پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای برترین ها 25 فروردین 1394 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 30 اردیبهشت 1394 برترین ها 31 خرداد 1394 برترین ها 31 تیر 1394 برترین ها 31 مرداد 1394 برترین ها 31 شهریور 1394 برترین ها 30 مهر 1394 برترین ها 30 آبان 1394 برترین ها 30 آذر 1394 برترین ها 30 دی 1394 برترین ها 30 بهمن 1394 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 1 فروردین 1394 برترین ها 2 فروردین 1394 برترین ها 3 فروردین 1394 برترین ها 4 فروردین 1394 برترین ها 5 فروردین 1394 برترین ها 6 فروردین 1394 برترین ها 7 فروردین 1394 برترین ها 8 فروردین 1394 برترین ها 9 فروردین 1394 برترین ها 10 فروردین 1394 برترین ها 11 فروردین 1394 برترین ها 12 فروردین 1394 برترین ها 13 فروردین 1394 برترین ها 14 فروردین 1394 برترین ها 15 فروردین 1394 برترین ها 16 فروردین 1394 برترین ها 17 فروردین 1394 برترین ها 18 فروردین 1394 برترین ها 19 فروردین 1394 برترین ها 20 فروردین 1394 برترین ها 21 فروردین 1394 برترین ها 22 فروردین 1394 برترین ها 23 فروردین 1394 برترین ها 24 فروردین 1394 برترین ها 25 فروردین 1394 برترین ها 26 فروردین 1394 برترین ها 27 فروردین 1394 برترین ها 28 فروردین 1394 برترین ها 29 فروردین 1394 برترین ها 30 فروردین 1394 برترین ها 31 فروردین 1394 
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۷    
دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا درباره زمان بازنگری درباره توافق هسته ای احتمالی با ایران به توافق رسیدند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۷    
شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه پیشنهادی شورای همکاری خلیج فارس درباره یمن را با 14 رأی موافق و تنها رأی ممتنع روسیه تصویب کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۴    
مسوول فوریت های پزشکی شهرستان کهگیلویه گفت: هشت نفر از شهروان این شهرستان با توزیع شربت تقلبی از سوی افراد ناشناس مسموم و به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال داده شدند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۱    
فال روزانه 26 / 01 / 1394 فروردین حرف زدن کاملا رایگان است و شما می توانید هر چه دوست دارید را به هر کسی می خواهید بگویید ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۹    
محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه ایران گفت که ایران و گروه 5+1 مذاکرات هسته ای خود را در 21 آوریل مصادف با اول اردیبهشت ماه از سر خواهند گرفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۴    
سرویس امنیتی پلیس سوئد اعلام کرده که افزایش ناگهانی دانشجویان ایرانی در سوئد برای آنها مشکوک است و حدس می زنند که جوانان ایرانی برای دزدیدن اطلاعات مربوط به ساخت سلاح به این کشور رفته اند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۵    
امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، اتلتیکو پذیرای رئال مادرید است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۵    
مراسم ختم والده حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد بعد ازظهر امروز در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۳    
سرمربی 51 ساله تیم ملی فوتبال امارات گفت: به قرعه مناسبی برخوردیم؛ می کوشم خاطره 1990 را تکرار کنم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۰    
مسئول کمیته دین پژوهی فرقه ضاله حلقه به اتهام توهین به مقدسات و ترویج تفکرات انحرافی از طریق برگزاری کلاس های غیرقانونی به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۷    
اقدام مسئولان آموزشی مصر در یکی از مدارس متعلق به یکی از رهبران اخوان المسلمین مبنی بر سوزاندن 82 جلد کتاب اسلامی، باعث ایجاد جنجال در سایت های اجتماعی شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۴    
یک روزنامه آمریکایی با استناد به مدارکی گزارش کرد که دفتر تحقیقات فدرال موسوم به اف بی آی بر نقش احتمالی عربستان سعودی در حملات تروریستی 11 سپتامبر در آمریکا سرپوش گذاشته است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۴    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از عذرخواهی شفاهی و غیررسمی دولت عربستان به دلیل اذیت و آزار دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۸    
داربی سه شنبه شب، دویست و شصتیمن مسابقه این دو تیم خواهد بود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۵    
هواداران تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز از سرمربی تیمشان حمایت کردند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۹    
یک سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه گفت تصمیم مسکو برای تحویل سامانه دفاعی اس-300 به ایران، هرچند مایه نگرانی است، اما تأثیری بر مذاکرات هسته ای ندارد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که این سازمان به موضوع رانت 2میلیارد دلاری که نمایندگان طی نامه ای آن را اعلام کرده بودند ورود پیدا کرده و آن را به صورت دقیق بررسی می کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۲    
وزیرخارجه گفت: رهبری گفتند همانطور که آمریکاییها فکت شیت منتشر کردندشما هم دیدگاهایتان را بگویید، ما در گفتگوهایی این موارد را مطرح کردیم وتدوین مکتوب خلاصه ای از آن را هم در دستور کار قرار دادیم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۹    
