یکشنبه ۲۸ مردادساعت ۰۰:۵۵Aug 2018 19

خبرهای برترین ها 31 تیر 1396 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 31 فروردین 1396 برترین ها 31 اردیبهشت 1396 برترین ها 31 خرداد 1396 برترین ها 31 مرداد 1396 برترین ها 31 شهریور 1396 برترین ها 30 مهر 1396 برترین ها 30 آبان 1396 برترین ها 30 آذر 1396 برترین ها 30 دی 1396 برترین ها 30 بهمن 1396 برترین ها 29 اسفند 1396 برترین ها 1 تیر 1396 برترین ها 2 تیر 1396 برترین ها 3 تیر 1396 برترین ها 4 تیر 1396 برترین ها 5 تیر 1396 برترین ها 6 تیر 1396 برترین ها 7 تیر 1396 برترین ها 8 تیر 1396 برترین ها 9 تیر 1396 برترین ها 10 تیر 1396 برترین ها 11 تیر 1396 برترین ها 12 تیر 1396 برترین ها 13 تیر 1396 برترین ها 14 تیر 1396 برترین ها 15 تیر 1396 برترین ها 16 تیر 1396 برترین ها 17 تیر 1396 برترین ها 18 تیر 1396 برترین ها 19 تیر 1396 برترین ها 20 تیر 1396 برترین ها 21 تیر 1396 برترین ها 22 تیر 1396 برترین ها 23 تیر 1396 برترین ها 24 تیر 1396 برترین ها 25 تیر 1396 برترین ها 26 تیر 1396 برترین ها 27 تیر 1396 برترین ها 28 تیر 1396 برترین ها 29 تیر 1396 برترین ها 30 تیر 1396 برترین ها 31 تیر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۷    
وحید میرزایی طنزنویس یه وقت هایی از این وضع بیکاری و بی پولی که دلم میگیره، می شینم ساعت ها یاد دوران دانشجویی ام تو دانشگاه تهران می کنم. عجب دورانی بود. نه غمی داشتیم نه دغدغه ای ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۷    
جابرحسین زاده طنزنویس یکی از دوستان قدیمی سوار بر موج فرار مغزها، رفته بود مدرک دکترایش را از هلند گرفته بود و بعد از دو سال که نتوانسته بود کاری در حد شخصیت و تحصیلاتش پیدا کند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بخش هایی از بازی با ذوب آهن در بازیسازی خوب بودیم ولی هنوز در گلزنی می لنگیم.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۵    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله شنبه شب یک فروند موشک بالستیک برکان h-2 را به سمت پالایشگاه های تصفیه نفت استان ینبع منطقه مدینه منوره واقع در ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۵    
ورزش سه: کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش در دیدار دوستانه مقابل میلان نباید با نتیجه 4-0 شکست می خورد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۱    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۳    
تیم فوتبال الخور قطر امشب (شنبه) تمرینات آماده سازی پیش فصل جدید لیگ ستارگان را با ملحق شدن سروش رفیعی، بازیکن ایرانی، لوسیانو کاستان و طلال القحطانی که دیروز قراردادش را امضا کرده بود ادامه داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۱    
وبسایت نود: لوکاکو در مورد جدال با رئال مادرید صحبت کرده است. لوکاکو خرید گرانقیمت شیاطین سرخ در سه بازی اولش با پیراهن منچستریونایتد، درخشان ظاهر شده و موفق به زدن 2 گل شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۶    
وبسایت نود: قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام ایران در صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بازتاب داشت. صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام با انتشار عکسی از جشن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۱    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۹    
به گزارش خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال ذوب آهن در دیداری تدارکاتی موفق شد تیم سپاهان را با شکست بدرقه کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۵    
وبسایت نود: بر اساس گزارش لوپاریزین نیمار به پاریسی ها اعلام کرده است می خواهد به این تیم بپیوندد و پس از مذاکرات صورت گرفته با این تیم به توافق رسیده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۸    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۸    
آبی پوشان خوزستانی در دیداری دوستانه مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۴    
خبرگزاری ایسنا: بعد از انتشار کلیپی که در آن مجری سیاه پوش تلویزیون اصفهان هنگام گزارش مراسم روز شهادت امام صادق(ع) خنده اش می گیرد مدیرکل صداوسیمای این استان از توبیخ دست اندرکاران برنامه خبر داد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۰    
ورزش سه: آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال در مورد اخبار جدایی الکسیس سانچس از آرسنال صحبت کرد. در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تمایل پاری سن ژرمن به جذب ستاره شیلیایی آرسنال شنیده شده که ونگر قویا ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۷    
