دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۲۳:۲۷Aug 2018 20

خبرهای برترین ها 15 شهریور 1395 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 31 فروردین 1395 برترین ها 31 اردیبهشت 1395 برترین ها 31 خرداد 1395 برترین ها 31 تیر 1395 برترین ها 31 مرداد 1395 برترین ها 30 مهر 1395 برترین ها 30 آبان 1395 برترین ها 30 آذر 1395 برترین ها 30 دی 1395 برترین ها 30 بهمن 1395 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 1 شهریور 1395 برترین ها 2 شهریور 1395 برترین ها 3 شهریور 1395 برترین ها 4 شهریور 1395 برترین ها 5 شهریور 1395 برترین ها 6 شهریور 1395 برترین ها 7 شهریور 1395 برترین ها 8 شهریور 1395 برترین ها 9 شهریور 1395 برترین ها 10 شهریور 1395 برترین ها 11 شهریور 1395 برترین ها 12 شهریور 1395 برترین ها 13 شهریور 1395 برترین ها 14 شهریور 1395 برترین ها 15 شهریور 1395 برترین ها 16 شهریور 1395 برترین ها 17 شهریور 1395 برترین ها 18 شهریور 1395 برترین ها 19 شهریور 1395 برترین ها 20 شهریور 1395 برترین ها 21 شهریور 1395 برترین ها 22 شهریور 1395 برترین ها 23 شهریور 1395 برترین ها 24 شهریور 1395 برترین ها 25 شهریور 1395 برترین ها 26 شهریور 1395 برترین ها 27 شهریور 1395 برترین ها 28 شهریور 1395 برترین ها 29 شهریور 1395 برترین ها 30 شهریور 1395 برترین ها 31 شهریور 1395 
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۰    
کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، با انتشار عکسی در اینستاگرامش، خوشحالی اش را از بازگشت به تمرینات تیمش ابراز کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۴۵    
فال روزانه سه شنبه 16 شهریور 1395 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 16 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر زندگی تان در حال حاضر نظم و ترتیب خاصی ندارد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۲۵    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۲۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، تیم ملی فوتبال ایران فردا از هفته دوم مقدماتی جام جهانی روسیه به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۱۸    
ساعت 24- تصویر زیر آماده سازی گارد احترام برای انجام مراسم استقبال در فرودگاه بین المللی هانگزو اکسیاشان را نشان می دهد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۱۳    
دیدار ایران و قطر قربانی داد. به گزارش کاپ،علی صادقی فرد هواداری که پنجشنبه شب از قزوین برای تماشای دیدار ایران و قطر به ورزشگاه آزادی رفته بود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۰۹    
تیم ملی اسپانیا در اولین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 میزبان لیختن اشتاین است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۰۰    
مدافع جدید استقلال تهران قرارداد خود را به صورت رسمی ثبت کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۵۷    
خبرگزاری تسنیم: اولین بازی شب دوم دور اول رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا با برتری 2 بر یک تیم ملی اتریش در خانه گرجستان به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۵۱    
وبسایت رسمی برنامه نود - هیگواین در مورد تیم سابقش صحبت کرده است. به گزارش وبسایت نود، گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی که با 90 میلیون یورو از ناپولی راهی یوونتوس شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۴۶    
وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر برنامه های یحیی توره، بازیکن منچسترسیتی، معتقد است رفتار گواردیولا با این بازیکن باعث خواهد شد هواداران آفریقایی سیتی کاهش پیدا کنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۴۰    
ترکیب رسمی ایتالیا در مقدماتی جام جهانی مشخص شد. به گزارش کاپ ، شاگردان ونتورا با ترکیب زیر به میدان می روند: ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۳۳    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۲۲    
تمرین امروز پرسپولیس مهمانان ویژه سیاسی - ورزشی داشت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۱۰    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، پنج شنبه هفته گذشته بود که مردم کوبانی در اعتراض به کشیده شدن دیوار بتونی در مرز با ترکیه ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۰۵    
محمدرضا خاتمی با بیان این که روز چهارشنبه شماره ناشناسی با من تماس گرفت و از من خواست که شنبه در دادگاه حضور پیدا کنم، گفت: بنده به دادگاه نرفتم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۰۴    
