پنجشنبه ۲۵ مردادساعت ۰۹:۰۷Aug 2018 16

خبرهای برترین ها 17 اسفند 1393 - bartarinha.ir

برترین ها 30 دی 1393 برترین ها 30 بهمن 1393 برترین ها 1 اسفند 1393 برترین ها 2 اسفند 1393 برترین ها 3 اسفند 1393 برترین ها 4 اسفند 1393 برترین ها 5 اسفند 1393 برترین ها 6 اسفند 1393 برترین ها 7 اسفند 1393 برترین ها 10 اسفند 1393 برترین ها 11 اسفند 1393 برترین ها 12 اسفند 1393 برترین ها 13 اسفند 1393 برترین ها 14 اسفند 1393 برترین ها 15 اسفند 1393 برترین ها 16 اسفند 1393 برترین ها 17 اسفند 1393 برترین ها 18 اسفند 1393 برترین ها 19 اسفند 1393 برترین ها 20 اسفند 1393 برترین ها 21 اسفند 1393 برترین ها 22 اسفند 1393 برترین ها 23 اسفند 1393 برترین ها 24 اسفند 1393 برترین ها 25 اسفند 1393 برترین ها 26 اسفند 1393 برترین ها 27 اسفند 1393 برترین ها 28 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1393 
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۲    
خبرگزاری تسنیم: هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با برد خانگی ویارئال برابر سلتاویگو دنبال شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۲    
خبرگزاری تسنیم: با پیروزی خارج از خانه بایرلورکوزن برابر پادربورن هفته بیست و چهارم بوندس لیگا به پایان رسید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۲    
خبرگزاری تسنیم: نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: گزارش های رسانه ای که نشان می دهد آمریکا قصد دارد به کشورهای عربی حمایت در برابر برنامه هسته ای تهران را پیشنهاد دهد می تواند به این معنا باشد که واشنگتن ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۳    
خبرگزاری تسنیم: مصاف قرمزپوشان مرسی ساید و بلکبرن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس با تساوی خاتمه یافت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری تسنیم: تیم روستوف در حضور 20 دقیقه ای مهاجم ایرانی خود در خانه برابر لکوموتیو مسکو تن به شکست داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۸    
در روز پایانی رقابت های کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان رامین طاهری به مدال برنز دست یافت و زینتی رفاه نیز از رسیدن به مدال باز ماند تا فرنگی کاران ایران با 2مدال برنز به کار خود در این تورنمنت پایان ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۸    
یکصد و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی روز یکشنبه به ریاست رییس جمهوری تشکیل و گزارشی از وضعیت قاچاق کالا و اقدامات دستگاههای مسئول در مبارزه با قاچاق ارائه شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۶    
مذاکرات هیات های ایران و آمریکا در سطح وزیران خارجه، معاونان و مقامات عالی فنی- هسته ای دو کشور 24 تا 29 اسفند در لوزان سوییس برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۷    
تیم شمشیربازی دختران ایران برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب مدال برنز اسلحه فلوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۶    
به گزارش خبرگزاری فارس ، باشگاه تراکتورسازی تبریز با حضور بازیکن تیم خود در تیم ملی امید موافقت کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۸    
خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از پاسخ به اینکه هافبک تیمش را در اختیار تیم امید قرار خواهد داد یا نه، خودداری کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۷    
خبرگزاری تسنیم: بیست وششمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با توقف جالوروسی رده دومی در خانه کیه وو ورونا دنبال شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: صادقیان باید بیشتر خودش را کنترل کند تا بتواند در آینده به فوتبال کشور خدمت کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۹    
به گزارش خبرگزاری فارس ، محمد نوری پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در خصوص صحنه درگیری اش با بازیکن حریف گفت: یک لحظه عصبی شدم اما مقصر نبودم و بلافاصله عذرخواهی کردم. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۹    
به گزارش خبرگزاری فارس ، پیام صادقیان در خصوص صحنه ای که در محوطه جریمه تراکتورسازی سرنگون شد، گفت: در آن صحنه با بازیکن حریف برخورد داشتم اما مطمئن نیستم پنالتی بود یا نه. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۶    
خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد تیمش با تمرکز کافی و حواس جمع پرسپولیس را شکست داده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری تسنیم: یاران سعید معروف در نخستین بازی مرحله یک چهارم نهایی سوپر لیگ والیبال روسیه، حریف خود را شکست دادند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۷    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 2 بر 1 نفت مقابل گسترش فولاد با کنایه نسبت به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه اظهار داشت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۹    
به گزارش ایفنام ، تیم ملی امید که در یکی دو روز آینده باید به اردوی کویت برود شاهین ثاقبی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی به این اردو نخواهد رفت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۸    
lعاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تاکید وزیر کشور این بود که دقت کنیم پول های کثیف وارد انتخابات نشود گفت: اگر این پول ها شناسایی شود حتما دستگاه قضایی برخورد لازم را خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، پس از پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در تبریز حمید درخشان سرمربی سرخ پوشان به همتایش تبریک گفت. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
به گزارش خبرگزاری فارس ، حمید درخشان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پایان دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز به تیم تراکتورسازی تبریک می گویم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
ما در اینجا سعی کرده ایم با انتخاب گزیده هایی متفاوت و زیبا از کتاب های مختلف آثار نویسندگان بزرگ، شما را با این کتاب ها آشنا کرده باشیم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۲    
خبرگزاری تسنیم: بیست وهشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با برد خانگی سن اتین مقابل لوریان ادامه پیدا کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۹    
خبرگزاری تسنیم: هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی برای چندین مرتبه در ورزشگاه یادگار امام نارنجک منفجر کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
تراکتورسازی تبریز با کسب این برتری با 41 امتیاز از 22 بازی در فاصله یک امتیازی نفت تهران که صدرنشین است، قرار گرفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۰    
به گزارش خبرگزاری فارس ، در حاشیه دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس در صحنه ای از بازی محمد نوری روی فردین عابدینی مرتکب خطا شد که این موضوع با واکنش عابدینی همراه بود ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۰    
سفیر فرانسه در آمریکا گفت: گفت وگوهای سه کشور اروپایی با آمریکا در پاریس درباره مذاکرات هسته ای با ایران پیشرفت هایی داشته است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۷    
به گزارش ایفنام ، دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس در نیمه دوم با حمایت جسته و گریخته تیم فوتبال تراکتورسازی بر روی دروازه شاگردان حمید درخشان آغاز شد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۴    
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ، نامه کفاشیان به تاج، پیرو نشست مورخ 22 و 23 بهمن 93 در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تقویم پیشنهادی کنفدراسیون فوتبال آسیا که مهدی تاج ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۲    
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۸    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت کارت زرد در دیدار با تراکتورسازی، سه کارته شد و بازی بعدی این تیم را از دست داد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۵    
به گزارش خبرگزاری فارس ، در حاشیه دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس سوشا مکانی در صحنه ای که بابک حاتمی را برای مراقبت به دیوار دفاعی فرستاده بود پس از جای گیری نامناسب حاتمی نسبت به این موضوع ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۳    
تغییر در برنامه هفته بیست و سوم لیگ برتر به دلیل برگزاری مسابقات تیم ملی امید صورت گرفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۶    
به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، نورالدین فائقی در نشست خبری خود با اشاره به فعالیت دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کشور اظهار داشت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، بارسلونا موفق شد با نتیجه 6 بر یک رایووایکانو را شکست دهد و صدرنشین لالیگا شد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
کوئوکا نام یک گروه از کیسه داران کوچک است که در استرالیا زندگی می کنند. این حیوانات همیشه لبخند بر لب دارن ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۷    
به گزارش خبرگزاری فارس عصر امروز (شنبه) این دو تیم در ورزشگاه دینو مانزوی به میدان رفتند. در پایان نبرد پالرموی میانه جدولی با چزنا قعرنشین بدون گل مساوی خاتمه یافت. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۳    
بارسلونا ساعتی پیش موفق شد با برتری 6-1 بر رایووایکانو، به صدر جدول لالیگا صعود کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۶    
رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت که اگر به توافق قابل قبول با ایران نرسیم واشنگتن مذاکرات را رها خواهد کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری تسنیم: در نیمه اول بین بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی درگیری پیش آمد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۵    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اواخر اردیبهشت 94 گردهمایی فرمانداران سراسر کشور برگزار می شود و طی آن آغاز انتخابات را اعلام خواهیم کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس ، مینو رفیعی در نشست خبری خود با اشاره به فعالیت دفتر پیشگیری از معلولیت ها از سال 74 اظهار داشت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
خبرگزاری تسنیم: نیمه نخست دیدار تراکتورسازی تبریز - پرسپولیس با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۴    
به گزارش خبرگزاری فارس ، هفته اول سوپر لیگ چین عصر امروز پیگیری شد و در یکی از این دیدارها تیانجین تدا در ورزشگاه ژنگ ژو خانه هنان جیان به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک متحمل شکست شد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۴    
