پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۶:۲۸Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای برترین ها 17 مرداد 1394 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 31 فروردین 1394 برترین ها 30 اردیبهشت 1394 برترین ها 31 خرداد 1394 برترین ها 31 تیر 1394 برترین ها 31 شهریور 1394 برترین ها 30 مهر 1394 برترین ها 30 آبان 1394 برترین ها 30 آذر 1394 برترین ها 30 دی 1394 برترین ها 30 بهمن 1394 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 1 مرداد 1394 برترین ها 2 مرداد 1394 برترین ها 3 مرداد 1394 برترین ها 4 مرداد 1394 برترین ها 5 مرداد 1394 برترین ها 6 مرداد 1394 برترین ها 7 مرداد 1394 برترین ها 8 مرداد 1394 برترین ها 9 مرداد 1394 برترین ها 10 مرداد 1394 برترین ها 11 مرداد 1394 برترین ها 12 مرداد 1394 برترین ها 13 مرداد 1394 برترین ها 14 مرداد 1394 برترین ها 15 مرداد 1394 برترین ها 16 مرداد 1394 برترین ها 17 مرداد 1394 برترین ها 18 مرداد 1394 برترین ها 19 مرداد 1394 برترین ها 20 مرداد 1394 برترین ها 21 مرداد 1394 برترین ها 22 مرداد 1394 برترین ها 23 مرداد 1394 برترین ها 24 مرداد 1394 برترین ها 25 مرداد 1394 برترین ها 26 مرداد 1394 برترین ها 27 مرداد 1394 برترین ها 28 مرداد 1394 برترین ها 29 مرداد 1394 برترین ها 30 مرداد 1394 برترین ها 31 مرداد 1394 
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۳    
فال روزانه یکشنبه 18 مرداد 1394 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 18 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! برای این که امسال بیشترین بهره را از سالتان ببرید باید نظم ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح بیشترین دغدغه را درباره احتمال تأثیر قطعنامه و برجام بر پیشرفت های بنیه دفاعی دارد و نگران تفسیرهای غلط مقامات آمریکایی درباره تحریم فراهسته ای هستند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۴    
مجتهد افشاگر پشت پرده خاندان آل سعود از وخامت وضعیت جسمی ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی و اداره بسیاری از امور توسط ولیعهد این کشور خبرداد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۵    
وزیر آموزش و پرورش از تاثیر رتبه بندی معلمان بر افزایش حقوق آنان خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از قهرمانی تیمش در سوپرجام ایتالیا ابراز رضایت کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۶    
هفته نخست لیگ برتر جزیره با برگزار 5 دیدار دیگر پیگیری شد که آستون ویلا مقابل بورنموث تن به شکست داد و اورتون با تساوی لیگ را آغاز کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۵    
تصادف پورشه و وانت پیکان در جاده قوچک شبی خونین را در این محور رقم زد که در نهایت با تلاش نجاتگران و امدادگران شمیرانات با وجود 8 کشته و مجروح، مادر بارداری که مصدوم شده بود، نجات یافت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۲    
دادستان شهرستان پردیس ادامه داد: بعد از دستگیری متهم ردیف اول موفق به شناسایی هم دستانش شدیم که این افراد با توسل به وسایل متقلبانه از جمله جعل بعضی از اسناد ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۵    
وزیر دفاع اسرائیل به صورت ضمنی دانشمندان ایرانی را تهدید به ترور کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۶    
مشاور مدیرعامل سازمان ایرانگردی و جهانگردی کشور در بازدید از خبرگزاری مهر گفت: سازمان ایرانگردی و جهانگردی کشور به جد در حال پیگیری ملی شدن جاده چالوس است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۳    
تهیه کننده خداحافظی طولانی نسبت به وضعیت اکران فیلمش اعتراض کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۷    
کارفون ورهاوس شرکت فروشنده تلفن های همراه، روز شنبه از احتمال لو رفتن اطلاعات 2.4 میلیون مشترک تلفن های همراه در انگلیس خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۸    
معاون اول رییس جمهوری، یکی از مسایل جدی کشور را کمبود آب و خشکسالی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر برخی از شهرهای کشور با مشکل جدی تامین آب روبرو هستند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۲    
