پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای برترین ها 20 اسفند 1393 - bartarinha.ir

برترین ها 30 دی 1393 برترین ها 30 بهمن 1393 برترین ها 1 اسفند 1393 برترین ها 2 اسفند 1393 برترین ها 3 اسفند 1393 برترین ها 4 اسفند 1393 برترین ها 5 اسفند 1393 برترین ها 6 اسفند 1393 برترین ها 7 اسفند 1393 برترین ها 10 اسفند 1393 برترین ها 11 اسفند 1393 برترین ها 12 اسفند 1393 برترین ها 13 اسفند 1393 برترین ها 14 اسفند 1393 برترین ها 15 اسفند 1393 برترین ها 16 اسفند 1393 برترین ها 17 اسفند 1393 برترین ها 18 اسفند 1393 برترین ها 19 اسفند 1393 برترین ها 20 اسفند 1393 برترین ها 21 اسفند 1393 برترین ها 22 اسفند 1393 برترین ها 23 اسفند 1393 برترین ها 24 اسفند 1393 برترین ها 25 اسفند 1393 برترین ها 26 اسفند 1393 برترین ها 27 اسفند 1393 برترین ها 28 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1393 
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۷    
فال روزانه 21 / 12 / 1393 فروردین امروز خوب است کمی در مورد فرهنگ های مختلف تحقیق و مطالعه کنید. شاید از روتین همیشگی زندگی خسته شده باشید. راهکاری پیدا کنید که از فاز تکراری شما را دور کند ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۷    
معاون حقوقی رییس جمهوری با بیان اینکه بیشتر مشکلات مردم از ناآگاهی از حقوق خودشان در کشور می باشد، اظهار کرد ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس روز چهارشنبه دادخواستی را علیه وزارت امور خارجه ارائه کرد که بر اساس آن خواستار انتشار اسناد و مکاتبات دولتی در زمان تصدی پست وزارت خارجه در زمان کلینتون شد
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۸    
در پی حمله عناصر داعش به تیم خبری شبکه العالم هنگام پوشش پیشرویهای ارتش عراق در تکریت، فیلمبردار این شبکه مجروح شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۵    
رییس جمهوری گفت: در دیدار با مقام های ترکمنستان توافق شد مبادلات تجاری دو کشور از 7.3 میلیارد دلار کنونی به 60 میلیارد دلار تا 10 سال آینده افزایش یابد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۰    
دو تیم چلسی و پاریس سنت ژرمن، تا دقایقی دیگر در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۴    
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی، گفت: دیشب(سه شنبه 19 اسفندماه) یک دستگاه اتوبوس زابل - مشهد در محور شوسف - سربیشه واژگون شد، که بر اثر این حادثه دو تن از مسافران در محل و دو تن در بیمارستان جان باختند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۴    
سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه آمریکا می خواهند بدانند چرا دولت هنوز درباره ارسال تسلیحات دفاعی به اوکراین تصمیمی نگرفته و دلیل این تاخیر در کمک وعده داده شده به اوکراین در مواجهه با نقض آتش بس از ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۸    
یک منبع مطلع از بازداشت فرد وام گیرنده 6 هزار و 500 میلیارد تومانی خبر داد که بدون ارایه ضمانت نامه های کافی این تسهیلات را گرفته بود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۸    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که نمایندگان کنگره نمی توانند هر گونه توافق هسته ای بین واشنگتن و تهران را به رغم تهدید سناتورهای جمهوریخواه تغییر دهند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۲    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در مراسم همایش فرهنگ سازی به صفر رساندن بیماری ایدز به عنوان سفیر مبارزه با این بیماری انتخاب شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: به عنوان مسئول این تیم وظیفه دارم از تمام ظرفیت و داشته های رده سنی امید استفاده کنم ولی اگر کسانی دلشان با تیم نیست اجباری نداریم.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۶    
باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای نسبت به جریانی که سعی در ایجاد حاشیه برای این باشگاه را دارد، واکنش نشان داد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۳    
دستیار ویژه رئیس جمهور با ارائه توضیحاتی درباره اظهاراتش که موجب واکنش مقامات عراق شده، گفت: ما معتقدیم کشورهای منطقه با اتحاد و همکاری می توانند با توسعه طلبی کشورهای خارج از منطقه مقابله کنند و این ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۵    
تیم فوتبال الشحانیه در هفته بیست و یکم لیگ قطر مقابل الغرافه شکست خورد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۹    