ورزش سه: با محرومیت حسینی علیرضا منصوریان برای بازی افتتاحیه لیگ برتر مدافع وسط تخصصی در اختیار ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۳    
همه ما می دانیم که در ایران یک جوان به صورت مستقل نمی تواند پله های ترقی را به سرعت طی کند و در 25 سالگی شرکت MTN را از آفریقای جنوبی به ایران بیاورد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در محل دیدار امروز مقابل این تیم مقابل بادران حاضر شد و این دیدار را از نزدیک تماشا کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۳    
چند روز قبل لباس سوم رئال مادرید برای فصل جاری که متشکل از آبی تیره و روشن بود به طور رسمی رونمایی شد اما چند روز قبل از این اتفاق ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۶    
تا جریان اصولگرایی قبول نکند که شکست خورده هرگز نمی تواند خودش را بازسازی کند. در نتیجه شکست گفتمانش را نمی پذیرد، سر جای خود باقی می ماند و رو به فرهنگ های پاپ، سطحی ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۵    
خبر ورزشی: استقلال بعد از تابستان پرهیاهو و تمرینات فشرده حالا خود را برای ورود به لیگ هفدهم آماده می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۴    
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، سردار خسرو عروج مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم ابوالفضل نیکزاد با اشاره به برآورد دشمن از نوع ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۳    
ناو هواپیمابر نسل جدید جرالد آر فورد آمریکا امروز رسما با حضور دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در اختیار نیروی دریایی آمریکا قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
تیم مذاکره کننده هسته ای و برجامیان، آن روز که جیک جیک مستانشان بود و تذکرات و انتقادهای دلسوزان نظام و کشور را با عناوینی چون دلواپسان و بی شناسنامه ها و ترسوها و بزدلها جواب می دادند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۹    
خبر ورزشی: حمید درخشان هرقدر بازیکن بزرگی بود، مربی بزرگی نبود. اوج هنر او را در خریدهایی که برای پرسپولیس انجام داد، شاهد بودیم اما واقعاً نمی دانیم این حرکت اخیرش را کجای دل مان بگذاریم. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۱    
به گزارش خبرگزاری فارس ، مارکو آرناتوویچ بازیکن اتریشی به تیم فوتبال وستهام پیوست. وی فصل گذشته در استوک سیتی حضور داشت و با قراردادی 5 ساله به ارزش 20 میلیون پوند به وستهام پیوست. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۶    
ورزش سه: زنده شدن شایعات تمایل بارسا به جذب کوتینیو نشانه دیگری از احتمال پیوستن نیمار به پاری سن ژرمن خواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۴    
خبرگزاری آریا - دیدار شارلوآ و دوسلدورف آلمان با پیروزی 2 بر صفر تیم بلژیکی خاتمه یافت. به گزارش "ورزش سه" ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۰    
حسن زاده: با صدور دستور موقت،سه بازیکن استقلال تا اطلاع ثانوی محروم هستند/ رییس کمیته انضباطی از محرومیت سه بازیکن باشگاه استقلال تهران خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۴    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، وزیر مشاور دولت امارات شنبه شب به سخنان دیروز امیر قطر واکنش نشان داد. انور قرقاش در حساب توئیتری خود نوشت که قطر باید از مواضع خود عقب نشینی کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۰    
سفیر جدید عربستان استوارنامه خود را تسلیم رئیس جمهور آمریکا کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۴    
ورزش سه: مدافع ایرانی اوستنده بلژیک برابر لیل فرانسه حضور کامل داشت. اوستنده بلژیک از ساعت 18:30 امروز در دیداری تدارکاتی و در فاصله هشت روز مانده به نخستین مسابقه ژوپییر لیگ ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۲    
تهران-ایرنا- وزیر اطلاعات دوران اصلاحات با رد شایعات درباره هرگونه گزارش برضد وزیر اطلاعات دولت یازدهم، گفت: معتقدم سید محمود علوی از هر گزینه ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۱    
ورزش سه: با توجه به تمدید تعطیلات رونالدو تا اوایل ماه آگوست، این بازیکن حالا به شانگهای چین سفر کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۸    
کیسه های نان پارچه ای در نانوایی ها ی شمال تهران با هدف آگاه سازی شهروندان در رابطه با کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی و حفظ محیط زیست در هفته بدون نایلکس توزیع شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۷    
