یکشنبه ۲۸ مردادساعت ۱۴:۵۹Aug 2018 19

خبرهای برترین ها 26 تیر 1396 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 31 فروردین 1396 برترین ها 31 اردیبهشت 1396 برترین ها 31 خرداد 1396 برترین ها 31 مرداد 1396 برترین ها 31 شهریور 1396 برترین ها 30 مهر 1396 برترین ها 30 آبان 1396 برترین ها 30 آذر 1396 برترین ها 30 دی 1396 برترین ها 30 بهمن 1396 برترین ها 29 اسفند 1396 برترین ها 1 تیر 1396 برترین ها 2 تیر 1396 برترین ها 3 تیر 1396 برترین ها 4 تیر 1396 برترین ها 5 تیر 1396 برترین ها 6 تیر 1396 برترین ها 7 تیر 1396 برترین ها 8 تیر 1396 برترین ها 9 تیر 1396 برترین ها 10 تیر 1396 برترین ها 11 تیر 1396 برترین ها 12 تیر 1396 برترین ها 13 تیر 1396 برترین ها 14 تیر 1396 برترین ها 15 تیر 1396 برترین ها 16 تیر 1396 برترین ها 17 تیر 1396 برترین ها 18 تیر 1396 برترین ها 19 تیر 1396 برترین ها 20 تیر 1396 برترین ها 21 تیر 1396 برترین ها 22 تیر 1396 برترین ها 23 تیر 1396 برترین ها 24 تیر 1396 برترین ها 25 تیر 1396 برترین ها 26 تیر 1396 برترین ها 27 تیر 1396 برترین ها 28 تیر 1396 برترین ها 29 تیر 1396 برترین ها 30 تیر 1396 برترین ها 31 تیر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۱    
دو تن از سران سازمان تروریستی منافقین، ضمن فرار از مقر سازمان، اعلام کردند از این فرقه تروریستی جدا شده اند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۱    
1- امروز با سالگرد پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل و پایان دفاع مقدس 8 ساله همزمان است. کسانی که از آن روزها خبر چندانی ندارند و یا در آن دوران دستی از دور بر آتش داشته اند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۹    
شهرام شهید ی طنزنویس shahraam_shahidi@yahoo.com صفحه سیاسی گفت حسین فریدون هم بازداشت شد. صفحه فرهنگی نگاهش کرد. گفت ما یک فریدون می شناختیم اونم پوررضا بود که عمرشو داد به شما ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۷    
ورزش سه: کریستین زاکاردو، ملی پوش سابق ایتالیایی که با این تیم قهرمان جام جهانی 2006 شد، با انتشار رزومه اش در سایت لینکداین، به دنبال پیدا کردن یک باشگاه جدید است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۵    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، نیروی هوایی ارتش عراق مراکز ارتباطات داعش شهرستان تلعفر استان نینوی واقع در شمال این کشور را بمباران کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۰    
خبر ورزشی: هافبک دفاعی آبی ها از این تیم جدا نمی شود. در روزهای اخیر شایعاتی درباره جدایی فرشید باقری از استقلال مطرح بوده. بعضی از شایعات حکایت از آن داشت که شاید او حتی به تیم سپاهان ملحق شود ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۳    
یک مقام مسئول در وزارت کار با اشاره به عزم جزم این وزارتخانه برای پایان دادن به قراردادهای موقت کار، از تشکیل جلسه مشورتی با تشکل های کارگری و کارفرمایی تا دو هفته آینده خبرداد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۰۳    
یک ستاره شناس مغربی در مصاحبه با شبکه تونسی المغاربیه پیش بینی کرد که وضع کشورهای عربی دستخوش تغییرات سریع خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۰۰    
شاید اموجی ها بخش مهمی از تکنولوژی دنیای امروز را تشکیل ندهند اما استفاده از آنها به حدی فراگیر شده که کمتر کاربری را می توان یافت که تا به حال از این شکل های کوچک و متنوع در مکالمات خود استفاده ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۰۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به ترامپ هشدار داد تهران می تواند توافق هسته ای را رها کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرباز ضارب پس از اقدام به تیراندازی به سربازان که در آسایشگاه پادگان خواب بودند، خودزنی کرده و از آنجایی که حال وی وخیم بوده به بیمارستان انتقال داده شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۳    
ورزش سه: رابرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا در مورد ابعاد انتقال مارکو وراتی به نوکمپ در تابستان امسال صحبت کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۲    
به گزارش گروه بین الملل فارس، مقامات آمریکایی پس از لغو ممنوعیت حمل لپ تاپ و وسائل الکترونیکی برای مسافران خطوط هواپیمایی ترکیه و تعدادی دیگر از کشورهای اسلامی ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۳    
ورزش سه: دنی کارواخال، مدافع راست رئال مادرید در مورد اهداف پیش رو و اردوی پیش فصل این تیم صحبت کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۰    
رسانه آمریکایی از اعمال تحریم های جدید علیه هفت نهاد دولتی و پنح فرد ایرانی از سوی کاخ سفید خبر داده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۱    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۶    
