دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۰۱:۵۴Aug 2018 20

خبرهای برترین ها 9 بهمن 1395 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 31 فروردین 1395 برترین ها 31 اردیبهشت 1395 برترین ها 31 خرداد 1395 برترین ها 31 تیر 1395 برترین ها 31 مرداد 1395 برترین ها 31 شهریور 1395 برترین ها 30 مهر 1395 برترین ها 30 آبان 1395 برترین ها 30 آذر 1395 برترین ها 30 دی 1395 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 1 بهمن 1395 برترین ها 2 بهمن 1395 برترین ها 3 بهمن 1395 برترین ها 4 بهمن 1395 برترین ها 5 بهمن 1395 برترین ها 6 بهمن 1395 برترین ها 7 بهمن 1395 برترین ها 8 بهمن 1395 برترین ها 9 بهمن 1395 برترین ها 10 بهمن 1395 برترین ها 11 بهمن 1395 برترین ها 12 بهمن 1395 برترین ها 13 بهمن 1395 برترین ها 14 بهمن 1395 برترین ها 15 بهمن 1395 برترین ها 16 بهمن 1395 برترین ها 17 بهمن 1395 برترین ها 18 بهمن 1395 برترین ها 19 بهمن 1395 برترین ها 20 بهمن 1395 برترین ها 21 بهمن 1395 برترین ها 22 بهمن 1395 برترین ها 23 بهمن 1395 برترین ها 24 بهمن 1395 برترین ها 25 بهمن 1395 برترین ها 26 بهمن 1395 برترین ها 27 بهمن 1395 برترین ها 28 بهمن 1395 برترین ها 29 بهمن 1395 برترین ها 30 بهمن 1395 
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۶    
این دیدگاه متناقض که صلح در خاورمیانه به موضوعی غیر مرتبط با منافع ایالات متحده تبدیل شده و دیگر یک اولویت نیست و متقابلا روابط واشنگتن و تل آویو موضوعی مستقل و غیر مرتبط با خاورمیانه است روز به روز ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۲۰    
در تصویر زیر که مربوط به فعال شدن آتشفشان کولیما در مکزیک است تصویری خیره کننده از تقابل آتشفشان و رعد و برق را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۵۸    
وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد، معتقد است که انتظار این باشگاه برای پیدا کردن گزینه ای مناسب برای جانشینی سرالکس فرگوسن، با به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو به سرانجام رسیده است.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۵۵    
دونالد ترامپ دیروز برگه قانون ممنوعیت ورود ایرانی ها به آمریکا را امضا کرد. قانونی که مطابق با آن اتباع هفت کشور ازجمله ایران امکان ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۵۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ سخنگوی خطوط هواپیمایی اتریش (آستریا ایرلاینز) از ممنوعیت پرواز سه شهروند ایرانی در فرودگاه وین که تصمیم داشتند به آمریکا سفر کنند پتر تیر سخنگوی آستریا ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۴۸    
فال روزانه یک شنبه 10 بهمن 1395 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 10 بهمن به دنیا آمده ای ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۴۵    
گری لینه کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس، معتقد است تصمیم یورگن کلوپ برای انجام 9 تغییر در ترکیب تیمش برای دیدار امروز مقابل وولورهمپتون، بی احترامی به FA Cup بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۳۱    
در تصویر زیر رهبر انقلاب را در حال کشاورزی می بینید.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۲۱    
عباسی گفت:در مجموع باید بگویم عملکرد داور این مسابقه اعجاب برانگیز بود و نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۲۱    
مشاور مدیرکل دفتر تحقیقات وآموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: استان خوزستان در زمینه روند اعتیاد رتبه یک کشور را دارد که لازم است برای توانمند سازی روانی و اجتماعی اقدام مناسبی انجام شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۱۹    
سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای از واشنگتن خواست فرمان اجرایی محدودیت صدور روادید برای شهروندان هفت کشور را لغو کنند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۵    
وقتی به این فکر می کنیم که هزاران سال از زندگی ما در کره زمین می گذرد و از ما چیزی جز خاکستر باقی نمی ماند، قطعا شگفت زده می شویم ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۰    
دارنده مدال طلای رقابتهای جهانی با شکست همه رقبا به دیدار نهایی کاراته وان فرانسه راه پیدا کرد تا در روز پایانی این رقابتها چهار عضو تیم دانشگاه آزاد برای کسب مدال به روی تاتامی بروند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۵۷    
رئیس هیات مدیره باشگاه پدیده خراسان گفت: مطالبی که در خصوص تغییر کادر فنی تیم مطرح می شود صحت ندارد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۳۳    
دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات فوتبال اروپا، سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی ایران همچنان تیم جدید خود را انتخاب نکرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۴۱    
مدیرعامل اسبق استقلال گفت: شیحی اصلا در زمان من به استقلال نیامد. البته به نظر من افشارزاده هم در این موضوع مقصر نیست. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۲    
در حاشیه دستور ترامپ برای ساخت دیوار در مرز مکزیک...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۳۲    
ترامپ اجازه نداد که روحانی مزه بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی را بچشد. هر چند پیش از این اوباما هم به سفیر روحانی برای سازمان ملل ویزا نداد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۳۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تکلیف فیلم رستاخیز با هیئت حکمیتی که تشکیل شده به زودی مشخص خواهد شد گفت: پیش نویس سه حوزه صنفی توسط خانه های تئاتر ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۲۶    
قانون مهاجرتی ترامپ و ممنوعیت صدور روادید برای اتباع هفت کشور مسلمان، با واکنش شدید مقامات سیاسی جهان و فعالان حقوق بشر روبرو شده است.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۲۳    
برخی مدارس کشور به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر، فردا هم تعطیل است. به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بارش برف ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۵    
برای تقویت ناخن ها باید سبک زندگی سالمی داشته باشید، برنامه غذایی خودتان را تغییر دهید و به ناخن ها رسیدگی کنید. در این جا چندین روش برای تقویت و رسیدگی به ناخن ها آورده ایم.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۹    
سرویس خارجی: شبکه تلویزیونی ای.آر.دی. آلمان اعلام کرد: 40 نظامی ارشد ترکیه ای که در دفاتر و تاسیسات ناتو در آلمان کار می کرده اند، درخواست پناهندگی ارائه داده اند ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۲    
گروه هنر و تجربه امسال قرار بود در جشنواره فیلم فجر حضور نداشته باشد و به صورت محفلی در گوشه ای برگزار شود و خلاص، اما...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد وی و مجموعه وزارتخانه متبوعش در رای هیات انتخاب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر مداخله نداشته اند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۷    
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس ، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت درباره افزایش پاداش های آخر سال اظهار داشت: پیشنهاد این موضوع ان شاءالله در جلسه یکشنبه هیأت دولت مطرح خواهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۶    
نرگس کلباسی، بانوی نیکوکار ایرانی که به اتهام قتل غیرعمد یک کودک هندی در این کشور به سر می برد، به پیام توییتری وزیر امور خارجه هند مبنی بر ایجاد تسهیلاتی برای خروج 73 کارگر هندی فعال مجتمع فولاد ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۵    
خسرو حیدری برای دومین بار متوالی نیمکت نشین شد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۱    
بخش دیگر رسانه های پایگاه خبری تحلیلی بی باک : دبیر انجمن رادیوتراپی و آنکولوژی گفت : درمان سرطان درمان مشکل و در برخی موارد درمان ناموفقی همراه با هزینه گزاف است. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۶    
در حاشیه ملاقات نخست وزیر انگلستان با رییس جمهور جدید امریکا، سایت کگل دو کاریکاتور قابل تامل از این رویداد منتشر کرد. * *
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۵    
درحالی که رئیس جمهور جدید آمریکا در یک اقدام نژادپرستانه، ورود شهروندان 7 کشور از جمله ایران را به آمریکا ممنوع کرده ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۵    
معاون اجتماعی شهرداری تهران از تشییع شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو در روز دوشنبه خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۲۷    
آیت الله بیات زنجانی در دیدار با جمعی از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با تاکید چندباره خود بر غیرقانونی و غیر شرعی بودن حصر و تلاش های آیت الله هاشمی برای رفع این مسئله گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۲۵    
رییس اورژانس البرز از سقوط بهمن در محور کرج- چالوس خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۱۴    
وکیل ملت: رئیس سابق کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، گفت: محرومیت استقلال تهران در جذب بازیکن تا پایان فصل برطرف نخواهد شد و بازیکنان آزاد نیز اجازه حضور در این تیم را نخواهند داشت.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۲    
