جمعه ۲۶ مردادساعت ۱۰:۰۲Aug 2018 17

خبرهای برترین ها 28 مرداد 1395 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 31 فروردین 1395 برترین ها 31 اردیبهشت 1395 برترین ها 31 خرداد 1395 برترین ها 31 تیر 1395 برترین ها 31 شهریور 1395 برترین ها 30 مهر 1395 برترین ها 30 آبان 1395 برترین ها 30 آذر 1395 برترین ها 30 دی 1395 برترین ها 30 بهمن 1395 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 1 مرداد 1395 برترین ها 2 مرداد 1395 برترین ها 3 مرداد 1395 برترین ها 4 مرداد 1395 برترین ها 5 مرداد 1395 برترین ها 6 مرداد 1395 برترین ها 7 مرداد 1395 برترین ها 8 مرداد 1395 برترین ها 9 مرداد 1395 برترین ها 10 مرداد 1395 برترین ها 11 مرداد 1395 برترین ها 12 مرداد 1395 برترین ها 13 مرداد 1395 برترین ها 14 مرداد 1395 برترین ها 15 مرداد 1395 برترین ها 16 مرداد 1395 برترین ها 17 مرداد 1395 برترین ها 18 مرداد 1395 برترین ها 19 مرداد 1395 برترین ها 20 مرداد 1395 برترین ها 21 مرداد 1395 برترین ها 22 مرداد 1395 برترین ها 23 مرداد 1395 برترین ها 24 مرداد 1395 برترین ها 25 مرداد 1395 برترین ها 26 مرداد 1395 برترین ها 27 مرداد 1395 برترین ها 28 مرداد 1395 برترین ها 29 مرداد 1395 برترین ها 30 مرداد 1395 برترین ها 31 مرداد 1395 
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۳:۵۵    
فال روزانه جمعه 29 مرداد 1395 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 29 مرداد به دنیا آمده ای ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۳:۴۷    
کیمیا علیزاده در مرحله یک چهارم پایانی تکواندوی المپیک شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری ایسنا: صادرات نفت خام کشور در کمتر از 6 ماه پس از برجام بیش از 2 برابر شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۳:۴۱    
خبرگزاری ایسنا: صادرات نفت خام کشور در کمتر از 6 ماه پس از برجام بیش از 2 برابر شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۳:۲۲    
رییس پلیس برزیل اعلام کرد داستانی که ورزشکاران آمریکایی برای سرقت مسلحانه از آن ها در ریو سر هم کرده بودند دروغ محض بود.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۳:۱۸    
خبرگزاری فارس: ملی پوشان فوتبال ایران که فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم اسپال ایتالیا می روند، عصر امروز در زمین شماره یک ورزشگاه فورلی به تمرین پرداختند. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۳:۱۷    
راحله آسمانی تکواندوکار ایرانی الاصل بلژیک مقابل قهرمان المپیک لندن شکست خورد و به نیمه نهایی نرسید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۳:۱۲    
وب سایت رسمی برنامه نود- پس از برگزاری 4 هفته از لیگ ،شاهد تعطیلی یک ماهه مسابقات هستیم. به گزارش سایت نود ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۳:۰۳    
وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه کریستال پالاس برای انتقال کریستین بنتکه از لیورپول با این باشگاه به توافق رسید و این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن آزمایش های پزشکی ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۲:۵۵    
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، سیزدهمین روز از بازی های المپیک 2016 برزیل در حالی پیگیری می شود که تیم ملی کرواسی در مسابقات 470 متر مردان سیلینگ بادبانی مدال طلا کسب کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۲:۵۴    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۹    
وبسایت رسمی برنامه نود - ایهیناچو در اتحاد ماندنی شد. به گزارش وبسایت نود، ایهیناچو ستاره 19 ساله نیجریه ای منچسترسیتی که فصل گذشته در ترکیب اصلی این تیم خوش درخشید و در 11 مسابقه که از ابتدا برای ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۴    
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، سیزدهمین روز از بازی های المپیک 2016 برزیل در حالی پیگیری می شود که در مسابقات بدمینتون دو نفره ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۲:۲۷    
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه اصلی شهر فورلی برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۲:۲۳    
پس از صحبت از علاقه وستهم یونایتد، باکا اعلام کرده که از حضور در میلان خوشحال است. به گزارش کاپ ، چکش ها چندین هفته برای به خدمت گرفتن مهاجم سابق سویا تلاش کردند ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۲:۲۲    
