دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۱۷:۱۳Aug 2018 20

خبرهای برترین ها 11 تیر 1396 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 31 فروردین 1396 برترین ها 31 اردیبهشت 1396 برترین ها 31 خرداد 1396 برترین ها 31 مرداد 1396 برترین ها 31 شهریور 1396 برترین ها 30 مهر 1396 برترین ها 30 آبان 1396 برترین ها 30 آذر 1396 برترین ها 30 دی 1396 برترین ها 30 بهمن 1396 برترین ها 29 اسفند 1396 برترین ها 1 تیر 1396 برترین ها 2 تیر 1396 برترین ها 3 تیر 1396 برترین ها 4 تیر 1396 برترین ها 5 تیر 1396 برترین ها 6 تیر 1396 برترین ها 7 تیر 1396 برترین ها 8 تیر 1396 برترین ها 9 تیر 1396 برترین ها 10 تیر 1396 برترین ها 11 تیر 1396 برترین ها 12 تیر 1396 برترین ها 13 تیر 1396 برترین ها 14 تیر 1396 برترین ها 15 تیر 1396 برترین ها 16 تیر 1396 برترین ها 17 تیر 1396 برترین ها 18 تیر 1396 برترین ها 19 تیر 1396 برترین ها 20 تیر 1396 برترین ها 21 تیر 1396 برترین ها 22 تیر 1396 برترین ها 23 تیر 1396 برترین ها 24 تیر 1396 برترین ها 25 تیر 1396 برترین ها 26 تیر 1396 برترین ها 27 تیر 1396 برترین ها 28 تیر 1396 برترین ها 29 تیر 1396 برترین ها 30 تیر 1396 برترین ها 31 تیر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۸    
برای قاچاقچیان قیمت الاغ به طور باورنکردنی بالاست، آن قدر که نرخ ها گاهی تا 12 میلیون تومان هم می رسد. بومی ها می گویند قاچاقچیان ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توان بالای موشکی ایران برای مقابله با دشمنان، گفت: داعش با از دست دادن موصل و آخرین سنگرهایی که در حلب داشته، در حال فروپاشی کامل است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۴۹    
رییس فدراسیون فوتبال درگذشت پیشکسوت رسانه و مفسر باسابقه ورزشی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۴۷    
تیم فوتبال روستوف روسیه در دیدار تدارکاتی اردوی اتریش با بهره مندی از ملی پوش ایرانی اش پیروز شد. به گزارش تسنیم ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۴۰    
ورزش سه: حمیدرضا صدر به بهانه وداع عطا بهمنش، محقق و مفسر ورزش، سال های زندگی اش را دوره کرده، سال های کنار ماندنش را... ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۲۶    
به گزارش خبرنگار بی باک، عطاءالله بهمنش که از روز 15 خرداد سالجاری به علت سکته مغزی در بیمارستان بستری شده بود، شامگاه یکشنبه 11 تیرماه در سن 94 سالگی به دیار باقی شتافت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۲۴    
به گزارش خبرگزاری فارس ، نشست رییس سازمان تیم های ملی و سرمربی تیم امید ایران برگزار شد. امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم امید در این باره عنوان کرد: جلسه بسیار خوبی با رییس سازمان تیم های ملی داشتیم ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۲۲    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، رسانه های سوئدی روز یکشنبه از تیراندازی در شهر مالمو خبر دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۶    
وزیر ارشاد از حبیب الله کاسه ساز عیادت و برای او آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۳    
گزارشگر و مفسر با سابقه ورزشی ایران دار فانی را وداع گفت.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۸    
آی اسپورت - پرسپولیس همانطور که برانکو پیش از این هم نشان داده بود کاملا اصولی وارد بازار نقل و انتقالات شد و ضعف های فصل قبل را پوشش داد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۳    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با تایید شهادت مرزبان هنگ مرزی استان در نقطه صفر مرزی پیرانشهر اظهار کرد: طی درگیری ماموران هنگ مرزی با قاچاقچیان مشروبات الکلی و مسلح ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۰    
دانیلو، مدافع برزیلی رئال مادرید مورد توجه دو باشگاه چلسی و یوونتوس قرار گرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۹    
مذاکرات بین کونتی و باشگاه میلان نهایی شده و به نظر می رسد به زودی تست های پزشکی انتقال این بازیکن انجام خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۵    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۵    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه کمیسیون فرهنگی برای کاهش سن ازدواج، از تشکیل کارگروهی برای بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در این کمیسیون خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۱    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از کاهش حدود 25 درصدی قیمت گاز صادراتی به ترکیه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۴۷    
رئیس مجلس در موضعی یکطرفه به معاون اول قوه قضائیه گفت مسائل تنش زا را در رسانه ها مطرح نکند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۴۷    
