار استان اصفهان نسبت بحران گردغبار و ریزگردها در این استان و تبدیل آن به اهواز دوم هشدار داد و از همه مدیران و تشکلها استمداد طلبید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۵    
بغداد-ایرنا- براساس گزارش رسانه های رژیم اسراییل، گروه تروریستی داعش در قاچاق و فروش اعضای بدن قربانیان خود از همکاری یک تیم پزشکی متخصص صهیونیست استفاده می کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری تسنیم: ریزش تونل خط 2 قطار شهری مشهد در ایستگاه تقاطع گاز به طبرسی سبب فوت 2 کارگر و مجروحیت 11 نفر شده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری تسنیم: جدال تیم های بردفورد و ریدینگ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس برنده نداشت تا بازی تکراری تکلیف تیم صعودکننده به دور بعد را مشخص کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
حافظ ناظری در حالی که اسنادی را در رابطه با اظهارات گذشته اش ارائه می کرد، گفت: حیف است هنرمندتان این چنین در روز رونمایی از آلبومش از خود دفاع کند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۲    
مشهد - ایرنا - کارشناس مسوول حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان رضوی گفت: ریزش عصر امروز تونل در دست ساخت خط دوم قطار شهری مشهد 11 کارگر در حال کار را مجروح و روانه بیمارستان کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف باران در بیشتر نقاط کشور طی دو روز آینده خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۶    
وزیر امور خارجه فرانسه گفت: پیشرفت های قابل توجهی در مذاکرات هسته ای با ایران به دست آمده است اما دو طرف باید برای رفع اختلافات باقی مانده همه تلاش خود را انجام بدهند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۳    
کری گفت: آمریکا و فرانسه موضع مشترکی در مورد لزوم تقویت مذاکرات هسته ای با ایران دارند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری رویترز، جان کری ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۳    
کتاب های برگزیده نهمین دوره جشنواره شعر فجر مشخص شدند. به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۷    
سهل انگاری پزشکان در عدم کنترل بیماری شدید افسردگی در یک زن باردار سبب خودکشی او در کشور انگلستان شده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: فضای ایجاد شده در گام اول یک گام سعودی_ اسرائیلی و در ادامه تلاشی است که نتانیاهو در آمریکا علیه ایران دنبال کرده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۲    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تولد یک نوزاد دختر در آمبولانس اورژانس تهران خبرداد. حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
خبرگزاری تسنیم: مهاجم 25 ساله دورتموند در بازی امروز این تیم برابر هامبورگ در ترکیب اصلی جای دارد و این خبر بدی برای هواداران یوونتوس است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
منطقه بین النهرین و شمال خلیج فارس از دیربازعرصه نشو و نمای بزرگترین و قدیمی ترین تمدنهای بشری بوده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۰    
بر اساس گزارشی جهانی از نظر ضریب هوشی و میزان آی کیو شهروندان،کشور سنگاپور در رتبه اول جهان قرار گرفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری تسنیم: وزیر خارجه ایران در دیدار با وزیر خارجه اردن گفت که روابط با همسایگان و مسایل منطقه ای اولویت اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۵    
وزیر امور خارجه آمریکا با هدف صحبت با مقامات اروپایی درباره مذاکرات هسته ای با ایران به پاریس سفر کرده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۹    
اراک - ایرنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: جوان 17 ساله اراکی نخستین قربانی بازی با مواد محترقه شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۶    
محکومیت حبس خانگی یک ساله و خدمات اجتماعی سیلویو برلوسکنی نخست وزیر پیشین ایتالیا به پایان رسید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۹    
به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس ، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز تاسف در خصوص حادثه انفجار اخیر در معدن زاسیادکا در دانتسک اوکراین ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۶    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می گوید جلسه اش با مدیران یک شرکت تولیدی- صنعتی تنها دادن مشاوره برای خرید این باشگاه توسط شرکت بوده است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۵    