دادستان کل کشور گفت: در نامه ای به دادستان کل کشور عربستان، به طور جد خواسته ام با جدیت پرونده فرودگاه جده را پیگیری و رصد کند به نحوی که دو مجرم آن به جزای عمل و اشد مجازات برسند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۶    
جنگنده های ارتش عربستان سعودی امروز سه شنبه در بیستمین روز تجاوز نظامی به خاک یمن، مقر لشگر 55 ارتش این کشور را هدف قرار دادند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۳    
یک عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا می گوید مسئولان باشگاه النصر باید اتفاقات بازی با پرسپولیس در تهران را ثابت کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
بانوان ملی پوش تنیس ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات فدکاپ، قرقیزستان را شکست دادند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۷    
کروش گفت که با شرایط فعلی، ادامه همکاری با تیم ملی ایران برایش مقدور نیست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۱    
وزیر دادگستری به موضوع پول های کثیف اشاره کرد و گفت: این موضوع ، قانون می خواهد و آن را در قانون انتخابات مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهیم داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۵    
وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در حالی از امروز به اسپانیا و پرتغال سفر کرده است که به نظر می رسد گسترش مناسبات سیاسی- اقتصادی و رایزنی برای آغاز فصل تازه یی از روابط از اهداف این سفر باشد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۲    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت امروزش در جریان این تیم باید ابروی خود را بخیه بزند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۹    
یک دادگاه در روسیه با استناد به قراردادی که 100 سال پیش منعقد شده، از ممنوعیت فعالیت سایتهای غیراخلاقی روسیه تا دو روز آینده خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۰    
نوشته های طنزِ حاصل ذهن خلاق هموطنان ایرانی از ابتدای پیدایش اس.ام.اس و ایمیل تا امروزه در شبکه های اجتماعی حضور همیشگی و پررنگی داشته و دارند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۷    
"جاش پالر لین" تهیه کننده دوربین مخفی در یوتیوب اینبار به سراغ رستوران های شیک شهر رفته. او ابتدا با لباس یک بی خانمان به رستوران مراجعه و می پرسد که آیا می تواند منوی رستوران را ببیند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۷    
قصه ها و افسانه ها و باورهای خرافی سینه به سینه از دوران غارنشینی به داستان های آفرینش رسیده و اهریمن زادگان در برابر فرشتگان و آفریده های خداوند صف آرایی کردند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۱    
این خودرو به فضانوردان کمک کرد تا فضای بیشتری را پوشش دهند و نمونه های بیشتری را جمع آوری کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۹    
مقامات عربستان سعودی یک کارگر اندونزیایی را به جرم قتل یک زن سعودی گردن زدند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۵    
در اواخر تمرین امروز پرسپولیسی ها دو بازیکن این تیم همدیگر را مصدوم کردند!
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از قطع همکاری با فدراسیون و تیم ملی ایران خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۳    
کارشناس ارشد موسسه بروکینگز با اشاره به دستاوردهای مذاکرات ایران و 1+5، محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران و جان کری همتای آمریکایی وی را شانس های اول دریافت جایزه صلح نوبل معرفی کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۴    
کشته شدن موتورسوار در اثر برخورد تایر سرگردان در بزرگراه
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۴    
این موتور زیبا توسط دو شرکت معروف هارلی دیویدسون و PIRELLI طراحی شده است و بیش از 100 اسب بخار قدرت و سرعت دارد.نام تجاری این موتور لوکس و زیبا Production-R گذاشته شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۴    
تلاش شیر کوهی برای شکار تنبل در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۴    
یک استاد دانشگاه معتقد است که بیانیه سوییس، یک بیانیه نیمه تمام است و فقط چارچوب ها را تعیین می کند برهمین اساس این توافق نامه نمی تواند اجرایی شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۸    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران و خاویر سولانا ، مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در نشست با نخبگان سیاسی، اقتصادی، رسانه ای و سفیران خارجی مقیم مادرید حضور یافتند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۱    
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار است در قانون جدید مالیاتی از خانه های بیش از 75 متر به نرخ مالیات بر کسب و کار مالیات اخذ شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۱    
سمیه مهری که در اردیبهشت ماه سال 90 از سوی همسرش مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود، امروز بعد از مدت ها تحمل بیماری و دو روز بستری شدن در بیمارستان و زیر چادر اکسیژن بودن ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۵    
یوفا در نظر دارد مسابقه ای شبیه مسابقه ستارگان لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا (NBA) را در فوتبال اروپا پیاده کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهور روسیه در دیدار شمخانی گفت: لغو ممنوعیت فروش سامانه پدافندی اس 300 به ایران دارای پیامی مشخص مبنی بر ضرورت پایبندی همه کشورها به تعهداتشان است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۳    
