پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 10 دی 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 2 دی 1397 بازار نیوز 3 دی 1397 بازار نیوز 4 دی 1397 بازار نیوز 5 دی 1397 بازار نیوز 6 دی 1397 بازار نیوز 7 دی 1397 بازار نیوز 8 دی 1397 بازار نیوز 9 دی 1397 بازار نیوز 10 دی 1397 بازار نیوز 11 دی 1397 بازار نیوز 12 دی 1397 بازار نیوز 13 دی 1397 بازار نیوز 14 دی 1397 بازار نیوز 15 دی 1397 بازار نیوز 16 دی 1397 بازار نیوز 17 دی 1397 بازار نیوز 18 دی 1397 بازار نیوز 19 دی 1397 بازار نیوز 20 دی 1397 بازار نیوز 21 دی 1397 بازار نیوز 22 دی 1397 بازار نیوز 23 دی 1397 بازار نیوز 24 دی 1397 بازار نیوز 25 دی 1397 بازار نیوز 26 دی 1397 بازار نیوز 27 دی 1397 بازار نیوز 28 دی 1397 بازار نیوز 29 دی 1397 بازار نیوز 30 دی 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۴    
پوتین به دو رئیس جمهور سال نو را تبریک نگفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۹    
رهبر کره شمالی برای ترامپ نامه دلجویانه فرستاد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۹    
اوقات فراغت باهویت، کیفیت زندگی اجتماعی، سبک زندگی، پیشرفت روحی، آرامش روان، برقراری روابط اجتماعی و خلاقیت رابطه دارد و هر چقدر بتوان ازآن استفاده بهتری کرد میزان رضایت و خشنودی فردی بالاتر خواهد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۴    
بانک مرکزی به منظور بررسی های تخصصی و کارشناسی دو جانبه با مرکز آمار در خصوص به حداقل رساندن اختلافات آماری، نرخ تورم را بررسی و منتشر خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۹    
بررسی آمارهای منتشره حاکی از تولید بیش از 13 میلیون و 10 هزار تن فولاد خام در دوره زمانی هفت ماهه و رشد 9.8 درصدی آن در مدت مشابه با پارسال است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۹    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به بررسی دروغ های رئیس جمهور آمریکا طی سال 2018 پرداخته و نوشت که ترامپ در سال 2018 به طور میانگین هر روز 15 دروغ گفته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۹    
شرکت ملی گاز ایران در پاسخ به گزارش های خبرگزاری فارس و سایت خبری مشرق نیوز درباره گازرسانی به استان سیستان وبلوچستان به ویژه شهر زاهدان، توضیحاتی ارائه داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
آمارها نشان می دهد، از 24 قلم کالای مصرفی معیشت خانوار 9 قلم آن بیش از 5 درصد گران شده اند و خبری از اصلاح و توقف افزایش قمیت ها نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
امروز فولاد مبارکه با قیمت های جدید وارد رینگ صنعتی بورس کالا شد. از سویی ورق گرم B نسبت به معامله قبل خود در سوم دی ماه با 7 درصد رشد همرا بود اما ورق سرد B شاهد حدود 10 درصد افت قیمت در تالار صنعتی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
جزئیات شیوه نامه اجرایی تشدید مبارزه با احتکار و اختفا اعلام شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
با توجه به تصویب واگذاری 2 باشگاه ورزشی استقلال و پرسپولیس و تاکید رئیس جمهور بر اجرای آن، دبیرکل اتاق تعاون ایران کم نقص ترین روش واگذاری را جمع سپاری با رویکرد تعاونی سهامی عام عنوان کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
بنا بر اطلاعات ارائه شده از سوی دفتر آمار ترکیه در ماه نوامبر صادرات ترکیه 9.4 درصد افزایش و واردات این کشور نیز 21 درصد کاهش یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۴    
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران ضمن بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی را تامین نقدینگی و تبادل ارز عنوان کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۴    
استاندار تهران در تشریح روند فعالیت کارگروهی که توسط استانداری برای علت یابی وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تعیین شده اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۴    
این روزها صرافی ها کمتر خرید و فروش ارز انجام می دهند و پاسخ آن ها به مشتریان بیشتر مربوط به سیاست های اخیر بانک مرکزی است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۰    
از 2 دی ماه به صورت قطره چکانی قیمت کارخانه ای خودروها اعلام شده است؛ قیمت هایی که از نرخ بازار پایین تر است ولی به دست مردم نمی رسد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۰    
کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا حق پخش بازی های لیگ برتر را 150 میلیون دلار تخمین زده اند. با دلار 10 هزار تومانی این پول می شود 1500 میلیارد تومان!