مهاجم برزیلی گفته تنها به بازی در تیم ملی فکر می کند و پپ گواردیولا فکر او را مشغول نکرده است. به گزارش کاپ ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۵۵    
اولیور ژیرو، مهاجم فرانسوی باشگاه آرسنال اعتراف کرد که هنوز از دست هواداران تیم ملی کشورش به علت رفتارشان با او در جریان یورو عصبانی است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۵۵    
هواداران فوتبال ترکیب برتر لیگ قهرمانان اروپا را انتخاب کردند. به گزارش کاپ ، در این رای گیری که توسط سایت رسمی یوفا انجام شده بازیکنان و درصد رای آنها را مشاهده می کنید:
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۵۳    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۴۶    
رئیس جمهور چین نشست سران بیست کشور صنعتی جهان موسوم به جی 20 در این کشور را موفقیتی بزرگ خواند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۴۴    
وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا مصدومیت فوق ستاره آرژانتینی خود از ناحیه همسترینگ را تایید کرد. به گزارش وبسایت نود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۳۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرانسه کشوری تأثیرگذار در اتحادیه اروپا و 1+5 است، گفت: فرانسه می تواند در اجرای بهتر برجام نقش مثبتی را ایفا کند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۲۵    
جشنواره ونیز با اهدای جایزه فیلمساز ونیز به امیر نادری از وی تجلیل کرد و او در این مراسم توضیحاتی درباره روند فیلمسازی خود و آشنایی اش با عباس کیارستمی ارائه داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۲۰    
نیویورک تایمز گزارش کرده است که دونالد ترامپ در کارزارهای انتخاباتی اش، تا کنون به 258 انسان و موسسه در توئیترش توهین کرده است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۱۹    
رقابت های دوومیدانی قهرمانی ایران 15 شهریور با برگزاری مسابقه های 9 ماده آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۱۸    
وبسایت رسمی برنامه نود - روملو لوکاکو، مهاجم اورتون مدعی است که پیشنهاد باشگاه یوونتوس را رد کرده است تا بتواند در اورتون بماند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۱۸    
وب سایت رسمی برنامه نود-تیم ملی فوتبال ایران فردا در شن یانگ به مصاف چین می رود. به گزارش وبسایت نود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۰۳    
نانی معتقد است پرتغال پس از قهرمان در اروپا برای جام جهانی خواهد جنگید. به گزارش کاپ ، پرتغال در اولین بازی خود در مقدماتی جام جهانی به مصاف سوئیس می رود و هافبک این تیم معتقد است آنها می توانند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۰۱    
وب سایت پدال - شرکت ام وی آگوستا (MV Augusta) یکی از موتورسیکت سازان معتبر ایتالیا است. این شرکت که در سال 1945 توسط دومینیکو آگوستا تأسیس شد، شهرتی بین المللی درزمینهٔ فن آوری های پیشرفته ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۵۱    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، وحید شمسایی در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال شرکت کرده بود، گفت: امیدوارم این تیم بهترین عملکرد را داشته باشد و نتیجه خوبی را بگیرد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۹    
کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: امیدوارم اسپانسر پیراهن تیم ملی فوتسال هم به مانند تیم ملی فوتبال عوض شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۸    
خبرگزاری تسنیم: مهدی تاج در مراسم بدرقه بازیکنان تیم ملی فوتسال به جام جهانی 2016 کلمبیا در جمع خبرنگاران گفت: فوتسال ایران در رتبه پنجم دنیا قرار دارد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۰    
مدافع برزیلی استقلال رسما به حضورش در جمع آبی پوشان واکنش نشان داد. به گزارش کاپ،لئوناردو پادوانی که امروز با فسخ قرارداد با سپاهان رسما استقلالی شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۳۱    
مهاجم سابق روسونری معتقد است مونتلا می تواند میلان را به روزهای اوج خود بازگرداند. به گزارش کاپ ، میلان سه فصل گذشته سری آ را در رتبه های هشتم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگرای تسنیم: فدراسیون فوتبال در آستانه توافق با شرکت تولیدکننده البسه ورزشی آدیداس است تا تیم های ملی از سال آینده با این برند به میدان بروند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری تسنیم: مراسم بدرقه ملی پوشان فوتسال قبل از اعزام به مسابقات جام جهانی کلمبیا، عصر امروز از ساعت 19:30 با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، حسین شمس، علیرضا حیدریان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۲۳    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه مجمع مدیران منابع انسانی قوای سه گانه، گفت: باید تلاش کنیم نظام اداری به انسجام و یکپارچگی درون خود بازگردد تا کشور را با هزینه کمتری اداره کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۲۳    