یک بررسی دقیق از حوادث و تحولات برخی کشورهایی که دستخوش تلاطم و تحولاتی شگفت انگیز شده اند، حکایت از آن دارد که منشأ این قبیل اتفاقات ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۴۶    
دکتر واعظی در واکنش به اظهارات الیاس حضرتی در اینستاگرام خود نوشت: هیچ گونه تلاشی برای حضور در هیچ یک از وزارتخانه ها نکرده ام و رئیس محترم جمهور تصمیم خواهد گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۳    
25 بازیکن به اردوی آتی تیم امید ایران دعوت شدند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۲    
ورزش سه: کلودیو پیزارو، مهاجم باتجربه وردربرمن فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت. پیرازوی 38 ساله که همچنان علاقمند به ادامه دوران حرفه ای خود است ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۲    
تیم فوتبال پدیده خراسان در نخستین بازی تدارکاتی خود در ترکیه ، به برتری رسید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۸    
به گزارش ورزش 11 ، تیم فوتبال سیاه جامگان موفق شد در دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه، تیم تازلااسپور این کشور را با نتیجه 6 بر 0 از پیش رو بردارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۷    
وبسایت نود: اگر در جستجوی بزرگ ترین معجزه فوتبال هستید، باید به سراغ همان مردی بروید که همیشه می گفت من به معجزه اعتقاد دارم ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۰    
در سومین روز سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان از مرضیه محبوب خالق عروسک ها تجلیل شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۰    
در آغاز دومین هفته نمایش فیلم رگ خواب ، نماهنگ فیلم با صدای همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری رونمایی شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۱۸    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، تیم ملی والیبال جوانان ایران در دهمین روز رقابت های قهرمانی جهان از ساعت 16 یک بار دیگر برابر چین قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19 ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۱۴    
آی اسپورت - محسن کریمی در دیدار تدارکاتی استقلال برابر نساجی مازندران دوباره مصدوم شد و کتف از قبل آسیب دیده اش دردی با شدت بیشتر پیدا کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۱۰    
با توجه به زیست شناسی و آناتومی بدن انسان، وظیفه عنبیه چشم تنظیم اندازه مردمک برای تغییر میزان نور ورودی و برخورد کننده به شبکیه است ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۹    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۵۹    
خبرگزاری آریا - تهران - ایرنا- هیأت دولت در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۵۵    
سامسونگ گلکسی نوت اف ای (Samsung Galaxy Note Fan Edition) یا فن ادیشن در کره جنوبی به عنوان نسخه رفع عیب شد گلکسی نوت 7، ساعاتی پیش رسما معرفی شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۵۰    
منابع امنیتی از کشته شدن دو تن از عناصر القاعده یمن در حمله هوایی پهپاد های این کشور، خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۴۰    
شرکت AMD پس از یک وقفه بیش از 4 ساله، پردازنده های مجهز به هسته های ZEN با نام Ryzen را راهی بازار کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۳۹    
پکن با اعزام چندین جنگنده و کشتی جنگی به ناوشکن یو اس اس استتم آمریکا هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۳۱    
نیروهای امنیتی عراق با حضور در خیابان الدواسه شهر موصل پیروزی خود را بر تروریست ها به نمایش گذاشتند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۱۷    
تصویر بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه برای اولین بار در این کشور روی اسکناس چاپ شده است. به گزارش بی بی سی، از امروز عرضه اسکناس دو هزار پوندی سوریه با عکس بشار اسد آغاز شد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۱:۱۱    
فرشاد احمدزاده در پستی اینستاگرامی از طرفداران خشمگین استقلال دلجویی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۵۸    
یک راکت ماهواره بر چین که امروز پرتاب شد، به دلایلی به مقصد نرسید و منفجر شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۵    
اهواز - رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی خوزستان گفت: در سه ماهه امسال تعداد 6 باند قاچاق کالا در استان خوزستان منهدم شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۲۱    
رم - ایرنا - محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیرامورخارجه قطربا اشاره به درخواست های غیرقابل قبول ائتلاف به رهبری عربستان ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۴    
با سریع ترین پورشه 911 خیابانی ساخته شده در تاریخ آشنا شوید!