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۵    
هافبک سابق پرسپولیس و یکی از کریمی فن های فوتبال ایران به رشت رفت تا به احتمال قوی یکی از خریدهای این فصل سپیدرود باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۵    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد هندوستان در دی ماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۵    
قیمت انواع ماهی در بازار مصرف بین دو تا سه برابر افزایش یافته است؛ گرچه برخی کارشناسان این گرانی ها را ناشی از افزایش هزینه های تمام شده تولید بیان کرده اند اما این روند رو به رشد می تواند به حذف این ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۰    
وزارت اطلاعات شبکه ای از مفسدان اقتصادی و سوء استفاده کنندگان ارز دولتی را شناسایی منهدم و 11 نفر از عناصر اصلی آن را دستگیر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۰    
رئیس جمهور ، آب و برق را دو نیاز زیر ساختی و حیاتی مردم دانست و با تاکید بر ضرورت تامین آب و برق، برای امنیت و آرامش خاطر مردم اظهارداشت: مصرف صحیح و اسراف نکردن آب ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۵    
علیرضا بیراوند دروازه بان تیم ملی ایران یکی از ستاره های مورد توجه در جام ملت های سال 2019 امارات است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۰    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به تغییر آیین نامه انتخاب شهرداران از سوی هیات وزیران واکنش نشان داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۰    
عضو شورای شهر تهران گفت: از 2700 دکل نصب شده در شهر تهران 759 دکل غیر استاندارد است که به مناطق اعلام کرده ایم نسبت به جمع آوری این دکل ها اقدام کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۵    
عضو شورای شهر تهران گفت: آثار تاریخی با قدمت بیش از 700 سال در بازار حضرتی در خیابان مولوی کشف شده که احتمالا با بررسی های بیشتر به دوره های ماقبل اسلام باز می گردد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۵    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان حوالی فرودگاه مهرآباد تهران طی دی ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۰    
بانک مرکزی توانست با توجه به شرایط حساس کشور در ماه های گذشته، بازار ملتهب کریسمس را کنترل کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۵    
آیا قهوه خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد؟ 112897 زن و مرد به مدت بیست سال موردمطالعه قرار گرفتند و نتایج جالبی حاصل شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع پرفروش ترین تلویزیون در سطح بازار تهران است؛شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 درصد تفاوت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۰    
معاون ارزی سابق بانک مرکزی که در دوره ای مقررات پیمان سپاری ارزی را لغو کرد، می گوید دولت و بخش خصوصی در یک کشتی نشسته اند؛ در شرایط تحریم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۰    
باشگاه ذوب آهن اصفهان اخبار مربوط به احتمال پیوستن رضا قوچان نژاد و علی قربانی به تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان می گوید در ماجرای ایجاد سازوکار ویژه مالی و حفظ برجام، در عمل کشورهای اروپایی نشان دادند که در مقابل فشار آمریکا توانایی کافی ندارند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۵    
باوجود گذشت 2سال از اجرای قانون کاهش ساعت کار بانوان دارای شرایط خاص، همچنان برخی دستگاه ها یا کارفرمایان بخش خصوصی دراجرای این قانون برای کارکنان غیررسمی،پیمانی و قراردادی کارشکنی می کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل واحد صنعتی الکل اراک گفت: تولیدات این واحد صنعتی در اراک بیش از 70 درصد مصرف شرکت های دارو سازی نقاط مختلف کشور را تامین می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۵    
