یکشنبه ۲۸ مردادساعت ۰۰:۵۸Aug 2018 19

خبرهای برترین ها 17 مرداد 1395 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 31 فروردین 1395 برترین ها 31 اردیبهشت 1395 برترین ها 31 خرداد 1395 برترین ها 31 تیر 1395 برترین ها 31 شهریور 1395 برترین ها 30 مهر 1395 برترین ها 30 آبان 1395 برترین ها 30 آذر 1395 برترین ها 30 دی 1395 برترین ها 30 بهمن 1395 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 1 مرداد 1395 برترین ها 2 مرداد 1395 برترین ها 3 مرداد 1395 برترین ها 4 مرداد 1395 برترین ها 5 مرداد 1395 برترین ها 6 مرداد 1395 برترین ها 7 مرداد 1395 برترین ها 8 مرداد 1395 برترین ها 9 مرداد 1395 برترین ها 10 مرداد 1395 برترین ها 11 مرداد 1395 برترین ها 12 مرداد 1395 برترین ها 13 مرداد 1395 برترین ها 14 مرداد 1395 برترین ها 15 مرداد 1395 برترین ها 16 مرداد 1395 برترین ها 17 مرداد 1395 برترین ها 18 مرداد 1395 برترین ها 19 مرداد 1395 برترین ها 20 مرداد 1395 برترین ها 21 مرداد 1395 برترین ها 22 مرداد 1395 برترین ها 23 مرداد 1395 برترین ها 24 مرداد 1395 برترین ها 25 مرداد 1395 برترین ها 26 مرداد 1395 برترین ها 27 مرداد 1395 برترین ها 28 مرداد 1395 برترین ها 29 مرداد 1395 برترین ها 30 مرداد 1395 برترین ها 31 مرداد 1395 
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۷    
خبرگزاری تسنیم: تیم پانیونیوس امشب (یکشنبه) در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم سوپرلیگی آستراس قرار گرفت و در دقایق 35 و 37 دو بار دروازه اش را باز شده دید و با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۲    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۵    
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره منچستریونایتد در دیدار امشب این تیم مقابل لستر مدعی شد که اتفاقات بزرگی در این فصل پیش روی یونایتد است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۱    
فال روزانه دوشنبه 18 مرداد 1395 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 18 مراد به دنیا آمده ای ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۵    
آرسنال در بازی دوستانه توانست منچسترسیتی را شکست دهد. به گزارش کاپ ، یکشنبه شب، در بازی دوستانه، توپچی ها به مصاف سیتیزن ها رفتند که در پایان حریف خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری تسنیم: در روز دوم از بازی های المپیک 2016 ریو و در رشته شنای بانوان، کتی لیدکی از آمریکا در ماده 400 متر آزاد موفق شد با ثبت زمان 3:58 ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۲    
اسکای گزارش داد که روبرتو مانچینی در آستانه جدایی از اینتر قرار دارد. به گزارش کاپ ،بر طبق این گزارش بعد از اینکه مانچو نتوانست در بازیهای تدارکاتی نتایج و عملکرد مثبتی از خود نشان دهد مدیران ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۲    
برترین ها:
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۹    
اولین جام قهرمانی ژوزه مورینیو با منچستریونایتد به دست آمد. به گزارش کاپ ، یکشنبه شب، منچستریونایتد توانست با شکست لسترسیتی، قهرمان جام خیریه شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۵    
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل لسترسیتی، این پیروزی را به لوئیس فان خال تقدیم کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۰    
آی دی کارت آنالیزور تیم ملی والیبال کشورمان ظهر امروز از سوی کمیته برگزاری صادر شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۹    
خبرگزاری تسنیم: تیم روستوف در هفته دوم لیگ برتر روسیه میزبان اورال است و مهم ترین اتفاق حاشیه ای قبل از شروع این بازی که مورد توجه گسترده رسانه های ورزشی این کشور قرار گرفته حضور قربان بردیف ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۸    
با تصویب هیئت دولت هزینه های پیوند کبد ، قلب، ریه، روده، پانکراس و مغز استخوان، مشمول تعهدات بیمه قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۳    
مراسم گرامیداشت شهدای دیپلمات کشورمان که در مزارشریف افغانستان به شهادت رسیده اند، با حضور خانواده های آن ها و حسن قشقاوی، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۲    
سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: معاون وزیر ارتباطات گفت: نخستین کنسرت آنلاین بر بستر شبکه ملی اطلاعات امشب در حوزه هنری برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۲    