تعداد معاملات فروش زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی انجام شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل 8.35 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 2.41 درصد کاهش داشته است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۹    
در پایان مسابقات قهرمانی مردان آسیا بهترین بازیکنان هر پست معرفی شدند که در این میان از حمزه زرینی، مصطفی شریفات، پوریا فیاضی و فرهاد پیروت پور تقدیر شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۷    
اعضای هیأت مدیره باشگاه صبا از سمت خود در این باشگاه استعفا دادند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۶    
رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا تاکید کرد که توافق هسته ای دولت اوباما با ایران، به این کشور فرصت می دهد تا برنامه هسته ای اش را در طول زمان صنعتی کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۰    
تیم های بوندس لیگایی ولفسبورگ، شالکه و بایرلورکوزن با غلبه بر رقبای نه چندان سرشناس خود به دور دوم مسابقات جام حذفی آلمان راه پیدا کردند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۸    
سرمربی تیم والیبال ژاپن پس از قهرمانی در آسیا گفت: تنها با سه بازیکن با تجربه در مسابقات شرکت کردیم و تلاش می کنیم تیم اصلی ایران را هم شکست دهیم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۶    
خوابیدن رضا کیانیان در فرودگاه آذربایجان سوژه سلفی یکی از تهیه کنندگان سینما و تلویزیون شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۱    
مسئول پیگیری سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری با بیان این که استان همدان بیست و یکمین استانی است که کاروان تدبیر و امید به آن سفر خواهد کرد ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۸    
حجم معاملات آتی سکه طلا طی هفته گذشته در بورس کالای ایران به 10 هزار و 465 قرارداد و ارزش آن به رقمی بیش از 909میلیارد و 896 میلیون ریال رسید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۵    
مدیر مسئول 9 دی تأکید کرد: شورایعالی امنیت ملی مصوبه ای درباره توافق هسته ای ندارد و چیزی هم به هفته نامه 9 دی ابلاغ نشده مبنی بر اینکه اگر رسانه ای به توافق هسته ای انتقاد کند، توقیف می شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۲    
تیم ملی والیبال ایران در فینال مسابقات قهرمانی آسیا برابر ژاپن شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۹    
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حکم نهایی پرونده اتهام تبانی به باشگاه مس کرمان را اعلام کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۱    
آیت الله هاشمی رفسنجانی فعالیت احزاب در چارچوب قانون اساسی، برای احقاق حقوق مردم را مهم دانست و گفت: خاصیت قانون اساسی ما به مراعات و عمل به اصول اساسی آن است و هرکس اصول آن را مخدوش کند ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۵    
زن 68 ساله روسی تاکنون به جرم قتل 11 نفر بازداشت شده است. پلیس همچنین به آدم خواری این قاتل مضنون شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۴    
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که در شهرستان سیروان در پوشش شاطر نانوا اقدام به توزیع مواد مخدر می کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۹    
پس از جلسه جاسم کرار با علی نظری جویباری، این بازیکن راهی تمرین استقلال شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۰    
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مرداد ماه 1394 را به خدمت سربازی فراخواند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۸    
در حالی که برخی رسانه ها خبر داده بودند به خاطر فشار خودسرها٬ مراسم سخنرانی هادی خامنه ای لغو شده است، خود او٬ این خبر را تکذیب کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۰    
کارشناسان آمریکایی هشدار می دهند که یک ابر آتشفشان (Super volcano) در شمال غرب آمریکا پتانسیل فروبردن آمریکا را در یک زمستان هسته ای دارد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۵    
بنزین 700 تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت به یک میلیارد لیتر کاهش یافته است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۵    
وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا و عضو ارشد تیم مذاکره کننده این کشور در مذاکرات هسته ای کشورهای 1+5 با ایران اعلام کرد ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۰    
یک منبع نزدیک به سرمربی تیم فوتبال ملوان ازاحتمال جدایی امیر قلعه نویی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه به خاطر ادامه داربودن مشکلات خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۷    
شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی اطلاعیه ای مناطقی را که امروز(شنبه)و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۴    
یوونتوس با برتری 2 بر صفر برابر لاتزیو فاتح سوپر جام ایتالیا شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۱    
آخرین فیلمی که استورارو مدیریت فیلم برداری آن را برعهده داشته فیلم محمدرسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی بوده که داستان زندگی پیامبر اسلام را از کودکی تا سن 12 سالگی روایت می کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۵    
منچستریونایتد با گل به خودی مدافع تاتنهام موفق شد سه امتیاز هفته نخست لیگ برتر را از آن خود کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۲    
پرطرفدارترین و گرانقیمت ترین خودروهای خارجی گذرموقت از قبیل بوگاتی، مازراتی، پورشه 911، بی ام و، بنتلی و آئودی در خیابان های تهران مشاهده می شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۷    
با توجه به اهمیت موضوع گرما و بحث گرد و غبار هوا در اهواز،مرکز پزشکی سازمان لیگ که متصدی امر سلامت بازیکنان است ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۱    
یک کارگردان سینما و تلویزیون 6 سال پیش اح م د ی ن ژ اد ر ا م ال ک اش ت ر زم ان خواند و گفت: ن ب ای د ک ار ی ک ن ی م ک ه اگ ر ع ل ی زم ان م ال ک اش ت ر ی ر ا پ ی د ا ک رده از دس ت ب د ه د.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۱    
پایگاه خبری وزارت امورخارجه کشورمان به هموطنان جمهوری اسلامی ایران توصیه کرده از مسافرت زمینی به ترکیه خودداری نمایند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۱    
مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور خارجه و جمعی از اصحاب فرهنگ، فعالان و پیشکسوتان رسانه، در تالار وحدت برگزار شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۵    
خودروی پراید از خوزستان به سمت گناوه می رفته، ضمن اینکه اتوبوس حامل مسافران نخل تقی- اهواز بوده که به سمت دیلم در حرکت بوده که با هم برخورد می کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۰    
در مرحله رده بندی مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا چینی ها با پیروزی مقابل تیم چند ملیتی قطر به مدال برنز دست یافتند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۸    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از کاهش بیش از یک میلیارد و 100 میلیون لیتری ذخیره بنزین 700 تومانی کارت های سوخت از زمان اجرای آزادسازی قیمت بنزین تاکنون خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و گرد و خاک در تهران و طوفان و رعد و برق در البرز خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۵    
تصاویری از هدیه دادن دادستان ایران به همتای بلاروس را مشاهده می کنید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۲    
سرمربی پرسپولیس در پیامی از هواداران این تیم خواست که خون خود را اهدا کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۷    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته این روزها با تیم المسیمیر قطر در اردوی اسلوونی حاضر است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روز شنبه گفت که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در 'آینده نزدیک' برای انجام گفت و گوهای دوجانبه و منطقه ای به اسلام آباد سفر می کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۱    
رئیس کل بانک مرکزی با قدردانی از همکاری خوب بانک های ژاپنی با نظام بانکی کشورمان در دوره تحریم و به ویژه در دو سال اخیر، خواستار راه اندازی شعب بانک های این کشور در ایران شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۷    