مراسم رونمایی از لباس فصل جدید الاهلی قطر با حضور هافبک ایرانی این تیم برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۲۲    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، دونالد ترامپ نامزد قطعی جمهوریخواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور امروز دوشنبه از باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در زمینه شکست در حصول توافق با ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۸    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز دوشنبه (امروز) موفق شدند دو خودروی زرهی ارتش عربستان را در جیزان و عسیر منهدم کنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۶    
داور معروف انگلیسی قضاوت دربی حساس منچستر را بر عهده خواهد داشت. به گزارش کاپ ، هفته آینده دو تیم قرمز و آبی شهر منچستر در دربی این شهر به مصاف هم خواهند رفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۳    
مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: ناسا در حال برنامه ریزی است تا یک زیردریایی هوشمند و خودکار را به تایتان، قمر زحل بفرستد تا در اعماق اقیانوس یخ زده اش کاوش کند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۲    
سایزبندی لباس های ما درست نیست دی اسپورت: بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است که کار این تیم در جام جهانی بسیار سخت خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۱    
بعد از کش و قوس های کمپین "قلیان ها را گلدان کنیم"، اکنون مسئولان از جمع آوری تنباکوها از اول مهرماه خبر دادند که با مخالفت شدید تولیدکنندگان رو به رو شده اند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۸    
ایران حمید بعیدی نژاد را به عنوان سفیر جدید ایران در لندن معرفی کرده/ "نیکولاس هاپتون" قبل از این سفیر بریتانیا در قطر و یمن بود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۷    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، حزب الله لبنان در بیانیه ای انفجارهای تروریستی امروز در مناطق مختلف سوریه از جمله حمص، طرطوس، دمشق و الحسکه را محکوم کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۷    
روزنامه خبرورزشی نوشت: ... جای ساسان انصاری خالی است. عجب بچه خوبی بود و حیف شد از پرسپولیس جدا شد. او باید برود تا بعضی ها که آن بازی ها را درآوردند، تلفن خود را خاموش کردند و جواب باشگاه را ندادند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۷    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، محمد ناظم الشریعه در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به جام جهانی کلمبیا در جمع اعضای تیم و مهمانان گفت: جا دارد از جواد اسفندیاری ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۰    
مدافع استقلال گفت: افتخار بزرگی است که در کنار ستاره های استقلال حضور دارم. عظیم گوگ در گفت وگو با کاپ ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۰    
تیم کندلی به قتل و جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۴۳    
1& 3 H F' ( 1& 3 A/1'3 HF AH*('D /1 *E1 F 951 'E1H2 (/H4F(G) * E ED AH*3'D 4H1E'F -6H1 'A*F/.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۴    
وب سایت رسمی برنامه نود- تیم کیک بوکسینگ ایران در مسابقات هنرهای رزمی جهان 2016- آلمان موفق به کسب 4 مدال طلا ، 2 نقره و 8 برنز شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۲    
هشتاد و هفت درصد از پرستاران از شغل خود ناراضی هستند! این خبر دستمایه کارتون علی پاکنهاد برای ماهنامه خط خطی شده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۲۵    
روزنامه خبرورزشی نوشت: بیشتر ما کی روش را دوست داریم، می دانید چرا؟ چون او در مواقعی که لازم است، یک ایرانی تمام عیار می شود و حتی شاید از ما هم بیشتر حرص می خورد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۲۴    
تهران- ایرنا - سفیر پاکستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: برای پاکستان تروریست خوب و یا بد وجود ندارد، با این حال اسلام آباد نگران سیاست تروریسم دولتی است که به موجب آن مردم کشمیر با اعمال زور و نیروی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۲۳    