رناتو سانچس، هافبک بایرن مونیخ، احتمالا تا هفته چهارم قادر به همراهی تیمش در بوندس لیگا نخواهد بود.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۹    
تیم استقلال خوزستان در یک بازی دوستانه متوقف شد. به گزارش کاپ ،شاگردان پورموسوی عصر امروز در ورزشگاه گروه ملی اهواز و در یک بازی دوستانه مقابل پتروکیان شوشتر به میدان رفتند که این بازی به تساوی 1 ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۷    
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که تیمش باید بهتر زلاتان را تغذیه کند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۹    
سرمربی تراکتورسازی راحت گل خوردن را یکی از مشکلات تیمش دانست که باید آن را برطرف کنند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۸    
خبرگزاری تسنیم: تیم میندالن امشب (یکشنبه) در هفته نوزدهم لیگ دسته دوم نروژ میزبان تیم کیسا بود و با تساوی بدون گل متوقف شد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع هواداران دولت اعلام کرد که اگر مردم و پارلمان خواستار اجرای مجازات اعدام برای کودتاگران شوند، با آن موافقت خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۵    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۴    
در آستانه جدال با نفر اول جهان دی اسپورت: تنیسور مطرح آرژانتینی در روز جدال با بهترین بازیکن این رشته در دنیا، با اتفاق عجیبی مواجه شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۱    
خبرگزاری تسنیم: در ادامه رقابت های فوتبال مردان المپیک 2016 ریودوژانیرو، تیم زیر 23 سال مکزیک با نتیجه پرگل 5 بر یک فیجی ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۱    
سر بابی چارلتون، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، اولین جام را به مورینیو تقدیم کرد و از او بابت کسب آن تشکر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۲    
برخورد تریلی با پراید در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری 5 فوتی بر جا گذاشت.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۲    
تیم آلانیااسپور در یک بازی دوستانه مقابل قازی انتپ متوقف شد. به گزارش کاپ،در این بازی که عصر امروز برگزار شد،دو تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۷    
به گزارش خبرگزاری فارس ، مدیر تیم دوومیدانی کنیا که پیش از این به دست داشتن در دوپینگ متهم شده بود از دهکده المپیک ریو اخراج شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۶    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، خلوصی أکار فرمانده ستاد مشترک ارتش ترکیه یکشنبه (امروز) در اجتماع دموکراسی و شهدا اعلام کرد که با گروه فتح الله گولن شدیدا مقابله خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۶    
روزنامه پیروزی آخرین اخبار درباره بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس را پوشش داده است. این روزنامه از توافق پنهانی با گلر خارجی هم خبر داده است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۶    
خبرگزاری تسنیم: اکبر احدی در شرایطی که احسان روزبهانی تا چند ساعت دیگر به روی رینگ المپیک می رود و در اولین مبارزه اش به مصاف بوکسور هلندی خواهد رفت ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۳    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۱    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگیری خاصی در بازی گسترش فولاد رخ نداد و داور خیلی خوب بازی را کنترل کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۷    
رییس جمهوری، نقش ایران در منطقه را مشارکت در صلح و توسعه دانست و اظهارداشت: امروز همه کشورها در جهان اذعان دارند که نقش ایران در امنیت این منطقه ، مثبت، تأثیرگذار و مهم است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۶    
دوچرخه سوار المپیکی ایران گفت: اگر بتوانم شرایط خوبی داشته باشم و کمرم درد نکند، در رقابت تایم تریل انفرادی شرکت خواهم کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۰    
منچستریونایتد با برتری 2 بر یک برابر لسترسیتی قهرمان سوپرجام انگلیس یا همان جام خیریه شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۶    
خبرگزاری تسنیم: در ادامه بازی های دوستانه تیم لیورپول یک روز پس از برتری 4 بر صفر مقابل بارسلونا در شب اولین رویایی یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی خود مقابل تیم سابقش با همین نتیجه مغلوب ماینتس شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۶    