سرخط اخبار در چند وقت اخیر را مرور کنید. کاپیتان و سرمربی استقلال تهران از همدیگر شکایت کردند. امیر قلعه نویی از عادل فردوسی پور شکایت کرد. حسین کعبی در دادسرا حاضر شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۸    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، تیم استقلال در ادامه روند آماده سازی خود برای بازی با نفت تهران از ساعت 16 امروز برنامه های آماده سازی تیمش را در زمین کمپ زنده یاد حجازی پیگیری کرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۳    
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: طرح ارائه سیم کارت و خدمات کودکان و نوجوانان تا نیمه اردیبهشت سال آینده اجرا خواهد شد و وزارت ارتباطات برای این امر به اپراتورها شش ماه فرصت داده است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۷    
Meizu در میان گوشی های خوبی که دارد، به تازگی مدل MX4 را نیز عرضه کرده است که قابلیت های خوبی دارد. از جمله ویژگی های Meizu MX4 باید به صفحه نمایش 5 ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال نفت تهران در نیمه اول برابر گسترش فولاد شکست خورد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۵    
لیونل مسی با سه گلی که برابر رایو وایکانو به ثمر رساند، ضمن رسیدن به گل های کریستیانو رونالدو، رکورد هت تریک در لیگا را نیز شکست. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در ادامه رقابت های لیگ به مصاف نفت تهران می رود که امیر قلعه نویی برای این مسابقه میلاد فخرالدینی را به دلیل مصدومیت از دست داده است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۶    
بارسلونا با پیروزی پرگل مقابل رایووایکانو در هفته بیست و ششم لالیگا صدرنشین شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
شمس الدین حسینی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، در پاسخ به پرسشی درباره ادعای اسحق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه در زمان تلاطم ارزی 22 میلیارد دلار ارز از طریق صرافی ها از ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
معاون امنیتی وزیر کشور گفت که اخبار در اطلاعات ما حاکی از این است که گروهبان دانایی فر به شهادت رسیده است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۳    
خبرگزاری تسنیم: هواداران تیم تراکتورسازی علیه سنگربان پرسپولیس شعار سر دادند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۷    
معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور با اشاره به تلاش داعش در سال جاری گفت: داعش با ایجاد چند باند در شهرهای مرزی به دنبال ناامنی بودند که همگی آنها سرکوب شدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: چند باند داعش که بیرون از مرزها تجهیز شده بودند و می خواستند جهت عملیات ایذایی وارد کشور شوند به محض ورود در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در دو پنجشنبه آخر سال (21 و 28 اسفند ماه) خدمات رسانی مترو تا ساعت 24 ادامه می یابد ضمن آنکه تردد قطارها در هنگام تحویل سال نو شبانه روزی خواهد بود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
شرکت "رستوران های زنجیره ای سان لیو پارس" اقدام به واگذاری نمایندگی به صورت رستوران و فست فودی با شرایط بسیار ایده آل در سطح کشور نموده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۳    
در حالی که کمتر از یک ساعت به دیدار این تیم برابر پرسپولیس باقی مانده، سکوهای زیادی در استادیوم یادگار امام خالی است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۸    
هوش خراش امروز به سراغ یکی دیگر از پیج های مشکلات سیاسی رفته و بخشی از آن را که قابل چاپ بود در اختیارتان می گذارد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۱    
حرکت آهسته افتادن قطره آب روی شن
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
بیماری در هر سنی سراغ انسان ها می آید اما بیماری هایی وجود دارند که خاص دوران سالمندی اند و در دوران جوانی به ندرت دیده می شوند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۵    
ساختمان ها و پناهگاه ها از اولین بناهایی بوده اند که انسان برای محافظت در برابر طبیعت و دشمنان ساخته است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۵    
فیلم مستند اگر در مریخ بمیرم ، با سه داوطلب این سفر بی بازگشت صحبت کرده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۳    
تیاگو، پسر لیونل مسی امروز دست در دست پدر، پیش از شروع بازی بارسلونا-رایووایکانو وارد زمین چمن ورزشگاه نوکمپ شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۹    
همانقدر که رفتارهای درست می توانند به موفقیت شما در کسب و کار یاری برسانند، عادت های نادرست هم می توانند به مانعی جدی برای پیشرفت شان تبدیل شوند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
دیوید آلن مشاور مدیریت زمان و نویسنده کتاب های پرفروش است. او برای بیش از یک میلیون متخصص در صدها سازمان، برنامه های خلاقیت و پیشرفت ارائه داده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۰    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف خونین سه دستگاه اتوبوس مسافربری با یکدیگر در اتوبان تهران – قم خبر داد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۲    
سعید عزت اللهی بعد از درخشش مقابل فیلیچا نگرا، حالا خود را آماده بازی مقابل جوانان چلسی در لیگ قهرمانان اروپا می کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
