پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۸:۴۴Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 8 آبان 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 2 آبان 1397 بازار نیوز 3 آبان 1397 بازار نیوز 4 آبان 1397 بازار نیوز 5 آبان 1397 بازار نیوز 6 آبان 1397 بازار نیوز 7 آبان 1397 بازار نیوز 8 آبان 1397 بازار نیوز 9 آبان 1397 بازار نیوز 10 آبان 1397 بازار نیوز 11 آبان 1397 بازار نیوز 12 آبان 1397 بازار نیوز 13 آبان 1397 بازار نیوز 14 آبان 1397 بازار نیوز 15 آبان 1397 بازار نیوز 16 آبان 1397 بازار نیوز 17 آبان 1397 بازار نیوز 18 آبان 1397 بازار نیوز 19 آبان 1397 بازار نیوز 20 آبان 1397 بازار نیوز 21 آبان 1397 بازار نیوز 22 آبان 1397 بازار نیوز 23 آبان 1397 بازار نیوز 24 آبان 1397 بازار نیوز 25 آبان 1397 بازار نیوز 26 آبان 1397 بازار نیوز 27 آبان 1397 بازار نیوز 28 آبان 1397 بازار نیوز 29 آبان 1397 بازار نیوز 30 آبان 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۴    
تراز تجاری بخش کشاورزی از رشد مثبت 30 درصد برخوردار بوده است. ( منبع )
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۷    
رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مالکان سایت های خرید و فروش اموال دسته دوم باید اطلاعات خریداران و فروشندگان را در اختیار پلیس قرار دهند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۲    
سریال دل با نهایی شدن صحبت ها با محمدرضا گلزار وارد فاز جدی تولید شده است. شنیده می شود محمدرضا گلزار برای هر ماه بیش از یک میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۲    
اناس سموئلسن، وزیرخارجه دانمارک اعلام کرد: علاوه بر دستور به سفیر کشورش در تهران برای بازگشت به کپنهاگ، در نظر دارد از اتحادیه اروپا بخواهد که تحریم های جدیدی علیه تهران در نظر بگیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۲    
دولت ایتالیا برای حمایت از خانواده و تشویق مردم به بچه دار شدن، به آن دسته از زوج هایی که در انتظار فرزند سوم باشند، یک قطعه زمین کشاورزی می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۲    
یک سخنگوی اتحادیه اروپا روز سه شنبه درباره ادعاهای دانمارک علیه ایران اظهارنظر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۷    
واشنگتن سیزدهم آبان بانک مرکزی و صنعت نفت ایران را هدف تحریم قرار می دهد. با نزدیک شدن به این تاریخ، تکاپوی کشورها و شرکت های خارجی برای ادامه فعالیت های اقتصادی خود با ایران بیشتر شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۷    
وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه 40 میلیون دلار به نبرد تبلیغاتی با سه کشور ایران، روسیه و چین اختصاص داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۷    
رقم اجاره و ودیعه صندوق امانات در یکی از بانک های دولتی نشان می دهد که برای صدور سند اجاره حداقل اجاره سالانه 50 هزار تومان و ودیعه اجاره بها نیز حداقل 400 هزار تومان تعیین شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۲    
تا یک روز دیگر، فروشگاه های توزیع کننده سبد حمایتی موسوم به طرح حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه مشخص می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۲    
وقتی رسیدم نجف تصمیم گرفتم دیواری را که از آن ارز به زائرین می دادند پیدا کنم. احساس می کردم آبروی ما بین این همه زائری که دارند از همه جای دنیا می آیند رفته و فقط می خواستم مسئول آنجا را پیدا کنم دو ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۲    
رئیس کل سازمان توسعه تجارت گفت: صادرات کالا هایی که با ارز یارانه ای 4 هزار و 200 تومان وارد کشور می شوند، ممنوع است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۴    
پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن ابلاغیه ده گانهء رئیس جمهور مبنی بر "قاچاق محسوب شدن ارز صادراتی که تا 3 ماه به کشور بازنگشته است" را تکذیب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۴    
یوسف خانی، نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۴    
ارزش معاملات بورس تهران در نخستین ماه پاییز امسال 73 درصد افزایش یافت و به 310327 میلیارد ریال رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۹    
بر اساس ضوابط اجرایی تدوین لایحه بودجه 98 پیشنهاد اعتبار برای طرحهای تملک سرمایه ای جدید و همچنین خرید خودروهای خارجی از سوی دستگاههای اجرایی ممنوع شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۹    
