یکشنبه ۲۸ مردادساعت ۰۰:۵۴Aug 2018 19

خبرهای برترین ها 5 مرداد 1395 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 31 فروردین 1395 برترین ها 31 اردیبهشت 1395 برترین ها 31 خرداد 1395 برترین ها 31 تیر 1395 برترین ها 31 شهریور 1395 برترین ها 30 مهر 1395 برترین ها 30 آبان 1395 برترین ها 30 آذر 1395 برترین ها 30 دی 1395 برترین ها 30 بهمن 1395 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 1 مرداد 1395 برترین ها 2 مرداد 1395 برترین ها 3 مرداد 1395 برترین ها 4 مرداد 1395 برترین ها 5 مرداد 1395 برترین ها 6 مرداد 1395 برترین ها 7 مرداد 1395 برترین ها 8 مرداد 1395 برترین ها 9 مرداد 1395 برترین ها 10 مرداد 1395 برترین ها 11 مرداد 1395 برترین ها 12 مرداد 1395 برترین ها 13 مرداد 1395 برترین ها 14 مرداد 1395 برترین ها 15 مرداد 1395 برترین ها 16 مرداد 1395 برترین ها 17 مرداد 1395 برترین ها 18 مرداد 1395 برترین ها 19 مرداد 1395 برترین ها 20 مرداد 1395 برترین ها 21 مرداد 1395 برترین ها 22 مرداد 1395 برترین ها 23 مرداد 1395 برترین ها 24 مرداد 1395 برترین ها 25 مرداد 1395 برترین ها 26 مرداد 1395 برترین ها 27 مرداد 1395 برترین ها 28 مرداد 1395 برترین ها 29 مرداد 1395 برترین ها 30 مرداد 1395 برترین ها 31 مرداد 1395 
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۷    
خبرگزاری تسنیم: ابراهیم شکوری در خصوص شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه چند بازیکن جدید به جمع ما اضافه شده اند، دچار ناهماهنگی بودیم ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۳:۳۸    
فال روزانه چهارشنبه 6 مرداد 1395 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 6 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای تولدتان یک تعطیلات لذت بخش به خودتان هدیه دهید ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۹    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، لوبانف دروازه بان پرسپولیس درحالی که امشب در لیست 18 نفره تیمش نبود، با این حال در ورزشگاه تختی حضور پیدا کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۹    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، محسن مسلمان در پایان دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا در حالی که بسیار عصبانی به نظر می رسید ابتدا درباره این بازی گفت: بازی سنگین بود ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۶    
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد در مصاف با پرسپولیس شکست حق این تیم نبوده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۲:۵۸    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ؛ دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا از هفته اول رقابتهای لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۲:۴۳    
به گزارش کواره به نقل از فرهنگ، حسن روحانی رئیس جمهور، عصر سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وحدت شیعه و سنی را از اصول بنیادین تفکر سیاسی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۲:۳۱    
تیم فوتبال سپاهان در هفته اول لیگ برتر مقابل پدیده شکست خورد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۲    
تنیسو سوییسی در المپیک ریو شرکت نمی کند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۲:۱۹    
خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال روستوف در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه المپیک روستوف به مصاف اندرلخت بلژیک می رود که یکی از بازیکنان ایرانی اش را در ترکیب دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۴۲    
رسانه های محلی سوئد از تیراندازی یک فرد مسلح به سوی مردم در فروشگاهی در شهر مالمو خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۳۸    
مقاله ها پرسپولیس نیوز : دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس در نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۳۶    
کارشناس داوری کشورمان گفت:فرشاد احمدزاده باید اخراج می شد. نوذر رود نیل در گفت و گو با کاپ،درباره صحنه خطای فرشاد احمدزاده روی ابراهیم صادقی در بازی سایپا و پرسپولیس اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۳۰    
حسین هدایتی رسما حامی مالی پرسپولیس شد. به گزارش کاپ، حسین هدایتی رسما به عنوان حامی مالی سرخ پوشان وارد حوزه این باشگاه شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۲۶    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه پس از وقوع یک حادثه تروریستی دیگر در کشورش، برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت ملی فرانسه را خواستار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۱۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شهریاری را تبریک گفت.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۰۹    
تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در حمایت از کودک پرسپولیسی مبتلا به سرطان موهای خود را تراشیدند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۰۷    
وب سایت پدال - امیر دهقان: شرکت چینی Guangzhou Auto در نمایشگاه پکن 2016 از یک SUV متوسط زیبا بانام ترامپچی GS8 رونمایی کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۵۷    
مهرداد محمدی اولین پنالتی لیگ شانزدهم را از دست داد. به گزارش کاپ، مهرداد محمدی دومین پنالتی لیگ شانزدهم را برای تیم سپاهان به سمت دروازه پدیده زد که شهاب گردان آن را گرفت تا دروازه بان پدیده ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۵۴    
هافبک استقلال جواب MRI خود را گرفت و مشخص شد خطر جدی وی را تهدید نمی کند. به گزارش کاپ ، محسن کریمی که از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود امروز MRI گرفت تا مشخص شود رباط مچ پای وی دچار پارگی ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- سوله 2000 متری تولید ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی پرند در اطراف تهران دچار حریق گسترده شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از عملکرد تیمش در دیدار مقابل پیکان تهران در هفته اول لیگ برتر ابراز نارضایتی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۳    
وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از مدت ها به تشویق هواداران این تیم عکس العمل نشان داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۳۹    
وب سایت تک شات: نیروی هوایی ارتش آمریکا از آغاز ماموریتی تازه با نام Space Mission Force با هدف آموزش نیروهای نظامی فعال در بخش فضایی ارتش این کشور برای مقابله با تهدیدات مختلف و همچنین پیشگیری از ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۳۸    
تهران- ایرنا- وخامت حال یکی از مسافران پرواز وین- ابوظبی عصر امروز (سه شنبه) سبب فرود اضطراری هواپیمای ایرباس A320 شرکت هواپیمایی ایربرلین آلمان در فرودگاه مهرآباد تهران شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۳۸    
سازمان بین المللی مهاجرت در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که از ابتدای سال 2016 تاکنون بیش از 3 هزار مهاجر در تلاش برای عبور از دریای مدیترانه جان باخته اند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۳۱    
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در یک دیدار تدارکاتی بر تیم نفت تهران غلبه کرد. به گزارش کاپ، تیم دسته اولی نفت مسجد سلیمان که با سرمربیگری سهراب بختیاری زاده خود را آماده حضور برای فصل جدید می کند ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۱۹    
مناف هاشمی و حمیدرضا گرشاسبی به همراه علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری و برخی از مسئولان این مجموعه عصر امروز(سه شنبه5 مرداد) به عیادت بهادرمولایی رفتند تا از نزدیک ضمن روحیه دادن به این قهرمان ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۱۴    
هفته اول شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با تساوی تیم های گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران پیگیری شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۰    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز دیدار تیمش مقابل سایپا به نوعی از هواداران خداحافظی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۵۹    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، تیم ملی بسکتبال کشورمان در چهارمین بازی خود در رقابت های جوانان آسیا از ساعت 18 به مصاف کره جنوبی رفت و 86 بر 83 شکست خورد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۵۸    
محمود خوردبین در حالی چهل و هشتمین سال از زمان حضور اولیه اش در پرسپولیس را تجربه می کند که تا 50 سال حضور در تیم، تنها 2 سال فاصله دارد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۵۱    
خاویر پاستوره، هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن اذعان داشت که در پاریس مثل یک پادشاه زندگی می کند اما امکان دارد روزی دوباره به فوتبال ایتالیا باز گردد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۸    
میشل اوباما، همسر رئیس جمهوری آمریکا به همراه برنی سندرز ، رقیب سابق هم حزبی هیلاری کلینتون ، با ایراد سخنانی از نامزدی کلینتون حمایت کردند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۷    