پدیده کلاهبرداری شرکت های لیزینگ خودرو به داستانی سریالی و کش دار تبدیل شده است. در جدیدترین مورد یک شرکت لیزینگ دیگر نیز به جمع کلاهبرداران پیوسته است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۳    
مرشیدآباد در مناطق روستایی بنگال غربی از بسیاری جهات یک ناحیۀ روستایی هند است: یک محل خاکی، و دورافتاده با روستاهای دو از همی که دسترسی اندکی به بهداشت و زیرساخت ها دارند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۱    
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با اسقف مارونی های لبنان گفت: باراک اوباما نسبت به توافق هسته ای با ایران و موفقیت آن اصرار می ورزد و آن را در راستای منافع آمریکا و خاورمیانه می داند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۹    
بورس تهران که از ابتدای هفته روند نزولی در پیش گرفته است، در معاملات امروز، روز قرمزی را برای سهامداران رقم زد و با افت دسته جمعی متغیرهای خود مواجه شد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۴    
نام مریم میرزاخانی در میان اسامی زنان الهام بخش جامعه اسلامی سال 2014 میلادی قرار گرفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، محمود خوردبین و محمدحسین نژادفلاح در لابی هتل دقایقی با یکدیگر به صورت اختصاصی صحبت کردند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش بینی ها از آخرین وضعیت آب و هوای کشور خبر داد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
خبرنگار المنار اعلام کرد که نیروهای عراقی به طور کامل شهر الدور را تحت کنترل خود گرفتند و عملیات پیشروی در البوعجیل در جریان است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۲    
مدت هاست این شایعه وجود دارد که اگر هنگام درخواست پول از خودپرداز رمز کارت خود را برعکس بزنید، پلیس از این موضوع مطلع می شود! به گفته کسانی که این ادعا را مطرح کرده اند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۹    
هرچه این روزها، سرانه مطالعه را پایین اعلام کنند، یا کتاب فروشی ها از نبود خریدارکتاب، شکوه و شکایت داشته باشند، بازهم خیلی ها کتابخانه ای دارند کوچک، رنگی و دوست داشتنی...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۳    
وبسایت رسمی برنامه نود - کرار جاسم تنها تا فردا فرصت دارد که بر اساس اولتیماتوم باشگاه استقلال، به تهران برگردد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۳    
به گزارش خبرنگار قضایی فارس، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه عصر امروز در هفته درختکاری اقدام به غرس نهال کرد. انتهای پیام/
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: زمان دریافت چک های رمزدار با توجه به تسویه بین بانکی و پردازش چک ها تا ساعت 13و 30 دقیقه بعد از ظهر است و پس از این ساعت در صورت مراجعه مشتریان پردازش چک ها به ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۱    
تهران - ایرنا - مدیرکل پایانه ها و حمل و نقل استان تهران از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری برون شهری ویژه ایام نوروزی ازامروز 16 اسفند ماه در این استان خبر داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
به گزارش خبرگزاری فارس ، رئال مادرید شب گذشته در سن مامس با یک گل مغلوب شد تا مشخص شود مادریدی ها همچنان روند نامطمئن و نتایج سینوسی کسب می کنند و عملکرد آن ها نسبت به سال گذشته میلادی افتی فاحش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال از گزارشگری که کلیپ مربوط به ضربه خوردنش از وی در رسانه ها پخش شد، عذرخواهی کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
مهاجم پرتغالی قوهای سپید در 8 دیدار اخیر تیمش میانگین بسیار بدی در زدن شوت به سمت دروازه حریفان داشته است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۰    
اگر می خواهید در ایام نوروز سفر کنید و کار بانکی دارید، حتما به سایت بانک ها مراجعه کنید و اسامی شعب کشیک آن شهرستان را یادداشت کنید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
فرارو- 100 نمونه گلسنگ در تخت جمشید شناسایی شده که هرکدام در محو کردن نقوش و کتیبه های این بنای عظیم جهانی نقش تاثیرگذاری دارند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۳    
خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: اگر این مشکلات برطرف نشود استقلال در آینده نزدیک ضربه خواهد خورد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۷    
جاسم کرار هافبک عراقی تیم استقلال برای فردا ظهر به مقصد ایران بلیت گرفته است تا برای روشنگری حرف های خودش در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
سرمربی آرسنال پیش از رویارویی تیمش با منچستریونایتد در جام حذفی اعتراف کرد هنوز هم فریادهای پیروزی بازیکنان حریف در سال 1999 را به خاطر دارد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۳    
اهالی ایالت کاتالونیای اسپانیا، همه پرسی نمادین استقلال برگزار کردند، اما با وجود رای بالای جدایی طلبان نتوانستند مستقل شوند که سراغ این ماجرا می رویم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری تسنیم: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بازهم روی مارک لباس خود چسب می زنند تا وضعیت شان با اسپانسر قبلی مشخص شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۰    
سرکرده گروه تروریستی داعش از آمادگی خود برای تخریب ابوالهول و اهرام های مصر خبر داد. "ابوبکر بغدادی" تأکید کرد که هم اکنون آماده است به مصر برود و آثار تاریخی این کشور را ویران کند. ...