متهم به تجاوز در هند از زندان ربوده و در خیابان به قتل رسید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری تسنیم: کنفدراسیون فوتبال آسیا ناظر بازی، ارزیاب داوری و داوران بازی رفت تیم های پرسپولیس و النصر عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۷    
مدیر دفتر "شهید الصدر" با اشاره به اینکه تعداد افراد ربوده شده در شهرک صدر در حومه بغداد به 28 تن رسیده تاکید کرد که مسئولان پایتخت تاکنون نتوانسته اند مشخص کنند چه گروهی پشت این آدمربایی است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آخرین جلسه تمرینی سرخپوشان پیش از دیدار برابر تراکتورسازی نام 20 بازیکن را برای سفر به تبریز اعلام کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۷    
تهران – ایرنا – مصر روز شنبه برای نخستین بار یک عضو جنبش اخوان المسلمین را به اتهام قتل در جریان اعتراض های میانه سال 2013 به برکناری محمد مرسی رییس جمهوری برکنار شده این کشور منجر شد، اعدام کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۹    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، در حالی که شماری از کشورهای اروپایی از جمله یونان، اتریش، اسلواکی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۹    
رئال مادرید تا هفته 25 لالیگا، با زدن 75 گل بهترین خط حمله را در بین تیم های اسپانیایی در اختیار دارد و 39 گل از این 75 گل، در خارج از خانه به ثمر رسیده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۱    
منابع سوری از هلاکت سرکرده داعش در شرق حماه و سرکرده جبهه النصره در حومه دمشق خبر دادند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۸    
عملیات انتحاری یک بمب گذار در نیجریه موجب کشته شدن حداقل 58 نفر شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۴    
کیانوش عیاری برای ساخت یک فیلم سینمایی جدید پروانه ساخت گرفت. کارگردان فیلم خانه پدری در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۴    
رییس پلیس مخفی روسیه از دستگیری دو مرد قفقازی به ظن دست داشتن در ترور بوریس نمتسوف، منتقد و اپوزیسون دولت مسکو خبر داد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، آلساندرو دل پیرو تا چند سال قبل در مصاحبه هایش پیوسته بر این نکته تاکید داشت علاقمند به فعالیت به عنوان مربی فوتبال و ایستادن در کنار زمین بازی نیست. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۰    
به گزارش خبرگزاری فارس ، یکی از بازیکنان درجه یک کنونی فوتبال جهان که مورد توجه تیم های بزرگ بیشماری نظیر رئال مادرید، منچستریونایتد و ... است، پل پوگبا است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
باشگاه ذوب آهن در پی اظهارات مجید جلالی در خصوص داوری و فحاشی تماشاگران اصفهانی بیانیه ای صادر کرد. به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، در این بیانیه آمده است: ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۲    
خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی تاج بارها اعلام کرده خواهان کمک به پرسپولیس، نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و به نظر من الان بهترین زمان برای کمک به تیم ماست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری تسنیم: مدافع شیاطین سرخ به دلیل رفتار ناشایستش در دیدار برابر نیوکاسل به مدت شش جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۷    
خبرگزاری تسنیم: مدافع پرسپولیس گفت: کاری به طلسم شدن تراکتورسازی در تبریز نداریم و برای کسب 3 امتیاز به آنجا می رویم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۴    
خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: امیدوارم هواداران مثل بازی با الاهلی از ما حمایت کنند تا پرسپولیس را هم شکست دهیم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۹    
به گزارش خبرگزاری فارس ، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: دو تیم در شرایط مختلفی به مصاف یکدیگر می روند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۸    
دامغان - عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری هفدهمین اجلاسیه خبرنگان رهبری در 19 اسفند ماه جاری گفت: یکی از موضوعات مهم و اساسی در این اجلاسیه انتخاب رئیس جدید این مجلس است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
