دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۲۳:۲۷Aug 2018 20

خبرهای برترین ها 13 شهریور 1395 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 31 فروردین 1395 برترین ها 31 اردیبهشت 1395 برترین ها 31 خرداد 1395 برترین ها 31 تیر 1395 برترین ها 31 مرداد 1395 برترین ها 30 مهر 1395 برترین ها 30 آبان 1395 برترین ها 30 آذر 1395 برترین ها 30 دی 1395 برترین ها 30 بهمن 1395 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 1 شهریور 1395 برترین ها 2 شهریور 1395 برترین ها 3 شهریور 1395 برترین ها 4 شهریور 1395 برترین ها 5 شهریور 1395 برترین ها 6 شهریور 1395 برترین ها 7 شهریور 1395 برترین ها 8 شهریور 1395 برترین ها 9 شهریور 1395 برترین ها 10 شهریور 1395 برترین ها 11 شهریور 1395 برترین ها 12 شهریور 1395 برترین ها 13 شهریور 1395 برترین ها 14 شهریور 1395 برترین ها 15 شهریور 1395 برترین ها 16 شهریور 1395 برترین ها 17 شهریور 1395 برترین ها 18 شهریور 1395 برترین ها 19 شهریور 1395 برترین ها 20 شهریور 1395 برترین ها 21 شهریور 1395 برترین ها 22 شهریور 1395 برترین ها 23 شهریور 1395 برترین ها 24 شهریور 1395 برترین ها 25 شهریور 1395 برترین ها 26 شهریور 1395 برترین ها 27 شهریور 1395 برترین ها 28 شهریور 1395 برترین ها 29 شهریور 1395 برترین ها 30 شهریور 1395 برترین ها 31 شهریور 1395 
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۸    
فال روزانه یک شنبه 14 شهریور 1395 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 14 شهریور به دنیا آمده ای ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۶    
علی دایی نسبت به خداحافظی بنا از تیم ملی کشتی واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۷    
هافبک استقلال تهران از سرمربی سابق خود که اکنون هدایت صبای قم را عهده دار است، تشکر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۹    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۳    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۷    
وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم جنجالی پیشین لیورپول به اظهارات اسطوره این باشگاه واکنش نشان داد. به گزارش وبسایت نود، ماریو بالوتلی نسبت به اظهارنظر کنایه آمیز جیمی کرگر واکنش نشان داد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۹    
یک روز پیش از بازی مس کرمان و استقلال اهواز؛ دزد به خانه منصور ابراهیم زاده می زند و به قولی خانه را خالی می کند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۷    
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی، خاطره وی از 12 شهریور ماه سال 68 را منتشر کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری تسنیم: دو ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس آتن در فصل جدید سوپر لیگ یونان با شماره پیراهن های 10 و 77 به میدان خواهند رفت. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۷    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۱    
بعد از ناکامی یوونتوس در جذب ماتوئیدی، آنها دوباره برای به خدمت گرفتن او در تعطیلات کریسمس تلاش خواهند کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۹    
رم در بازی دوستانه سن لورنزو را شکست داد. به گزارش کاپ ، شنبه شب در بازی دوستانه دو تیم رم و سن لورنزو به مصاف هم رفتند که در پایان رمی ها با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دادند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۵    
وبسایت رسمی برنامه نود - با پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ های اروپایی احتمال شکایت ریزه اسپور و محرومیت مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از بین رفت. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۴    
تیم فولاد موفق شد در یک دیدار دوستانه تیم پاس شوشتر را با نتیجه 6-0 شکست بدهد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۳    
مورینیو از حالا به فکر تقویت تیمش در ژانویه است و به همین دلیل قصد دارد فابینیو، مدافع چپ موناکو را به خدمت بگیرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۲    
مدافع سابق رئال مادرید و لیورپول می تواند به وستهام در خط دفاعی کمک زیادی کند. به گزارش کاپ ، سرمربی وستهام ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۱۰    
نمایندگان اوزان 60 ، 74 و 96 کیلوگرم کشتی ایران به دو مدال طلا و یک نقره رقابتهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان دست یافتند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۱۰    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، رسانه های محلی گزارش دادند ایستگاه اصلی قطار شهر آمستردام در هلند به دلیل پیدا شدن بسته مشکوکی، تخلیه شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۶    
وبسایت رسمی برنامه نود - شاو در دیدار مقابل اسلواکی غایب است. به گزارش وبسایت نود، لوک شاو اردوی تیم ملی انگلیس را ترک کرد و راهی باشگاهش، منچستریونایتد شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۶    