وبسایت رسمی برنامه نود - آندره آیو، رکورد شکن تاریخ نقل و انتقالات باشگاه وستهم که به تازگی از سوانسی به این تیم پیوسته بود با مصدومیت شدید مواجه شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۲:۲۲    
صفحه اینستاگرام رئیس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا توسط طرفداران بهداد سلیمی هک شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۲:۱۷    
وب سایت رسمی برنامه نود- در حالیکه رقابتهای کشتی آزاد المپیک 2016 ریو فردا آغاز می شود، فرصتی دست داد تا با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت و گو کنیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۵۹    
باشگاه جنوا به صورت رسمی جیوانی سیمئونه، پسر سرمربی اتلتیکومادرید را به خدمت گرفت. به گزارش کاپ ، مهاجم ریور پلاته که در 29 بازی 12 گل برای بنفیلد به ثمر رساند، به جنوا پیوست. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۴۴    
وزنه بردار قرقیز به دلیل دوپینگ در المپیک ریو مدال برنزش را از دست داد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۴۱    
هافبک پرسپولیس برای مدافع مصدوم استقلال آرزوی سلامتی کرد. به گزارش کاپ،امید عالیشاه در اینستاگرام خود نوشت ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۴۰    
لیلا رجبی و محمد ارزنده بدون اینکه هیچ مسئولی به استقبالشان برود به ایران برگشتند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۳۴    
وزن کشی رقابت های کشتی آزاد المپیک در اوزان 57 و 74 کیلوگرم انجام شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری مهر: نتایج رتبه بندی سال 2016 میلادی شانگهای منتشر شد و دو دانشگاه تهران و صنعتی امیرکبیر توانستند در جمع 500 دانشگاه برتر دنیا قرار گیرند. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۲۹    
باشگاه ناپولی اعلام کرده، تنها خبرنگارانی که به صورت مستقیم توسط مائوریتسیو ساری دعوت شده باشند می توانند در کنفرانس خبری این باشگاه شرکت کنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۲۴    
به گزارش خبرگزاری فارس ، مارتین یول سرمربی هلندی الاهلی مصر به خاطر ترس از خشم هواداران و تهدیدهای زیاد آنها برای حفظ جانش از این تیم استفعا کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۱۶    
وبسایت رسمی برنامه نود - طبق گفته باشگاه رئال مادرید، علی رغم مشتریانی که برای متئو کواچیچ وجود دارد، این هافبک فروشی نیست. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۱۲    
وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از مصدومیت کریستیانو رونالدو در فینال رقابت های یورو 2016 که کمی بیشتر از 1 ماه قبل بود، حالا تاریخ دقیق بازگشت این ستاره پرتغالی مشخص شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۰۸    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۱:۰۷    
مهاجم ایرانی آلکمار جزء 11 بازیکن این تیم است که از ابتدا مقابل ویودینا صربستان بازی می کند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۰:۵۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، در ادامه رقابت ها سیزدهمین روز المپیک ریو 2016 در مسابقات سه گانه ورزش یا تریاتلون، براداران برونلی بار دیگر از بریتانیا کبیر طلا و نقره این رقابت ها را گرفتند. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۵    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۱    
کشتی گیر زن ژاپنی با کسب چهار طلای المپیک به پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ المپیک تبدیل شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۰:۳۰    
پرهام مقصودلو در دور دهم رقابت های شطرنج جوانان جهان قهرمان هند را مقتدرانه شکست داد تا در سه دور باقی مانده چشم به سکوی ارزشمند رقابت ها داشته باشد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۶    
تهران – ایرنا – رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت : کمیته امداد مسئول پشت میز نشین نیاز ندارد ، همه مسئولان و کارکنان کمیته امداد باید به عنوان مددکار به افراد تحت پوشش سرکشی کرده و از نزدیک با ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۲    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۰    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال پیکان عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته سومی پارس تهران رفت که در پایان شاگردان مجید جلالی با نتیجه سه بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۰:۰۶    
