پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 1 دی 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 2 دی 1397 بازار نیوز 3 دی 1397 بازار نیوز 4 دی 1397 بازار نیوز 5 دی 1397 بازار نیوز 6 دی 1397 بازار نیوز 7 دی 1397 بازار نیوز 8 دی 1397 بازار نیوز 9 دی 1397 بازار نیوز 10 دی 1397 بازار نیوز 11 دی 1397 بازار نیوز 12 دی 1397 بازار نیوز 13 دی 1397 بازار نیوز 14 دی 1397 بازار نیوز 15 دی 1397 بازار نیوز 16 دی 1397 بازار نیوز 17 دی 1397 بازار نیوز 18 دی 1397 بازار نیوز 19 دی 1397 بازار نیوز 20 دی 1397 بازار نیوز 21 دی 1397 بازار نیوز 22 دی 1397 بازار نیوز 23 دی 1397 بازار نیوز 24 دی 1397 بازار نیوز 25 دی 1397 بازار نیوز 26 دی 1397 بازار نیوز 27 دی 1397 بازار نیوز 28 دی 1397 بازار نیوز 29 دی 1397 بازار نیوز 30 دی 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۷    
قیمت برخی از انواع اتو در بازار تهران به شرح جدول زیر است ؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۰    
سازمان ثبت احوال کشور ضمن ارائه آمار چهار واقعه حیاتی ولادت، فوت، ازدواج و طلاق، اسامی محبوب ایرانی ها در 9ماهه نخست سال 97 را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۵    
پرهام رضایی گفت:طبق مذاکرات درحال انجام میان مسئولان ایران و هند طی چندماه آینده تعرفه های ترجیحی در مورد 100 قلم کالا اعمال خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۵    
علی صالح آبادی بر ضرورت خرج بانک های کشور از بنگاهداری تاکید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۰    
ایرانسل موفق به دریافت تندیس سازمان برتر در نخستین جایزه ملی یادگیری دیجیتال یونسکو شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۰    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد قشم در دی ماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۵    
طرح تسهیلاتی مهر زرین بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به اقبال عمومی اقشار جامعه و پیشنهادات واصله در خصوص تمدید مدت زمان اجرای آن، تا پایان سال جاری تمدید شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۵    
در پی افزایش نرخ ارز، قیمت انواع خودرو طی 10 ماه گذشته رشد چشمگیر داشته است. جزییات تغییرات قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل در بازار و درب کارخانه طی 10 ماهه اخیر در جدول زیر آمده است:
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۰    
مهدی طحانی گفت:رکود همچنان در این بازار حکمرانی و همینطور حجم معاملات نیز پائین است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۰    
به هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در بازار نفت روی قیمت آن تاثیرگذار بود و باعث سقوط قیمت جهانی نفت شد. تصمیمی که اعضای اوپک را بر آن داشت تا گردهم جمع شده و باز بر تعهد کاهش تولید ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۰    
پس از اقدام بانک مرکزی در ساماندهی تراکنش های بانکی،سودجویان بازار ارز به دنبال اجاره حساب بانکی دیگران هستند تا با اجاره حساب با هفته ای500هزار تومان،گردش مالی خود را غیرقابل ردیابی کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۵    
غلامرضا تاج گردون گفت:باید با پرداخت یارانه 4 میلیون تومانی به هر خانواده ایرانی، قیمت واقعی کالا ها را نیز بپذیریم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۰    
بر اساس بررسی میدانی انجام شده بین یخچال فریزرهای ایرانی و خارجی، طی 10ماهه اخیر شاهد افزایش 34 تا 230درصدی قیمت ها می باشیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۵    
بازار سهام کشور در حالی هفته خود را آغاز کرده است که بازار جهانی نفت روزهای گذشته را با تلاطم های قابل توجهی طی کرده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید: باوجود تصویب قانون برای احداث پتروشمی های کوچک،همتی بین مسئولان برای انجام این مهم نیست چراکه خام فروشی درآمد آسان و بی زحمتی را به همراه دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۰    
بر اساس اعلام صرافی های بانکی، دلار در روز اول زمستان به کانال 9 هزار تومانی بازگشت و به قیمت 9990 تومان فروخته می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۰    