انگلیس در اولین دیدار مقدماتی جام جهانی 2018، به مصاف اسلواکی خواهد رفت. این بازی، اولین تجربه رسمی آلاردایس روی نیمکت سه شیرها است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۵    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۰    
وبسایت رسمی برنامه نود - ساسان انصاری هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهار هفته عضویت در این تیم در لیگ برتر امروز قراردادش را فسخ کرد و از جمع سرخپوشان جدا شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۸    
هافبک تیم استقلال خوزستان به سرمربی این تیم وعده ماندن داد. به گزارش کاپ،عزت الله پورقاز عصر امروز در تماس با سیروس پورموسوی به وی گفت مشروط به رفع مشکلات مالی در استقلال خوزستان می ماند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۶    
یواخیم لوو، سرمربی 56 ساله آلمان تاکید کرد که علاقمند نیست تجربه تلخ دوره گذشته، دوباره برای تیمش تکرار شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۵    
میلان توانست در بازی دوستانه بورنموث را شکست دهد. به گزارش کاپ ، شنبه شب میلان در بازی دوستانه به مصاف بورنموث رفت که در پایان توانست با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۳    
وبسایت نود: استقلال با پیروزی دو بر صفر برابر صبا با روحیه ای خوب به استقبال بازی با ماشین سازی در هفته پنجم لیگ برتر می رود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۲    
وزیر امورخارجه کشورمان پس از شرکت در مراسم رسمی تشییع و تدفین اسلام کریم اف ، رئیس جمهوری فقید ازبکستان ساعتی پیش به تهران بازگشت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۷    
علیرغم حصول توافق بین باشگاه یوونتوس و اکسل ویتسل، باشگاه زنیت اجازه نداد این انتقال در روز پایانی نهایی شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۶    
مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: صنعت بازی های واقعیت مجازی تا به این جا ثابت کرده که بخش بزرگی از آینده ی تکنولوژی خواهد بود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- محمود خوردبین سرپرست و پیشکسوت تیم پرسپولیس پس از خداحافظی محمد بنا از دنیای کشتی با انتشار نوشته ای از او تقدیر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۲    
ستاره سابق بارسلونا در خصوص تیم های لیگ برتری اظهار نظر کرده است. به گزارش کاپ ، ژاوی در خصوص سخت ترین بازیکنی که با آن مواجه شده گفت: ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۱    
به نظر می رسد هواداران اتلتیکو مادرید از حالا خود را برای ساختن فضایی دشوار برای رئال مادرید در دربی رفت آماده کرده اند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۰    
سرمربی تیم والیبال زنان ایران گفت: از اینکه توانسته ام با شاگردانم مقابل کره شمالی به پیروزی برسم احساس غرور می کنم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۷    
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن تاکید کرد که تیمش در این فصل، به دنبال قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۱    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۱    
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم صبای قم اعتقاد دارد کسب سه امتیاز از چهار بازی اول لیگ، نتیجه غیر منطقی برای این تیم نبوده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در مورد مسئله برگزاری کنسرت ها در مشهد عقب نشینی نکرده ام و این تعبیر رسانه ها است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۸    
امروز عصر، اسطورهای میلان و آرسنال در قالب دیداری خیریه در لندن به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری 2-4 توپچی ها به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۶    
سرمربی تیم خونه به خونه بابل می گوید که پس از صحبت با کامرانی فر، بررسی وضعیت داوری را بر عهده ایشان گذاشته است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۱    
وب سایت کلیک: اشک های شما در هر شرایطی و براثر هر عاملی که ریخته شوند شکل های متفاوتی دارند، حتی اشکی که براثر ناراحتی ریخته شود با اشکی که در اثر خرد کردن پیاز ریخته شود؛ ازنظر شکل باهم متفاوت اند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۸    
کاپیتان تیم ملی جوانان با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری گرفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۹    
ابراهیم حاتمی کیا در گفت وگویی اعلام کرد که وقتی روحانی به قالیباف گفت سرهنگ، به سقف چسبیدم! همین دیالوگ دست مایه نعیم تدین در ماهنامه خطی خطی شده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۳    
یروهای وفادار به دولت وفاق ملی لیبی امروز از حمله ای تازه به آخرین پایگاه داعش در شهر ساحلی سرت خبر دادند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۳    
وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: پوشش ها از روی نسخه ی فیس لیفت هیوندای i10 پیش از فروش این خودروی کوچک در انگلستان کنار رفته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۰    
منوچهر صالحی مدیر گروه صنعتی ملی وعده داد در صورت صعود به جام جهانی 2018 از تیم ملی فوتبال تجلیلی در شان این تیم صورت گیرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۷    
