یکشنبه ۲۸ مردادساعت ۲۲:۰۴Aug 2018 19

خبرهای برترین ها 30 تیر 1396 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 31 فروردین 1396 برترین ها 31 اردیبهشت 1396 برترین ها 31 خرداد 1396 برترین ها 31 مرداد 1396 برترین ها 31 شهریور 1396 برترین ها 30 مهر 1396 برترین ها 30 آبان 1396 برترین ها 30 آذر 1396 برترین ها 30 دی 1396 برترین ها 30 بهمن 1396 برترین ها 29 اسفند 1396 برترین ها 1 تیر 1396 برترین ها 2 تیر 1396 برترین ها 3 تیر 1396 برترین ها 4 تیر 1396 برترین ها 5 تیر 1396 برترین ها 6 تیر 1396 برترین ها 7 تیر 1396 برترین ها 8 تیر 1396 برترین ها 9 تیر 1396 برترین ها 10 تیر 1396 برترین ها 11 تیر 1396 برترین ها 12 تیر 1396 برترین ها 13 تیر 1396 برترین ها 14 تیر 1396 برترین ها 15 تیر 1396 برترین ها 16 تیر 1396 برترین ها 17 تیر 1396 برترین ها 18 تیر 1396 برترین ها 19 تیر 1396 برترین ها 20 تیر 1396 برترین ها 21 تیر 1396 برترین ها 22 تیر 1396 برترین ها 23 تیر 1396 برترین ها 24 تیر 1396 برترین ها 25 تیر 1396 برترین ها 26 تیر 1396 برترین ها 27 تیر 1396 برترین ها 28 تیر 1396 برترین ها 29 تیر 1396 برترین ها 30 تیر 1396 برترین ها 31 تیر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۵۸    
خبرگزاری فارس: شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید امروز (جمعه) از سمت خود استعفا کرد. به نوشته وبگاه نیویورک تایمز اسپایسر دلیل استعفا از سخنگویی دولت را مخالفت با انتصاب آنتونی اسکاراماچی به سمت مدیر ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۵۶    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۵۳    
سرمربی پرسپولیس گفت: این برد بهترین حالت برای ورود به فصل جدید بود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۵۳    
خبرگزاری تسنیم: هافبک - مهاجم تیم نفت تهران تأکید کرد که با توجه به وضعیت این تیم، عملکردشان در بازی مقابل پرسپولیس بد نبود. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۵۰    
، حمید درخشان پس از شکست 3 بر صفر تیمش در بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما پذیرفته بودیم که امروز کار سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۳۹    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، علیرضا شیرازی مدیر سامانه پیامکی 3090 که در بازی پرسپولیس و نفت تهران حضور پیدا کرده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۳۵    
شاگردان فراز کمالوند با نمایش موفق مقابل نفت امیدیه توانستند به برتری 4 بر صفر برسند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۳۳    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، شایان مصلح بعد از برتری پرسپولیس در سوپرجام اظهار داشت: نفت تیم خوبی بود و بازیکنان بزرگی داشت که سال ها رد لیگ برتر بازی می کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۹    
مسکو - ایرنا - مجلس دوما در روسیه قانون ممنوعیت استفاده از وی.پی.ان و پروکسی را تصویب کرد که در صورت نادیده گرفتن، جریمه های نقدی برای متخلفان پیش بینی شده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۹    
ورزش سه: بازیکنان پرسپولیس در پایان دیدار مقابل نفت سرمربی تیمشان را به نشانه تشکر به آسمان پرتاب کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۸    
نیویورک- ایرنا - به دنبال کناره گیری 'شان اسپایسر' از سمت سخنگوی کاخ سفید، 'سارا هاکبی سندرز' به عنوان جانشین وی و 'آنتونی اسکرموچیگ' سرمایه دار اهل نیویورک به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید تعیین شدند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۴    
نیویورک- ایرنا- وزارت امور خارجه آمریکا رسما اعلام کرد که اتباع این کشور از ماه آینده حق مسافرت به کره شمالی با استفاده از پاسپورت های آمریکایی را نخواهند داشت.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۲    
ورزش سه: شادی دیبالایی فرشاد احمدزاده با شادی آکروباتیک وارش با علی علیپور صحنه جالبی را در ورزشگاه آزادی رقم زد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۹    