به گزارش خبرگزاری فارس ، باشگاه قطر امروز رسما نشست خبری معرفی محمد طیبی، مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان را برگزار کرد که با قراردادی یک ساله و قابل تمدید به این باشگاه قطری رفته بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۹    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با حضور در یک برنامه تلویزیونی در روز جمعه اظهار داشت سقوط اتحاد جماهیر شوروی تاثیرگذارترین رویداد در زندگی اش بوده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۱    
ارتش ترکیه با صدور بیانیه ای از کشته شدن شش تن از تروریست های پ ک ک در جریان درگیری با نظامیان ترکیه در استان سرت واقع در جنوب شرقی این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۵    
علی اکبر ولایتی طی حکمی حامد عنقا را به سمت مشاور امور هنری رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۰    
بهناز شفیعی، سرشناسترین دختر موتورسوار ایران است که اخیرا به دعوت یک باشگاه آمریکایی به این کشور سفر کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری آریا - سرمربی تیم امید ایران می گوید که مصدومیت چند بازیکن تیم در دیدار برابر قرقیزستان باعث شده که مجبور شود ترکیب متفاوتی را در دیدار برابر عمان راهی میدان کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان علی دایی مقابل حریف دسته اولی خود شکست را پذیرا شدند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۳    
رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال: برای تنوع، به بازیکنان امید چراغ قوه هدیه دادیم! این اظهار نظر سوژه کارتون امروز خبر ورزشی شده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۷    
یک مقام آگاه دیپلماتیک از انجام گفتگوی تلفنی میان وزرای خارجه آلمان و ترکیه که در پی تنش ها و درگیری های لفظی میان مقام های دو کشور طی روزهای اخیر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۴    
قصه ی موزیکال غمنومه فریدون با حضور حسین علیزاده عصر امروز در فرهنگسرای نیاوران رونمایی شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۱    
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با توجه به ظرفیت و توانایی بالای استان در بخش کشاورزی، افزایش ظرفین اشتغال در این بخش امکانپذیر است ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۰    
به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، نشست خبری آخرین اثر حسین علیزاده تحت عنوان غمنومه فریدون عصر امروز با حضور خالق این اثر و دست اندرکاران این پروژه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۵    
فرماندار اندیکا با بیان این که آتش همچنان در بخشی از مراتع و جنگل های کوه دلا شعله ور است، گفت: با وجود درخواست های مکرر و وسعت حریق در این هنوز بالگرد آبپاش به منطقه اعزام نشده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۳    
ایران ورزشی آنلاین / جدل استقلال و کاوه رضایی از روزی شروع شد که باشگاه استقلال در زمان مدیریت افشارزاده (و توفیقی و منصوریان) برای توجیه سازمان لیگ در این زمینه که قرارداد های بیشتر از یک میلیارد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۹    
تهران - ایرنا - تارنمای آمریکایی 'واشنگتن تایمز' نوشت: روسیه سلاح هایی می سازد که به هوش مصنوعی مجهز بوده و با برخورداری از امکان انتخاب خودمختار هدف، از سیستم های دفاعی معمول پیشی می گیرند
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۲    
از این دست اطلاعات و دانستنی ها در اطراف ما زیاد است. خوبی آنها این است که به ذهن عادت زده ی ما شوک خفیفی وارد می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۱    
بوشهر- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: پنج نفر ملوان شناور صیادی عربستانی که روز جمعه در آبهای ایران دستگیر شده بودند به زندان معرفی شدند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰    
از همان زمان های قدیم که باتری های مختلف پا به دنیای تکنولوژی گذاشتند، صدها عقیده مختلف درباره عمر، افزایش کارایی و نحوه شارژ آن ها مطرح شد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تخریب کمتر ساختمان ها نشان دهنده موفقیت بیشتر در این برهه است و هراندازه که عمر مفید ساختمان بالای 100 سال برود، می توانیم با کشور های اروپایی برابر شویم.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
ساری - ایرنا - استانداری مازندران ساعات کاری ادارات دولتی در این استان را برای فردا یکشنبه تا سه شنبه این هفته به خاطر پیش بینی افزایش دما تغییر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۵    
طالبان ادعا کرده که یک فروند طیاره بزرگ ترانسپورتی نیروهای امریکایی را در نزدیکی میدان هوایی بگرام سقوط داده اند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۶    