بعد از بررسی های فراوان صبح امروز طی دیداری که یک طراح لباس با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داشت لباس فرم کاروان ورزشی ایران در ریو تغییر خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری تسنیم: دیدار سایپا - پرسپولیس در حالی از ساعت 20:45 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه تختی آغاز خواهد شد که قبل از این مسابقه حواشی روی سکوها و بیرون ورزشگاه رقم خورد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۶    
دادستان نظامی جدید استان تهران گفت: امروز هیچ چیز بدتر از بدبین کردن مردم نسبت به نیروهای مسلح و کارگزاران حاکمیت و نا امید کردن مردم از اجرای عدالت نیست.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، هاشم ساعدی قائم مقام باشگاه سابق استقلال تهران عزادار شد و در سوگ از دست دادن مادر خود نشست. خبرگزاری فارس این ضایعه را تسلیت می گوید. انتهای پیام/آ
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۳۵    
سرمربی استقلال مدت نسبتا طولانی با شاگردانش صحبت کرد. به گزارش کاپ،اولین تمرین استقلال پس از بازی با نفت از ساعت 19 امروز آغاز شد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۳۳    
وزیر امورخارجه کشورمان با جان درامانی ماهاما رئیس جمهوری غنا دیدار کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۷    
کادر فنی استقلال با چهارده نفر پرتعدادترین کادر لیگ شانزدهم است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۱    
خبرگزاری تسنیم: آب تنی بچه های جنوب تهران در چشمه علی شهر ری یکی از تفریحات جالب در گرمای تابستان است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان: کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران ساعت چهار امروز به فدراسیون فوتبال رفت. سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال، حوالی ساعت 16 امروز (سه شنبه) وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۶    
به گزارش تبریزمن، دیدار دو تیم گسترش فولاد و پیکان تهران در هفته اول لیگ شانزدهم در حالی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۴    
شرکت چینی برای استقلالی ها لباس هایی آماده کرد که اندازه بازیکنان این تیم نبود!
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۳    
به گزارش خبرنگار ورزیش خبرگزاری فارس ، هندبالیست های جوان ایران که در مرحله دوم رقابت های آسیایی با عراق، ژاپن و کره جنوبی همگروه است ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۳    
قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت وگو با خبرنگار قضایی فارس با اعلام این خبر افزود: پیش از ظهر امروز یک خیّر تهرانی به دادسرای امور جنایی تهران واحد اجرای احکام مراجعه کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۲    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از برگزاری دور بعدی مذاکرات صلح این کشور در اواخر ماه اوت خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۸    
به احتمال فراوان، منچسترسیتی قادر خواهد بود تا چند روز آینده، انتقال لروی سانه از شالکه و گابریل ژسوس از پالمیراس را نهایی سازد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۸    
با وجود اینکه در رسانه های مختلف سن مهدی رحمتی 33 سال عنوان شده است با این حال طبق اعلام سازمان لیگ سن این بازیکن 36 سال است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۳    
سفارت آمریکا در استونی به شهروندان خود در رابطه با تهدید امنیتی در این کشور هشدار داد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۷    
لیلا حاتمی تاکید کرد؛ هیچ صفحه شخصی و فعالیتی در فضای مجازی ندارد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۷    
برترین ها: همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همۀ ما است این رکوردها شامل دستاوردها و ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۵    
برترین ها - امیررضا شاهین نیا: در این سری مطالب ما تصمیم گرفته ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۴    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ؛ محسن خلیلی مهاجم اسبق پرسپولیس که چند روز پیش با علی دایی صحبت هایی انجام داده بود از امروز با حضور در تمرینات تیم نفت در کنار دایی و سایر اعضای کادر فنی به ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۰    
سرمربی تیم نفت گفت:ما زمان کافی در اختیار نداشتیم و می توانیم با کار بیشتر به هماهنگی بهتری دست پیدا کرده و عملکرد بهتری نیز داشته باشیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۹    
وزیر امورخارجه کشورمان با رییس مجلس غنا دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۹    