سرخپوشان پایتخت، سوپرجام فوتبال ایران را که با شکست نفت تهران به دست آوردند، بالای سر بردند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۹    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، حیدر بهاروند بعد از پایان دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران درجمع خبرنگاران اظهار داشت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۴    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان از مصدوم شدن 12 نفر در تصادف جاده ای محور بروجرد - اراک خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۲    
خبرگزاری تسنیم: سرپرست باشگاه پرسپولیس از خبرنگاران درخواست کرد که درباره مسائل حاشیه ای از او سؤال نکنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۹    
ورزش سه: بازیکنان بارسلونا سعی دارند از مزایای بازی کردن در این تیم استفاده کرده تا نیمار را راضی به ماندن کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۶    
خبرگزاری تسنیم: هافبک پرسپولیس بعد از گلزنی در دیدار سوپرجام برای هم تیمی ها و تماشاگران تیمش سورپرایز داشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۶    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر نفت تهران برای نخستین بار عنوان قهرمانی سوپرجام را به خود اختصاص داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۳    
ورزش سه: سید جلال حسینی به تشخیص برانکو ایوانکوویچ از روی نیمکت نظاره گر دیدار تیمش در سوپرجام است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۷    
سرانجام بعد از بروز برخی حواشی به دنبال لغو انتخابات الکترونیکی، مهلت رای گیری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در ساعت 22 جمعه به پایان رسید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۳    
وزیر بهداشت در واکنش به برخی از اظهارنظرها درباره لزوم ابطال انتخابات نظام پزشکی با توجه به لغو انتخابات الکترونیکی گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۱    
ورزش سه: ممکن است زمان حضور جرارد دلوفئو، ستاره جدید بارسا در این تیم به همین سرعت به پایان برسد. اخبار حاکی از از آن بوده که ممکن است بلوگرانا در تابستان همین امسال جرارد دلوفئو ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۳۹    
پسر عارف در مصاحبه ای با برنامه ای به نام ویدیوگرام با بیان این که توانایی های پدر و مادرش از طریق ژن به او رسیده، مدعی است: من اگر پسر آقای دکتر عارف نبودم شاید فضای حرکتی ام خیلی بالاتر می رفت .
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۳۹    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای پس از برگزاری هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد که 1+5 از پایبندی ایران به برجام استقبال کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۸    
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرگزاری مهر، محمدباقر فرهند مدیر روابط عمومی منطقه12 با بیان این مطلب گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۵    
رسانه های محلی از شنیده شدن صدای انفجار در میدان راسل لندن خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۳    
خبرگزاری تسنیم: دروازه بان پرسپولیس باز هم پیراهن خود را در بازی سوپرجام تغییر داد. دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران که برگزار کننده سوپرجام هستند، در نیمه اول با کمترین حاشیه همراه بود ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۰    
آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی چلسی رسما و با قراردادی 5 ساله به چلسی ملحق شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۰۸    
ورزش سه: کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن در مورد رویارویی تیمش با میلان صحبت کرد. کارلتو همچنین در مورد شایعاتی که در مورد انتقال رناتو سانچس ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۲:۰۲    
ورزش سه: مهدی طارمی در 15 دقیقه ابتدایی دو بار شانس خود را برای گلزنی با ضربه آکروباتیک امتحان کرد که ناموفق بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۵۸    
وزیر امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود بخش هایی از برخی مصاحبه ها و جلساتش در آمریکا را منتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۵۴    
تهران - ایرنا - نیمه نخست دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه های ایران با برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران همراه شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۵۱    