سرویس عکس و فیلم فردا: اکثر نیویورکی ها اکنون روی زمین هایی زندگی می کنند که زمانی مزارع و کشتزار بودند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۴    
سه منبع آگاه در کاخ سفید از حضورشان در تیم تایید عدم پایبندی ایران به برجام در 90 روز آینده خبر دادند و گفته اند که ترامپ رکس تیلرسون و وزارت خارجه آمریکا را برای بررسی توافق هسته ای کنار گذاشته است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۸    
به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس ، یک زن 61 ساله با نام پیلار ایبل مدعی است که فرزند سالوادور دالی است و برنابر این دادگاه حکم نبش قبر جهت آزمایش دی ان ای را داده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۶    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۵    
نشریه فارن پالیسی به نقل از منابع نزدیک به کاخ سفید، از نارضایتی رئیس جمهوری آمریکا از وزیر خارجه اش در زمینه توافق هسته ای با ایران( برجام) خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: اگر دریاچه ارومیه احیا نشود، بیش از 14 میلیون نفر جانشان در خطر و معرض انواع بیماری های قلب، ریوی، پوستی و... خواهد بود و انواع بیماری ها آنها را تهدید می کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۳    
فاطمه حیدری فر نماینده نقالی ایران در جشنواره تئاتر رومانی و مسیح کاظمی که به تازگی با نمایش چهل گیس روی صحنه بود به نمایش شیرهای خان بابا سلطنه به کارگردانی افشین هاشمی پیوستند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۹    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، این روزها بحث شکایت بازیکنان به AFC و تهدید کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه باشگاه ها برای صدور پروانه باید بدهی های خود را تسویه کند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۲    
معراج اسماعیلی دروازه بان فصل گذشته امیدهای مقاومت تهران، با قراردادی سه ساله به ذوب آهن اصفهان پیوست.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۱    
رییس جمهوری مصر امروز(شنبه) در مراسم افتتاح پایگاه نظامی "محمد نجیب" در غرب این کشور که ارتش مصر آن را بزرگترین پایگاه نظامی در خاورمیانه خوانده ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۵    
عملیات ترور بلانکو شخص دوم حکومت دیکتاتوری فرانکو با یک نقشه عجیب و غیرمنتظره طرح ریزی و اجرا شد. نقشه از این قرار بود که "اتا" مسیری که بلانکو هر روز از آنجا برای عبادت به کلیسا می رفت را شناسایی ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: آنچه که رئیس سازمان حج به نقل از وزیر حج عربستان سعودی اعلام کردند این بود که به دلیل سطح پایین روابط کنسولی و تعطیلی سفارت خانه ها و حجم بالای کاری روند صدور ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۱    
معاون رئیس جمهور گفت: جمعی از خانم های اصلاح طلب که در تشکل های مختلف فعال هستند فهرست پیشنهادی خود را برای چینش کابینه دادند اما زنان اصولگرا ورودی به این مسئله نداشتند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۹    
آی سینما : سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به خبر حذف شخصیت پوتین از دو فیلم هالیوودی آماده اکران اظهار بی اطلاعی کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۳    
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از افزایش 36 درصدی زائران بیت الله الحرام در سال 96 خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۴    
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از تک کرانچ ، مایکروسافت از سال 2016 کار پیگرد حقوقی این گروه را آغاز کرده است ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۹    
معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با همکاری گروه هنر انجمن اندیشه و قلم سلسله نشست هنرهای بومی ایران و جهان را برگزار می کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۷    
به گزارش خبرگزاری فارس ، در پنجمین روز از رقابت های تورنمنت بین المللی تیراندازی با کمان معلولین، مسابقات فینال و رده بندی در بخش تیمی در حال برگزاری است که نمایندگان کشورمان در بخش تیمی میکس ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۰    
در ابتدا تصور می شد که منشا این امواج رادیویی مرموز ، ستاره ای در فاصله 11 سال نوری زمین باشد. اما اکنون دانشمندان به توضیح قانع کننده تری دست یافته اند! ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۸    
مهاجم جوان پرسپولیس با گلزنی در دیدار سوپرجام، به دو مهاجم دیگر خط حمله پرسپولیس نشان داد که رقیب بسیار سرسختی دارند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۰    