گروهی از افراد با تزریق اسید، سگ های ولگرد را نابود می کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۳    
رئیس بازرسی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از دستگیری یک باند جاعل در فرآیند معافیت پزشکی خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۳    
پرونده هسته ای ایران با بیانیه سوئیس وارد مرحله جدیدی شده و چشم انداز توافق و مختومه شدن پرونده، بیش از هر زمان دیگری روشن و نزدیک است؛ هر چند که هنوز هیچ چیز نهایی نشده و طیف گسترده ای از رویدادها ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۳    
رئیس سازمان حفظ نباتات گفت: تولید و واردات قرص برنج در کشور ممنوع شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۳    
کانال 10 تلویزیون اسرائیل در گزارشی مدعی شد: گفته می شود ناوهای ایران عازم خلیج عدن هستند. از این خبر بوی درگیری میان ایران و عربستان سعودی به مشام می رسد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۴    
کارشناس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از ورود یک سامانه بارشی و تاثیر در جنوب غرب، غرب و بتدریج شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۴    
بعد از افزایش 10 درصدی مبلغ دیه در سال جاری شرکت های بیمه ای از این پس الحاقیه بیمه نامه های بدنی و مالی شخص ثالث را رایگان و بدون نیاز به مراجعه بیمه گذاران صادر می کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۵    
سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۰    
برانکو که خوب می داند در لیگ فعلی پرسپولیس به جایی نمی رسد در صدد بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۰    
گروهی از افراد با تزریق اسید، سگ های ولگرد را نابود می کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۲    
روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز نوشت: سرمایه گذاران خارجی بی صبرانه مشتاق بازگشت به بازار پرسود اقتصاد ایران هستند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۲    
سرانجام بعد از مدت ها انتظار اپلیکیشن پیام رسانی Whatsapp نیز به طراحی متریال تزئین شد و هم اکنون کاربران نسخه ی اندرویدی این برنامه می توانند ظاهری زیباتر با انیمیشن های جدید را در این نسخه مشاهده ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۲    
مدیرعامل توتال اعلام کرد: ایران دومین ذخایر گازی جهان پس از روسیه را در اختیار دارد و به محض برداشته شدن تحریم ها به ایران می آییم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۶    
پدیده جوان فوتبال بریتانیا در صدر اخبار رسانه های این کشور قرار گرفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۴    
هم گروهی ایران با عمان، هند، ترکمنستان و گوام یکی از راحت ترین قرعه هایی بود که می توانست نصیب تیم کی روش شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۱    
برنامه باز ی های تیم ملی در دور دوم از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های 2019 مشخص شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری رویترز در خبری از مادرید، نوشت:محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که به اسپانیا سفر کرده است، طرحی چهار مرحله ای را برای پایان دادن به درگیری های یمن ارائه کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۹    
باشگاه النصر عربستان با طرح ادعاهای واهی از سازمان لیگ ایران به کنفدراسیون آسیا شکایت کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گفت وگوهای هسته ای سوئیس گفت: به توافق بسیار نزدیک هستیم، اما یکی نگارش متن توافق و دیگری تغییر الگوی ذهنی طرف مقابل درباره تحریم ها، حائز اهمیت است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۶    
رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: به نوبه خود احساس دلواپسی می کنم اما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم و می دانیم فرزندان راستین مملکت در جهت منافع و مصالح کشور گام برمی دارند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۸    
نیلوفر رحمانی اولین خلبان زن در افغانستان است که تمامی مراحل آموزش را در داخل کشورش گذارنده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۸    
علی مطهری از بایکوت خبری آیت الله هاشمی رفسنجانی در رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: ما باید به کسی مثل آقای هاشمی که از یاران امام خمینی بودند اعتماد و خاطرات او را مورد قبول کنیم و الا اساسا باید در اصل ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۶    
امشب در ویسنته کالدرون، اتلتیکو و رئال مادرید دیدار رفت خود از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۶    
یک مرجع تقلید با اشاره به حادثه فرودگاه جده خاطرنشان کرد که آنچه مایه عزت این مملکت و رفعت شیعه شود باید همان را خواست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۳    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرعه کشی خوبی نصیب تیم ملی شد و به نظرم تیمی در این گروه نمی تواند ایران را اذیت کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۳    
خطای دید متحرک برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید. ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۳    
در یکی از شهرک های صنعتی شیراز، سگ ها به روشی غیرانسانی با تزریق اسید کشته می شوند و پیمانکاران در ازای ارائه هر لاشه 15 هزار تومان دریافت می کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۰    