گفت: سخنگوی دولت گفته است قرارداد توتال یک قرارداد بی نظیر پس از برجام بوده و مورد تمجید است. گفتم: یعنی دستاورد این قرارداد هم مثل برجام تقریباً هیچ خواهد بود؟! ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۵۰    
فرارو- یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: خارج شدن جناح های سیاسی از خردورزی و میانه روی جذام اندام واره های سیاست است ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۶    
گزارشگر دیدار سوپرجام با اشتباه خواندن نام دروازه بان نفت تهران سردرگمی بزرگی را شکل داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۲    
مدافع راست پرسپولیسی ها خاطرات خوبی از بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در کارنامه خود دارد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۰    
ورزش سه: با توجه به زنده شدن شایعات تمایل بارسا به خرید کوتینیو، قصد داریم بررسی کنیم سبک بازی بلوگرانا با خرید این هافبک برزیلی چگونه خواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۳۵    
همزمان با بیستمین سالگرد مرگ پرنسس دایانا نمایشگاه اشیاه متعلق به وی بازگشایی می شود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۳۵    
ورزش سه: پرسپولیس در حالی امشب به مصاف نفت تهران رفته است که بعد از مدت ها صاحب بازیکنی در پست های تخصصی خود شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۳۲    
پیک موتوری هوشمند تاچسی روز جمعه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۳۱    
ورزش سه: باشگاه شارلوآ از کیت های باشگاه برای فصل پیش رو رونمایی کرد. باشگاه شارلوآ کیت های اول تا سوم خود برای فصل 2018-2017 را مشخص کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۸    
خبرگزاری تسنیم: پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و نفت تهران از خانواده شهید طهرانی مقدم تقدیر به عمل آورد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۵    
ورزش سه: زلاتان، فوق ستاره سوئدی و سابق شیاطین سرخ آماده است دوباره به ترکیب این تیم بازگردد. بعد از فسخ قرارداد رسمی زلاتان با شیاطین سرخ همان در انتظار رقم خوردن آینده این مهاجم گلزن در ایالت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۳    
دکتر محمد جواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان در صفحه شخصی اینستاگرام درباره سفر فشرده خود به نیویورک گزارشی ارائه کرد. به گزارش ایرنا، در صفحه اینستاگرام ظریف آمده است: ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۰۵    
به گزارش ورزش 11، تیم فوتبال پانیونیوس یونان پس از دو پیروزی متوالی در دیدارهای رفت و برگشت مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا برابر گوریسا اسلوونی حریف تیم مکابی رژیم صهیونیستی شد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۰۰    
محسن رضایی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود، از کینه دیرینه عربستان سعودی علیه ایران پرده برداشت.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۰:۵۸    
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال استقلال روز شنبه در دیداری دوستانه از ساعت 18:30 در زمین شماره دو آزادی برابر بادران قرار خواهد گرفت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۰:۵۳    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید امروز (جمعه) از سمت خود استعفا داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۰:۵۱    
ضربه به چراغ عقب خودروی متخلف در کشورهای غربی از جمله ایالات متحده ی آمریکا حرکتی کاملا شناخته شده و معروف است ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۴    
به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس ، نشست عادی و فصلی کمیسیون مشترک برجام امروز (جمعه) در وین با حضور معاونان و مدیران سیاسی ایران و کشورهای 1+5 برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۰:۳۹    
دو هافبک استقلال به دلیل مصصدومیت قطعا به بازی با صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر نخواهند رسید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- در هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، هیات ایران به تفصیل و مستند به موضوع بدعهدی ها و کارشکنی ها و تعلل های آمریکا در اجرای تعهدات خود در برجام پرداخت و طرف آمریکایی در برابر ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۵    
