پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای برترین ها 20 آبان 1394 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 31 فروردین 1394 برترین ها 30 اردیبهشت 1394 برترین ها 31 خرداد 1394 برترین ها 31 تیر 1394 برترین ها 31 مرداد 1394 برترین ها 31 شهریور 1394 برترین ها 30 مهر 1394 برترین ها 30 آذر 1394 برترین ها 30 دی 1394 برترین ها 30 بهمن 1394 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 1 آبان 1394 برترین ها 2 آبان 1394 برترین ها 3 آبان 1394 برترین ها 4 آبان 1394 برترین ها 5 آبان 1394 برترین ها 6 آبان 1394 برترین ها 7 آبان 1394 برترین ها 8 آبان 1394 برترین ها 9 آبان 1394 برترین ها 10 آبان 1394 برترین ها 11 آبان 1394 برترین ها 12 آبان 1394 برترین ها 13 آبان 1394 برترین ها 14 آبان 1394 برترین ها 15 آبان 1394 برترین ها 16 آبان 1394 برترین ها 17 آبان 1394 برترین ها 18 آبان 1394 برترین ها 19 آبان 1394 برترین ها 20 آبان 1394 برترین ها 21 آبان 1394 برترین ها 22 آبان 1394 برترین ها 23 آبان 1394 برترین ها 24 آبان 1394 برترین ها 25 آبان 1394 برترین ها 26 آبان 1394 برترین ها 27 آبان 1394 برترین ها 28 آبان 1394 برترین ها 29 آبان 1394 برترین ها 30 آبان 1394 
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۳    
دستیار ویژه وزیر امور خارجه با اشاره به خاکسپاری یک هزار و 600 نفر در روز نخست فاجعه منا گفت: کارگران در محل دفن حاجیان بیان کردند دستور دارند 8 هزار قبر حفر کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۶    
وزارت ارتباطات و فناوری با صدور اطلاعیه ای، ادعاهای مطرح شده در یک روزنامه که خبری با عنوان پروژه نفوذ در مدیریت سایبری رد پای سرشاخه منتشر کرده بود، پاسخ داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر حذف نشدن کارت های سوخت، گفت: در حالی پایان آبان ماه امسال استفاده از سهمیه بنزین 700 تومانی پایان می یابد که اکنون 400 میلیون لیتر ذخیره از ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۷    
لغزندگی جاده و جدید بودن روکش آسفالت،موجب واژگونی اتوبوس در منطقه شنگلده هراز شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۷    
منابع خبری از وقوع انفجاری مهیب در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق در پی حمله هوایی جنگنده های اسرائیلی خبر دادند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۵    
دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه ای به برنامه سازی های اخیر صداوسیما واکنش نشان داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۰    
فدراسیون فوتبال آرژانتین برای برخورد با داور متخلف راهکاری جالب و البته درس آموز اتخاذ کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۸    
ایسکو، ستاره ملی پوش رئال، امروز به دلیل مصدومیت، مجبور به ترک اردوی تیم ملی اسپانیا شد. او باید خود را به تیم پزشکی رئال مادرید معرفی کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۲    
پرسپولیسی ها صبح امروز به سالن رفتند تا ضمن دوری از باران پاییزی و سرمای هوا، بدنسازی مجدد روزهای تعطیلات را پشت سر بگذارند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای برچسب زدن روی کالاهای این رژیم، گفت اروپا باید از این تصمیم" غیر اخلاقی" خود خجالت بکشد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۱    
جانشین رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: کمک های ارسالی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین از سوی مردم حدود 150میلیارد تومان است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۸    
علیرضا حقیقی برای رسیدن به مرز 13 کلین شیت یک بازی احتمالا ساده را پیش رو دارد .