شورای استانداری استان صلاح الدین در بیانیه ای از پاکسازی 90 درصد شهر تکریت از عناصر تروریستی داعش توسط نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۶    
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت: مازندران در فوتی تصادفات عابرین پیاده در کشور رتبه اول و در فوتی موتورسواران رتبه 11 دارد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
رییس هیات نظارت بر چهارمین انتخابات شورایاری ها از صدور کارت 4000 ناظر خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۱    
وزیر امور خارجه انگلیس از طرح خود به منظور افشای اطلاعات درباره ثروت پنهانی مقامات نزدیک به ولادیمیر پوتین پرده برداشت و هشدار داد: روسیه بزرگترین تهدید علیه انگلیس است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۲    
دکتر حسن روحانی با پایان سفر دو روزه به عشق آباد، پایتخت ترکمنستان را به مقصد تهران ترک کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۷    
عمو پورنگ از ششم فروردین مهمان خانه مخاطبان خود می شود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۴    
خبرگان رهبری در پایان هفدمین اجلاسیه خود ضمن تاکید بر توجه مسئولان به وضعیت معیشتی مردم، از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر کردند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۰    
مخالفان جنگ در آمریکا سخنرانی وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره را قطع کردند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۰    
قائم مقام وزیر کشور از واقعه شیراز و حمله به علی مطهری ابراز تاسف کرد و از تاکید وزیر کشور بر برخورد هرچه سریعتر با عوامل حادثه و قاصران احتمالی دولتی و نیز فراخوان استاندار فارس به تهران خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۶    
بنا به اعلام دولت آمریکا، نماینده مخصوص رییس جمهور آمریکا در مسائل مربوط به منع گسترش تسلیحات هسته ای به زودی به اوکراین خواهد رفت.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۰    
رییس کل دادگستری استان تهران در مورد آخرین وضعیت حکم مهدی هاشمی گفت: قرار است حکم مربوط به این پرونده تا پایان سال اعلام شود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در گذشته همانند نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تهدید دستیابی ایران به سلاح هسته ای سخن می گفت اما اکنون تغییراتی در ادبیات وی مشاهده می شود که ناراحتی مقامات صهیونیست را به همراه داشته ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۶    
با افزایش تدابیر امنیتی در مالزی برای جلوگیری از پیوستن اتباع این کشور به تروریست های داعش مالزیایی ها با بهانه حج عمره و سفر به عربستان به این گروه تروریستی می پیوندند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۲    
پلیس ضد شورش ترکیه با استفاده از ماشین های آب پاش و شلیک مقادیر زیادی گاز اشک آور سعی در متفرق کردن تظاهرکنندگانی کرد که در سالروز کشته شدن یک جوان معترض در پارک گزی امروز به خیابان های استانبول آمده ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۷    
گزارش ها حاکی است که سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) سالها تلاش کرده تا رمز گذاری دستگاه های اپل را شکسته و از ارتباطات کاربران آیفون و آیپد جاسوسی کند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۴    
هفدمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با قرائت بیانیه پایانی این اجلاس به کار خود پایان داد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۱    
وزیر خارجه عراق در پاسخ به اظهارات اخیر مشاور رئیس جمهور ایران، گفت که عراق به هیچ کشوری اجازه دخالت یا نقض حاکمیت نداده و نخواهد داد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۸    
مطالعات محققان نشان می دهد که برخی از حیوانات مانند سگ و زنبور عسل قادر به تشخیص سرطان هایی مانند سینه، ریه و پروستات در مراحل اولیه این بیماری ها هستند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۸    
مجموعه ای از اطلاعات عمومی، ترفند ها و پیشنهادهایی که شاید گره ای، هرچند کوچک در زندگی روزمره مان باز کند. ترفند ها و پیشنهاد هایی که بسیار ساده اند و در عین حال کاربردی و مفید.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۵    
یازدهمین روز عملیات آزادی صلاح الدین در حالی آغاز شد که منابع امنیتی پیش بینی می کنند به رغم بمب گذاری های داعش و رعایت اصل حفظ جان اهالی بی گناه تکریت، امروز این شهر کاملا آزاد شود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۵    