فرانچسکو توتی، ستاره ایتالیایی و سابق رم بالاخره رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا دوران جدیدی از زندگی حرفه ای او آغاز شود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری آریا - – یکی از بزرگترین آرزوهای بشر، ساخت ماشینی است که بتواند بدون راننده، حرکت کرده و در صورت روبرو شدن با موانع، تصمیم درستی برای رویارویی با آن بگیرد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۵۴    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، اندیشکده بگین_ سادات در تحلیلی پیرامون تحولات آتی منطقه تحت عنوان بهار عربی جدید در خلیج فارس پیش بینی نمود ظهور مجدد بهار عربی در منطقه اینبار یقه کشورهای عرب ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۷    
ورزش سه: اخبار حاکی از آن است که پاری سن ژرمن قصد دارد با پرداخت مبلغی هنگفت، گران ترین انتقال هم ادوار فوتبال را به ثبت برساند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۱    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ یک موتورسیکلت سوار در تصادف با کامیون در بزرگراه بسیج خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۰    
ورزش سه: باشگاه رئال مادرید هدیه جالبی برای فرناندو آلونسو، اتومبیلران معروف اسپانیایی در نظر گرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری آریا - شاگردان مجید جلالی موفق شدند با نتیجه 2-1 برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی برسند. به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان به مصاف هم رفتند که در پایان ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری آریا - نخستین کنسرت خواننده قطعه محبوب جادوی خاص برگزار می شود. به گزارش موسیقی ما، سینا شعبانخانی خواننده جوان و پرطرفداری که با قطعاتی چون جادوی خاص و چشمای مست به شهرت رسید ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری آریا - موسیقی ما - موزیک ویدئوی قطعه این بود زندگی از آثار محسن چاوشی از سوی یک گروه جوان تهیه و تولید شده و به زودی منتشر خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۶    
محمدرضا اخباری پس از سپری کردن دوران خدمت سربازی و بازگشت به تیم سایپا قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۵    
بنابر عکس های جدید گوشی آیفون 8 (Apple iPhone 8) که ساعاتی پیش توسط فوربس منتشر شدند، تعبیه سنسور تاچ آی دی در کلید پاور این گوشی دور از انتظار نخواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۳    
آی سینما : ساعاتی پیش اپیزود افتتاحیه فصل هفتم بازی تاج و تخت سرانجام در حالی به نمایش درآمد که حمله هواداران برای تماشای آنلاین سریال باعث شد وبسایت اصلی شبکه اچ بی او تا مدتی از دسترس کاربران خارج ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۱    
یکی از بازیگران سینما و تلویزیون اخیرا از توهین جریان های تمامیت خواه به وی به خاطر ستایش از شهدای مدافع حرم سخن گفته است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۱    
بدنبال قتل فجیع دختر بچه هفت ساله پارس آبادی به نام آتنا اصلانی، گروهی از رسانه های معلوم الحال خارجی موجی از تبلیغات به راه انداختند و علت چنین قتل هایی را به عدم آموزش های جنسی در کودکان و عدم ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۱    
شاید اصلی ترین دلیل این موضوع ظاهر باشکوه ببرها، بدن عضلانی ، پاهای نیرومند و صد البته موی بدن آن ها باشد که با خط های عمودی تیره روی خز قرمز و نارنجی قرار گرفته اند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۱    
آی اسپورت- طبقه دوم ورزشگاه آزادی در دست تعمیر است؛ صندلی های آن برداشته شده و پیمانکار برای بازسازی آن شروع به کار کرده است ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۱۹    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، وزارت امور خارجه آمریکا، هویت یکی از اتباع خود را که دیروز خبر حکم حبس 10 ساله اش به دلیل جاسوسی در ایران منتشر شده بود، تأیید کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۱۴    
ورزش سه: سران چلسی در آخرین تلاش های خود برای جذب یک مهاجم به دنبال سرخیو آگوئروی 28 ساله هستند. از ابتدای تابستان نام های زیادی از جله لوکاکو، موراتا ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۵    
به گزارش خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال آرسنال اردوی پیش فصل خود را در کشور چین برگزار کرده است. تصاویر توپچی ها در شهر شانگهای و حضور در برنامه های فرهنگی و مراسم سنتی این کشور خاور دور سوژه رسانه ها ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۱    