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۹    
در حالی که تیم ملی باید روز سه شنبه هفته آینده در مرحله انتخابی جام جهانی با گوام بازی کند هنوز ویزای 5 بازیکن تیم ملی برای سفر به این کشور آماده نشده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۴    
اختلالات فراوان و البته مقطعی اینترنت برخی مشترکان در هفته جاری موجب شد تا مقام ارشد وزارت ارتباطات هرگونه اختلالی در شبکه انتقال و ارتباطات کشور را رد کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۱    
مکالمه تلفنی کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید با دوستش، کریم زناتی، که در آن متئو والبوئنا، دیگر ملی پوش فرانسوی را به خاطر در دست داشتن یک ویدئوی غیراخلاقی از او تهدید می کنند، منتشر شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۵    
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی می گوید اگر وضعیت این موضوع را می دانستند قبل از صدور حکم با زلاتکوفسکی به توافق می رسیدند تا این مبلغ کلان را پرداخت نکنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۵    
همزمان با تظاهرات گسترده مردم در اعتراض به گروگان گیری و قتل گروگان ها در کابل، پایتخت افغانستان، منابع محلی گزارش دادند که چهار نوجوان در هرات ربوده شدند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۶    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا و گفت وگوی آنها در باره حزب الله تاکید کرد که ما به دشمنی آنها و ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۷    
دبیرشورای عالی امنیت ملی با اشاره به حقوق گرفتن عاملان تیراندازی دزفول از سرویس امنیتی سعودی تأکید کرد، اگر سعودی ها بخواهند مشکلات میان دو کشور حل شود، باید از شرارت علیه ایران دست بردارند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۱    
فرزند آیت الله هاشمی در رابطه با کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس گفت: در انتخابات حتما ثبت نام خواهم کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۵    
علیرضا جهانبخش بازیکنی که با نظر مساعد وپیشنهاد کی روش به تیم ملی فوتبال آمد و حتی همراه این تیم به جام جهانی رفت ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۲    
فدراسیون جهانی فوتبال از اقدامات پزشکی فوتبال ایران تقدیر کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: باید همه متحد باشیم و قوای سه گانه به مردم خدمت کند. من تعجب می کنم چرا آقای رئیس جمهور اینقدر عصبی هستند. با عصبانیت که نمی شود کشور را اداره کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۷    
رئیس مستعفی فدراسیون بین المللی فوتبال که در این روزها در خانه بستری بود حالش بدتر شد و به بیمارستان منتقل شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۴    
داوران ایرانی دو دیدار در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های 2019 امارات را قضاوت خواهند کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۸    
جرارد پیکه، مدافع ارزشمند بارسلونا معتقد است که اگر قرار باشد رئال مادرید و بارسلونا در لیگ برتر انگلیس به میدان بروند، در سال اول حضورشان شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۵    
فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور از دستگیری یک نفر قاچاقچی اموال تاریخی و کشف 24 قلم طلا و جواهرات ارزشمند مربوط به ادوار تاریخی سلوکی و ساسانی خبر داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
رادیو آلمان اعلام کرد که سازمان اطلاعات خارجه این کشور از وزیر خارجه فرانسه جاسوسی کرده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۳    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال زیاد رغبت ندارند با کرار وارد زمین شوند و از نظر من او دیگر جایی در استقلال ندارد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۴    
فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز استان فارس از دستگیری سارقان طلاجات در آن شهرستان خبر داد که نقشه سرقت را برادرزاده مالباخته طراحی کرده بود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۹    
کریستیانو رونالدو این روزها به دلیل نمایش های متوسطش در ترکیب رئال، مورد انتقاد کارشناسان فوتبال در اسپانیا قرار دارد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۰    
عضو شورای استان الانبار گفت که گروه تروریستی داعش، مردم رمادی را تهدید کرد در صورتی که پرچم های سفید به دست گیرند و از شهر خارج شوند و به نیروهای امنیتی بپیوندند، اعدام خواهد کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۸    
دومین قرارداد صادرات گاز ایران به عراق با هدف تأمین سوخت نیروگاه بصره امروز با حضور وزیر نفت امضا شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۹    