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۵    
مردم سرزمین آفتاب به مدت 45 سال است که هندوانه را به شکل مکعب مربع پرورش می دهند. اما امسال به دلیل وضعیت خوب آب و هوا ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۵    
به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی ، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت سیدرضا نیری ، سرپرست اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۲    
خبرگزاری آریا - وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به ادعای خلاف واقع یک نماینده مجلس در خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که انحصارزدایی و حذف امضاهای طلایی در زمینه تامین نهاده های دام و طیور از افتخارات این وزارت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۲    
یک خودرو در جنوب لندن به سمت تعدادی از نوجوانان هجوم برد و منجر به کشته و زخمی شدن 7 نفر شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۰    
کویتی ها تدابیر امنیتی ویژه ای را از بیم ورود تروریستهای داعش به اراضی این کشور پس از شکست تکفیری ها در عراق به عمل آورده اند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، پرتغال در دیدار رده بندی جام کنفدراسیون ها توانست با نتیجه 2 بر یک تیم ملی مکزیک را شکست دهد تا به مقام سوم این رقابت دست یابد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۹:۱۲    
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت که در رابطه با ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام با او صحبتی نشده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۵۵    
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس ، عصر امروز نشست خبری معاون سیما با خبرنگاران رسانه ها برگزار شد که معاون سیما به همراه مدیر شبکه ها به تشریح برنامه های تابستانی سیما پرداختند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۵۵    
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ، علی نیکزاد وزیر سابق راه در حاشیه مراسم ترحیم همسر آیت الله علم الهدی و در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات آخوندی درباره این که در دولت گذشته برای خرید 6 ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۵۱    
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس آیین بزرگداشت مرضیه محبوب هنرمند عروسک ساز و سازنده مجموعه های عروسکی با حضور علاقه مندان سینمای کودک و نوجوان در حاشیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان آغاز ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۰    
بر اساس گزارش های دیلی صباح روزنامه ترکیه ای حامی دولت اردوغان، وقتی از محمد ابراهیم طاهریان فرد سفیر ایران در آنکارا درباره نظر کشورش درباره گروه های کرد در سوریه اعم از حزب اتحاد دموکراتیک و واحد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۳    
"ابومنعم مالکیتش بر [نجمة سعید] را در مقابل 6.500 (بدون ذکر نوع پول) معادل ... (نامفهوم) دلار آمریکا به ابوالزبیر منتقل کرد"
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۱    
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: تمامی مبادلات گازی بین جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در چارچوب قانون بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۲    
ساری - اداره کل مدیریت بحران مازندران با صدور اطلاعیه ای نسبت به افزایش دما و ضرورت مصرف بهینه انرژی هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۵    
براساس توافق امروز در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، وزارت علوم با سه شرط با تایید کدرشته محلهای حذفی دانشگاه آزاد موافقت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۵    
اگر قرار باشد تمام محصولاتی که به خاطر مصارف نظامی تولید شده اند را از مغازه خارج کنم، سوپرمارکت قطعا نیمه خالی خواهد شد!
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۰    
فیلم ها یا بازی های علمی-تخیلی، کاری کرده اند که سطح انتظارات مان از دنیای اطراف و تکنولوژی، بیشتر از واقعیت باشد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۲    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب طرحی، هر نوع خرید کالای خارجی که مشابه داخلی داشته باشد را برای شهرداری ممنوع کردند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۰    
دولت بهار: رهاسازی چندین گالن حاوی مواد شیمیایی خطرناک در سطح خیابان، گذرگاه رهگذران و در کنار سطل زباله در بازار تهران که به شدت امنیت و سلامتی شهروندان را تهدید می کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۳    
فرارو- طرح سوال از رییس جمهور تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است. طرحی که با وجود آنکه برای پیگیری امور اقتصادی و بحران موسسات مالی است اما می تواند ابعاد سیاسی پیدا کند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۳    
همراه با شماره 106 (تیر) مجله منزل و با آمدن تیر ماه دوست داشتنی حال و هوای دکوراسیون خانه هایتان را تابستانی کنید ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۳    
حسین سبحانی نیا*
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۵    
حجت الاسلام سعیدی گفت: آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران سه برنامه حمایت از عناصر غرب گرا و غرب باور، شرطی سازی افکار عمومی مردم و تقویت جریان تکنوکرات های متمایل به غرب را در دستورکار دارد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۱    
هفتمین دوره طرح آمارگیری از گردشگران ملی در تبریز در حال اجراست.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۴    
جنرال موتورز خودروی Chevrolet Bolt EV را به عنوان اولین خودروی خودران الکتریکی به زودی وارد خیابان های سان فرانسیسکو و دیترویت می کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۵    