رئیس جمهوری ترکیه امروز اعلام کرد: به شرق فرات حمله می کنیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۹    
دادگاه اقتصادی تاجیکستان با درخواست کمیته مالیات این کشور فعالیت بیش از 20 شرکت تجاری مربوط به شهروندان ایران را قطع کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۴    
با امضای یادداشت تفاهم توسعه همکاری سازمان های هواپیمایی کشوری ایران و عراق، پروازهای برنامه ای از 91 پرواز در هفته به 120 پرواز هفتگی افزایش می یابد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۴    
بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص به کارگیری و ادامه همکاری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۴    
بر اساس پیشنهاد کارشناسان بخش کشاورزی، لازم است حداقل قیمت تضمینی محصولات اساسی کشاورزی، به صورت خودکار، سالانه معادل نرخ تورم افزایش یافته و تا پایان شهریورماه اعلان شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۴    
قیمت انواع تور های گردشگری به مقصد تفلیس در آبان ماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۹    
شاخص قیمت نهاده های ساختمان های مسکونی شهر تهران در فصل تابستان 1397 نسبت به شاخص فصل بهار 25.7 درصد و نسبت به شاخص فصل تابستان 96معادل 49.1درصد افزایش داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۹    
فرمانده ناجا گفت: تا این لحظه حدود 700 هزار زائر از مرزهای سه گانه وارد کشور شدند، این در حالی است که طبق آخرین آمار بیش از 2 میلیون نفر برای زیارت به عتبات عالیات مشرف شده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۹    
دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: 12 هزار اتوبوس زائرانی را که وارد کشور می شوند از نقطه صفر مرزی به پارکینگ ها و سپس به شهرهای مقصد منتقل می کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۴    
به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برداشت حقوقی متفاوت دولت و شهرداری دلیل واریز نشدن 700میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت به حساب شهرداری تهران است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۹    
براساس یک گزارش که گاردین به تازگی آن را منتشر کرده است، مردم انگلیس بیش از هر زمان دیگری کار می کنند و بیش از هر زمان دیگری در اداره زندگی خود ناتوان هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۹    
بعد از نظارت های نیروی انتظامی بر بازار ارز، رفت و آمد های دلالان در کوچه پس کوچه های میدان فردوسی محافظه کارانه تر شده و البته ولع خرید هم فروکش کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۹    
در حالی که چین تلاش های جدیدی را برای تثبیت بازار خود آغاز کرد، با وحشت از افزایش شدید جنگ تجاری آمریکا، چین، سود سهام به نظر شکننده می آید. سهام آسیایی افت های اولیه خود را جبران کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۴    
تازه ترین تحقیقات نشان می دهد که کاربران آمریکایی حدودا سه سال یکبار گوشی های هوشمند خود را تعویض می کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۴    
بر اساس زمان بندی انجام شده برای طی فرایند تدوین لایحه بودجه سال آینده، رئیس جمهور لایحه را در 14 آذر ماه به مجلس ارائه خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۴    
براساس آمار منتشر شده، روزانه بیش از 500 بیمار مبتلا به دیابت در سراسر انگلیس، جان خود را از دست می دهند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۹    
قیمت طلا روز سه شنبه بدنبال تجدید نگرانی ها نسبت به تشدید جنگ تجاری آمریکا و چین و رشد ارزش دلار آمریکا که تقاضای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، کاهش یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۲۴    
گزارش مالی شرکت تسلاموتورز در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نشان می دهد که مجموع فروش این غول خودروساز و جاه طلب به شش میلیارد و 800 میلیون دلار رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۹    
آمریکا در حال آماده سازی وضع عوارض جدید بر تمام واردات باقیمانده چین است که در صورت شکست مذاکرات بین دونالد ترامپ و زی جین پینگ اعمال می شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۹    
آسمان شهر های مرزی ایران و عراق و همچنین عتبات عالیات طی دو روز آینده صاف همراه با افزایش دما خواهد بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی از نامزدی احتمالی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی استقبال کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۴    