علاقه سعید افجه ای، سخنگوی باشگاه استقلال به مانورهای رسانه ای بالاخره کار دستش داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
سرمربی تیم تراکتورسازی می گوید تیمش آماده است که پرسپولیس را با شکست بدرقه کند. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۳    
تا دیروز فکر می کردیم ملاقات های بی دلیل و نامشخص با ستاره ها فقط مختص دولت احمدی نژاد بود و ژنرال های کابینه آقای روحانی، آنقدر دنیا دیده هستند که درخواست دیدار با یک ورزشکار یا بازیگر سینما ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۱    
شرکت های بزرگ خودروسازی جهان، جدیدترین محصولات خود را در نمایشگاه خودروی ژنو عرضه کرده اند. با هم سری به این نمایشگاه می زنیم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
این میز جالب توسط هنرمندی خلاق به نام Scott Blackwell طراحی و ساخته شده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
بزرگ ترین قارچ کوهی درکرمان!!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۳    
یک مرد آمریکایی که به توطئه برای حمله به کنگره متهم شده است، می گوید که یکی از برنامه هایش حمله به رئیس جمهوری آمریکا بوده است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۲    
فکر میکردیم که او یکی از 22 بازیکن تیم ملی در جام جهانی باشد اما سردار خط خورد تا اینکه سردار در جام ملت های آسیا درخشید و گل او به قطر زیباترین گل بازی ها شناخته شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۶    
حمیدرضا پهلوی آخرین و یازدهمین فرزند رضا شاه پهلوی بود. او که هفتمین پسر رضاشاه و پنجمین فرزند عصمت دولتشاهی بود، در 13 تیر ماه 1311 به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی را در تهران سپری کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۰    
دوربین مخفی مرد نابینا و آسانسور
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۷    
آیا می خواهید به دوست یا یکی از اعضای خانواده خود هدیه ای هنری دهید؟ می توانید با استفاده از یکی از عکس هایی که دارید، یک هدیه ماندنی و دوست داشتنی بسازید ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
فرزاد حسنی در حالی خانم عاملی را روی خط برنامه رادیویی اش موسیقی من آورد که مدتی پیش تقدیم کردن یک ترانه از طرف خانم شاعر به آقای مجری دردسرساز شده بود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۰    
شرایط کاری یا موادی که فرد روزانه با آن سر و کار دارد، می تواند به پوست آسیب برساند و خطر ابتلا به مشکلات پوستی را افزایش دهد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۹    
دوره خدمات اجباری شهری نخست وزیر پیشین ایتالیا پایان یافت. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از آژانس خبری آنادولو، سیلویو برلوسکنی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۸    
هر رشته ورزشی سختی های خود را داشته و مهارت های ویژه ای را مطالبه می کند. زمانی که ورزشکاران در رقابت های رسمی به ورزش می پردازند به اندازه ای حرفه ای عمل می کنند که کمتر کسی گمان می کند در مشقت کامل ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۲    
مثل اینکه محمدرضا گلزار پایش را در یک کفش کرده که هر طور شده زمین بازی اش را عوض کندن و به جمع بازیگران جدی تر و کمتر تجاری بپیوندد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۸    
هنوز چند ماه بیشتر نگذشته است از زمانی که پیکر ریچارد فرای را برای دفن کنار زاینده رود به ایران راه ندادیم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۶    
جنگ نظامی هم هزینه های گزافی دارد و هم اعتبار خوشی بر جای نمی گذارد، حالا هشتگ ها جایگزین جنگ های فیزیکی شده اند تا قدرت رسانه ها را به رخ فرماندهان نظامی بکشند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
عینک گوگل محصولی پر سر و صدا بود. اما دلیل این سر و صدا، نوآوری و استفاده از تکنولوژی روز برای ساخت گجتی که فقط در فیلم های علمی-تخیلی مشاهده می کردیم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۷    