ورزش سه: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی جلسه هیات مدیره این باشگاه را با حالتی عصبانی ترک کرد. جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی از ساعت 16 امروز با حضور مصطفی آجورلو، سردار کریمیان، عباس کوهی ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۹    
وزیر خارجه انگلیس با تاکید بر اینکه باید فشارهای جهانی بر کره شمالی افزایش یابد، بار دیگر خواستار کمک چین در این زمینه و فشار آوردن پکن به پیونگ یانگ شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۸    
فرارو- در میانه جدال بر سر آنچه که "سهم خواهی" اصلاح طلبان از دولت دوازدهم خوانده می شود، گزارش هایی از رایزنی اصولگرایان خصوصا طیف لاریجانی برای اثر گذاری بر ترکیب کابینه منتشر شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۳    
حمید رسایی نماینده ی تندروی اصولگرای مجلس قبل که در انتخابات مجلس فعلی ردصلاحیت شد، در یادداشتی تلگرامی درباره ی حضور همزمان با تتلو در یک مراسم نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۱    
آی اسپورت- لی یانگونگ نه تنها سال گذشته 740 میلیون یورو برای خریدن میلان پرداخت، بلکه مبلغ هنگفتی هم تا اینجای کار هزینه کرده تا میلان را به دوران اوجش بازگرداند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۹    
عصر امروز در اثر سهل انگاری سرباز وظیفه در منطقه نظامی ابیک قزوین و نیز تیر اندازی ناگهانی سه نفر از سربازان وظیفه فوت کردند و پنج نفر نیز مجروح شدند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۹    
کرج- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از آتش سوزی یک انبار کالا در خیابانی در این شهر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۸    
معاون گردشگری کشور گفت: امضای تفاهم نامه همکاری جامع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیروی انتظامی با تحقق حمایت یکپارچه ی فرابخشی ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۵    
گوشی پاناسونیک پی 55 مکس (Panasonic P55 Max)، موبایل هوشمند جدید مقرون به صرفه ای است که به تازگی توسط کمپانی پاناسونیک راهی بازارهای هند شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۳    
با ارائه وثیقه تعیین شده به دادسرا، حسین فریدون آزاد شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال سایپا امروز در دیداری دوستانه مقابل فولاد خوزستان که پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۹    
ساعت 24- در ادامه گمانه زنی های ضد و نقیض درباره مرگ ابوبکر البغدادی ، سرکرده گروه تروریستی داعش سخنگوی کاخ کرملین روز دوشنبه اعلام کرد تحقیقات در این باره را ادامه می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۸    
دادگاه با قبول وثیقه حکم آزادی حسین فریدون را صادر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۰    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از برگزاری دومین جلسه هیات عالی نظارت بر منابع نفتی برای بررسی قرارداد توتال خبر داد و گفت که در این جلسه ابعاد حقوقی و اعمال حاکمیت درباره این قرارداد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۵    
فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر از قتل یک پیرمرد و زخمی شدن فرزند آن در یک درگیری قبیله ای خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۳    
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، دفتر سخنگوی دولت طی اطلاعیه ای انتساب هرگونه صفحه به محمدباقر نوبخت در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام را تکذیب کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۱    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ فدریکا موگرینی، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا مخالف اقدامی نظامی ضد کره شمالی است و می خواهد این کار را از طریق دیپلماسی و پیگیری ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۷    
ششمین گزارش وزارت امور خارجه در خصوص روند اجرای برجام، تسلیم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی شبه نظامیان جمهوری لوهانسک اعلام کرد که یک هواپیمای بدون سرنشین به قصد شناسایی مناطق در شرق اوکراین به پرواز درآمده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۵    
آی اسپورت- شاید جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا، اعلام کرده باشد که رافینیا فروشی نیست، اما آینده این بازیکن در تیم کاتالانی در هاله ای از ابهام است و ماه های پیش رو تاثیری مستقیم روی وضعیتش ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۴    
حاجی رضا شاکرمی، دادستان مرکز استان البرز ، خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی برآزار کودک 7 ساله کرجی بوسیله ناپدری را تکذیب کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۳    