لندن - ایرنا - ترزا می نخست وزیر انگلیس روز جمعه طی حکمی برندا هیل 72 ساله را به ریاست دیوان عالی این کشور منصوب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۰    
به گزارش عصرخبر، در تصویر زیر عکس سید حسن خمینی را در سال 1374 می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۹:۵۵    
فرماندار کنگان گفت: آتش سوزی در اسکله چند منظوره صیادی و سفاری کنگان از توابع استان بوشهر از ساعت 13:45 امروز آغاز شده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۹:۵۵    
شرکت لنوو ماه گذشته نمونه اولیه گوشی منعطف و تاشو سی پلاس (Cplus) را به نمایش گذاشت. اکنون جدیدترین تصاویر گوشی منعطف لنوو سی پلاس منتشر شده اند که دید بهترین از این محصول می دهند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۷    
به گزارش ورزش 11، تمرین امروز (جمعه) تیم استقلال از ساعت 18:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز شد. * امید ابراهیمی تنها غایب این جلسه تمرینی بود ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۰    
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: شهروندان از خرید و فروش خودروهای وکالتی و مبایعه نامه ای خودداری کنند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۹:۳۲    
احمد اسفندیاری رئیس اصناف سازمان بهزیستی کشور و کاندیدای انتخابات نظام پزشکی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۹:۲۸    
سرپرست اورژانس کشور به جزئیات تلفات حریق 13 فروند لنج باری پرداخت.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۹:۱۱    
مسکو - ایرنا - سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه سخنان مایک پمپئو رئیس سازمان جاسوسی آمریکا مبنی بر دخالت مسکو در دو دوره انتخابات ریاشت جمهوری این کشور منحر به پیروزی باراک اوباما را خارج از چارچوب عقل ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۹:۱۱    
وزیر دولت اصلاحات گفت: سرکوب سلیقه ها معنا ندارد، وقتی محیط باز باشد نظرات مختلف مطرح می شود و راه درست نیز از بیراهه مشخص می گردد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۹:۱۰    
مفتی گروه تروریستی داعش از فلسطین هم نام برده است. بدون شک منظور او مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست. به نظرم او عامدانه مصر و فلسطین را در کنار هم قرار داده و می داند راه مطمئن ورود به فلسطین اشغالی از ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۹:۰۵    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان از کاهش ساعت اداری خوزستان تا ساعت 13 در هفته آینده خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۸:۵۲    
مجتهد در صفحه توییتر خود نوشت که ملک سلمان احتمالا پیش از رفتن به تعطیلات تابستانی به مغرب و تا سه روز آینده، به نفع پسرش از قدرت کناره گیری می کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۸:۵۰    
به گزارش ورزش 11، بهرام رضاییان درباره عقد قرارداد محمد طیبی با باشگاه القطر گفت: طیبی روز چهارشنبه به ما گفت در قطر قرارداد بسته ام ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۸:۴۵    
سازمان لیگ فوتبال آلمان (DFL) از فصل جدید فوتبال بوندس لیگا از فناوری “ویدئو چک” برای بررسی تصمیمات پرسش برانگیز داوری در حین بازی استفاده خواهد کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۸:۳۵    
نشست تحلیل تکنیک های کمپین های انتخابات ریاست جمهوری، با حضور جهانبخش خانجانی و حسین قربان زاده از چهره های موثر کمپین های روحانی و قالیباف برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۷:۵۸    
مهاجم موفق فصل گذشته فولاد خوزستان امیدوار است بتواند حکم تعلیق خود را از کمیته انضباطی دریافت کند و در ترکیب زردپوشان اصفهانی حاضر شود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۷:۴۹    
رکنا: مریم زنگنه 37 ساله یکی از نجات یافتگان رودخانه دز علت دقیق این حادثه را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۵    
رئیس جمهور ترکیه در تاریخ 23 و 24 جولای برای بررسی آخرین تحولات منطقه و بحران دوحه رهسپار کشورهای عربستان سعودی، کویت و قطر خواهد شد .