دمشق - ایرنا - بسیاری از اعضای گروه های تروریستی برای جنگیدن در کنار ارتش ترکیه و دریافت 400 دلار، جنوب حلب را رها کردند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۲۳    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، تحقیق های صورت گرفته درباره شبه نظامیان لیبیایی نشان می دهد که 26 میلیون اسلحه در دست 6 میلیون لیبیایی وجود دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۲۱    
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی های دوستانه ممکن است اتفاقاتی رخ دهد اما فراموش نکنید که ما دربی تبریز با ماشین سازی را بدون کوچکترین مشکلی برگزار کردیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که با اضافه شدن پادوانی به جمع آبی پوشان فهرست این تیم تکمیل شده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۸    
جشن تولد سرمربی پیکان برگزار شد. به گزارش کاپ،پیش از تمرین عصر امروز پیکان،جشن تولد 60 سالگی مجید جلالی برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۷    
خبرگزاری تسنیم: به گزارش شبکه خبری المیادین، "ولادمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه که همچنان در نشست سران 20 در چین به سر می برد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۲    
تیم ملی چین در دهه 80 به یکی از قدرت های فوتبال آسیا بدل شد و به یک قدمی جام جهانی رسید. به گزارش کاپ، این تیم در انتخابی جام جهانی ابتدا ژاپن را شکست داد و برای صعود به جام جهانی 1982 با کویت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اهانت های انجام شده توسط برخی سایت ها نسبت به عوامل فیلم فروشنده و شخص وزیر ارشاد، گفت: ما برخوردی با آن ها نمی کنیم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری تسنیم: بنابر اعلام کانال رسمی نسیم آنلاین در تلگرام، این پایگاه خبری و اطلاع رسانی به نشانی اینترنتی nasimonline.ir از بعد از ظهر امروز از دسترس کاربران خارج شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۹    
یورو اسپرت زلاتان را به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست اروپا معرفی کرد. به گزارش کاپ ، زلاتان به انتخاب یورو اسپرت بهترین بازیکن ماه آگوست اروپا شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۶    
یک سایت معتبر چینی به انتخاب داور اردنی برای بازی با ایران واکنش تندی نشان داد و این مساله را به سود ایران عنوان کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه رفتار کشورهای غربی در قبال مهاجران را نژادپرستانه خواند و با دخالت در امور داخلی سوریه در قدرت ماندن رئیس جمهور قانونی این کشور را شرم آور توصیف کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۰    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۸    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، شهاب جهانیان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از خروج از نشست هیات مدیره و در حالی که اصلا تمایل نداشت صحبت کند به خبرنگاران گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۸    
به گزارش خبرگزاری فارس ، جواد ششکلانی در گفت وگو با شبکه سه در مورد محل برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: این مسابقه روز شنبه در زمین اختصاصی تراکتورسازی ساعت 17 و 15 دقیقه برگزار می شود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۷    
خبرگزاری ایرنا: ممنون حسین رئیس جمهوری پاکستان که اواسط تیرماه سال جاری سفری سیاسی-زیارتی به عربستان داشت، این روزها نیز همزمان با ایام موسم حج، در عربستان به سر می برد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۳    
علیرضا حقیقی که پس از مدت ها در یک رقابت مهم جای خود را در ترکیب تیم ملی از دست داد زیر نظر گاسپار تلاش می کند تا دوباره جایگاه خود را به دست بیاورد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۱    
مهاجم جدید سرخپوشان امروز با حضور در محل تمرین به هم تیمی های جدیدش معرفی شد. وی پس از صحبت با برانکو و دریافت مجوز برای حضور در اردوی تیم جوانان محل تمرین را ترک کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۴    
سه بازیکن جدید به جمع شاگردان صمد مرفاوی اضافه شدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۳    
وب سایت کلیک: کمپانی سونی در نمایشگاه IFA تبلت جدید خود XperiaTM Z3 Tablet Compact که بسیار سبک و قابل حمل است را معرفی کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۰    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش بینی اش را از ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چین اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۷    
