سه شنبه ۳۰ مردادساعت ۰۹:۰۳Aug 2018 21

خبرهای برترین ها 30 شهریور 1395 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 31 فروردین 1395 برترین ها 31 اردیبهشت 1395 برترین ها 31 خرداد 1395 برترین ها 31 تیر 1395 برترین ها 31 مرداد 1395 برترین ها 30 مهر 1395 برترین ها 30 آبان 1395 برترین ها 30 آذر 1395 برترین ها 30 دی 1395 برترین ها 30 بهمن 1395 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 1 شهریور 1395 برترین ها 2 شهریور 1395 برترین ها 3 شهریور 1395 برترین ها 4 شهریور 1395 برترین ها 5 شهریور 1395 برترین ها 6 شهریور 1395 برترین ها 7 شهریور 1395 برترین ها 8 شهریور 1395 برترین ها 9 شهریور 1395 برترین ها 10 شهریور 1395 برترین ها 11 شهریور 1395 برترین ها 12 شهریور 1395 برترین ها 13 شهریور 1395 برترین ها 14 شهریور 1395 برترین ها 15 شهریور 1395 برترین ها 16 شهریور 1395 برترین ها 17 شهریور 1395 برترین ها 18 شهریور 1395 برترین ها 19 شهریور 1395 برترین ها 20 شهریور 1395 برترین ها 21 شهریور 1395 برترین ها 22 شهریور 1395 برترین ها 23 شهریور 1395 برترین ها 24 شهریور 1395 برترین ها 25 شهریور 1395 برترین ها 26 شهریور 1395 برترین ها 27 شهریور 1395 برترین ها 28 شهریور 1395 برترین ها 29 شهریور 1395 برترین ها 30 شهریور 1395 برترین ها 31 شهریور 1395 
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری تسنیم: هفته پنجم رقابت های بوندس لیگای یک آلمان با برتری پرگل و صدرنشینی تیم بوروسیا دورتموند شروع شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان: ساعت رسمی کشور امشب یک ساعت به عقب کشیده شد. براساس تصمیم هیئت وزیران هر ساله ساعت 24 روز سی ام شهریور ساعت رسمی کشور در ساعت 24 یک ساعت به عقب بر می گردد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۳    
مربی پیشین استقلال گفت: بازیکنان کناری استقلال دربرابر ذوب آهن خوب کار کردند. آتیلا حجازی در گفت و گو با کاپ ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۲    
پاکو آیستاران پس از کسب نتایج ضعیف از باشگاه والنسیا اخراج شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
فال روزانه چهارشنبه 31 شهریور 1395 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 31 شهریور به دنیا آمده ای ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۵۷    
رسول خطیبی امروز در هتل ارم ، محل اردوی این تیم سوپرایز شد ۔
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۵۰    
وبسایت رسمی برنامه نود - یکی از اعضای تدارکات تیم ذوب آهن قبل از شروع بازی، اتفاق عجیبی را رقم زد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۴۳    
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۹    
سرمربی استقلال که از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن بسیار خوشحال بود بعد از بازی رفتارهای عجیبی داشت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۷    
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۲    
تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل ذوب آهن فردا ریکاوری خواهد کرد و پس از آن به تعطیلات می رود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۱    
دیمیتری سلوک بلافاصله پس از اظهار نظر گواردیولا در مورد خودش، پاسخ سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی را داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۹    
دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در چندین سال اخیر بی تردید یکی از حساس ترین بازی های فوتبال ایران بوده و در مواقعی حتی حساس تر از دربی تهران دنبال شده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۴    
مربی تیم استقلال گفت:یکی از مسایلی که به همه تیم ها ضربه زده اقتصاد است. به گزارش کاپ ، محمد خرمگاه پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: من با کمال احترام اینجا ایستاده ام ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۱    
مهاجم استقلال از هواداران این تیم تشکر کرد. به گزارش کاپ،کاوه رضایی پس از بازی استقلال مقابل ذوب آهن در پیامی خطاب به هواداران تیمش نوشت:دمتون گرم ما با شما استقلالیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۰    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، بختیار رحمانی در حالیکه پس از پایان دیدار تیمش مقابل ذوب آهن که با برد استقلال همراه شد در حال عبور از میکسدزون بود به خبرنگاران گفت که مصاحبه نمی کنم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۱۸    