باشگاه ملوان بندر انزلی که این روزها حال و روز خوبی ندارد و در بی پولی به سر می برد، با شکایت مهاجم مقدونیه ای اش به فیفا محکوم به پرداخت جریمه سنگین میلیاردی شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۷    
در دو هفته اخیر اخبار زیادی درباره ستارگان ایرانی در فضای مجازی منتشر شد. بیشتر این اخبار توسط خود ستاره ها تکذیب شد و نام شایعه به خود گرفت ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۹    
معاون سیما درباره ی روند پیگیری وضعیت فیتیله ای ها و علی ضیاء و همچنین اینکه چه زمان به تلویزیون باز خواهند گشت ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۶    
اگر شما هم از InstaAgent استفاده می کردید، پسورد خود را هر چه سریع تر عوض کنید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ضمن تأکید بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به اجرای تعهدات پذیرفته شده در برجام، پایبند نبودن طرف مقابل را به اجرای تعهدات خود، تنها عامل توقف اقدامات ایران عنوان کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۷    
قایق گارد ساحلی دریای اژه روز شنبه وقتی در حال گشت زنی بود قایق سرگردان گروهی از مهاجران غیرقانونی را یافت که با زندگی خود دست به قمار زده و سوار قایق شده بودند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۴    
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: من باید بگویم شهامت ریسک کردن را دارم و باید این کار را انجام دهم تا بازیکنان ذخیره تیم در دیدارهای حساس بتوانند به ما کمک کنند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
اپلیکیشن ها هم مثل سلسله پادشاهی که در کتاب های تاریخ خواندیم، برای خودشان دوره ای داشته اند. بعضی وقت ها در اوج بوده و گاهی هم با سر سقوط کرده اند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۹    
اسفندیار اسپهبدی ، مسئول غرفه ایران در اکسپوی 2015 میلان درباره ادعای مالکیت کشور جمهوری آذربایجان برای شاهنامه فردوسی و ثبت هنر نگارگری و مینیاتور ایران به نام خود ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۸    
شرکت تیونینگ Geiger Cars بهترین خودرو ها را به بهترین حالت تغییر می دهد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۵    
وکیل مدافع بابک زنجانی اخباره منتشر در سایت ها و فضای مجازی در خصوص بازداشت خواهر موکلش و تصویر خانه مجللی که گفته می شود منزل بابک زنجانی را تکذیب کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۵    
نخست وزیر جدید چهل و سه ساله کانادا، یکی از جوان ترین رهبران این کشور هست که زمام قدرت را در یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان بر عهده گرفته و در سرزمین دیجیتال نیز ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۶    
زنگ آغاز موسم اربعین حسینی با آغاز حرکت میلیونی عاشقان اهل بیت(ع) از شهر بصره در جنوب عراق به سوی کربلا به صدا در آمد و گزارش ها حاکی از آن است که نخستین زائران ایرانی این مراسم نیز از مرز شلمچه در ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۶    
شماری از کم توان های جسمی با حضور در تمرین تیم ملی تابلویی را به سرمربی تیم ملی هدیه دادند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۳    
نخستین بازی هفته پنجم لیگ برتر والیبال به سود بانک سرمایه به پایان رسید.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه با انتشار عکسی با لباس بختیاری، در یادداشتی اینستاگرامی نسبت به توهین هایی که به اقوام می شود واکنش نشان داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۱    
اتحادیه اروپا برای نخستین بار علیه ساخت شهرک های اسرائیلی در خاک فلسطین اقدام عملی انجام داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۸    
رئیس کل دادکستری خراسان رضوی گفت: بیشتر مدیران متخلف موسسه میزان بازداشت شده اند و پرونده در حال رسیدگی است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۷    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، اخبار مبنی بر ریزش قسمت هایی از پل صدر را بی اساس دانست.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۴    
مهمترین دشواری فعلی سرمربی فعلی تیم ملی ایران نه جدال با منتقدان که انتخاب یازده بازیکن اصلی برای بازی ترکمنستان است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۴    
هدفون جدیدی تولید شده که پس از 60 ثانیه شکل گوش کاربرانش را به خود می گیرد تا موسیقی گوش دادن در دراز مدت اذیت کننده نباشد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۸    
رضا قوچان نژاد که همچنان با 13 گل زده دوازدهمین گلزن تاریخ فوتبال ملی محسوب می شود بعد از طی دوران مصدومیت به فوتبال ملی برگشته و در صورت حضور در میدان برابر ترکمنستان شانس آن را دارد که آمار گلزنی ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۲    