لیونل مسی در پیروزی مقابل سویا و قهرمانی در سوپر کاپ سه رکورد را جا به جا کرد. به گزارش کاپ ، *مسی با گلزنی در بازی مقابل سویا رکورد بیشترین گل در بازی سوپر کاپ اسپانیا را در اختیار دارد: ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۰:۰۴    
دونده آمرکایی موفق شد طلا ماده 400 متر با مانع رقابت های المپیک ریو 2016 را از آن خود کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۲۰:۰۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، پیکان تهران و تیم پارس امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند. در دقیقه 10 این بازی آرش برهانی مهاجم پیکان از ناحیه همستیرینگ دچار مصدومیت شد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۵۳    
کیمیا علیزاده در دیدار دوم خود در رقابت های المپیک ساعت 23:30 به مصاف نماینده اسپانیا می رود.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۵۰    
وزیر امور خارجه ترکیه از احتمال همکاری دفاعی آنکارا و مسکو خبرداد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۴۶    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۴۴    
هواداران حاضر در کمپ باشگاه از سرمربی و تیم شان حمایت کردند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 18:30 دقیقه امروز (پنجشنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۴۱    
پرسپولیسی ها دومین جلسه تمرینی عصر امروز (پنجشنبه) را در ورزشگاه شهید کاظمی پشت سر گذاشتند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۳۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، بازیکنان صبای قم امروز صبح در ورزشگاه شهید دستگردی تهران بدنسازی کردند. قرار است تیم صبا از فردا جمعه به مدت هشت روز در اردبیل اردویی را برگزار کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۳۱    
کیمیا علیزاده در خصوص برد اولش در المپیک گفت: مبارزه نفس گیری بود و آنطور که می خواستم نبودم.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۳۱    
وبسایت رسمی برنامه نود - ملی پوش بسکتبال ایران به تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر منتقل شد. به گزارش سایت نود سایت مجله تخصصی بسکتبال "سه گام" گزارش داد محمد جمشیدی که به تازگی پس از چند هفته ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۲۳    
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران با وجود برد کیمیا علیزاده، از عملکرد او در راند آخر راضی نیست.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۷    
مهدی رحمتی در تمرینان استقلال سرحال است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۶    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، رابرت مالی ، مشاور ویژه باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در امور امنیت ملی و نبرد با داعش در مصاحبه ای درباره سیاست خارجی دولت کشورش از جمله مسائل مرتبط با ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۳    
خبرگزاری ایسنا: مسابقات تکواندوی المپیک امروز(پنجشنبه) با برگزاری رقابت های اوزان 57- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان در حال پیگیری است که تنها هوگوپوش زن ایران در دور اول رقابتها به مصاف آنا ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۴    
یعقوب پیری، مدیر رسانه ای سپاهان در گفت و گو با فارس در این مورد گفت: قرار بود شنبه یک دیدار تدارکاتی را با نیروی زمینی برگزار کنیم که این بازی لغو شد با این حال 3 دیدار تدارکاتی برای تیم توسط کادر ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۸:۴۶    
کارلوس کی روش نفرات خوب و با کیفیتی از تیم های استقلال و پرسپولیس به اردوی ایتالیا دعوت کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۸:۴۲    
باشگاه میلان ایتالیا همچنان مصر است تا متئو کوواچیچ، هافبک کروات رئال را به خدمت بگیرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۸:۳۸    
وبسایت رسمی برنامه نود - بالوتلی راهی لیگ یک انگلیس خواهد شد؟ به گزارش وبسایت نود، رسانه های انگلیس و ایتالیا در روزهای اخیر مدعی شده بودند که ماریو بالوتلی با ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۸:۱۸    
تکواندوکار ایرانی الاصل تیم ملی بلژیک مقابل ورزشکار پانامایی به پیروزی رسید. به گزارش کاپ،راحله آسمانی ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۸:۱۶    