برانکو ایوانکوویچ اولین ترکیب اصلی پرسپولیسی ها را در لیگ شانزدهم مشخص کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۶    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بیروت پرس، عناصر تروریستی یک خودروی بمب گذاری شده را عصر امروز(سه شنبه) در ورودی منطقه نصیبین در نزدیکی شهر ماردین ترکیه منفجر کردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۴    
کامران بختیاری که قرار است لباس های کاروان ایران را برای حضور در بازی های المپیک طراحی کند، گفت: یکی از 3 طرحی که عکس هایش در رسانه های مختلف منتشر شده ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری نخستین سال های تأسیس مدارس طالبان در پاکستان و گفت وگوها و هشدارها به مسئولان وقت پاکستان، گفت: معلوم بود که نتیجه آن آموزش های متعصبانه و منحرف ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای محمد دامادی نماینده ساری را به عنوان نماینده خود در شورای عالی فضای مجازی انتخاب کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۰    
به گزارش خبرگزاری فارس ، گونزالو هیگواین مهاجم ناپولی لحظاتی پیش با اعلام رسانه های ایتالیا با قراردادی 4 ساله به یوونتوس پیوست. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۹    
پدرو معتقد است ادن هازارد به اندازه لیونل مسی بازیکن خوبی است. به گزارش کاپ ، مهاجم سابق بارسلونا که به چلسی پیوسته در گفتگویی با استاندارد اسپرت درباره ادن هازارد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۷    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، رئیس جمهور سوریه امروز(سه شنبه) با یک هیات سیاسی یونان متشکل از رئیس حزب دموکراسی مسیحی و حزب پازوک و تعدادی از رهبران این حزب ها دیدار کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۳    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (ECSOC) با صدور قطعنامه ای اشغالگری رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۱    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، گزارشات جدید حکایت از آن دارد که جرایم مرتبط با خشونت در سال جاری میلادی در شهرهای مهم سراسر آمریکا در مقایسه با شمار قتل، تجاوز، سرقت ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۸    
یکی از بیماران در بیمارستانی در برلین پزشک را هدف گلوله قرار داد و خود نیز اقدام به خودکشی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۷    
به گزارش خبرگزاری فارس ، سایت گل امروز در گزارشی به قیمت بازیکنان رئال مادرید، قهرمان اروپا پرداخته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۷    
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آغاز تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تاکید کرد: این تخریب به دستور دادستانی و توسط خود علاءالدین در حال انجام است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۱    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، فرماندهی کل ارتش سوریه از شهروندان این کشور که در مناطق شرقی شهر حلب حضور دارند، خواست که وارد روند آشتی ملی شوند. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۵۸    
وب سایت تک شات: آیفون های اپل به طرز شگفت انگیزی مورد علاقه مردم هستند، به قدری که پیش از این سارقین آیفون ها را به عنوان محبوب ترین دستگاه ها برای سرقت می شناختند ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی را آنالیز کردیم به این تیم خیلی امیدوار شدیم هرچند به نظر من این تیم تنها 30، 40 درصد توانایی های خودش را نشان داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۷    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، گروهی از مردم آمریکا در وبگاه رسمی کاخ سفید با راه اندازی طومار آنلاینی از آمریکایی هایی که تمایل دارند فتح الله گولن رهبر اپوزوسیون ترکیه به این کشور استرداد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۳    
رکنا: مرگ آتشین مادربزرگ تنها معمای پیچیده ای را پیش روی پلیس جنایی پایتخت قرار داد. ساعت یک ظهر شنبه 2 مردادماه امسال ماموران کلانتری 112 ابوسعید در جریان آتش سوزی مرگباری در کوچه اتحاد محله مدرس ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۳    
وب سایت فیلم نیوز: بازیگر سالهای دور سینما و تهیه کننده این روزهای سینما که برای انتخابات دهمین دوره مجلس کاندید شده بود و موفق به ورود به مجلس نشد از هنرمندان گلایه کرد و گفت که دیگر کاندید نمی شود ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۲    
کاروان آمریکا در تلاش است همچون المپیک های 1996 تاکنون، باز هم بیشتری مدال را در یک دوره این بازی ها کسب کند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۰    
لسلی گراندام بازیگر توانمند آن سال ها نیز در نقش میک رینر، پلیسی عصبی و در عین حال باهوش ظاهر شده است ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۳۹    