همیشه دو حقیقت در رابطه با گوشی ها وجود داشته است، یکی این که گوشی ها کثیف می شوند و دیگری این که گوشی ها در برابر آب و مخصوصا در برابر شستشو، مقاوم نمی باشند ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۰    
رکنا: درست 35سال است که آهنگسازان در جشنواره فیلم فجر برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن با یکدیگر رقابت می کنند ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۷    
مایا یکی از قدیمی ترین تمدن های تاریخ با قدمت 2000 سال پیش از میلاد محسوب می شود. مایایی ها در بیشتر زمینه ها ازجمله سنت ها، تقویم، اخترشناسی، پزشکی، سازه های عظیم، اهرام های باشکوه ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۵    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 96 از افزایش سقف وام ازدواج هر یک زوجین متناسب با نرخ تورم برای سال آینده خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۹    
گوگل از تمام کارکنان خود که در خارج از کشور به سر می برند و ممکن است تحت قانون جدید مهاجرت ترامپ قرار گیرند خواست سریع تر به آمریکا بازگردند ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۷    
معاون اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: برای برون رفت از این مشکلات آن چیزی که جبهه مردمی پیشنهاد کرده و با استقبال مردم مواجه شده این است که باید به ارزشهای انقلاب و انقلاب اسلامی بازگردیم.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۵    
محققان برای اولین بار در تاریخ موفق به ساخت یک جنین نیمه انسان نیمه خوک بادوام و زیست پذیر شدند. با توجه به اطلاعاتی که در مجله معتبر “Cell” منتشر شده ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۲    
وزارت نیرو با اشاره به افزایش ارتفاع بارش های کشور به 72 میلی متر، اعلام کرد: از ابتدای سال جدید آبی تاکنون بیش از 118 میلیارد مترمکعب بارش برف و باران را در کشور شاهد بوده ایم. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۴۷    
گروه بازار گردشگردان خارجی ایران را کشوری امن می دانند و تقاضایشان برای سفر به ایران افزایش یافته و آنان علاقه مند هستند که از محیط های طبیعی و فرهنگی کشور بازدید کنند. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۳۸    
مرد تهرانی به خاطر اختلافات مالی از سوی سه عضو خانواده ای ربوده شد، اما کاراگاهان اداره پلیس آگاهی موفق شدند فرد ربوده شده و هر سه متهم آدم ربایی را دستگیر کنند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۲۴    
وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم بارسلونا و رئال بتیس در نخستین دیدار خود از نیم فصل دوم لالیگا، ساعت 14:30 یکشنبه در ورزشگاه ویامارین به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۱۰    
گزارش های امنیتی حاکی از آن است که نفوذ و تاثیر روسیه در داخل اتحادیه اروپا در حال افزایش است و مسکو تلاش می کند بر فضای سیاسی اروپا تاثیر بگذارد و درگیری های داخلی اروپا را تقویت کند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۰۳    
وزیر کشور با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، باشکوه و در کمال امنیت را در دستور کار داریم، گفت: اصل انتخابات را مهمتر از آن می دانیم که چه شخصی به عنوان رئیس جمهور آینده منتخب شود.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۴۷    
پرسپولیس 475 دقیقه است که گلی دریافت نکرده است. به گزارش کاپ ، پرسپولیس با شکست 2برصفر صبای قم 44 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی قرار گرفت ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۲۵    
اطلاعات کشتیرانی نشان می دهد که در ماه ژانویه، واردات نفت اروپا از ایران به بالاترین حد از سال 2011 میلادی تا کنون می رسد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۲۵    
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد و بخش های دیگری از سند حمایت از پیام رسان های داخلی در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۲۲    
کرج - رئیس پلیس راه استان البرز از مسدود شدن جاده چالوس به دلیل ریزش بهمن خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۵۳    
دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری گفت: حادثه دیدگان پلاسکو برای دریافت وام ها به بانک های طرف قرارداد خود مراجعه کنند. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۳۰    
وبسایت رسمی برنامه نود - مارادونا یا مسی؟ پرسشی که دیگر کلیشه ای شده است و پاسخ هایش کلیشه ای تر! در این نوشتار، به دنبال پاسخ های غیر کلیشه ای هستیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۲۵    