تهران - ایرنا - هنگام مراجعه به داروخانه ، کمتر بیماری را می توان یافت که اقلام دارویی اش کمتر از سه قلم باشد و حتی گاهی مراجعان تا دو کیسه دارو در دست دارند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه ادبیات سیاسی افت کرده است گفت:آنهایی که ژست مدرنیته می گیرند بیشتر ادبیات چارواداری دارند؛ اینکه منتقدان را کم عمق بنامیم و بگوییم در خط نتانیاهو هستند از فحش بدتراست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۱    
تهران ارزان است اما چطور ارزان است؟ این ارزانی به قیمت از بین رفتن ارزش پول ملی به دست آمده است، متوسط قیمت دلار در هفته اول سال 92 معادل 2 هزار و 950 تومان بوده ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۰    
بورس تهران در معاملات اولین روز هفته به روند نزولی خود شدت داد و دوباره به کانال 63 هزار واحدی برگشت. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۸    
خبرگزاری دانشجو:
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۷    
درحالیکه پیش از این اعلام شده بود باشگاه استقلال مشتری برای خرید ندارد، یک واحد صنعتی در نشست با مدیرعامل پیشین آبی پوشان برای خرید باشگاه اعلام آمادگی کرد اما هنوز جزئیات این درخواست منتشر نشده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۷    
خبرگزاری تسنیم: مالک باشگاه ملوان بندرانزلی در تماسی تلفنی از سرمربی استقلال تشکر کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی از رفع بن بست های فنی در مذاکرات هسته ای اخیر با 1+5 خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از حضور در کشورمان گفت: گل نزدن مرا اذیت می کند و دوست دارم زودتر برای پرسپولیس گل بزنم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۹    
فیلم های حاشیه داری مثل مادر قلب اتمی یا پروژه جدید مسعود ده نمکی که بهار کلید می خورد، آثاری هستند که می شود روی موفقیت شان در گیشه حساب کرد...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۲    
در حالی که شنیده می شود به شرکتی که دنبال کارهای مجوز یاس است، به شکل غیررسمی اعلام شده که فعلا تا دو سال آینده خبری از مجوز آلبوم و اجرای یاس نیست ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۱    
اعضای تیم استقلال بعد از برد برابر نفت م.سلیمان و صدرنشینی در لیگ برتر با حضور در تالار ایوان شمس در مراسمی که برای بی خانمان ها در نظر گرفته شده بود، حاضر شدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۶    
محمد مایلی کهن در بازگشت تیم ملی امید از اردوی کیش، بار دیگر به دادسرای رسانه رفت. باز هم حضور او در دادگاه مرتبط بود با پرونده علی دایی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۳    
به دنبال تشدید آلودگی هوا در استان و رسیدن آن به مرز بحرانی، مدارس بندرعباس در شیفت بعد ازظهر تعطیل شدند. این تعطیلی شامل حال تمام مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان بندرعباس است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۳    
در بین صفحه های اینستاگرامی، صفحه شخصی مازیار ناظمی - که زمانی مجری ورزشی تلویزیون بود و با تهران 20 با آنتن خداحافظی کرد - صفحه خاصی است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۲    
فریبا گودرزی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری تسنیم: توهین های جنسی به پزشک زن تیم فوتبال چلسی واکنش های زیادی در پی داشته است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
شاید جذاب ترین بخش مسابقه فردای تراکتورسازی و پرسپولیس نبرد محمد نوری و آندرانیک تیموریان باشد؛ دو رفیق قدیمی که باز هم با لباس دو تیم متفاوت روبروی هم قرار می گیرند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۷    
بهنوش بختیاری و امیر تتلو بر سر تعداد فالوئرهایشان در اینستاگرام درگیر شدند. تتلو، خانم بختیاری را متهم کرده که تعداد دنبال کننده هایش را به شکل جعلی بالا برده.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۱    
چندی پیش ماجرای بیلبوردهای حاشیه ساز لوازم خانگی اسنوا را روایت کردیم که در فضای مجازی حرف و حدیث هایی درباره آنها پیش آمده بود و حتی عکاس پروزه را مجبور به واکنش کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: در حالی که میزان استاندارد ذرات هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است، غبار محیطی بندرعباس در روز شنبه به یک هزار میکروگرم بر مترمکعب رسیده که خطرناک است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر امورخارجه کشورمان در پاسخ به این سوال که احتمال موفقیت و امضای توافق جامع چند درصد است؟ گفت: من احتمال موفقیت را بیش از احتمال شکست می دانم. ...