نوشته های طنزِ حاصل ذهن خلاق هموطنان ایرانی از ابتدای پیدایش SMS و ایمیل تا به امروز در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، وایبر، لاین، واتس آپ، تلگرام و .... حضور همیشگی و پررنگی داشته و دارند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۹    
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که قرارداد هافبک عراقی آبی پوشان فسخ خواهد شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۹    
ستاره باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که با باشگاه یوونتوس در جهان فوتبال شناخته شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۷    
زمان دو دیدار از بازی های هفته دوازدهم لیگ تغییر دچار تغییر شد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: هیچگونه مبنایی برای اثبات اینکه بابک زنجانی 22 میلیارد یورو دارایی نقدی دارد، وجود ندارد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۱    
تاکنون خدمات امدادی لازم به متاثران از برف و کولاک در هشت استان آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، البرز، فارس، قزوین، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۱    
طرفداری: روپایی زدن مسی با پرتقال برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید . ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۲    
ورزش سه: 10 حرکت برتر NBA برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید . ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۹    
ورزش سه: عجیب ترین تک به تک تاریخ فوتبال برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید . ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۶    
حسین امیر عبداللهیان در مورد سرنوشت غضنفر رکن آبادی نیز گفت: اطلاعات ما نشان می دهد رکن آبادی هنوز زنده است و ما از عربستان سعودی می خواهیم وی را زنده بازگرداند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۳    
سرمربی سابق استقلال با وجود جدایی از جمع آبی پوشان هنوز یک مرد خبرساز در این باشگاه محسوب می شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۰    
کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص ادامه رقابتهای جام حذفی اعلام کرد دربی اصفهان روز سوم آذرماه و دیدار تیم های نفت و استقلال تهران در روز چهارم آذرماه برگزار می شود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۰    
محسن مسلمان هافبک چپ پای پرسپولیس معتقد است که اگر اشتباهات داوری نباشد، این تیم مدعی جدی قهرمانی خواهد بود.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۰    
باشگاه استقلال سرانجام تصمیم نهایی خود را در مورد هافبک عراقی خود گرفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۷    
خلاقیت و ابتکار در طرح های تبلیغاتی یکی از امتیازات یک محصول نسبت به رقباست. در اینجا گزیده ای از خلاقیت های گرافیکی در تبلیغات را برای شما گردآوری کرده ایم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۴    
نویسنده ی بزرگ ما کودکی سیاه و تلخی داشت. پدرش پزشکی ارتشی بود. مردی تندخو، الکلی، خسیس و بددهن بود. پرورش او با خشونت و استبداد همراه بود. پدرش فرمانروایی بود که با سیلی حکومت می کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۴    
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که تیمش ترسی از بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان ندارد و توپ چی ها در سال های اخیر ثابت کرده اند که می توانند هر حریفی را شکست دهند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۱    
به نظر می رسد سرمربی سرشناس چلسی با سران منچستریونایتد برای برعهده گرفتن هدایت این تیم به توافق مقدماتی رسیده است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۱    
سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا و حال حاضر چلسی، احتمال پیوستنش به رئال مادرید را رد نکرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۸    
ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۸    
مهاجم تیم فوتبال یوکاهاما اف سی که مسن ترین فوتبالیست حال حاضر جهان است، قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۸    
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل سفر به قطر و پیگیری ویزای گوام، بازی با ترکمنستان را از دست خواهد داد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۹    
برترین ها: وقتی پسر رونالدو از مسی خجالت می کشد برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید . ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۵    
ورزش سه: حرکات نمایشی زدن توپ به تیرک دروازه برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید . ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۰    
ورزش سه: برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید . ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۱    
موتور چنادین ترکه این انیمیشن، بر اساس یک داستان کاملا واقعی ساخته شده است!