اختلاف میان سونو گوبتا زن 26 ساله هندی با برخی از اعضای خانواده اش باعث شد که وی از شدت خشم، کودک شیرخواره اش را از بالای پله ها به پایین پرت کند ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۲۲    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، چهارمین مرحله از رقابت های جام جهانی یخ نوردی در شهر رابینستن ایتالیا از صبح امروز با رقابت ورزشکاران در ماده لید مردان و زنان آغاز شد و سه نفر از بانوان ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۱۰    
کمپ خزر، محل اسکان 29 هزار شهروند موصلی است که از صحنه جنگ خیابانی بین داعش و نیروهای عراقی به اینجا گریخته اند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۱۰    
شهروندان موصلی که در حال فرار از دست داعش هستند برای اینکه بگویند عضو داعش یا بمب گذار انتحاری نیستند، ناگزیرند با پرچم های سفید حرکت کنند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۰۵    
چند روز پیش متوجه شدیم هوکو بارا (Hugo Barra) که قبلا در گوگل کار می کرد و این شرکت را به مقصد شیائومی ترک کرد، قصد دارد بار دیگر به سیلیکون ولی برگردد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۰۵    
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرمی گفت: 12 اکیپ در محورهای مواصلاتی گرمی فعالند و تردد بدلیل کولاک و یخبندان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۰۱    
براساس ارزیابی صورت گرفته از تحلیل رفتار کاربران در شبکه های اجتماعی، مشخص شد که کاربران ایرانی روزانه 5 تا 9 ساعت درفضای مجازی حضور دارند و حضور 35 درصد این افراد در این شبکه ها بی هدف است.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۴    
شرکت میتسوبیشی قصد دارد از جدیدترین اتومبیل کراس اور خودش در نمایشگاه خودروی ژنو که در اواخر اسفند ماه یا اوایل فروردین ماه برگزار می شود، رونمایی کند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۷    
هرساله با نزدیک شدن ایام نوروز تبلیغات فراوانی برای فروش تورهای نوروزی توسط آژانس های مسافرتی انجام می پذیرد که تنوع گسترده این تورها در بیشتر مواقع باعث سردرگمی خریداران می شود.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۲    
به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از ساینس، یادآوری خاطرات چند سال بعد از وقوع یک حادثه، یکی از مهمترین و دردناک ترین بخش های اختلال استرسی پس از ضایعه روانی است ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۶    
دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه در زمینه همکاری و کمک متقابل اداری در امور گمرکی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۶    
اپل تا به حال هم در زمینه هایی نظیر خودروسازی و ساخت گجت های پوشیدنی وارد شده است تا ثابت کند که ابایی در تولید محصولات جدید خارج از حوزه ی کامپیوتر و گوشی های هوشمند ندارد ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۶    
بهشت ساخته آندری کونچالوفسکی، جایزه ملی عقاب طلای روسیه را به عنوان بهترین فیلم سال دریافت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۸    
ما نامزد جداگانه داریم این شاه بیت اظهارات انتخاباتی این روزهای پایداری ها شده است، گویی گرچه در کلام از وحدت حرف می زنند ولی راهشان همچنان بر جدایی است و تک روی ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۰    
ترکمن صحرا جلگهای رسوبی هموار است که از عقب نشینی دریای خزر و تجمع رسوبهای رودهایی نظیر اترک و آق سو به وجود آمدهاست ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۳    
خبر استان:سعید غنی بازیکن جوان و آینده دار فوتبال بوشهر این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می کند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: این آقا از بچه من هم کوچکتر است اما راجع من صحبت می کند. محمد مایلی کهن در گفت وگو با کاپ ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- آلبوم جدید علیرضا عصار اوایل سال 1396 در حالی منتشر می شود که این خواننده موسیقی پاپ در کنسرت خود در شهر تهران دو قطعه از این آلبوم را روی صحنه برد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۳    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازگشایی برخی از جاده های آسیب دیده استان سیستان و بلوچستان در طول روزهای گذشته، از برآورد خسارت بیش از 100 میلیارد تومانی به جاده ها در پی حوادث اخیر خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۰    
رکنا: از امروز شنبه 28 ژانویه، سال نوی چینی آغاز می شود. گفته می شود امسال سال خروس است.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۵    