به گزارش خبرگزاری فارس ، وزیر ورزش پرتغال در دهکده ریو دوژانیرو از سوی دو سارق مورد هجوم واقع شد. سارقان با چاقو او را تهدید به مرگ کردند و پول های او به سرقت بردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری تسنیم: کمیته بین المللی پارالمپیک امروز (یکشنبه) اعلام کرد که کاروان روسیه از حضور در پارالمپیک 2016 ریو محروم شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۹    
بعد از اعتراضات والیبالی ها به شرایط و مدیریت کمیته ملی المپیک که در راس آن صادر نشدن آی دی کارت آنالیزور تیم ملی بود، اعلام شد والیبال تقریبا دو برابر تیم ها آی دی کارت دارد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۸    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، رامین رضائیان بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که چند روز پیش قراردادش را با باشگاه ریزه اسپور ترکیه فسخ کرده بود ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۶    
سرمربی تیم ملی ایران برای اولین دیدار المپیکی خود چالش سختی را برای انتخاب بازیکنانش پیش رو دارد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۷    
سرمربی تیم پیکان گفت: این شاید مهمترین مسئولیت ما می باشد که باید تیم را ا از این قوی تر بکنیم. به گزارش کاپ ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۳    
وزیر اقتصاد گفت: برای ارتباط با بانک های بزرگ جهانی دچار مشکل هستیم و آن ها با ما کار جدی نمی کنند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۱    
گفته می شود آرسنال به هافبک هجومی رئال مادرید، خامس رودریگز علاقه مند است. به گزارش کاپ ، به نقل از مارکا، توپچی ها برای به خدمت گرفتن ملی پوش کلمبیایی حاضر به پرداخت مبلغ 71 میلیون پوند هستند ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۳    
کاپ: مصطفی آجرلو بعد از بازی امروز تراکتورسازی اظهار داشت: طبیعی است که هواداران ما نیز در این شرایط راضی نیستند ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از لغو کنسرت سالار عقیلی در خراسان رضوی گله کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک امروز (یکشنبه) خبر داد که کاروان ورزش روسیه به دلیل دوپینگ از حضور در پارالمپیک 2016 ریو محروم است. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۹    
مدافع تیم ملی گفت:صحبت های خوب و امیدوار کننده ای درباره بازگشت من به پرسپولیس مطرح شد. به گزارش خبرنگار کاپ ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۸    
تنیسور آرژانتینی 40 دقیقه در آسانسور ماند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۸    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به توهین های انجام گرفته به رییس جمهور در روزهای اخیر اظهار کرد: به معاون حقوقی رییس جمهور تذکر داده ایم تا از دستگاه قضا پیگیر این توهین ها باشد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۶    
به گزارش خبرگزاری فارس ، پس از آنکه کمیته بین الملل پارالمپیک (IPC) کاروان روسیه را از حضور در ریو محروم کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۳    
مهاجم برزیلی تراکتورسازی گفت: می خواهیم جام قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم. لوسیانو ادینیو در گفت وگو با کاپ ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال چلسی عصر امروز (یکشنبه) در دیداری دوستانه با نتیجه 4 بر 2 از سد میزبان خود، وردربرمن گذشت ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۸    
تیم فوتبال پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به ترتیب رتبه اول تا سوم جدول رقابت ها را به خود اختصاص داده اند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۱    
نشست خبری سرمربیان تراکتورسازی و پیکان تحریم شد. به گزارش کاپ،نشست خبری امیر قلعه نویی و مجید جلالی به دلیل ناراحتی خبرنگاران از وضعیت امکانات ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تحریم شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۰    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۸    
مورینیو معتقد است پل پوگبا اسکولز جدید منچستریونایتد خواهد شد. به گزارش کاپ ، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در گفتگو با بی تی اسپورت گفته: ما شماره 10 هایی داریم ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری تسنیم: سر فیلیپ کراون، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک عصر امروز (یکشنبه) در یک کنفرانس مطبوعاتی در ریودوژانیرو خبر محرومیت ورزشکاران روسیه از حضور در پارالمپیک 2016 ریو را تأیید کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۰    