داعش با انتشار فایل صوتی اعلام کرد که به عملیات انتحاری خود در عربستان ادامه خواهد داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۷    
معاون وزیر خارجه امریکا در امور سیاسی با اعلام این خبر که ماه اکتبر وزارت امور خارجه را به مقصد دانشگاه هاروارد ترک می کند، گفت: ایرانی ها را بهتر درک می کنم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۷    
رضا نقی زاده قهرمان فول کنتاکت که سردسته معترضان اصلی به اکران رستاخیز بود از دلایل شان برای حمله به فیلمی می گوید که فقط تیزرهایش را دیده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۵    
اگر بخواهیم از مهم ترین پایه شکل گیری آریان نام ببریم قطعا پیام صالحی نخستین گزینه است. او تنها عضو گروه است که در این سال ها آلبومی انفرادی را هم با صدای خودش منتشر کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۲    
جمله های زیبا، دلنوشته های دلنشین. همه این ها می تواند بهانه ای برای هایلایت کردن آنها در کتاب، مجله و یا ذهنتان باشد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۲    
عکس زیر را بهار ارجمند دختر بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون انشیروان ارجمند در اینستاگرام منتشر کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۳    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سال 87 من، جباری و جان واریو چشم بسته همدیگر را پیدا می کردیم، امسال هم می توانیم چنین تیمی بسازیم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۰    
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال تاتنهام با اشاره به اینکه به توانایی هایش اطمینان دارد عنوان کرد به دنبال ارتقای سطح کیفی خود است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۸    
یک فعال بازار خرید و فروش تلفن همراه گفت: انتظار کاهش قیمت ها و نبود مشتری از خرداد ماه سال جاری بازار تلفن همراه را به رکود کامل برده به طوری که خرید و فروش آن در بازار به حداقل رسیده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۲    
در بازار اسلامی کشور تجاوزکار آل سعود، لباس های خواب با نقش آیات قرآن عرضه می شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۲    
مایکروسافت، بار دیگر با نرم افزار Outlook خبر ساز شد. هر دو گروه کاربران Outlook on the Web و همچنین Exchange Server و آفیس 365 می توانند به Exchange Online دسترسی داشته باشند و به روزرسانی های ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۰    
رییس مجلس شورای اسلامی، مذاکرات هسته ای را سخت ترین مذاکره در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: 12 سال پیش مجموعه نظام با بررسی تمام ابعاد پیشنهاد مذاکره را پذیرفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۹    
برای والدین بسیار سخت است تا ناراحتی و بیماری فرزندان خود را ببینند. الیستر کمپبل از نیوزلند برای این که دختر بیمارش احساس تنهایی نکند، دست به اقدامی عجیب زد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۹    
وزیر دادگستری با بیان اینکه مشایی طرح شکایت کرده، گفت: هنوز شکایتی واصل و نسخه ای برای من فرستاده نشده است و من نیز این موضوع را از رسانه ها شنیدم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۶    
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به هم تیمی ترکیه ای جدید خود گفته است که می تواند پیراهن او را در فصل آینده به تن کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۴    
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: دربی اصفهان به چند دلیل از کیفیت فنی خوبی برخوردار نبود
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۴    
ستاد مبارزه با مواد مخدر، هفته گذشته از ساخت واکسن های مرفین، سیگار و هرویین خبر داد و خواستار اقدام عاجل وزارت بهداشت برای صدور مجوزهای مربوطه به آنها شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۴    
رایانش ابری(Cloud Computing)، یکی از مهم ترین مقولاتی هست که دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز جهان، با آن رو به رو هست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۴    
در سالگرد اسیدپاشی های اصفهان، از لرستان خبر رسید که یک زن جوان در کوهدشت به همراه دختر هشت ساله اش قربانی اسیدپاشی برادرشوهر خود شده است!