سفیر فرانسه در آمریکا گفت: اروپا منتظر است آمریکا مشخص کند پس از آغاز تحریم ها علیه ایران، کالا های بشردوستانه چگونه باید به این کشور فرستاده شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۴    
افشاگر معروف عربستانی جزئیاتی از سفر محرمانه شاهزاده فراری به کشور و دیدار وی با ولیعهد سعودی را فاش کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۹    
نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره با کاهش شدیدی روبرو شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۴    
روابط عمومی شرکت برق منطقه ای تهران در پاسخ به ادعای شرکت مترو مبنی بر اختلال در خط 4 مترو به دلیل قطعی برق اعلام کرد: اختلال در خط 4 مترو ارتباطی با شرکت برق نداشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۴    
یک طلبه جوان از زائران ایرانی بر اثر برق گرفتگی در شهر کربلا درگذشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۹    
در حالی که برخی تحلیلگران، بذل و بخشش عربستان در پرداخت 12 میلیارد دلار تسهیلات مالی به پاکستان را برای آینده دولت عمران خان دردسرساز می دانند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۹    
27 پرنده شکاری (سارگپه) و عقاب صحرایی به دلیل تغذیه از لاشه مرغ هایی که در نزدیکی یکی از روستاهای اطراف شهرستان سروستان از توابع استان فارس رها شده بود مسموم و تلف شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۹    
مسئولان سازمان محیط زیست می گویند عرضه کباب گوزن و آهو در رستورانی در یزد غیرمجاز نیست، چون گوشت این حیوانات وحشی از واحد تکثیر و پرورش حیات وحش در اسارت یزد تهیه می شود که دارای مجوز و تحت نظارت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۴    
پلیس دانمارک می گوید که یک شهروند این کشور مورد حمله افرادی قرار گرفته است و مدعی است که مهاجمان مرتبط با ایران هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۴    
پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن از تحرکات برخی نمایندگان کنگره برای تصویب قانونی خبر داد که براساس آن دولت را ملزم می کند تا دسترسی ایران به سیستم های مالی بین المللی را قطع و همچنین راههایی را برای ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۹    
وزیر خارجه کره جنوبی در تماس با همتای آمریکایی اش، از واشنگتن خواسته در اعمال تحریم علیه ایران انعطاف به خرج داده و سئول را معاف کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۱    
شورای استانداری کربلا از ثبت ورود 15 میلیون زائر به این شهر خبر داد و افزود تعداد زوّار رو به افزایش است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۱    
امانوئل ماکرون تصمیم آنگلا مرکل مبنی بر صرف نظر از شرکت در انتخابات 2021 آلمان را تحسین کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۶    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه زائران ارز خود را در داخل خاک عراق دریافت کنند، گفت: البته اگر زائران موفق نشدند ارز را در عراق دریافت کنند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۱    
ششمین نشست سه جانبه وزرای امور خارجه ایران، ترکیه و آذربایجان در استانبول آغاز شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۱    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه فرودگاه جدید استانبول با هزینه 11.7 میلیارد دلار در خارج از استانبول را افتتاح کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۱    
در اربعین حسینی علیه السلام، حسینیه امام خمینی (ره) میزبان هیئت های دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان دلداده حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب باوفای ایشان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۱    
با فرا رسیدن مراسم اربعین امسال و حضور گسترده ایرانی ها در این مراسم، موج بازگشت از این سفر معنوی نیز آغاز شد، موضوعی که فرمانده یگان های ویژه ناجا از آمادگی برای آن خبر داده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۱    
نماینده شهرداری تهران در کربلا گفت: ارائه خدمات خادمان الحسین به زائران، با هماهنگی کامل مسئولان عراقی و پس از برگزاری نشست های مختلف صورت گرفته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۶    
فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمهیدات و محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) در اربعین حسینی تا اذان مغرب و عشا ادامه دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۶    
میانگین افزایش بهای لبنیات در مهر ماه امسال به حدود 9.7 درصد رسید که بیشتر از متوسط میانگین تورم 5.9 درصدی گروه خوراکی ها و آشامیدنی ها در این ماه است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۶    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین فرصت مشمولان قانون منع بکارگیری بازنشستگان برای ترک پست های خدمت 15 آذر ماه بوده و نظر مجلس در این زمینه تغییری نکرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۱    
بانک های مرکزی سراسر جهان به طلا به عنوان جایگزینی برای دلار آمریکا که جایگاهش به دلیل سیاست تهاجمی واشنگتن در عرصه تجارت و ابهامات ژئوپلیتیکی تضعیف شده است، روی آورده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۱    
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: منابع مالی اجرای طرح مسکن اجتماعی هنوز تخصیص داده نشده وسازمان برنامه و بودجه قول تأمین آن تا پایان سال را داده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۱    
دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مواد معدنی، مهمترین اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بهبود شرایط اقتصادی را توقف تصمیم گیری های ناگهانی عنوان و اظهار کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۶    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام ضمن تکذیب عرضه گوشت پیر داخلی به جای گوشت برزیلی وارداتی گفت: این کار منطق اقتصادی ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۶    
با توجه به اینکه نفتکش های حامل نفت ایران پس از بارگیری سیستم های ناوبری خود را خاموش می کنند، نه تنها ارزیابی میزان صادرات نفت ایران سخت تر می شود بلکه تأثیرگذاری تحریم های آمریکا را نیز در هاله ای ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۶    
قیمت انواع تور های گردشگری به مقصد آنتالیا در آبان ماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۱    
افزایش نقدینگی در اقتصاد موجب شد تا پول های سرگردان وارد بازار مسکن شود و موجب افزایش پرسرعت و بیش از 50 درصدی قیمت در کلان شهرها به خصوص تهران شد .
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۱    
رییس کمیسیون صنعت اتاق تهران امیدوار است نگاه وزیر صنعت به توسعه صنعتی مانند وزیران گذشته نباشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۶    
سرویس امنیت پاکستان دستور اجرای تدابیر ویژه امنیتی برای محافظت از اتباع ایرانی در ایالت پنجاب این کشور را صادر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۲    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی خواستار تشکیل جلسه ترمیم مزد کارگران پیش از برگزاری جلسات دستمزد سال 1398 شد و از وزیر کار خواست که تصویب آیین نامه تبصره 1 ماده 7 قانون کار در هیات وزیران را ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۲    
بررسی عملکرد سامانه نیما نشان میدهد، در آخرین روز کاری بازار ثانویه میانگین قیم یورویی ارز حاصل از صادرات حدود 8900 تومان بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۷    
نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور گفت: قیمت ذرت و سویای که شرکت پشتیبانی امور دام کشور وعده توزیع آن را به مرغداران داده است تفاوت چندانی با بازار آزاد ندارد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل استاندارد تهران آخرین وضعیت استاندارد خطوط تله کابین و تله سی یژ مستقر در مجموعه های تفریحی استان تهران را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۷    
استاد اقتصاد دانشگاه تهران گفت:وقتی در زمان های خاص، اتفاق خاصی در بازار می افتد که افزایش تقاضا محتمل باشد، دلالان سعی می کنند نرخ برابری ارز با پول داخلی را افزایش دهند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۷    
غلامرضا غفاری گفت:نقش نخبگان در فرآیند توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بسیار پر رنگ و کلیدی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۷    
با وجود این که عربستان برگترین خریدار اسلحه از آمریکاست، 27 درصد مردم، عربستان را دوست کشور خود نمی دانند و 15 درصد نیز عربستان سعودی را دشمن کشور خود می دانند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۸:۳۷    
محمدحسن قدیری ابیانه گفت:میزان بهره وری و فرهنگ کار در نظام اداری کشور به شدت پائین است.