ما در تهران وزیر خزانه داری نداریم تا این سفرهای دیپلماتیک را هزینه - فایده کند و نسبت به ضرر و زیان و یا سود چنین سفرهایی حکم صادر کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۳    
تیم والیبال بانک سرمایه در مرحله دوم مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا مقابل بایک موتورز چین به پیروزی رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۰    
نشست پروژه موسیقایی-نمایشی سی با حضور همایون شجریان از ساعت 21 امشب – یازدهم تیرماه- بلیت فروشی کنسرت- نمایش سی کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری توسط دو سایت ایران کنسرت و می.ر ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۶    
تهران-ایرنا- سفارت ژاپن در تهران با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، 'شب فیلم کوتاه ژاپن' برگزار می کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۷    
هافبک باتجربه استقلال علاوه بر توانایی فنی مثال زدنی، روحیات خاصی دارد که بارها منجر به جنجال شده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از کاهش تعرفه 50 درصدی خدمات دانشگاه های کشور در بستر شبکه ملی اطلاعات نسبت به آنچه در سطح جامعه ارائه می شود برای دانشگاهیان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۳    
گروه بین الملل: ران دنیس، با فروش تمامی سهام خود در مک لارن، به طور رسمی تمامی حدس و گمان ها در مورد بازگشت دوباره خود به مدیرعاملی مک لارن، شرکتی که وی یکی از موسسان آن بود را از بین برد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۰    
فرادید | "آملیا ارهارت" خلبان امریکایی نخستین زنی است که پرواز تک نفره در عرض اقیانوس اطلس انجام داده و از سوی رئیس جمهور امریکا تقدیر شده است؛ اما زندگی او پایان نامعلومی داشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۸    
با این که تمام این یافته ها هنوز در سطح نظری هستند، اما تاکنون مطالعات متعددی نشان داده اند که شیفت کاری شبانه با افزایش خطر ابتلا به چاقی، بیماری دیابت، بیماری ها قلبی و بعضی از سرطان ها مرتبط است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۳    
کریمی قدوسی با تشریح جزئیات برگزاری نخستین رویداد تجاری صنعت بازی های رایانه ای ایران در 15 و 16 تیرماه هدف آن را اتصال بازی سازان ایرانی به بازار جهانی دانست.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۲    
دولت بهار: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور سراسری 96 از ساعت 15 امروز تا 14 تیرماه خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۰    
مجموعه عکس پژوهش مردم شناسی و مستند نگاری دانش بومی ابریشم ایران در دوسالانه بین المللی عکاسی مردم شناسی چین در لیست 100 مجموعه برتر منتخب هیأت داوران قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با تاکید بر ضرورت رصد ماهواره های پرتاب شده و دریافت اطلاعات از ماهواره ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۵    
نخست وزیر کانادا و همسرش به همراه پسر خردسالشان "هادرین " در مراسم جشن سالگرد استقلال کانادا در پارلمان کانادا – اوتاوا ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۹    
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از درخواست رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از رئیس مجلس شورای اسلامی برای تسریع در مراحل رسیدگی به لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان خبر ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۴    
کوئنتین تارانتینو، کارگردان بزرگ هالیوودی روز گذشته ازدواج کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، در این مصاحبه که با اجرای نجمه جودکی مجری برنامه مردم گرام از شبکه سه سیما پخش شد، پژمان بازغی در مورد محمدرضا گلزار صحبتهایی کرد که واکنش های زیادی به همراه داشت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۰    
آدم هایی هستند که برخی تجربه های عجیب و تلخ را از سر گذرانده اند، با این حال همچنان به زندگی ادامه می دهند و به روزهای پیش رو مطمئن هستند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۵    
قانون جدید بیمه شخص ثالث که در 66 ماده تنظیم شده ، از 29 خرداد ماه برای همه شرکت های بیمه لازم الاجرا شده ست.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۰    
پیشنهاد آقای زیبا کلام برای دولت دوازدهم یعنی اینکه گرایش های سیاسی را نادیده بگیرد، این همان دولت ائتلافی است و بسیار ایده آلیستی- لیبرالیستی است و در ایران جواب نمی دهد و برای سرنوشت دولت دوازدهم ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۶    
امور مالیاتی شهر و استان تهران آخرین مهلت استفاده از تسهیلات مالیاتی مالکان ساختمان پلاسکو را 30 تیر 96 اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۳    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۸:۴۱    
اولمرت 71 ساله که از سال 2006 تا 2009 نخست وزیر اسرائیل بود، از فوریه 2016 به جرم فساد مالی در زندان به سر می برد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۸:۳۸    
تلویزیون برای شهرآورد سرخابی ها در آلمان از این باشگاه ها حق پحش طلب کرد! این خبر سوژه کارتون امروز خبرورزشی شده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۷:۲۰    
به نظر می رسد یکی از شاخص های انتخاب وزرا علاوه بر تجربه و تخصص، چابکی و سرعت است. از این طریق می توانیم این فاصله ها را با شتاب بیشتری کاهش دهیم ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۷:۰۰    
شرکت نیکولاموتور آمریکا که کماکان سرگرم توسعه پروژه جنجالی کامیون الکتریکی است، ضمن رونمایی از کامیون -کشنده نیکولا وان اعلام کرده این پروژه قطعا در سال 2020 به ثمر می نشیند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۲:۲۶    
گروه سیاست: با تندشدن فضای سیاست داخلی در روزها و هفته های اخیر، علیرضا زاکانی یکی از تندترین مخالفان دولت در اقدامی غیرمنتظره ...