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۵    
والیبال شیرهای آبی برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید . ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۵    
فاطمه هاشمی گفت: هنوز تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نگرفته ام ولی در صورت حضور با اصلاح طلبان خواهم آمد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۳    
در شرایطی که بازیکنان عصر درخشان 2000 فوتبال ایران که یکی پس از دیگری مشغول خداحافظی از فوتبال هستند، علیرضا نیکبخت واحدی دفاع چپ سابق تیم ملی اصرار دارد که همچنان در جمع فوتبالیست ها باقی بماند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۰    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز بازی تازه ای را با منتقدان خود آغاز کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۴    
تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را پیش از بازی مقابل ترکمنستان در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۴    
وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد اگر تحقیقات نشان دهد عربستان سعودی قوانین بشردوستانه بین المللی را در یمن نقض کرده است، لندن صادرات تسلیحات به ریاض را متوقف خواهد کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۹    
سران باشگاه یوونتوس در حال مذاکره با هافبک توانمند آرژانتینی پاری سن ژرمن هستند تا او را به تورین بیاورند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۹    
هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال در آستانه فسخ قرارداد با این باشگاه قرار گرفت.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۳    
دو لژیونر ایرانی و آقای گل خارجی فصل گذشته لیگ برتر در قطر عملکرد خوبی نداشته اند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۹    
آگهی های مدرسان شریف را یادتان هست؟ مشاوران تبلیغاتی این شرکت آموزشی، از روشی برای تبلیغ شان استفاده کرده اند که مخاطب با عصبانیت و نفرت برند مورد نظر را به یاد آورد و هی شوخی و جدی نامش را در ذهن ...
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۷    
خوردن سوشی قورباغه زنده در ژاپن
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۴    
دختر بچه ای که به نظر می رسید مدتی است به همراه پدرش در انتظار دیدن سرمربی تیم ملی فو تبا ل است، پیامی را روی پارچه ای به او تقدیم کرد.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۱    
بدرفتاری صاحبان یک طوطی باعث شده که این پرنده زیبا دچار افسردگی شدید شود و تمام پرهایش را بکند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۱    
خانواده کارداشیان از جمله خانواده هایی هستند که در حال حاضر توجه افراد زیادی به آنها جلب می شود. نورث وست، دختر کیم کارداشیان که اکنون 2 سال دارد، یکی از مشهورترین کودکان در دنیای مد است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۸    
هندوستان مکانی برای سواری با موتورسیکلت های سه چرخه موسوم به توک توک است. ولی تصور اینکه کسی بخواهد با یکی از آنها یک رکورد جهانی گینس ثبت کند، بسیار دشوار است.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۸    
پروژه "هیولا" در تگزاس، یک دانش آموز ابتدایی را با یک هنرمند حرفه ای جفت می کند به این صورت که کودک یک هیولا نقاشی می کنند و هنرمند با الهام از نقاشی او، یک نقاشی و یا یک محصول جدید تولید می کند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۵    
تصاویر این بخش آخرین پروژه عکاس فاین آرت Seb Janiak هستند که در آن عکس بال حشرات را دستکاری کرده تا شبیه به گل به نظر برسند.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم که تماشاگران فردا بیایند و بازی رفت را جبران کنیم.
برترین ها   ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۶    
گوشی جدید Huawei P9max هواوی با کد نام P950S توانسته از سد بنچمارک AnTuTu عبور کند. این بنچمارک برخی از مشخصات فنی دستگاه اینده هواوی را منتشر ساخته است.