شکست کودتای نظامی ترکیه تجزیه وتحلیل های فراوانی را در یک ماه اخیر در پی داشته است اما بهبود روابط ایران و ترکیه پس از کودتا، اهمیتی کمتر از خود این کودتا نداشته است ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۸:۰۶    
وبسایت رسمی برنامه نود - پوگبا میتواند در دیدار مقابل ساوتهمپتون به میدان برود. به گزارش وب سایت نود ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۸:۰۵    
علیرضا حقیقی دروازه بان ملی پوش تیم ماریتیمو از این باشگاه پرتغالی جدا شد تا آینده خود را در یک تیم اروپایی دیگر جستجو کند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۸:۰۰    
محمود احمدی نژاد به قزوین سفر می کند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۵۷    
وب سایت تک شات: روز گذشته اینتل از Project Alloy خود رونمایی کرد، یک سیستم بیسیم که به ادعای این کمپانی هر آنچه کاربران برای تجربه ای بی نظیر از واقعیت مجازی نیاز دارند را یکجا در اختیارشان می گذارد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۵۲    
قایقرانان آلمان در کایاک دونفره 1000 متر مردان موفق شدند طلا المپیک ریو 2016 را کسب کنند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۵۱    
به گزارش افکارنیوز ، نخست وزیر ترکیه گفته است که روسیه از مدت ها قبل از ترکیه، خطر جریان گولن را دیده بود. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۹    
مدافع یوونتوس مهدی بن عطیه توقع دارد تیم سابقش تا آخر راه برای قهرمانی بجنگد. به گزارش کاپ ، مدافع 29 ساله فصل 2013-14 را در رم سپری کرد و سپس به بایرن مونیخ رفت ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۸    
به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، قیمت نفت برنت امروز برای نخستین بار در شش هفته گذشته از 50 دلار در هر بشکه عبور کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۵    
سرمربی چلسی وظیفه اش برای بازگرداندن این تیم به جمع بالانشینان لیگ برتر را با کاری که در یوونتوس انجام داد، مقایسه کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۴    
اعضای تیم وزنه برداری کشورمان امروز (پنجشنبه) ریو را به مقصد کشورمان ترک می کنند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۴    
سرمربی نفت تهران به شیوه جالبی تمرین شاگردانش را زیر نظر دارد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۱    
به گزارش خبرگزاری فارس ، فولاد برای بهبود عملکرد تیمی اش قصد دارد یک مهاجم جدید جذب کند. طبق اعلام قبلی که کادر فنی این تیم کرده بود مهاجم جدید قرمزپوشان اهوازی خارجی است. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۰    
دبیر ستاد انتخابات کشور، جدول زمانبندی سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۰    
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی ایتالیا اعتقاد دارد دروازه بان جوان آث میلان می تواند جانشین جیانلوئیجی بوفون شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۶    
وبسایت رسمی برنامه نود - مصدومیت سادیو مانه جدی نیست. به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ در آخرین صحبت های خود در روز پنج شنبه، خبرهای خوبی در مورد مصدومین تیمش به هواداران اعلام کرده است ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۴    
کریستیانو رونالدو اولین بازی لالیگا مقابل رئال سوسیداد را از دست خواهد داد. به گزارش کاپ ، رئال مادرید روز یکشنبه در اولین بازی لالیگا در مقابل رئال سوسیداد صف آرایی خواهد کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۳    
وب سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: Airlander 10 که با نام بزرگ ترین هواپیما یا کشتی هوایی دنیا نیز شناخته می شود، بالاخره اولین پرواز خود را انجام داد که با موفقیت همراه بود ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۱    
به گزارش خبرگزاری فارس ، فولاد تمرینات خود را بعد از اتمام هفته چهارم لیگ برتر از روز گذشته آغاز کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۰    
وزارت خارجه رومانی خبر منتشر شده درباره انتقال بمب های اتمی امریکا از ترکیه به رومانی را رد کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۸    
به گزارش خبرگزاری فارس ، در ادامه رقابت ها در سیزدهمین روز المپیک در مسابقات در ادامه مسابقات قایقرانی در ماده کایاک 200 متر یوری چبان از اوکراین طلا گرفت. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۶    