کاپیتان تیم استقلال عید را به خبرنگاران تبریک گفت. به گزارش کاپ، مهدی رحمتی کاپیتان آبی پوشان در هنگام عبور از منطقه مخصوص مصاحبه وقتی با خبرنگاران مواجه شد گفت: عید شما مبارک و خدا نگهدارتان. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۱۶    
خبرگزاری تسنیم: دانیال اسماعیلی فر بعد از شکست مقابل استقلال گفت: از لحاظ فنی مشکلی نداشتیم فقط بدشانسی آوردیم. در دیدارهای گذشته نیز بازی خوبی انجام داده بودیم ولی بدشانس بودیم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری تسنیم: رشید مظاهری در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال در خصوص عدم حضورش در این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۱۰    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، سیدمحمد حسینی در خصوص باخت ذوب آهن مقابل استقلال، گفت: بازی و فوتبال دست ما بود اما نمی دانم چرا نتیجه نمی گیریم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۷    
خبرگزاری تسنیم: مهدی رجب زاده بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما اصلاً مستحق شکست نبود. این همه موقعیت ساختیم اما توپ های مان وارد دروازه نشد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۴    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر مقابل ذوب آهن به برتری 2 بر یک دست یافت. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۳    
خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان که تیمش پس از هفت هفته اولین پیروزی را مقابل ذوب آهن با نتیجه 2 بر یک کسب کرد در نشست خبری پایان این بازی گفت: بازی خیلی خوب، سنگین و نفسگیر بود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۵۴    
نوذر رودنیل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در مورد داوری دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری فارس: یحیی گل محمدی پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: فوتبال خوبی را ارایه کردیم. از چهار پنج موقعیتی که استقلال روی دروازه ما حمله کرد دو تا گل شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۴۹    
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بسیار دیرتر از موعد، اولین پیروزی خود در لیگ برتر را با پیراهن استقلال به دست آورد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر می باختیم هم دست به ترکیب کادرفنی نمی زدیم. البته من می دانستم و مطمئن بودم که این بازی را نمی بازیم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۴۴    
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس ، حسن روحانی پس از ورود به نیویورک در همان ابتدای ساعت های اولیه با همراهی هیات همراه خود دیدارهای مشترکی با مقامات عالی رتبه ایتالیا، انگلستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۴۰    
دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید، فردا شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید، حساس ترین دیدار هفته را برگزار خواهند کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۹    
در اواخر بازی استقلال و ذوب آهن، آبی ها قصد به میدان فرستادن مگویان را داشتند اما در آخرین دقیقه این تصمیم تغییر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۸    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، سیدرضا افتخاری پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۶    
جشن تولد دروازه بان پرسپولیس در اردوی این تیم برگزار شد. به گزارش کاپ،جشن تولد علیرضا بیرانوند امشب در اردوی پرسپولیس در اصفهان برپا شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۳    
شهردار تهران در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر شهر ضمن این اعتقاد که هنر و هنرمندان از عناصر اصلی ارتقای کیفیت زندگی در جامعه هستند گفت: افرادی که در طول مسئولیت فرهنگی خود کم کاری کردند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۲۹    
رییس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه به وقت محلی ، برای شرکت در هفتاد و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، وارد نیویورک شد و در فرودگاه جان اف کندی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به شدت از عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل پیکان انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری تسنیم: هواداران استقلال پس از گل دوم تیمشان به سبک ایسلندی ها تیم خود را تشویق کردند. این تشویق ها باعث جلب توجه خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی شده بود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۱۵    