در پی بستری شدن حسین فریدون در بیمارستان، رییس سازمان انرژی اتمی و وزیر کار به عیادت وی رفتند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۱    
آی سینما : روز گذشته در جشن یک سالگی فارس پلاس (از زیرمجموعه های خبرگزاری فارس) از امیر حسین مقصودلو (تتلو) تقدیر شد و در حضور حمید رسایی ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۹    
منابع سوری از به هلاکت رسیدن تروریست سعودی ملقب به شاه بمب گذاری در تشکیلات تروریستی داعش در سوریه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۹    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، یک مقام آمریکایی روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری سی ان ان مدعی شد دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ظاهراً در حال حرکت به سمت ماندن در برجام ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: متأسفانه عده ای در لباس دین، نگاه سکولار دارند. این افراد با وجود قرار داشتن در کسوت روحانیت، معتقدند دین در زندگی اجتماعی نباید تأثیر داشته باشد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
مربی تیم پارس جنوبی جم شایعات پیوستن محمد طیبی به باشگاه قطری را تکذیب کرد و گفت: طیبی با جدیت تمرینات را در تیم پارس جنوبی جم دنبال می کند و امیدوارم امسال این مدافع باتجربه به تیم ملی دعوت شود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۱    
بهرام امیر احمدیان کارشناس مسائل آسیای میانه و قفقاز در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین تنش شکل گرفته بین ایران و تاجیکستان را مورد ارزیابی قرار داده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۵    
آی اسپورت - استقلال تهران، عبرت گرفته از بازی مقابل العین، که حادثه ای بود تکرارناپذیر، مهمترین بخش از برنامه کاری خود را، خوب و به نظر می رسید که هم خوب و هم درست به پایان برد! ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۲    
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس ، نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که امروز (دوشنبه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۰    
تاج: فدراسیون فوتبال به جام جهانی صعود نکرده بلکه کشور ایران به جام جهانی صعود کرده است/ نشست ستاد هماهنگی برنامه ریزی جام جهانی 2018 روسیه با حضور رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و مسئولین ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید، گرد و خاک و غبار رقیق در نوار شرقی، زابل، سمنان، قم، مرکزی و اصفهان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۸    
ساری - ایرنا - اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران ساعات کاری روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته را به خاطر پیش بینی افزایش دمای تغییر داده است .
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۴    
مدافع چپ پای استقلال می گوید این تیم تمرینات پرفشاری را در اردوی ارمنستان پشت سرگذاشته است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۲    
رییس مرکز فن بازار ملی ایران با اشاره به امضای 6 قرارداد سرمایه گذاری در حوزه اختراعات، گفت: این قراردادها با حجم 55 میلیارد ریال میان مخترعان و صاحبان صنعت به امضا رسید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۵    
نشست مسئولین فدراسیون فوتبال به همراه 4 باشگاه لیگ برتری که در قالب سهمی،ه امکان حضور در جام باشگاهها آسیا را دارند، برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۵    
بانک مرکزی گزارش خرده فروشی 11 گروه موادخوراکی را برای هفته منتهی به 23 تیر ماه 1396 اعلام کرد که بر این اساس نرخ 6 گروه مواد خوراکی افزایش و تنها قیمت یک گروه دیگر کاهش داشته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۰    
به زودی کاربران واتس اَپ قادر خواهند بود تا ویدئوهای ارسالی یوتیوب توسط دوستان خود را در همان صفحه چت مشاهده کنند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: ظاهراً زمان های استرس بالا و تعطیلات زمستانی به خصوص بر قلب تأثیر می گذارد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۵    
بر اساس برخی اخبار موجود، ایمیل های خصوصی برخی مقامات اطلاعاتی آمریکایی هک شده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۰    
مشهد- ایرنا- مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: موضوع درگیری و حوادث روز گذشته در یکی از روستاهای شهرستان جغتای توسط کمیته ای متشکل از نمایندگان شورای تامین و دستگاههای ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۵    