آی اسپورت- کاوه رضایی در بازی دوستانه امروز استقلال برابر صبا، یک تنه همه موقعیت های گل این تیم را هدر داد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۹    
وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد به دنبال خرید یک بازیکن در روز پایانی ترانسفر تابستانی بود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۸    
روبرت فرناندز، هرگونه شایعه عدم تمایل بارسلونا به تمدید قرارداد با لوئیس انریکه را رد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۲    
وبسایت رسمی برنامه نود - کروس معتقد است ژرمن ها جای خالی دو بازیکن بزرگ این تیم را پر می کنند. به گزارش وبسایت نود، آلمان در حالی باید خود را آماده رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 کند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۲۶    
در ادامه پیکارهای ووشو قهرمانی آسیا دو نماینده ایران با شکست مقابل رقبای خود به نشان برنز دست یافتند و یک عضو تیم بانوان و یک نماینده مردان هم راهی دیدار نهایی شدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۲۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال استقلال امروز عصر در زمین شماره دو آزادی در دیداری دوستانه به مصاف تیم صبای قم رفت که بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۵    
تانک های ارتش ترکیه به بهانه مبارزه با گروه داعش وارد شهر الراعی در شمال سوریه شدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۲    
از شنبه آینده، رئال مادرید بار دیگر مثلث BBC را در پیشانی خط حمله خود خواهد دید. این اتفاق پس از فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته رخ نداده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی خوهم بازیکنان پرسپولیس سوسول بار بیایند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۷    
گل اول تیم می ایران روی پرس عالی سه مهاجم تیم ملی ایران در آن صحنه و اشتباه مرگبار امین لکونته به ثمر رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۶    
امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۵    
سوشا مکانی دروازه بان فصل گذشته تیم پرسپولیس می گوید سقف آرزوهایش در فوتبال ایران بازی در تیم پرسپولیس بوده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۳    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۸    
به گزارش خبرگزاری فارس ، ستاره های اسبق آرسنال و میلان در دیداری خیریه به مصاف هم رفتند. در این دیدار تا حدی نمایش که با صحنه های جذاب و تماشاگرپسند بازیکنان دو تیم همراه بود افردای چون دیوید ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۷    
وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ای ام جی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از پیشرانه ی متعلق به فرمول یک استفاده خواهد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۶    
فیروز کریمی سرمربی تیم اکسین البرز معتقد است که حرکت جواد نکونان از روی بی تجربگی بوده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۳    
وبسایت رسمی برنامه نود - نیمه نخست دیدار دوستانه تیم های استقلال و صبای قم با تساوی خاتمه یافت. به گزارش وبسایت نود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۳    
برترین ها - امیررضا شاهین نیا : با نام و یاد خدا، عرض سلام و وقت بخیر دارم خدمت همه شما بینندگان عزیز مجله اینترنتی برترین ها ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۴    
به گزارش خبرگزاری فارس ، بعد از پایان بازی های المپیک ریو وزارت ورزش و جوانان نخستین پرداختی خود را به فدراسیون ها داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۰    
کوالالامپور – ایرنا – مقامات آموزش عالی فلیپین در راستای سیاست مقابله با مواد مخدر دولت جدید این کشور دانشجویان سال اول دانشگاه را از سال آینده ملزم به آزمایش اعتیاد کردند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۰    
با انتشار نسخه جدید بازی فیفا، نمره کلی لیونل مسی کاهش یافت و همین موضوع باعث شد تا او پایین تر از رونالدو قرار بگیرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۸    
برترین ها: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۳    
منابع امنیتی در استان صلاح الدین عراق امروز (شنبه) اعلام کردند که در پی حمله انتحاری در منطقه طوزخورماتو در شرق این استان، 6 تن کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۲    
به گفته برخی منابع، ایران تمایلی به گوش دادن به توصیه های روسیه در استراتژی نظامی در سوریه ندارد. رسیدن به اجماع با تهران بر سر سرنوشت بشار اسد هم به همین ترتیب، گزینه ای دشوار بوده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۰    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز تعطیلی امروز از ساعت 17 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می خوانید: ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۶    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در همایش تبیین دستاوردهای فرهنگی دولت اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۶    
به گزارش خبرگزاری فارس ، مسعود عسگری مدیر روابط عمومی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۵    