با تصویب هیئت وزیران ورود و تردد خودروهای لوکس با حجم موتور بیش تر از 2500 CC به خارج از مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی ممنوع شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۵    
هر نوشته ای نویسنده ای دارد. هر نویسنده ای حق دارد اسمش را پای مطلبش ببیند. نوشته هایی که در این صفحه می خوانید ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از پیگیری حادثه شیراز توسط این کمیسیون خبر داد که در پی آن عده ای به خودروی حامل علی مطهری در فرودگاه شیراز حمله کرده اند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۹    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان هفته 23 لیگ برتر را اعلام کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۹    
رئیس قوه قضاییه از رفتار برخی رسانه ها در حاشیه انتخابات رئیس و هیات رئیسه مجلس خبرگان انتقاد کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل فرودگاههای هرمزگان گفت: فرودگاه بین المللی بندرعباس بر اثر بارندگی و سیلاب از امروز به مدت 24 ساعت تعطیل شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۳    
شاید انیشتین بعدی یک زن ایرانی 27 ساله با نام زهرا حقانی باشد
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
مدیر شبکه دامپزشکی آستارا از کشف یک تن فرآورده های خام دامی فاسد و غیربهداشتی از رستوران های سطح شهرستان خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۲    
مدافع پیشین منچستریونایتد بر این باور است که رونالدو در سطح دو ستاره تاریخ دنیای فوتبال است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۲    
ستاره پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال برای حضور در ایران و نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان ابراز تمایل کرده است. این درحالی است که علی کفاشیان تاکید دارد رای ایران در انتخابات فیفا سپ بلاتر است!
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
بانک مرکزی نرخ رسمی 39 ارز را برای روز چهارشنبه اعلام کرد که براین اساس نرخ 15 ارز نسبت به روز سه شنبه افزایش و قیمت 22 واحد پولی کاهش یافت در این میان بهای دو ارز با تغییری مواجه نشد و ثابت ماند ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
امیر عابدینی ادعا می کند که مدت ها است که مدیرعامل باشگاه داماش نیست و مسائل مربوط به این باشگاه به او ربطی ندارد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۶    
نخست وزیر پیشین ایتالیا از اتهام سوءاستفاده از منصب نخست وزیری و پرداخت پول به یک دختر نابالغ در ازای خدمات جنسی، تبرئه شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۶    
عاون اول رئیس جمهور از بیانیه مشترک 105 اقتصاددان قدردانی کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران از بازداشت 300 دلال، کارچاق کن و افرادی که به ناحق قضات را بدنام می کردند در هشت ماه اخیر خبر داد
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
در پی شکست های اخیر داعش در صلاح الدین و شرق استان الانبار، این گروه صبح امروز حمله گسترده ای را از چند محور به شهر الرمادی آغاز کرد و در آن هرآنچه درتوان داشت به میدان آورد تا شدیدترین حمله تروریست ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۲    
جاسم کرار محمد بازیکن عراقی استقلال امروز در دومین روز متوالی حضور در تمرین تنها دور زمین دوید.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۹    
پلیس های مرزی روسیه مقدار زیادی سیگار قاچاق کشف کردند. چیزی که این واقعه را در خبر ها پر رنگ کرده است روش مخفی کردن سیگار ها است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۷    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: بازی تدارکاتی ایران و شیلی به احتمال 90 درصد برگزار خواهد شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
استقلال برای دیدار با نفت که یکی از سخت ترین و حساس ترین دیدارهایش محسوب می شود، برخی بازیکنان کلیدی و تاثیرگذارش را در اختیار ندارد تا کار امیر قلعه نویی در رویارویی با منصوریان سخت شود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۳    
نا دیده گرفتن خیلی چیزا راحته مخصوصا وقتی که سرمون شلوغه، اما مراقبت و درمان هرچه زود تر سرطان میتونه باعث زنده موندن شما بشه
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