زن جوانی با حضور در دادسرای جنایی تهران گذشت خود را از قاتل دخترش اعلام کرد. شوهر این زن به دلیل ناتوانی در تأمین هزینه های دختر 12ساله شان او را کشته است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۰    
بانک ملی ایران نسبت به هر گونه سوء استفاده افراد کلاهبردار از طریق تماس تلفنی و گرفتن شماره حساب بانکی هشدار داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۵    
بازرسان سازمان ملی استاندارد ایران از امروز (شنبه) با پایان مهلت خودروسازان برای اعمال استانداردهای 85گانه، فعالیت خود را برای بررسی خطوط تولید آغاز کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۰    
گزارش ها نشان می دهد که از بین 13 اتحادیه مورد بررسی در استان تهران، بخش مهمی از این تعداد اتحادیه از عملکرد شرکت های بیمه ای و حتی تامین اجتماعی تا حدودی ناراضی بوده و بخش کوچکی از این اتحادیه ها هم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۵    
دولت طی روزهای اخیر عرضه مرغ منجمد با قیمت هرکیلوگرم 8900 تومان را به منظور تنظیم بازار این کالا آغاز کرده، اما این اقدام تا امروز نتوانسته منجر به ایجاد تعادل در بازار و کاهش قیمت شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۰    
یک اقتصاد دان با انتقاد از رویه دولت در معطل گذاشتن تصمیمات اقتصادی خود به راه اندازی سوئیفت اروپائی گفت: معقولانه نیست که تصمیم های اقتصادی کشور را معطل وعده اروپائیان بگذاریم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است فعالیت مجموعه دولت و بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز، زمینه را برای کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه فراهم کرده و اگر این روند ادامه داشته باشد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۰    
تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران بار دیگر از سر گرفته شده است. این کشور به صورت یک جانبه از برجام خارج شد و حالا تحریم های آمریکا بسیاری از شرکای تجاری ایران را به وحشت انداخته است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۰    
بلومبرگ انگلیسی به نقل از منابع آگاه خبر داد که دونالد ترامپ، در مورد اخراج رییس فدرال رزرو، جرومی پاول، مذاکره کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۵    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد ایروان در دی ماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه سفته بازی علت نوسان ارزی در بازار بوده است، گفت: اکنون نرخ ارز به سمت واقعی شدن میل کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۰    
یکی از موضوعات مورد توجه در حوزه آب، بحث آب مجازی است که چندان مورد توجه قرار نمی گیرد و این در حالی است که طبق گفته های وزیر نیرو، در حال حاضر در ایران ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۵    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه 14 هزار و666 تن مواد شیمیایی، مواد پلیمری و گوگرد است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۵    
رییس دیوان محاسبات گفت ولی الله سیف رییس سابق بانک مرکزی نامه ای به او برای اعاده رسیدگی پرونده اش نوشته و قرار است مدارک و مستندات خود را ارائه دهد تا برای رسیدگی در اختیار حاکم شرع قرار گیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۵    
مشکلات و معضلاتی در کشور وجود دارد که بی شک در یک شب گریبان مردم را نگرفته است و برگرفته از سیاست هایی است که مدت ها قبل توسط برخی از لایه های سیاسی کشور طراحی شده و امروز نتایج آن ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۰    
نائیب رئیس بنیاد ملی گندمکاران ایران گفت: دولت باید نرخ خرید تضمینی را اعلام کند اما خودش از فرایند خرید کنار برود و در آن دخالت نکند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۵    
در حالی که پیامک های تبلیغاتی و ارسال این پیامک ها با شماره های شخصی اخیرا افزایش یافته اما مسوولان سازمان تنظیم مقررات رادیویی معتقدند قانونی وجود ندارد که طبق آن ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۰    
حمیدرضا باقری درمنی به جرم افساد فی الارض از طریق ایجاد شبکه ای پیچیده و گسترده به اعدام محکوم و صبح امروز اعدام شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۰    
سالهای متمادی، سنگاپور بزرگترین بندر دریایی دنیا را در اختیار داشت ولی در سال 2010 بندر شانگهای چین جای آن را گرفت .