کرج- ایرنا- رییس پلیس البرز گفت که چند قطعه اشیاء عتیقه به ارزش 10 میلیارد ریال درشهرستان ساوجبلاغ دراین استان کشف شد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۱    
دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران در پنجاه هشتمین المپیاد جهانی ریاضی دو مدال طلا و سه نقره و یک برنز به دست آوردند و مقام پنجم را در المپیاد کسب کردند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۹    
سه هفته مانده تا سیستم عامل اندروید 8 عرضه شود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۰    
تحرکات نظامی کره شمالی و به ویژه آزمایشات موشکی این کشور روز به روز گسترش یافته و تنش بین این کشور و همسایه جنوبی و ایالات متحده نیز رفته رفته وارد مراحل خطرناکی می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۲    
خلیج فارس: نایب رئیس مجلس با ضعیف خواندن عملکرد وزیر کشور، نسبت به تکرار مسائلی که در مجلس قبل منجر به انتخاب این وزیر شد، هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۱    
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس ، اولین قطار هوایی چین، مدّتی پیش مراحل تولید را پشت سر گذاشت و اکنون در سامانه حمل و نقل عمومی این کشور راه اندازی شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۴    
مدافع - هافبک عراقی پرسپولیس فقط برای عقد قراداد با پرسپولیس به ایران می آید
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۸    
- همشهری آنلاین: سفر بشر به خارج از سامانه خورشیدی با استفاده از شیوه ها و فناوری های موجود به سوی نزدیک ترین ستاره به سامانه خورشیدی، پروکسیما قنطورس، هزار سال طول خواهد کشید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۴    
پیش تر از نوکیا 9 به عنوان پرچم دار 2017 نام برده می شد تا اینکه رسما اعلام شد نوکیا 8 گوشی سال خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۳    
وزیر دادگستری معتقد است که آموزش های لازم باید برای کودکان صورت بگیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی برای امثال آتنا نباشیم.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۳    
با مخترعینی آشنا شوید که خودشان قربانی اکتشافاتی که داشته اند، شده بودند. برخی عمر خود را از دست دادند و بعضی دیگر آسیب های جدی دیده اند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۱    
زلزله در شهرهای نوار ساحلی دریای اژه ترکیه انتقال یک توریست آسیب دیده از زلزله در جزیره کرت یونان نفوذ سیلاب به محل اردوگاه استقرار کولی های پاکستانی در لاهور ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۰    
ایالات متحده آمریکا و یکی از متحدان نزدیکش، یعنی استرالیا، اوایل ماه جولای 2017، در سکوت خبری یک موشک هایپرسونیک به نام HiFiRE با سرعت بیش از 8 ماخ (8 برابر سریع تر از صوت) را با موفقیت آزمایش کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۹    
فیلم مستند بزم رزم به کارگردانی سید وحید حسینی روز یکشنبه اول مردادماه ساعت 17 در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی آید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۱    
در جنگ جهانی اول تعداد قابل توجهی از زنان به عنوان کارگر در کارخانه های تولید مهمات و منفجر شدنی هایی مانند T.N.T کار می کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۲    
احتمالا شما هم عکس هایی از ژاپن و دیگر کشورهای آسیای شرقی دیده اید که در وقت بازگشت از محل کار آن هم چند ساعت پس از پایان ساعت اداری از فرط خستگی خوابشان برده است.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۳    
تهران - ایرنا - دومین ماه فصل گرم تابستان با رویدادهای نجومی جذابی از جمله بارش شهابی دلتا- دلوی، ماه گرفتگی جزیی، خورشید گرفتگی و بارش شهابی تابستانی پرساووشی ...
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۷    
دانشگاه مثل مدارس قدیم صرفاً وظیفه آموزش ندارد بلکه باید به پژوهش هم بپردازد.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۸    
بازیگری که سال گذشته برای فیلم اسکورسیزی برنده اسکار شد و امسال هم با فیلم کریستوفر نولان از شانس های اصلی است، دوست ندارد برای اسکار گرفتن تبلیغ و خودنمایی کند.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۵    
عباس غفاری: رضا بهبودی معتقد است؛ بازیگری که جنون نداشته باشد، چیزی از درونش در نمی آید.
  ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۲:۳۵    
سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت در حالی رفته رفته به پایان کار خود نزدیک می شود که سازندگانش دیوید بنیاف و دی. بی ...