دانش آموزان زیادی در سرتاسر ایران و به خصوص در استان های محروم کشور به دلیل مسائل و مشکلات مالی ترک تحصیل می کنند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۳    
خالقی گفت: کسی در رابطه با وضعیتم برای حضور در مجلس دهم چیزی به من نگفته است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۲    
مینو رایولا، ایجنت مشهور فوتبال جهان اعتراف کرد که ماتوئیدی، هافبک پی اس جی از سران تیمش به علت کنار کشیدن ناگهانی از مذاکره با یوونتوس دلخور است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۹    
وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر سابق باشگاه اینتر معتقد است قرارداد همکاری با فرانک دی بوئر بسیار دیر منعقد شد؛ این در حالیست که قهرمانی سری آ و فتح اسکودتو برای یوونتوس مثل آب خوردن است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۷    
هلاکت 2 نظامی سعودی بر اثر تیراندازی یمنی ها در عسیر، تداوم بمباران جنگنده های سعودی و کشته و زخمی شدن 10 نفر بر اثر انفجار بمب در استان لحج از جمله اخبار امنیتی یمن است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه پس از لغو تحریم ها به دنبال توسعه روابط با کشورهای دوست هستیم بر ضرورت پیگیری های لازم برای حل مسائل بانکی فیمابین ایران-الجزایر تأکید کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰    
سرمربیان تیم های استقلال و صبای قم پیش از آغاز بازی دوستانه تیم های شان با یکدیگر خوش وبش کردند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۷    
تیم والیبال بانوان بانک سرمایه ایران در اولین دیدار خود در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا را با پیروزی 3 بر یک نماینده کره شمالی را شکست داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۶    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه شهروندان اطلاعات کاملی در خصوص نصب دکل های مخابراتی ندارند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۵    
دبیر ستاد حقوق بشر در خصوص تغییر گزارشگر ویژه گفت: انتصاب گزارشگر ویژه اساسا از نظر جمهوری اسلامی ایران غیرموجه و مردود است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۲    
خبرگزاری تسنیم: یوپ هاینکس در گفت و گو با روزنامه آلمانی دی وِلت در انتقاد از وضعیت موجود در بازار نقل وانتقالات گفت: فوتبال روح خود را از دست داده است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۷    
با ابلاغ رئیس قوه قضاییه؛ دادستان کل کشور مأمور رسیدگی به مطالب منتشره علیه اعضای شورای اسلامی شهر تهران شد
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۵    
مدیر عامل ستاد دیه کشور گفت: از آغاز فعالیت ستاد دیه، تاکنون بالغ بر 96 هزار زندانی در کشور آزاد شده اند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۱    
پیکر اسلام کریمف، رئیس جمهوری ازبکستان که دیروز، جمعه دوم سپتامبر، اعلام شد درگذشته است، در سمرقند، زادگاه او، به خاک سپرده شد. پیشتر پیکر او از تاشکند، پایتخت، به سمرقند منتقل شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۰    
وب سایت کلیک: به تازگی اتفاق عجیبی رخ داده است که هوش از سر هر فردی می برد.وقتی فضانورد مشهور اسکات کلی به فضا سفر کرد و برادر دوقولیش در زمین ماند، فاصله سنی بین این دو افزایش یافت. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۷    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد در حاشیه نشست گروه 20 در چین دیدار کردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۹    
به گزارش خبرگزاری فارس ، منصوریان استقلال را با این ترکیب در دیدار دوستانه با صبا به میدان فرستاد: ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۳    
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی با تأکید بر خداحافظی اش از دنیای کشتی اعلام کرد دیگر قصد بازگشت ندارد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۳    
یادگار گرامی امام با تأکید بر اینکه جامعه ای که همدوش و همراه هم نباشد به سعادت نمی رسد، شنیدن و تحمل کردن را لازمه این امر دانست و یادآور شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۰    
دی اسپورت: رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: داوران حق مصاحبه ندارند و بعد از بررسی های لازم در مورد داورانی که مصاحبه می کنند، تصمیم خواهیم گرفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۰    
وب سایت بدونیم - مریم اسدی: تابستان رو به اتمام است. درست است که صبح ها سرد، شب ها تاریک و روزها کوتاه تر می شوند حسی در ماه سپتامبر هست که حاکی از شروعی تازه می باشد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۹    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، شبکه العربیه گزارشی از چادرهای خالی حجاج ایرانی در صحرای عرفات و سرزمین منا منتشر کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۸    
مدافع تیم ملی فرانسه می گوید جایگاهش را در تیم ملی این کشور از دست نخواهد داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۷    
مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: آلکاتل اوایل سال جاری میلادی با عرضه ی گوشی OneTouch Idol 4S نشان داد که از واقعیت مجازی غافل نشده است ...