خبرگزاری ایرنا: پیام مهم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسلمانان سراسر جهان و حجاج بیت الله الحرام که روز دوشنبه منتشر شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۶    
هافبک عراقی تراکتورسازی هنوز از ناحیه زانو درد دارد. به گزارش کاپ ، کرار جاسم روز گذشته با صلاحدید کادر فنی تراکتورسازی برابر تراکتورسازی نوین به میدان نرفت تا مصدومیت وی از ناحیه زانو تشدید نشود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۳    
ورزش سه: ناواس از مصدومیت مزمن تاندون آشیل رنج می برد تا اینکه تصمیم گرفت پس از اتمام فصل گذشته، تحت جراحی قرار بگیرد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۷    
برترین ها: ستاد مبارزه با چرندیات عنوانِ یک جریان بود که با صفحه ای در فیسبوک شروع به کار کرد و بسیار قوی و حساب شده به جنگ دروغ های اینترنتی و شایعاتی که به عنوان واقعیت به خورد مردم داده می شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۴    
پیتر اشمایکل، سنگربان افسانه ای منچستر معتقد است مورینیو می تواند با خریدهایی که در تابستان انجام داد، منچستر را به دوباره به جمع مدعیان بازگرداند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۱    
به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس ،جشنواره هنر ایران عصر امروز با حضور علی جنتی وزیر ارشاد، مجید ملانوروزی مدیر هنرهای تجسمی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۹    
به گزارش خبرگزاری فارس ، هنوز دست زدن های تماشاگران رئال بعد از خوردن گل سوم از دشمن دیرینه با درخشش رونالدینیو از خاطر فوتبال دوستان بیرون نرفته است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۹    
به دلیل مشکلات فنی در خط انتقال 230 کیلوولتی برق فیروز بهرام-آزادگان، برق بخش عمده ای از مناطق جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق و مرکز تهران قطع شده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۹    
دی اسپورت: مهاجم سوئدی شیاطین سرخ مدعی شد، پیش از پیوستن به شیاطین سرخ از تیم های آرسنال و منچسترسیتی هم پیشنهاد داشته است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۱    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجباری شدن آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج در کشور برای جلوگیری از معلول زایی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۵۹    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از سایت الاعماق وابسته به داعش، گروه تروریستی تکفیری داعش اعلام کرد که عناصر آن همزمان دست به اقدامات انفجاری و انتحاری در مناطق حمص، طرطوس ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۵۳    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، بعد از اینکه به دلیل سوء مدیریت مراسم حج سال گذشته از سوی آل سعود و جان باختن هزاران زائر خانه خدا از جمله 464 زائر ایرانی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۵۱    
مهاجم صبا قراردادش را با این تیم فسخ کرد. به گزارش کاپ،محمد اوسانی که در حال حاضر همراه تیم ملی دانشجویان در کره جنوبی به سر می برد،قراردادش را با صبا فسخ کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۹    
علی اکبر طاهری بعد از در اختیار گرفتن استادیوم شهید کاظمی به دنبال رساندن آن به شرایط ایده آل است و تاکنون اقدامات اجرایی خوبی را در آن به انجام رسانده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۸    
همین تابستان شاهد خروج 5 بازیکن محصول آکادمی فوتبال باشگاه بارسلونا از این تیم بودیم که در نوع خود عجیب جلوه می کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۸    
امام جمعه مشهد گفت: جریان تحجر جریانی است که خطرش از خطر سکولار در جامعه مسموم و کشنده تر است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۷    
فرارو- با اینکه مذاکره مستقیم روسای جمهوری آمریکا و روسیه برای رسیدن به یک توافق صلح درباره سوریه "بدون دستیابی به نتیجه" پایان یافت اما باراک اوباما و ولادیمیر پوتین از دیپلمات های دو کشور خواسته ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: برای شکست ایران باید بر کوچک ترین جزئیات مسابقه فردا مسلط باشیم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۰    
کمیته مشوقین باشگاه استقلال به مناسبت روز هوادار بیانیه ای صادر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته مشوقین باشگاه استقلال به مناسبت فرا رسیدن روز هوادار بیانیه ای صادر کرد ...