فرصت یک روزه موتکو به قربان دی اسپورت: فدراسیون فوتبال روسیه پس از بررسی نهایی روی چهار نامزد هدایت تیم ملی این کشور قربان بردیف را برگزید ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۹    
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی کشورمان در خصوص صحبتهای مطرح شده سرمربی تیم ملی والیبال ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۸    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۶    
هفته اول لیگ آزدگان با شروع خوب ملوان و خونه به خونه همراه بود. به گزارش کاپ، هفته نخست رقابت های لیگ آزادگان از ساعت 18 با انجام 6 دیدار پیگیری شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری تسنیم: تیم پیکان در آخرین دیدار هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 18 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز میهمان این تیم بود که در پایان با نتیجه 3 بر ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری تسنیم: در دو بازی ابتدایی هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، دو تیم فولاد یزد و خیبر خرم آباد در ورزشگاه نصیری و از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۲    
ورزش سه: بزرگترین سد راه میلان در بازار نقل و انتقالات، 220 میلیون یورو بدهی این باشگاه بود که قرار است از سوی خریدار جدید پرداخت شود ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۱    
وزیر خارجه کشورمان درباره بد عهدی آمریکایی ها گفت: جمهوری اسلامی دستش باز است و امکانات مختلفی را تحت دستوراتی که رهبری در زمان مذاکره فرمودند، پیش بینی کرده است تا از هیچ جهتی ضرر نکند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۱    
رییس جمهوری اسلامی ایران، اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) را پیوند دهنده مردم ایران و جمهوری آذربایجان برشمرد و تاکید کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۰    
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس ، نشست هم اندیشی تهیه کنندگان سینمایی و شرکت های VOD عصر روز امروز (یکشنبه 17 مرداد ماه) در موزه سینما با حضور تهیه کنندگان و نماینده تجمیع کنندگان همچنین مصطفی ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۸    
مهاجم زنبور ها که به انتقال به رئال مادرید و منچسترسیتی نسبت داده می شد، در دورتموند خواهد ماند. به گزارش کاپ ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۵    
نصاری می گوید مهم ترین اتفاق بازی بازگشت ما بعد از گل خورده و پیروزی بود که تلاش همه بچه ها را نیاز داشت.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۲    
مدافع فصل گذشته پرسپولیس در این تیم ماندگار شد. به گزارش کاپ،رامین رضاییان پس از جلسه ای که با علی اکبر طاهری داشت،در نهایت در جمع سرخپوشان ماندگار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۰    
هنرآنلاین: مخاطبان حافظ نه سواد آنچنانی داشتند و نه فهم درستی از آثار این شاعر بزرگ. حافظ با حداکثر کوشش ذهنی اش نوشته است و برای همین هم تا امروز مخاطبانش ادامه پیدا کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۸    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هنوز یک نفر از مجروحان حادثه سقوط اتوبوس حامل سربازان به جاده نی ریز در کما است گفت که تعدادی از مجروحان این حادثه برای بهبود ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۶    
عزت الله ضرغامی گفت: با چندین سال مدیریت در بخشهای مختلفی هیچ گاه تصور نمی کردم در نظام ما حقوق بالای 20 میلیون تومان وجود داشته باشد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۹    
کفش های دونده 100 متر ایران در المپیک به سرقت رفت.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۷    
سرمربی تراکتورسازی کرار جاسم را به آرامش دعوت کرد. به گزارش کاپ ،حاشیه دیدار تراکتورسازی و پیکان به شرح ذیل است: ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۳    
برترین ها - امیررضا شاهین نیا: در این سری مطالب ما تصمیم گرفته ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۹    
معاون هیلاری کلینتون، نامزد ریاست جمهوری آمریکا ضمن تاکید بر این که پرداخت 400 میلیون دلار به ایران باج نبوده است گفت: ما برای بازگرداندن گروگان ها پولی پرداخت نمی کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۵    