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۵۵    
رقابت های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران موسوم به جام خلیج فارس از هفته آینده آغاز می شود که 3 نماینده خوزستان جهت حضور قدرتمند در این رقابت ها 31 بازیکن جدید را به خدمت گرفتند و با 21 بازیکن قطع ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۶    
به گزارش ورزش 11، محمد ناصری ، درباره شرایط فعلی سیاه جامگان گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و خوشبختانه در این مدت تمرینات بسیار منظمی را برگزار کردیم. یک اردوی خوب هم در ترکیه داشتیم ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۶    
مهاجم استقلال در این روزها در بهترین سطح آمادگی تمریناتش رات پیگیری می کند و به طور قطع برای لیگ هفدهم یکی از نفرات اصلی پازل تاکتیکی منصوریان خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۶    
نفرات برتر کلاس های هفت گانه مرحله دوم رقابتهای اتومبیلرانی سرعت معرفی شدند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۰    
حمیدرضا عارف آقازاده محمدرضا عارف که به عنوان فعال سیاسی شناخته نمی شود، در یک مصاحبه ی ویدیویی می گوید تصمیم دارم یک مدت از فضای سیاسی دور باشم! . ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۲    
خطیب نمازجمعه مشهد گفت: خروج از برجام یعنی خروج از یک ضرر و زیان مهلک و کشنده استقلال این مملکت و تأمین منافع این ملت.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۸    
علی زینالی در گفت وگو با خبرنگار درباره وضعیت خودش برای فصل آینده و اینکه هنوز با تیمی به توافق نرسیده است، گفت: من با دو سه تیم در حال مذاکره هستم ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۴    
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یک کودک 10 ساله ای به هنگام پیاده روی در طبیعیت همراه خانواده اش در ایالت نیو مکزیکو آمریکا، پایش به جسم سختی گیر کرده و افتاد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۹    
به گزارش ورزش 11، شاهین بیانی ، در خصوص وضعیت استقلال و عملکرد این تیم در فصل نقل وانتقالات گفت: استقلال امسال شرایط بهتری نسبت به پارسال دارد و چند بازیکن باتجربه هم به این تیم اضافه شده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۵    
محسن یگانه خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، به همت موسسه آوای فروهر 27 تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۳    
یک عکاس حیات وحش تصویر فوق العاده از یک مورچه قدرتمند گرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۵    
کنسرت مازیار فلاحی مازیار فلاحی خواننده پاپ کشورمان با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید خود به همت موسسه فرهنگی و هنری آوای فروهر با مدیریت محمد و مجتی حاتم پور در سالن همایشهای برج میلاد شهر تهران به ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۴    
نمایش آناکارنینا و پالت روز سه شنبه 27 تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر به اجرای خود پایان دادند و امروز جمعه 30 تیرماه نیز اجرای نمایش های بوف نه چندان کور و روال عادی به پایان می رسد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۰    
پژوهشگران ایموجی رایج و محبوب Kika Emoji Keyboard را اساس مطالعه ی خود قرار دادند. آنها پس از بررسی و مطالعه در جامعه آماری مورد مطالعه ی خود درباره ی پر استفاده ترین ایموجی ها به نمودار زیر دست ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۵    
الکس هانولد، اولین انسانی شد که توانست مسیری 915 متری از ال کاپیتان را بدون استفاده از طناب صعود کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۷    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه مدل پیشنهادی سرویس اینترنت نامحدود برای کاربران نهایی شده است، گفت: در این مدل قرار نیست مصرف اینترنت بی نهایت باشد، بلکه برای مصرف سقف گذاشته ایم.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۶    
امروز اطلاعاتی از گوشی جدید شرکت ال جی در بنچمارک Geekbench لو رفته که LGE LG-H932PR نام دارد. احتمال می رود این تلفن همراه هوشمند LG V30 باشد که در شهریور ماه معرفی خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۲    
نمایش کمدی ادوارد و ننه از دوم مردادماه در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۴    
تمرین دسته جمعی ورزش "تای چی" در شنیان و شیان چین اردوگاه آوارگان "شاطی" در باریکه غزه کشف هزار کیلوگرم مخدر متامفتامین کریستال از سوی پلیس اندونزی از باندهای قاچاق- جاکارتا ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۰    
فرمانده نیروهای ویژه ارتش عراق اعلام کرد عملیات آزادسازی شهر تلعفر به زودی آغاز خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۸    
رکنا: مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی فردا شنبه 31 تیر پایان می یابد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۶    
برگزار نشدن دربی دوستانه سرخابی ها در پایتخت از نظر پیشکسوت باشگاه استقلال اتفاق خوبی برای آبی پوشان بود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۵    
فریدون جیرانی معتقد است که در سریال شهرزاد عشق بر بستر تاریخ مطرح می شود و قرار است تاریخ بهانه ای باشد تا عشق جلوه کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۸    
نمونه خاک ماه به قیمت 1.8 میلیون دلار در حراجی ساتبیز فروخته شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۱    
معمولاً کسی گیاهان را ارگانیسم های خطرناکی نمی داند، اما این باور اشتباه می تواند به قیمت جان شما تمام شود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۵    
اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند ...