شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۱Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 3 فروردین 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 فروردین 1399 بسیج 2 فروردین 1399 بسیج 3 فروردین 1399 بسیج 4 فروردین 1399 بسیج 5 فروردین 1399 بسیج 6 فروردین 1399 بسیج 7 فروردین 1399 بسیج 8 فروردین 1399 بسیج 9 فروردین 1399 بسیج 10 فروردین 1399 بسیج 11 فروردین 1399 بسیج 12 فروردین 1399 بسیج 13 فروردین 1399 بسیج 14 فروردین 1399 بسیج 15 فروردین 1399 بسیج 16 فروردین 1399 بسیج 17 فروردین 1399 بسیج 18 فروردین 1399 بسیج 19 فروردین 1399 بسیج 20 فروردین 1399 بسیج 21 فروردین 1399 بسیج 22 فروردین 1399 بسیج 23 فروردین 1399 بسیج 24 فروردین 1399 بسیج 25 فروردین 1399 بسیج 26 فروردین 1399 بسیج 27 فروردین 1399 بسیج 28 فروردین 1399 بسیج 29 فروردین 1399 بسیج 30 فروردین 1399 بسیج 31 فروردین 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۱:۳۶    
امام خامنه ای:مسئولان آمریکایی دروغگو، وقیح، طماع، شارلاتان، ظالم و تروریستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۷:۵۶    
با فراگیر شدن ویروس کرونا و رشد نموداری آن در روزهای ابتدایی سال و تعطیلات نوروزی، مردم شهر تهران در خانه های خود مانده، به قرنطینه خانگی روی آورده و به خلوتی شهر کمک بسزایی کرده اند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۰:۲۱    
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: 14 هزار و 491 نفر از بسیجیان در قالب گروه های جهادی مشغول خدمات در تولید ماسک، ضد عفونی و غربالگری هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۳۶    
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری یک سارق و کشف 21 فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در شهرستان اسدآباد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۲۳    
کارشناس ارشد بیوتکنولوژی با اشاره به برخی از راهکارهای شکست کرونا بر حفظ خونسردی، دوری از وسواس و پرهیز از تلقین تاکید می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۲۱    
فرماندار خوی از تعطیلی همه صنوف تا 15 فروردین در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۶    
حاج حسین از یاران نزدیک به حاج قاسم سلیمانی بود که در سوریه مجاهدت های فراوانی داشت. سردار اسدالهی در کمک به زلزله زدگان سر پل ذهاب و سیل زدگان آق قلا نیز جا نماند و مردم آن مناطق چهره او را به خوبی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۷    
محمدصالح جوکار با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، گفت: به دولتی که حتی در مسئله ویروس کرونا هم متهم است نمی توان اعتماد کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۱    
سعیدبهادرمدیراجتماعی بسیج سپاه جیرفت در گفت وگویی در خصوص گذراندن روزهای خوب در تعطیلات نوروز، اظهار کرد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۷:۳۰    
حسین سلاحورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی به اهمیت توجه به شعار سال و جهش تولید برای تولید ارزش افزوده اقتصادی و عبور از تنگناهای اقتصادی موجود پرداخته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۳    
جمال الدین عزیزی گفت: از سوم فرودین کلیه ورودی های شهر یزد به جز بلوار مدرسی (از طرف جاده تفت) مسدود شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۶    
روسا، پزشکان و پرستاران بیمارستان های امام رضا(ع) و شریعتی مشهد در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استاندار خراسان رضوی از روند درمانی بیماران کرونایی گزارش دادند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۶    
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۴    
مدیر مرکز افق حرم امامزاده موسی مبرقع (ع) از اجرای طرح زیارت از راه دور این بقعه متبرکه در نوروز امسال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۴    
مسئول بخش تدارکات بیمارستان فرقانی قم گفت:نیرو های جهادی روزانه 250 کیلوگرم آبمیوه برای توزیع در 2 بیمارستان قم تولید می کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۹    
سقائیان نژاد گفت: باید هر چه سریعتر مشکل آبگرفتگی نقاط مختلف شهر برطرف شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد از فعالیت 24 گروه جهادی برای پیشگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۸    
استاندار اردبیل از آمادگی کامل بیمارستان های استان برای بستری و درمان بیماران کرونایی خبر داد و گفت: وضعیت بیمارستان هابه طور مرتب مورد بررسی و رصد قرار می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۸    
فناوران پارک علم و فناوری اردبیل موفق به طراحی و تولید لباس ایزوله مخصوص کادر درمان با قابلیت های خاص شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۸    
بیمارستان های اردبیل هم اکنون بیشترین تعداد بیماران مبتلا و مشکوک به بیماری کرونا را بستری کرده اند و خلخال نیز در این زمینه کمترین بیمار را دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۸    
حضرت آیت الله خامنه ای با به کارگیری تعبیر طعنه آمیز آنچه خوبان همه دارند آمریکا به تنهایی دارد فرمودند: مقامات آمریکا، دروغگو، وقیح، طمّاع، شارلاتان و تروریست هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۵    
محموله 18 هزار لیتری الکل با پیگیریهای سپاه و دانشگاه علوم پزشکی از استان خوزستان وارد استان شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۸:۱۰    
سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و همرزم سردار حاج حسین اسدالهی در دوران دفاع مقدس طی دل نوشته ای ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۰    
با آنکه در باور عمومی شهر ووهان چین به عنوان نقطه آغاز انتشار ویروس کرونای جدید قلمداد می شود برخی رفتارهای آمریکا این مسئله را با تردیدهایی جدی روبرو می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۰    
با دستور وزیر بهداشت به دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، متخصصان طب ایرانی، رسما به حوزه پیشگیری و درمان کرونا در کشور وارد می شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۷:۵۵    
در جنگ سوریه کاری نبود که حاج قاسم از سردار اسدالهی بخواهد و او نه بیاورد. هر چه بود اطاعت می کرد و برای انجام آن اگر توانش کم بود توان خود را تقویت می کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۱:۵۱    
فرمانده سپاه استان البرز ظهر امروز از مرکز تب سنجی و غربالگری پلیس راه مهرشهر کرج بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۱:۱۶    
سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا دوشادوش مدافعان سلامت در صحنه حضور داشته و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس با تمام نیروهای آماده خود در صحنه حضور پیدا کرده و به خدمت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۰:۵۰    
با وجود شیوع بیماری کرونا در کشور و در شهرستان زرند، فرمانده سپاه زرند در جمع شورای فرماندهی وقرارگاه زیستی این ناحیه از آماده باش 100 درصدی پرسنل سپاه این ناحیه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۰:۴۵    
امام جمعه مرند گفت: بیش از یکصد نفر از طلاب جهادگر حوزه های علمیه برادران صاحب الزمان(عج) و خواهران فاطمه الزهرا(س) مرند همچنان در حال دوخت ماسک و تهیه بسته های بهداشتی برای افراد مناطق محروم هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۰:۱۵    
امام جمعه منطقه آزاد ارس – جلفا با اعلام این خبر گفت: از ساعات اولیه شیوع بیماری کرونا ویروس در کشورمان و با عنایت به کمبود ماسک ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۰:۰۰    
رئیس کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت آذربایجان شرقی از تشکیل ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت تحت نظر حجت الاسلام آل هاشم ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر تسوج از اجرای طرح فرشتگان رحمت در بخش تسوج با توزیع بیش از 100 سبد غذایی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۲:۱۵    
بسیجیان جهادگر سپاه امامت تبریز برای بار سوم جهت کنترل ویروس کرونا اماکن عمومی، معابر، مساجد و ایستگاه اتوبوس را ضد عفونی کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۲:۰۴    
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول سپاه ناحیه شاهرود از تولید روزانه بیش از 2000 ماسک به همت خواهران بسیجی بخش بسطام خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۲:۰۴    
معاونت پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام کوهرنگ از تولید ماسک در کوهرنگ برای مقابله با ویروس منحوس کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۲:۰۴    
حجت الاسلام داودی، افزایش صبر، قوی شدن و فریب جدید دولت آمریکا برای کمک به درمان ویروس کرونا در ایران را از کلید واژه مهم سخنان امروز رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۱    
معاون اموربهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش آمار بیماران کرونای در استان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه از آماده باش 180 نیروی آتش نشان در ایام نوروز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۱    
رزمایش مدافعان سلامت قرارگاه پدافند زیستی سپاه ناحیه امام حسین(ع) با رمز عملیاتی یا امام رضا (ع) توسط بسیجیان حوزه های تابعه ناحیه در کرج برگزار شد./عکس:کوثری منش
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۱:۴۸    
یک فروند لنج باری در اسکله عسلویه بر اثر طوفان غرق شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۱:۳۴    
مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود از اعلام آمادگی این کانون جهت تامین نیروی درمانی و خدماتی و فرهنگی بیمارستان در صورت درخواست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۱:۳۰    
انبار احتکار الکل در چگنی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۱:۲۴    
مسول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان و جمعی از مسولین شهرستان دامغان از مراحل آماده سازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان دامغان که به همت بسیج جامعه پزشکی در حال انجام می باشد بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۱:۱۴    
مسول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان و شهرستان شاهرود بهمراه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از مراحل آماده سازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان شاهرود بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۱:۰۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در محورهای قزوین- همدان (گردنه آوج) و بوئین زهرا- ساوه (گردنه هجیب) شاهد بارش برف هستیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تعطیلی همه اصناف همدان تا15فروردین ماه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۴    
در راستای مقابله با کرونا و به همت پایگاه امام موسی کاظم (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه ناحیه شاهرود، توزیع ماسک و دستکش در میادین میوه و تره بار شاهرود انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۱    
سرهنگ سلمانی جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارقینی که خودر پلیس معرفی کردند خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۱    
مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت : تمامی مراکز خرید وعرضه کننده اقلام غیره ضروری تا 15فروردین تعطیل است .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۰    
اینکه هر سال تکرار کنیم اما ندانیم چه اتفاقی خواهد افتاد، گویا انسان ها برای محشری جدیدی آماده می شوند، مردم کینه ها را دور می ریزند، خانه دل را می تکانند تا قائم آل محمد بیاید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۴۶    
یک وقف جدید به ارزش 400 میلیون ریال با نیت خانه عالم و هزینه های مسجد امام حسین (ع) شرودان،کروچ به ثبت رسید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۳۴    
در راستای مقابله با ویروس کرونا و به همت بسیجیان پایگاه امام موسی کاظم (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه ناحیه شاهرود، تولید ماسک چندبار مصرف و قابل شستشو در حال انجام است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۲۴    
سردار شاهچراغی گفت: اقدامات سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) تا زمان نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۲۴    
به همت پاسداران و بسیجیان حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود 1000 بسته ماسک و دستکش تهیه و در سطح شهر و بین خودروها و عابرین توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۱۸    
جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر از حضور فعال و خودجوش بسیجیان شهرستان دیر برای مقابله با کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۱۸    
جهادگران بسیجی استان اردبیل از روزهای اول شیوع ویروس کرونا در استان وارد عرصه مبارزه با این ویروس شده اند و همچنان در حال خدمت رسانی به مردم هستند .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۱۶    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) بادرود با اشاره به نقش بی نظیر مدافعان سلامت در این برهه ی زمانی گفت: 35 دست گان جهت پوشش مدافعان خدوم و زحمتکش سلامت تهیه و به این عزیزان اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۱۶    
فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت زینب کبری (س) بخش امامزاده بادرود ,ضمن تبریک سال نو ,فعالیت های بسیجیان خواهر در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونادر بخش امامزاده را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۰۹    
ولدان گفت: در قالب این عملیات، منازل و معابر بیش از چهل نقطه از قبل شناسایی شده که بیشتر در معرض شیوع ویروس کرونا هستند ضدعفونی و پاکسازی از ویروس میشوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۶    
به همت فرمانده پایگاه شهید رجایی روستای رحمت آباد و کمک حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر طرح تسطیح و فضاسازی پایگاه بسیج شهید رجایی روستای رحمت آباد خوانسار جهت استفاده ورزشی جوانان در حال اجرا است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۴    
به همت دفتر آستان قدس رضوی شاهرود و در راستای حمایت از کادر درمانی و پزشکی شاهرود، 150 بسته گوشت تبرکی به کارکنان بیمارستان امام حسین (ع) اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۱    
بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب (ع) روستای دوشخراط خوانسار در جهت مقابله با ویروس منحوس کووید19 اقدام به توزیع رایگان محلول ضدعفونی کننده محیط کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۵۴    
به همت پایگاه امام جواد (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود، نصب تابلوی شهید مقدس (افتخار کوچه -آبروی محله) در درب منزل این شهید انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۵۴    
فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود از تحویل یک سری جهیزیه در مبعث پیامبر اکرم (ص) به زوج نیازمند محله جوادیه شهنما خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۶    
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: باید با تمام توان و با استفاده از ظرفیت های موجود برای تحقق یافتن شعار سال بسیج شده و به صورت جدی در این زمینه فعالیت شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۶    
خواهران پایگاه بسیج زکیه خوانسار با کمک خیرین و با نیت دفع بیماری کرونا از کشور و در جهت اجرای پویش سردار دلها ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۶    
جهاد گران گروه جهادی سفیران خدمت این شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا پا در عرصه جهاد و خدمت نهاده و تا ریشه کن کردن این ویروس منحوس اقدامات جهادگرانه خود را ادامه می دهند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۶    
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (سلام الله علیها ) روستای خم پیچ خوانسار با توجه به ایام نوروز در اقدامی خداپسندانه جهت کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و خانواده های کم بضاعت بسته های حاوی پوشاک و ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۶    
گروهی از خواهران پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (سلام الله علیها) و خیرین روستای خم پیچ با نیتی خیرخواهانه و خداپسندانه اقدام به تهیه بخشی از اقلام جهیزیه و سیسمونی برای تعدادی از خانواده های کم بضاعت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۶    
جهادگران گروه جهادی سفیران خدمت حوزه مقاومت بسیج شهید صادقی خوانسار با همکاری بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کوثر اقدام به آماده سازی و بسته بندی محلول ضدعفونی دست و ماسک کردند که این اقلام در نقاط مختلف ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۶    
جمعی از بسیجیان روستای خم پیچ خوانسار جهت کاهش تردد بیماران قلبی و تنفسی در معابر عمومی اقدام به خرید ارزاق برای این افراد کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۹    
آقایی گفت:بسیج طلاب مسجد امام حسن عسکری (ع) منطقه پردیسان قم در قالب قرارگاه کریمه اهل بیت (س) تاکنون اقداماتی را در مسیر مبارزه با کرونا صورت داده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۹    
مدیریت بحران استان اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و با هدف جلوگیری از خطر های احتمالی ناشی از سیلاب مسیر عبور و مرور بستر رودخانه قمرود تا اطلاع ثانوی بسته شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۴    
به همت پایگاه مسلم بن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) شاهرود،محله اسلامی شهرک شهید بهشتی روزانه ضدعفونی و گندزدایی می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۱    
با همکاری بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج شهید صادقی و مالک اشتر و شبکه بهداشت و درمان ایستگاه پایش و پیشگیری از کرونا ویروس جهت غربالگری افراد مشکوک یا مبتلا به ویروس در ورودی این شهرستان برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۱    
با حضور و پیگیری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی و پایگاه مقاومت بسیج فاطمیه روستای ویست و با همکاری و پشتیبانی ناحیه مقاومت بسیج خوانسار3 هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده آماده سازی و در بین مردم ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۱    
بر اساس طرح حمایتی پویش سردار دلها، بسته های حمایت معیشتی توسط معاونت اجتماعی سپاه ناحیه خوانسار، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۱    
درآستانه سال جدید بسته های حمایت معیشتی به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی و 310 شهید شهرستان خوانسار در بین 40 خانوار روستای خم پیچ توسط اعضای انجمن نیکوکاری صاحب الزمان (عج) روستا و باهمکاری خیرین و ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۴    
در کنار همه فعالیت های انجام شده در مقابله با کرونا عده ای هستند که بی ادعا و بی ریا و بدون توجه هیچکس مشغول برگزاری مراسم کفن و دفن اموات درگذشته از این ویروس منحوس هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در راستای اجرای ویژه برنامه آستان مهربانی و باهدف کمک به اقشار نیازمند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۵۷    
نماینده ولی فقیه در استان همدان اقدامات طلاب، هیئت ها و خیرین را در مبارزه با کرونا، مصداق سودرسانی به مردم دانست و گفت: ما به عنوان پیروان پیامبری که نماد رافت و رحمت است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۴    
تهیه و توزیع آب سیب و شربت خاکشیر توسط طلاب و روحانیون در بیمارستان کوثر سمنان در حال انجام است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۲    
استاندار همدان گفت: به صورت میانگین بیش از 70 درصد در ترددها و سفرها کاهش داشتیم که می تواند بسیار کمک کننده باشد ضمن اینکه مقرر شد از امروز تمام مراکز جمعیتی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۶    
دادستان عمومی و انقلاب تربت جام از دستگیری 2 نفر از توزیع کنندگان الکل دست ساز در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۵    
به همت بسیجیان حوزه امام صادق علیه السلام؛ پست های ایست و بازرسی سلامت در بخش طغرالجرد کوهبنان به صورت 3 شیفت از ساعت 8 تا 24 انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۰    
بسیجیان حوزه امام صادق علیه السلام سپاه شهرستان کوهبنان با همکاری قرارگاه فرهنگی سردار شهید ماشاءالله رشیدی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا معابر ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۵    
حبیبی گفت:31 واحد تولیدی استان، خط تولید خود را به تولید مواد شوینده و ضدعفونی و ژل تغیرر دادند که بسیار قابل توجه بود که علاوه بر تامین نیاز استان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۱    
قرارگاه خدمات اجتماعی ناحیه مقاومت بسیبج گلپایگان با کمک گروه های جهادی،با تهیه بیش از 300 بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته چهار میلیون ریال،لبخند بر لبان محرومان گلپایگانی نشاند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۱    
سرهنگ پاسدار کریم اکبری فرمانده ناحیه بسیج گلپایگان در پیام تبریک سال نو، از مدافعان و جهادگران سلامت و بسیجیان بصیر و خستگی ناپذیر تقدیر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۱    
لحظه های سال نو،مدافعان حریم سلامت و جهادگران بسیج گلپایگان در خط مقدم پایش کرونا در ورودی گلپایگان،مشغول دفاعند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۴    
نفر از مدافعان سلامت پس از ابتلا به بیماری شب گذشته در بیمارستان های قم جان خود را از دست داده و به شهدای سلامت پیوستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۴    
فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه 16 قدس گیلان از اجرای رزمایش "شهدای عرصه سلامت" در روزهای 5 تا 7 فروردین در استان گیلان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۴    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سانی که دفترچه های بیمه شان تا بهمن 98 مهلت داشت تا پایان بحران و عادی شدن وضعیت مهلت دفترچه شان تمدید شد گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۵:۳۹    
رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان وزارت بهداشت همزمان با قم دیگر استان ها نیز درگیر بیماری کرونا بودند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۳    
امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در سخنانی زنده و تلویزیونی خطاب به ملت بزرگ و شریف ایران ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۶    
معابر و خیابان های چایپاره توسط بسیجیان و روحانیان ضدعفونی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۵    
بسیجیان شهر ترک میانه نیز از آغازین روزهای شیوع بیماری کرونا در کشور با اقدامات متنوعی همچون ضدعفونی کردن معابر، خیابان ها و اتومبیل ها، تست غربالگری سلامت حضوری و تلفنی، تولید و توزیع ماسک ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه از ابتدای اسفند ماه تاکنون 1190 نفر مراجعه سرپایی به بیمارستان داشته اند گفت: تاکنون 220 نفر یعنی 78 درصد از مبتلایان مثبت ویروس کرونا بهبود یافته اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۴    
رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود از مردم بابت تحقق و توجه به شعار در خانه می مانیم تشکر و قدردانی کرد.
  • ۱