گل دوم استقلال به ذوب آهن در حالتی مشکوک زده شد. به گزارش کاپ، گل دوم استقلال به ذوب آهن در دقیقه 50 توسط علی قربانی زده شد. این گل از روی ارسال وریا غفوری از جناح راست بدست آمد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۱۲    
دو ستاره سپاهان در تمرین امروز پرسپولیس در اصفهان حضور یافتند و با بازیکنان این تیم به خوش و بش پرداختند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۴    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان گفت: ما با تیم پر قدرتی بازی کردیم چرا که این تیم فصل گذشته قهرمان ایران شده بود و تیم دست و پا بسته ای ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۴    
مهاجم استقلال در دقیقه 50 موفق شد دومین گل تیمش برابر ذوب آهن و البته دومین گل فصل خود را به ثمر برساند. [دومین گل بازیکن مورد علاقه منصوریان] ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری فارس: بعد از زدن گل دوم استقلال یک نارنجک در بین تماشاگران استقلال پرتاب شد که دود زیادی به پا کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که مهم ترین مشکل کشورهای اسلامی در نبود رهبر یا ضعف رهبران و دولتمردان آن ها است افزود: اگر ان شاءالله آل سعود از سر راه مسلمانان کنار رود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۷    
به گزارش ورزش 11، دو تیم استقلال خوزستان و پیکان که از ساعت 18:40 در ورزشگاه غدیر اهواز به دیدار هم رفته بودند، با نتیجه ای جالب به کار خود پایان دادند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۵    
آبی پوشان برای کسب اولین پیروزی فصل تنها 45 دقیقه پیش روی خود دارند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۴    
به گزارش خبرگزاری فارس ، عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سایپا در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش، گفت: عید را مجددا تبریک می گویم. خوشحالم عیدی ناچیزی را خدمت مردم قم هدیه کردیم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۱    
سرمربیان جوان لیگ برتر این بار نه برای فینال حذفی بلکه برای سه امتیاز مهم لیگ برتر در برابر یکدیگر قرار گرفتند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۱    
حامد لک دروازه بان صبا در برد امروز تیمش مقابل حریف نارنجی پوش سهم پررنگی داشت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۴۸    
سرمربی سایپا تیمش را شایسته تر از صبا برای پیروزی می دانست و معتقد است تیمش در روز خوب خود به پیروزی نرسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۴۲    
خبرگزاری فارس: سیدرضا افتخاری که برای تماشای دیدار استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه حضور دارند در خصوص انتخاب هاشم ساعدی به عنوان سخنگوی هیأت مدیره و اینکه پس از مدتی خبر این انتخاب از سایت استقلال حذف ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۴۰    
مدافع تیم تراکتورسازی 3 اخطاره شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۹    
سرمربی تیم سایپا گفت: فوتبال است و اگر موقعیت ها را استفاده نکنیم. محکوم به شکست هستیم. به گزارش کاپ ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۸    
برترین ها: انجلینا جولی بعد از 12 سال زندگی مشترک با برد پیت در خواست طلاق و جدایی داد !! او دلیل این جدایی را اختلاف های حل نشدنی و همچنین روش تربیت و برخورد برد با بچه ها و مصرف زیاد ماریجوانا و ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۴    
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد اذعان داشت که اگر روزی بازیکنان منچستر سرمربی شوند، احساس او را درک خواهند کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۲۶    
استقلالی ها مانند چند بازی قبلی خود روی نام سه بازیکن این تیم خط کشیدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۲۳    
دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن در نیمه نخست با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۲۲    
هافبک بازیساز استقلال بعد از 2 بازی دوری از ترکیب این تیم بازگشت خوبی به لیگ شانزدهم داشت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن رفته است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۱    
سیدجلال حسینی دوران فوق العاده ای از حضور در اصفهان به خاطر دارد اگرچه بدقولی باشگاه در تسویه حساب مالی کام او را تلخ کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا در آخرین سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد توافق هسته ای با ایران و عادی سازی روابط با کوبا را از موفقیت های مهم سال گذشته دانست.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۰    