بانوی تیرانداز چینی اولین مدال طلای این کشور در المپیک 2016 ریو را کسب کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۲    
گونزالو ایگواین، خرید 90 میلیون یورویی و جنجالی یوونتوس، امروز با حضور در مقابل وستهام، اولین بازی خود با پیراهن تیم جدیدش را تجربه کرد. او در این بازی که به برتری 3-2 یووه ختم شد، موفق به گلزنی نشد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۲    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سرپرست جدید باشگاه استقلال می تواند کارها را سروسامان دهد. مسعود معینی در گفت وگو با کاپ ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۰    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با اجرای برجام، علی رغم تمام بدعهدی هایی که برخی از طرفین قرارداد داشتند، چرخ های توسعه کشور شتابان شده است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۹    
ادینیو بعد از گل زیبایش به پیکان پیراهن خود را بالا زد تا نوشته ای را به همه نشان بدهد: آذربایجان من برگشتم.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۳    
برترین ها: همه ما در طول زندگی روزمره خود در شهر یا روستای خودمان در محل کار، مسیر خانه و .... خلاصه همه جا با صحنه ها و اتفاقاتی رو به رو میشویم شاید خیلی مهم نباشد ولی لحظه ای ما را به توقف و نگاه ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۲    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، وبگاه شبکه خبری راشاتودی به نقل از مقام های بلژیکی اعلام کرد که دو افسر زن زخمی شده در جریان حمله تروریستی یک الجزایری در شهر شالروا در جنوب بلژیک کشته شدند ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۰    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات 96 بحث عبور از فردی را نداریم.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۷    
ریو - ایرنا - از صبح امروز شهر ریو محل برگزاری بازهای المپیک با تغییر ناگهانی آب و هوا روبرو شده است بطوریکه بر خلاف روز های گذشته که ریو دارای هوای آفتابی و ملایمی بود ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۷    
مربی تیم ملی تپانچه با بیان اینکه سبقت اللهی می توانست به فینال المپیک برسد گفت: تجربه کم و فشار بالا مانع این مهم شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۵    
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ، مهدی نصیری فعال رسانه ای در مراسم سوگند قلم که به همت انجمن روزنامه نگاران مسلمان عصر امروز (یکشنبه 17 مرداد) همزمان با روز خبرنگار در حوزه هنری برگزار شد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری تسنیم: آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال بین تیم های تراکتورسازی تبریز و پیکان از ساعت 18 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار شد که نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر یک ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۱    
سرمربی استقلال به نشست فنی دعوت شد. به گزارش کاپ ، روز سه شنبه علیرضا منصوریان در جلسه ای با حضور منصور پورحیدری و مسعود معینی حاضر خواهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۹    
تیم بوریرام تایلند در بازی هفته بیست و ششم به یک تساوی پرگل رضایت داد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۸    
باشگاه استقلال به زودی شارژ مالی خواهد شد. به گزارش کاپ ، در حالی که مقرر شده بود همراه اول به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال هفته گذشته مبلغ 4میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت کند اما کنار رفتن ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۵    
ترکیب دو تیم من یونایتد و لستر برای بازی فینال جام خیریه اعلام شد. به گزارش کاپ ، دو تیم با ترکیب زیر به مصاف هم می روند: ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۶    
وب سایت تک شات: در حالی که وارنر و دی سی سخت در تلاش هستند تا فیلم های اقتباسی از دنیای ابرقهرمانانه شان را به موفقیت برسانند، اما ظاهرا فیلم متفاوت Suicide Squad از اکران در چین ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۳    
تیم ملی چین در چند روز اخیر تمرینات خود را در کمپی در نزدیکی شهر کن مینگ آغاز کرده و خود را آماده آغاز دور نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی می کند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۳    
معاون توسعه مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: همه فدراسیون ها پیش از اعزام به ریو شارژ مالی شده اند.