الکس بورگ (Alex Borg)، مهندس سوئدی، یک پهپاد سرنشین دار با نام chAIR ساخته است که به قالیچه پرنده شباهت دارد. هزینه تخمین زده شده برای ساخت chAIR هم 10 هزار دلار است ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۰    
موسیقی ما - تحیر این جامع ترین کلامی است که می توان بعد از چند ساعت معاشرت با پروین بهمنی به کار برد. او می تواند با داستانِ زندگی اش کاری کند که از خودتان شرمگین شوید ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۳    
چلنگری به معنی ساخت آهن آلات خرد از قبیل: زنجیر و انبر و میخ و قفل و کلید و امثال آن است. " بهزاد شکیبا " اهل سنندج از معدود کسانی است که هنوز به این حرفه سنتی اشتغال دارد و در عین حال از دل آهن سخت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۶    
در جریان معاملات امروز(دوشنبه) بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با کاهش 250 تا 2 هزار تومانی مواجه شد و نرخ دلار هم به 3777 تومان رسید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۰    
دستکاری ژن ها، متوسط بالای سن جمعیت کشورها، بالا آمدن سطح دریاها، و ... . امروزه جهان از هر زمان دیگری با سرعت بیشتری در حال رشد است. در 30 سال آینده این روند جرکتی چه تاثیری بر جوامع بشری خواهد داشت؟
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس سازمان انرژی اتمی امروز با نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۲    
از اول هم مخالف برگزاری این دربی بودم و از لغو آن خوشحال شدم.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۴    
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس ، ساخت عظیم ترین چرخ و فلک جهان از چند سال پیش در دبی آغاز شد و حالا که مراحل ساخت آن به اتمام رسیده، قرار است به زودی مراسم افتتاحیه آن برگزار شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۳    
آی اسپورت- چلسی مانند میلان، یونایتد و چند تیم دیگر به آندره آ بلوتی چشم دوخته اما تاکنون تورینو به هیچ کدام از پیشنهادات رسیده برای این مهاجم بااستعداد ایتالیایی پاسخ مثبت نداده ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۳    
رکنا: داماد خانواده زمانیکه برای هواخواهی از پدرزنش وارد خانه شد در برابر حمله برادرزنش قرار گرفت و برای دفاع از خود دست به جنایت خانوادگی زد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۵    
وقتی کتابی را می نویسی تنها هستی و به خلوت، تمرکز و نوعی سکوت احتیاج داری. اما وقتی با کارگردانی کار می کنم، دوست دارم پیاده روی کنم، در بالکن کافه ای بنشینم، مشاهده کنم، به مردم نگاه کنم ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۴    
سرمربی کروات پرسپولیس بعد از اردوی اوکراین اظهار نظری را بر زبان آورد که نوعی طعنه به سید جلال است و چه بسا اشاره ای به نیمکت نشین کردن کاپیتان پرسپولیس باشد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۴    
مهدی طارمی و گادوین منشا در فصل گذشته لیگ برتر، دو رقیب جدی برای هم بودند. گادوین در پیکان خوب گل می زد و مهدی در پرسپولیس.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری شبستان:یادداشت های روزانه یک عاشق به کارگردانی سهراب شهید ثالث روز چهارشنبه 28 تیرماه ساعت 17در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۸    
شمیرانات- گردنه های مسیر کوهپیمایی درکه به منظور سهولت و افزایش ایمنی در تردد کوهنوردان و گردشگران، ایمن سازی شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۵    
اگر شما هم از مسیر رفت و آمدتان به محل کار خیلی راضی نیستید، بهتر است روایت زندگی کِرت فون بَدینسکی را بخوانید که هر روز با هواپیما این مسیر را طی می کند!
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۷    
رکوردهای مرتبط با شکار روباه هم ممنوع است. پیش از این رکورد بزرگترین روباه شکار شده با وزن 10 کیلوگرم در سال 1936 ثبت شده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۸    
رسیدگی نیروهای امدادی بین المللی به یک دختر بچه روس تبار که پدر و مادرش در حمله نیروهای دولتی عراق به موصل کشته شده اند. احتمال می رود والدین او از اعضای داعش بوده باشند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: محققان موفق به ساخت ژلی شده اند که به گفته آنها از مقاوتی به اندازه فلز و انعطاف پذیری به اندازه ژله برخوردار است و می تواند روند ترمیمی و سالخوردگی بدن انسان را متحول سازد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۰    
میلیون ها سال قبل چندین گونه کرگدن باستانی در جهان وجود داشت.
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۰    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
  ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۵    
اولین جلد از مجموعه آثار محمود استاد محمد سوم مردادماه توسط نشر چشمه رونمایی خواهد شد.