اولین رقابت پرسپولیس و سپاهان به 45 سال قبل باز می گردد. به گزارش کاپ،22 بهمن سال 1350 این دو تیم برای اولین بار در رقابتهای جام منطقه ای مقابل یکدیگر قرار گرفتند و پرسپولیس با دو گل کلانی و ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ما همیشه ملت صلح طلبی بوده و هستیم، تصریح کرد: اما این به معنای ظلم پذیری نیست و پاسخ هر متجاوزی را با قدرت خواهیم داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۳    
فرارو- صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در نامه ای به حسن روحانی در باره مفاد سخنرانی او در سازمان ملل مطالبی مطرح کرده است. به گزارش فرارو، زیباکلام در این نامه که نوشته است: ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۱    
سرمربی منچسترسیتی از مدیر برنامه های یحیی توره به شدت عصبانی است. به گزارش کاپ ، پپ گواردیولا گفته یحیی توره برای منچسترسیتی بازی نخواهد کرد، مگر اینکه دمیتری سلوک از او عذرخواهی کند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۶    
تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه آقایان به لیگ برتر اعتماد ندارند، گفت: لیگ دوباره قرار است تعطیل شود و معلوم نیست ما چه زمانی به شرایط فعلی برمی گردیم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۲    
وینگر ایرانی آلکمار در تمرینات تیمش شرکت کرد. به گزارش کاپ، علیرضا جهانبخش بازیکن تیم آلکمار هلند که در بازی آخر تیمش مقابل زوله به دلیل مصدومیت بازی نکرد این روزها تمرینات ریکاوری را دنبال می ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۰    
سرمربی تاتنهام تایید کرده که ستاره تیمش از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. به گزارش کاپ ، هری کین از ناحیه مچ پای راست خود مصدوم شده و هنوز هیچ زمانی برای بازگشت او تایید نشده است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای تیمش تمرین گذاشت. به گزارش کاپ ، در پایان بازی امروز در حالی که انتظار می رفت تمرینات تراکتورسازی با توجه به تعطیلی لیگ برتر موقتا برگزار نشود با تصمیم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۳۹    
برتری پرگل برابر سیاه جامگان باعث شد تا تراکتورسازان با صدرنشینی به تعطیلات بروند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۸    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، پس از آنکه ارتش سوریه زیر آتش تروریست ها و جنگنده های آمریکایی، از توقف آتش بس خبر داد، وزیر خارجه آمریکا گفت که این آتش بس هنوز نمرده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۶    
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال دی اسپورت: دیدار دو تیم صبای قم و سایپا در نیمه نخست با برتری صبایی ها به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۷    
به گزارش خبرگزاری فارس ، یک گروه فیلمسازی در حال ساخت فیلمی در ورزشگاه آزادی است و این گروه از فیلمسازی مشغول ضبط صحنه هایی مربوط به نیروی انتظامی است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۱    
داور ایرانی حاضر در جام جهانی قضاوت یکی از دیدارهای حساس مرحله یک هشتم نهایی را بر عهده خواهد داشت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: برتری تراکتورسازی بر ما به خاطر تجربه زیاد این تیم بوده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۴    
به گزارش خبرکزاری فارس، مسئولان باشگاه یوونتوس امروز رسما با بانک بین المللی آذربایجان IBA قرارداد همکاری امضا کرد تا اسپانسری جدید به اسپانسرهای بیانکونری اضافه شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۰    
برخی شنیده ها حاکی از آن است که فیلم نامه اولیه این فیلم به قلم سعید روستایی، تفاوت زیادی با نسخه نهایی آن دارد و به همین دلیل قرار است نام روستایی از تیتراژ آن حذف شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۹    
پنج بازیکن تیم ملی والبیال کوبا به خاطر آزار جنسی به پنج سال زندان محکوم شدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۸    
مانولو سانچیس، یکی از باسابقه ترین کاپیتان های تاریخ رئال در مصاحبه جدید خود به انتقاد از زیدان پرداخت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۵    
تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در اصفهان، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر سپاهان را برگزار کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، دیدار تیم های تراکتورسازی و سیاه جامگان در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی از ساعت 16 و 45 دقیقه آغاز شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۲    