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۰    
نوشته های طنزِ حاصل ذهن خلاق هموطنان ایرانی از ابتدای پیدایش SMS و ایمیل تا به امروز در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، وایبر، لاین، واتس آپ و .... حضور همیشگی و پررنگی داشته و دارند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۵    
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت، کاهش قیمت جهانی نفت، عربستان سعودی را با مشکلات اقتصادی فراوانی مواجه کرده که رفاه اجتماعی را در این کشور رو به زوال می برد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۲    
خاخام صهیونیست خواستار به دارآویختن فلسطینی های عامل عملیات علیه صهیونیست ها از درخت هایی به ارتفاع پنجاه متر شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۲    
پرونده بابک زنجانی به شعبه 15 دادگاه انقلاب رفت که قاضی صلواتی به آن رسیدگی خواهدکرد. گفته می شود مهمترین عنوان اتهامی در این پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۱    
منابعی از مخالفان دولت سوریه از قطع اعضای دست و پای یک کودک و یک مرد در حومه دیرالزور توسط گروه تروریستی داعش خبر دادند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: دیگر زمان شادی برای برد روز گذشته مقابل ملوان نیست و باید از امروز تمرینات خود را برای دیدار با ذوب آهن آغاز کنیم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
مسئولان باشگاه بارسلونا در برنامه ای که برای آینده مدافع برزیلی خود داشتند، تجدید نظر کرده اند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
زنانه شدن فقر Feminisation of poverty نخستین بار توسط دیانا پیرس جامعه شناس امریکایی به دایره واژگان علوم اجتماعی وارد شد ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۴    
حضور بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان در تیم ملوان منتفی شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره زمان صدور حکم مجتمع تجاری علا الدین گفت: کار کارشناسی گسترده ای از سوی دیوان عدالت در خصوص این ساختمان در حال انجام است که بیش از دو هفته زمان می برد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۲    
هافبک تیم پرسپولیس گفت: بعد از بازی بی حال شده بودم و حالت تهوع شدیدی داشتم که به زحمت خودم را کنترل کردم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۶    
بعد از تنها یک مسابقه جذاب در شروع فصل تازه، استقلالی ها خیلی زود خودشان را به آزادی رساندند تا نشان بدهند فرضیه نقش بازی های خسته کننده تیم قلعه نویی در فراری شدن هواداران از سکوها درست بوده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۶    
داوران زن ایرانی در مسابقات مقدماتی المپیک قضاوت می کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۴    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در آستانه دیدار با ذوب آهن هرگز به جایگاه این تیم نگاه نمی کنیم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۴    
تازه ترین گزارش بانک مرکزی از میزان تراکنش های شاپرک از حجم تجارت الکترونیکی در ایران حاکی از افزایش سهم تراکنش های اینترنتی در کشور دارد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۱    
هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد این تیم در فصل جاری حداقل یک جام کسب خواهد کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۰    
نشریه espn، لیستی از شیک پوش ترین فوتبالیست های حال حاضر جهان تهیه کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۳    
قضیه ضربه سر مسی بالا گرفته و خیلی ها معتقدند او خیلی خوش شانس بود که در بازی با رم کارت قرمز نگرفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال ملوان همراه این تیم راهی انزلی نشد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۷    
شاید فقط باید در موقعیت پرویز مظلومی قرار داشته باشید تا بعد از سال ها دوری از سطح اول فوتبال با یک نمایش درخشان چنین حسی وجودتان را پر کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۱    
وقتی خبر ازدواج رضا روگیری و تارا کریمی منتشر شد خیلی ها تعجب کردند و برخی هم شروع کردند به قضاوت درباره ازدواج آنها ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۵    
دروازه بان تیم استقلال بعد از پیروزی مقابل ملوان پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۵    
عکس زیر را امیر تتلو در اینستاگرام منتشر کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۳    
مدیر برنامه های کرار جاسم گفت که استقلالی ها پاسخ تماس او و این بازیکن را نمی دهند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۳    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مظلومی نباید راه قلعه نویی را برود و باید از جوانانش بهترین بهره را ببرد، اگر او کرار را بیرون نکند تیمش دچار حاشیه خواهد شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۰    
ITC مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس به ایران رسید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۲    
فیلم خداحافظی طولانی که بعد از دو هفته به تدریج مخاطب خاص خود را پیدا کرده بود، به دلیل تعداد کم سالن های نمایش دهنده با مشکل کمبود سئانس برای میزبانی مخاطبان روبرو شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۳    
این تست به شما می گوید تا چه حد کم طاقت هستید و صبور نبودن شما با چه ویژگی های شخصی تان در ارتباط است؟