روسای جمهوری ایران و ترکمنستان امروز در نشستی خبری از گسترش بیش از پیش همکاریهای تهران – عشق آباد در عرصه های مورد علاقه حمایت کردند و این نکته را مورد تاکید قرار دادند که فصل تازه ای در روابط دو ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۱    
انتخابات دیروز در دو مرحله برگزار شد که در تاریخ خبرگان نخستین بار است که انتخاب رئیس در دو مرحله انجام می شود اما بلافاصله پس از انتخاب رئیس ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
کمیته گذرگاه های مرزی شورای استانداری بصره از سفر قریب الوقوع هیاتی از وزارت کشور عراق به این استان برای انتخاب محل گذرگاه جدید مرزی با ایران در شمال بصره خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۶    
حبیب کاشانی با تاکید بر اینکه مجموعه تیم امید خواهان استفاده از جهانبخش و آزمون هستند، گفت: برایمان جالب است که غیر از این دو بازیکن، سه بازیکن دیگر تیم امید هم برای اردوی اروپایی تیم ملی ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۳    
ارتش رژیم صهیونیستی در رزمایش هایی که از امروز آغاز شده جنگ سوم احتمالی با لبنان و نیروهای حزب الله را شبیه سازی کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۳    
برنامه نود: درگیری دروازبان الاهلی با فیلمبردار تبریزی برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید. ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا باید برای بقای در حال انقراض خود تعیین تکلیف کند، گفت: ما به میزانی قدرتمند شده ایم که هیچ نگرانی از رفتارهای غیرعقلانی دشمن نداریم.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
رئال مادرید شب کابوس واری را مقابل شالکه پشت سر گذاشت و با شکست 3-4، تا آستانه حذف از لیگ قهرمانان نیز پیش رفت.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دور جدید مذاکرات هسته ای از روز یکشنبه آینده آغاز می شود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۴    
همزمان با آغاز تصویربرداری مستند محیط، بی بان به کارگردانی کتایون جهانگیری در روستای ژیوار از توابع شهرستان اورامانت، یکی از شکارچیان کهنه کار منطقه اعلام کرد که حاضر است به منظور آشتی با طبیعت ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۱    
کارلوس کی روش تا بامداد امروز جلسه داشت و سپس به خانه اش رفت.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۸    
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از حضور در دادسرا بازداشت شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۸    
حکم پرونده مهدی هاشمی از سوی دادگاه انقلاب تهران صادر شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۵    
دکتر لاریجانی تاکید کرد: برخی از کشورهای بزرگ فوق تخصص دارند که بحران ایجاد کنند. خودشان می روند و آن را به عنوان میراث در منطقه می گذارند و ضررش را کشورهای منطقه می برند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس از تصمیم این هیئت برای تغییر در برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته آینده خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
یک مطلب درباره چهره هایی که پاشنه آشیل تلویزیون به شمار می روند و به رغم اعتراض ها حتی در دوره مدیریت جدید همچنان روی آنتن هستند. این در حالی است که مدیریت جدید همچنان مشغول انجام تغییرات اداری است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۴    
صاحب خانه شدن در سنین جوانی حتی اگر خانه ای بسیار کوچک هم باشد، برای خیلی از جوانان رویایی دور از دسترس است ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حکمی سردار احمدی مقدم را به عنوان مشاور عالی خود در امور امنیتی و انتظامی منصوب کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
فیلم استراحت مطلق عبدالرضا کاهانی که با حواشی همراه بود و برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر انتخاب نشد، همان گونه که کاهانی پیش از این اعلام کرده بود ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد شدید از برخورد صورت گرفته با علی مطهری در شیراز، گفت: مسئولان باید جلوی اینگونه تحرکات را بگیرند و اجازه ندهند آرمش کشور از بین برود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۶    
نوش آبادی درباره تقدیر از نویسنده کتاب من این نسل گفت: او مسئول یک بخش خبری است، اما قطعا تقدیر محمدرضا اسدزاده عامدانه نبوده و آن اتفاق غیر برنامه ریزی شده بوده و ما این موضوع را قبول داریم.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