باشگاه گسترش فولاد با بحران مالی مواجه شده است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۱    
پکن - ایرنا - وزارت بازرگانی چین اعلام کرد که اقدام استرالیا مبنی بر ممنوعیت فروش شرکت آوسگرید این کشور به کنسرسیومی تحت رهبری چین ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۷    
حواشی المپیک 2016 ریو برای ایران بسیار زودتر از آغاز مسابقات دامن گرفت و نقطه آغاز آن به رونمایی از لباس کاروان ایران در مراسم افتتاحیه باز می گشت.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در اکثر مناطق کشور در دو روز آینده جوی آرام حاکم می باشد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۴    
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، بعد از اتمام رقابت های کشتی فرنگی از سوی کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک پاداش نقدی 3هزار دلاری قاسم رضایی و سعید عبد ولی که موفق به کسب مدال برنز شده بودند ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۲    
خبرگزاری تسنیم: دراگان تراویتسا پاسور ایتالیایی تیم شهرداری ارومیه اظهار داشت: حضور در ارومیه برای من یک چالش بزرگ و البته یک انگیزه مضاعف است چون در تیمی بازی خواهم کرد که پدرم سرمربیگری آن را ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۱    
در سومین حمله به نظامیان ترکیه در شرق این کشور سه سرباز کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۰    
سالهاست فوتبال ایران صاحب مرغی با خصوصیات مرغ جک در افسانه ی لوبیای سحرآمیز شده است. مرغی به نام مسابقات فوتبال باشگاهی کل کشور که البته هر روز نه اما تقریبا هر هفته سود خوبی را عاید کمیته انضباطی ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۹    
مونا یگانگی به عنوان والنتیر در بازی های المپیک حضور دارد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۸    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۷    
ترکیه درخواست رسمی برای استرداد مظنونان کودتا از یونان را به این کشور ارائه کرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۸    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از ارسال نامه نمایندگان مجلس به رئیس جمهور خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۸    
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با بیان این که در کنار تیم دولت در استان به صورت تمام قد ایستاده ایم گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۶    
زیدان در نشست خبری دو شب پیش خود یک بار دیگر گفت که تصور نمی کند بازیکن جدیدی به رئال مادرید اضافه شود با این حال احتمال رخ دادن هر اتفاقی تا پایان مهلت نقل و انتقالات را رد نکرد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۱    
سفیر سابق آمریکا در سوریه می گوید دولتمردان آمریکایی قادر به برقراری آشتی میان طرفین درگیر در سوریه نیستند.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۷    
رشت- ایرنا- معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به مشکلاتی که در سه سال گذشته دولت با آن روبرو بوده است، گفت: خروج از رکود الویت کنونی دولت تدبیر و امید است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۶    
خواننده سرشناس پاپ ایرانی در ضیافت سرمربی تراکتورسازی شرکت کرد. به گزارش کاپ،محمد علیزاده که برای برپایی کنسرت در تبریز به سر می برد ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۵    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۱    
حضور آخرین لژیونر لیست کیروش در اردوی تیم ملی منجر به آرامش بیشتری برای سرمربی تیم ملی خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری تسنیم: به گزارش هفته نامه "اشپیگل"، سازمان های کمکی شرایط اردوگاه های پناهندگان در یونان را بسیار بد ارزیابی کرده اند. ...
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۰    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: نزدیک به یک هزار کیلومتر از مرزها در شرایط سخت آب و هوایی، فیزیکی و امنیتی قرار دارند و این آرامش داخل کشور به سبب تحمل سختی توسط مرزبانان است.
  ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۴    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی حمید سوریان را با غلامرضا تختی مقایسه کرد. به گزارش کاپ،علی مطهری در اینستاگرام خود نوشت: ...