آی اسپورت- سرخ پوشان در پایان هفته بیست و یکم با یک بازی کمتر و 4 امتیاز کمتر پس از هفته ها صدرنشنین صدر لیگ آزادگان را از دست داده اند و این البته برای آنها پایان کار نیست ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۲    
استاد دانشگاه جرج تاون آمریکا معتقد است دیدار فرستاده امیر کویت از ایران می تواند راهی مستقیم برای گفتگوهای احتمالی ایران و عربستان فراهم سازد. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۵    
هفتاد و دوسال پیش در چنین روزهایی اردوگاه مرگ "آشویتس" به دست سربازان روس آزاد شد؛ جایی که بین سال های 1940 تا 1945 بیش از یک میلیون انسان در آن به کام مرگ فرستاده شدند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۴    
نخستین جشنواره فجر صنایع دستی با هدف تبیین اهمیت جایگاه صنایع دستی به عنوان نمودی از فرهنگ ایرانی- اسلامی، نمایش تخصصی آثار هنرمندان شاخص و جریان های نوین در حوزه طراحی و تولید برگزار می شود
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۱    
نرم افزار قلابی نت فلیکس اندروید آلوده به بدافزاری است که از کاربران خود جاسوسی می کند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۵    
نیما علامه سرانجام پس از 5 سال، آلبوم موسیقی مبارکم باشه را اواسط این هفته روانه بازار می کند، این در حالی است که پیش فروش این اثر از طریق سایت بیپ تونز آغاز شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۸    
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس ، سریال روزهای خوش به نویسندگی و کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی جواد فرحانی در مرحله نگارش قرار دارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۶    
رکنا: اختلاف بر سر یک قطعه زمین در منطقه پاسداران جنایتی تلخ را رقم زد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۹    
آزمایشی جالب با نوشابه و یک دندان انجام می شود که نشان می دهد طی یک هفته نوشابه چه بلایی بر سر دندان می آورد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۲    
خبرگزاری شبستان: نوشتاروتفاوت اثر ژاک دریدا با ترجمه عبدالکریم رشیدیان با موضوع فلسفه قاره ای را نشر نی چاپ و روانه بازارنشر کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۱    
فروکردن سر در شن برای دریافت پول از زائران هندو یک جشنواره آیینی – الله آباد هند گردهمایی سالانه هزاران فعال محافظه کار مخالف سقط جنین در واشنگتن آمریکا ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۹    
جدیدترین اثر پروژه نیشتمان با اسم کوبانی به آهنگسازی سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده تنبور و کمانچه در اروپا منتشر شد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۵    
به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت ؛ عبدالصمد خرم آبادی درباره اینکه آیا تصمیم ثبت مشخصات کانال های تلگرامی دارای بیش از 5 هزار عضو ضمانت اجرایی دارد یا خیر و می توان آنها را مسدود کرد اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- پزشکان هندی موفق شدند یک کرم دو متری را از شکم مرد هندی خارج کنند.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۴    
یائسگی یکی از دوره های طبیعی زندگی اغلب زنان است که در آن قاعدگی برای همیشه متوقف می گردد و آنان دیگر قادر به بچه دار شدن نخواهند بود.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۰۹    
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) به محمد حیدری دبیر سی و پنجمین دوره جشنوره فیلم فجر نوشت ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۱    
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، آدام شانکمن ، کارگردان فیلم هایی چون اسپری مو و فندق شکن ، پروژه سینمایی جدیدی تحت عنوان پول شکلاتی را کارگردانی می کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۵    
تاریخ استفاده از پنجه های تکو کاگی به هند بازمی گردد، اما شهرت آن در عصر میانه و در ژاپن بیشتر شد. نینجاها برای دفاع از خود و دفع ضربات شمشیر از یک سو و زدن ضربه های کشنده و ویرانگر به دشمنان خود از ...
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۶    
شهرکتاب فرشته، در پی تغییر مکان، خانه جدید خود را با حضور اهالی فرهنگ و هنر بار دیگر افتتاح شد.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۱۳    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۲۲    
پروژه جدید مایلی کهن؛ درگیری با کیروش سوژه امروز محمدرضا میر شاه ولد در روزنامه خبر ورزشی شده است.
  ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۱۴    
پول نیوز - جاده کرج - چالوس که از صبح جمعه به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود با تلاش ماموران راهداری دقایقی پیش بازگشایی شد. ...