در سالی که گذشت 7 فیلم بیشتر از 2 میلیارد فروش کرده اند ،اگر فقط به همین بخش ماجرا اکتفا کنیم می توانیم نتیجه بگیریم که حال سینما خیلی خوب بوده است و تمام نگرانی هایی که از سمت هنرمندان ابراز می شود ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۷    
فوق تخصص درمان تومورهای سرطانی گفت: متأسفانه عواملی مثل تغذیه نامناسب و مصرف سیگار در ابتلا به سرطان روده بزرگ نقش دارند، ضمن اینکه در 10 سال گذشته، سن مصرف سیگار 6 سال کمتر شده است.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۷    
امروزه، بیشتر پوسترهای فیلم چیزی بیشتر از یک سر هم بندی سریع با فتوشاپ نیستند. اما اگر به روزهای پیش از ظهور اینترنت برگردیم ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۷    
این جمجمه 900 ساله یکی از راز های تاریخی باقی مانده است. در زمان کشف آن عده ای معتقدند که این جمجمه میتواند متعلق به یک بیگانه باشد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۴    
با خواندن نام این دستگاه، همه خیال می کنیم با یک دوربین دیجیتال کامپکت مواجه هستیم که شرکت پاناسونیک به تازگی آن را طراحی و عرضه کرده است ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۴    
صحنه ای که به نظر میرسد باید آخرین لحظه زندگی پسر جوان باشد، با عکس العمل به موقع راننده با چند کبودی جزئی به پایان میرسد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۴    
میگویند او استعدادی خارق العاده دارد. تا حدی که انسان را می ترساند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۱    
سه عبارت هست که اگر با همسرتان در میان بگذارید؛ چه نیتتان خیر باشد و چه نباشد، به احتمال زیاد، او را دشمن خود خواهیدکرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: امروز با افشارزاده صحبت کردم و او قول داد مشکل مالی ام را حل کند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۵    
دختر گلفروش میدان تجریش. این همه چیزی بود که از پدیده این روزهای شبکه های اجتماعی و رسانه ها می دانستیم و البته چند عکس که از او منتشر شده بود. دختری که با ظاهری خاص توجهات را به خود جلب کرده بود.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پرسپولیس کمک نکردند تا ما خسته به عربستان برویم.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
علیرضا منصوریان سرمربی نفت، در نشست مطبوعاتی پیش از بازی مقابل استقلال حضور یافت.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش 60 میلیارد تومان از این کشور حقوق دریافت کرده و باید در این شرایط چوب لای چرخ تیم ملی امید بگذارد؟
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
از آنجایی که از قدیم گفته اند: این شتریه که در خونه همه می خوابه و از آنجایی که ما عادت داریم شتر را دم حجله بکشیم یعنی با حضور پیمانکاران محترم چینی که طبع شان به گربه می رود ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۱    
جواد زرینچه مربی استقلال کوتاه ترین کنفرانس مطبوعاتی این هفته لیگ برتر را برگزار کرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۱    
بورس تهران در معاملات آخرین روز هفته روند صعودی در پیش گرفت و موفق به پس گرفتن کانال 64 هزار واحدی شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری امروز حضور پیدا نکرد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا، ارز به جزئیات 3 پرونده بزرگ قاچاق طلا اشاره کرد و گفت: محموله های 255 کیلوگرم طلای قاچاق که در حال ورود یا خروج از مرزهای کشور بوده است در 3 استان هرمزگان ...
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۵    
ایران و ترکمنستان به دنبال نشست مشترک هیئت های عالی رتبه دو کشور 17 سند همکاری امضا کردند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۲    
چه قشنگ لاک میزنه
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۳    
فرماندار تهران گفت: کلیه معتادان پایتخت ازاوایل سال آینده از سطح شهر جمع آوری و در محل های مناسب نگهداری خواهند شد.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۰    
مسابقه ای که پرسپولیس به دنبال تعویق انداختن آن بود، فردا در مسجدسلیمان برگزار می شود تا قرمزها برای انجام سومین بازی آسیایی آماده تر باشند.
برترین ها   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۱    
معاون وزیر بهداشت با درخواست از نمایندگان مجلس برای پیگیری ورود سالانه یک هزار کانتینر قاچاق کالا به کشور از آغاز بسیج نوروزی برای نظارت بر اماکن غذایی از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین خبر داد.