سپند امیرسلیمانی که این روزها سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری را از شبکه سه در حال پخش دارد امیدوار است این سریال هم بتواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۹    
طبق ابلاغ سازمان امور مالیاتی کشور سقف معافیت های مالیاتی در سال جاری نسبت به سال گذشته یک میلیون و 800 هزار تومان افزایش یافت که بر این اساس حقوق ماهیانه یک میلیون و 150 هزار تومانی از پرداخت مالیات ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۶    
"سمیه" از قربانیان اسیدپاشی در بم، صبح امروز در اثر عارضه ریوی در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۶    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی که شب گذشته در پرواز تهران- اهواز حضور داشت توضیحاتی را درباره نقص فنی پیش آمده در این پرواز بیان کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با رئیس فدراسیون فوتبال جلسه ای را برگزار کرد تا در خصوص برنامه های تیم ملی صحبت کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۰    
گروهی از دانشجویان دانشگاه MTT ابزار جدیدی با نام Koko ارایه کرده اند که از آن به عنوان نخستین شبکه اجتماعی جهان برای مقابله با افسردگی یاد می شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۱    
سازمان لیگ فوتبال ایران با سازمان لیگ استرالیا قرارداد خواهر خواندگی امضا خواهد کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۱    
رئیس سازمان لیگ از شکایت از باشگاه النصر عربستان خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۱    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید نباید تیم هایی را که ایران با آن ها در مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه هم گروه شده است، دست کم بگیریم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۰    
محسن تنابنده با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: پایتخت در چین کلید خورد .
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۴    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: گول هیکل ما را نخورید ما مخلص همه هم هستیم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۴    
کاروان تدبیر و امید در در پانزدهمین سفر استانی خود فردا در سفری دو روزه به استان گیلان می رود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۱    
روسای پیشین و کنونی باشگاه بارسلونا به احتمال زیاد 9 سال زندانی می شوند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۱    
نمایش ملاقات رسمی با بازی هلن میرن در نقش ملکه الیزابت توانست طی 5 هفته به فروش 3 میلیون و 400 هزار دلاری در تئاتر برادوی دست پیدا کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۹    
سرمربی پیشین بیانکونری تاکید کرد در اروپا حتی تیم های رئال مادرید و بارسلونا هم از یووه می ترسند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۶    
به دنبال آنکه هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا در روز شنبه نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا اعلام کرد ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۰    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اگر مهدی مهدوی کیا اعلام آمادگی کند ریاست آکادمی باشگاه پرسپولیس را به او می سپاریم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۰    
قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 انجام و تکلیف گروه های 8 گانه مشخص شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور پیشین یمن به عربستان سعودی و متحدانش توصیه کرد که برای برون رفت از باتلاق یمن به دنبال راهی باشند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۰    
ساعت مچی هوشمند Apple Watch پایان ماه جاری وارد بازار می شود و مرکز توسعه دهنده نرم افزار از هم اکنون ابزارهای کاربردی خود را برای این محصول ارایه کرده اند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۳    
از آنجایی که در زمان پیامبر گرامی اسلام، ساعت مچی وجود نداشت، ایشان هم ساعت به دست نمی کردند اما همیشه یک انگشتر به دست داشتند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۰    
بیانیه 213 نماینده مجلس درباره ضرورت انتشار فکت شیت ایرانی مذاکرات هسته ای در مجلس قرائت شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۸    
حسین قندی استاد باسابقه رشته روزنامه نگاری که در سال های اخیر با بیماری مشکوک به آلزایمر دست و پنجه نرم می کرد، چند روز اخیر دچار یک حمله مغزی شده و بر اثر آن به کما رفته است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۲    
مدیرعامل باشگاه راه آهن از گفت و گو با رسانه ها خودداری کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۹    
برانکو هنوز شادابی لازم را دارد و می تواند باز هم برای فوتبال ایران و پرسپولیس موثر واقع شود. 
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۷    
شادی مهاجم پرسپولیس در دیدار برابر النصر واکنش های متفاوتی را به همراه داشت و با اینکه خودش هم در این باره توضیحاتی داده است اما برداشت های زیادی از این حرکت شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۴    
اسپورت 360، یک رسانه انگلیسی زبان ورزشی است که همواره اخبار فوتبال ایران را پیگیر بوده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۹    
محمد جواد ظریف در دومین روز سفر خود به قزاقستان در جمع دانشجویان دانشگاه حقوق و علوم انسانی آستانه (باشگاه دیپلماتیک) سخنرانی کرد و در ادامه به ملاقات خصوصی با وزیر خارجه قزاقستان رفت.