اختلافاتی که بین سامانه های هواداری تیم استقلال و سازمان لیگ وجود دارد منجر به پاره کردن بنرهای حامی تیم استقلال شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۵    
سازمان لیگ در خصوص تعطیلات لیگ برتر اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش کاپ، سازمان لیگ فوتبال ایران به دنبال اعتراض برخی باشگاه ها و افراد به تعطیلی لیگ برتر اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد: ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۶    
شفا آنلاین سلامت وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و سرگئی تپلوف رئیس پارک فناوری استروگینو در مسکو برای همکاری های دوجانبه بیشتر در این زمینه به تفاهم رسیدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۴    
سرمربی سپاهان می گوید سه امتیاز بازی برابر پرسپولیس برای تیمش اهمیت زیادی دارد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۱    
تبیلغات 3090 از کنار زمین کنده شد. به گزارش کاپ،حاشیه دیدار استقلال و ذوب آهن به شرح ذیل است: *در حالی که یک ساعت و چهل و پنج دقیقه به آغاز این دیدار باقیست ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۳    
مسکو - ایرنا - سرگئی لاوروف و ولید المعلم وزیران خارجه روسیه و سوریه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با هم دیدار و در باره آخرین تحولات این کشور و همچنین ادامه همکاری نظامی ضد تروریستی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۰    
سید سیروس پورموسوی ترکیب تیمش برای دیدار با پیکان را اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۰    
ابوبکر البغدادی، سرکرده تشکیلات تروریستی داعش، در محله الرساله موصل در انظار عمومی ظاهر شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۶    
یک جسد سالم که سال 86 در دریاچه گهر دورود مفقود شده بود پس از گذشت 9 سال پیدا شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۳    
رییس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه به سفر رسمی دو روزه خود به هاوانا پایتخت کوبا پایان داد و برای شرکت در هفتاد و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عازم نیویورک شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۳۵    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مردم باید خیالشان از بابت نان در سفره خویش راحت باشد و این در گرو گسترش عالمانه تولیدات کشاورزی است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، یحیی توره، هافبک تنومند منچستر سیتی و کاپیتان تیم ملی ساحل عاجل پس از 12 سال بازی برای تیم ملی کشورش از بازی های ملی خداحافظی کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۱۰    
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بازیکنان سیاه جامگان و تراکتورسازی به علت درگذشت کمک داور کشورمان و همچنین درگذشت هوادار تبریزی با بنر تسلیت وارد میدان شدند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۵    
مسکو - ایرنا - روسیه و سوریه با تاکید بر لزوم پایان نقض آتش بس از سوی گروه های مسلح ضد سوری موسوم به معارضان که بیشتر تحت حمایت آمریکا و عربستان سعودی هستند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۴    
پکن ایرنا کره شمالی روز سه شنبه اعلام کرد که با توسعه سامانه های موشکی این کشور ؛ هم اکنون خاک آمریکا در تیررس موشک های بالستیک هسته ای این کشور قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۴    
هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد امیدوار است که با بخشش محرومیت اش مقابل صنعت نفت آبادان بازی کند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۲    
مدافع تراکتورسازی سریع ترین گل لیگ را به ثمر رساند. به گزارش کاپ ، محمد ایرانپوریان مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با گلی که در دقیقه 3 بازی تیمش مقابل سیاه جامگان وارد دروازه نازاریو کرد موفق ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۷    
لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری امروز خود به دفاع از نیمار در مقابل انتقادات اخیر پرداخت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۶    
فیلم سینمایی لانتوری فروش شش میلیاردی را پشت سر گذاشت و این در حالی است که در روزهای پایانی تابستان، حال و هوای فیلم های در حال اکران تغییر خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۶    
محمد ایرانپوریان موفق شد برای سیزدهمین بار متوالی پنالتی هایش را تبدیل به گل کند. به گزارش کاپ، محمد ایرانپوریان مدافع تیم تراکتورسازی موفق شد در بازی مقابل سیاه جامگان سیزدهمین پنالتی خودش را ...