خبرگزاری میزان- اسپانسر تبلیغات محیطی لیگ برتر شانزدهم فوتبال مشخص شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۸    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، محمد مایلی کهن در گفت وگو با هواداران ملوان اعلام کرد: نیازی به پژمان نوری و مازیار زارع ندارد و بازیکنانی بهتر از آنها در اختیار دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۱۷    
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه هرگونه اظهارنظر فردی درباره انتخابات سال 96 خارج از تصمیم گیری های جبهه اصلاحات است از برخی بی اخلاقی ها در فضای رسانه ای کشور انتقاد کرد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۹    
آکرا- ایرنا- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: برای تسهیل روابط بخش خصوصی باید برخی موضوعات همچمون همکاری های بانکی با غنا را تسهیل کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۸    
هواداران پرسپولیس علیه مدافع استقلال شعار سر دادند. به گزارش کاپ ، حاشیه دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس به شرح زیر است: ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۳    
وب سایت دیجیاتو - حمید مقدسی: تفنگداران نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در حال تست سیستم رباتیک جدیدی هستند که علاوه بر حسگرها و دوربین های مختلف، می تواند به مسلسل نیمه سنگین M240 نیز تجهیز شود ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۹    
مهاجم سابق استقلال عنوان کرد:از امروز در مسیر و چالش تازه ای قدم برمی دارم. به گزارش کاپ،سجاد شهباززاده در پیامی برای هواداران استقلال نوشت:سلام ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۲    
مهاجم نفت تهران ادعا می کند که پیش از شروع بازی با استقلال پیش بینی می کرد که این تیم دو یا سه گل به حریفش بزند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۳    
خبرگزاری تسنیم: زلاتان ابراهیموویچ که پس از حذف سوئد در همان مرحله گروهی مسابقات یورو 2016 در تعطیلات به سر می برد، سرانجام به اردوی تیم جدید خود یعنی منچستریونایتد ملحق شد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۳    
وب سایت دو فصل: در فوریه 2017 قرار است فیلمی به نام "لگو بتمن” به روی پرده های نقره ای برود . فیلمی که تحت تاثیر موفقیت فوق العاده فیلمِ "لگو” (2014) قرار است با موضوعی کمیک و درباره ی بتمن منتشر ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۱    
پس از انتقادها به طراحی لباس رژه کاروان ایران در المپیک 2016 مقرر شده که کاروان المپیک با لباس جدیدی در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک ریو حاضر شود.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۸    
یوونتوس در دیداری دوستانه موفق شد برابر تاتنهام به پیروزی برسد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۶    
همه با هم، میتوانیم در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۳    
به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری فارس ، صبح امروز شورای عالی بورس برای تعیین 5 عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل جلسه داد که در نهایت محمد فطانت با توجه به عارضه قلبی از قبول ادامه ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۱    
وب سایت تک شات: در میان انبوه شایعات و گمانه زنی ها در خصوص مشخصات پرچمدار جدید کمپانی اپل، برخی منابع خبری نیز به افشاگری هایی در خصوص زمان رونمایی از این گوشی دست زده اند که آخرین شایعه ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۸    
خبرگزاری فارس ، گروه سینما و تئاتر: سالهای زیادی از اکران اخراجی های1 می گذرد اما همچنان جز خاطره ساز ترین کمدی های دهه اخیر است. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۷    
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما استقلال خوزستان و تیم قهرمان هستیم و تیم ها باید از ما بترسند
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۵    
وزیر نفت با بیان این که تعداد افرادی که در صنعت نفت حقوقشان بر اساس مصوبه هیئت وزیران محدود شده است به زحمت به 120 نفر می رسد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۳    
وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس از تصمیم جدی خود برای جدایی از جمع سرخپوشان تهرانی خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۰    
سرمربی لیورپول بعد از درگیری لفظی با موافع فرانسوی تیمش او را اخراج کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۹    
وب سایت آی سینما: امیر حسین علم الهدی رییس شورای سیاست گذاری گروه هنر و تجربه در گفت وگو با ما در مورد اکران فیلم فروشنده در این گروه سینمایی همزمان با نمایش آن در سینماهای عادی توضیحاتی را ارائه ...