سیده حمیده زرآبادی معتقد است قوانینی که در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مصوب می شود به نفع اپراتور های اینترنت و نوعی برداشت از جیب مردم است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۸    
روز دوشنبه سهام آسیایی درحالی رشد کردند که خبرها در مورد مذاکره چین و آمریکا بارقه امید در بازارهایی ایجاد کرد که سال خود را با سقوط سنگین پایان می دهند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۱    
دلار آمریکا تا ساعت 11 صبح دهم دی ماه 10 هزار و 900 تومان معامله شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۸    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که ظرفیت اقتصاد مسکن پر شده است گفت: احتمالا تا پایان سال سرعت رشد قیمت ها صفر می شود و برای مدت نسبتا طولانی شاهد رکود خواهیم بود که فرصت خوبی به خریداران واقعی می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۸    
خرید کردن از سایت های تخفیفی ممکن است نگرانی را با خود به همراه داشته باشد، نگرانی از اینکه فرصت استفاده از تخفیف خریداری شده را نداشته باشیم و با به پایان رسیدن مهلت استفاده از آن ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۸    
رییس جمهوری صبح امروز - دوشنبه - با حضور در وزارت نیرو از مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور (دیسپاچینگ مرکزی) بازدید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۸    
رئیس پلیس تهران از تشکیل 18 پرونده بزرگ برای اخلالگران اقتصادی خبر داد و گفت: یک هزار و 656 نفر از اخلالگران اقتصادی احضار و 275 نفر از این افراد به زندان منتقل شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۸    
عقد ضمان یا ضمانت عبارت است از اینکه شخصی مالی را که بر ذمه دیگری است به عهده بگیرد. امروزه به دلیل گستردگی روابط معاملی و عدم شناخت طرفین معامله از یکدیگر و عدم امکان ارزیابی دقیق از توانائی حرفه ای ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با تکذیب خبر تعیین شرایط اروپا برای راه اندازی کانال اس. پی. وی گفت: در مورد اینکه اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی شروطی تعیین کرده باشند، این خبر از اساس درست نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۸    
طی هفته های اخیر، قیمت محصولات پروتئینی از جمله گوشت گوسفندی و گوشت مرغ در بازار افزایش بسیار چشمگیری داشته و اقدامات تنظیم بازاری دولت تاکنون نتوانسته رشد قیمت این اقلام را مهار کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۸    
نوریل روبینی، یک اقتصاددان امریکایی است و در دانشکده تجارت دانشگاه نیویوک تدریس می کند. او در یادداشتی در پایگاه اینترنتی مارکت واچ(دیدبان بازار) به تحلیل وضعیت بازارهای جهان و تأثیر سیاست های امریکا ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی کمیسیون بودجه مجلس جزئیاتی از پیشنهاد جدید دولت برای افزایش نیافتن حقوق پردرآمدها در سال 98 را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۸    
وزیر سابق راه و شهرسازی با انتشار مطلبی در اینستاگرام سیاست های دولت در کنترل قیمت ها را عامل گرانی ها عنوان و اعلام کرده ، اساس سازمان تعزیرات در زمان شاه مخلوع در نیمه دهه 50 شکل گرفته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۷    
مستند به نام پدر روایتی از مبارزه با سرطان اقتصاد است که به نقش اسکنرها در جلوگیری از قاچاق کالا می پردازد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۹    
اینفوگرافیک زیر پیامدهای تحریم نفتی ایران بر بازار انرژی جهان و اقتصاد آمریکا را در قالب کاهش رفاه خانواده های آمریکایی در دو نمودار بالا و برخی اقدامات تلافی جویانه چین در قبال ایالات متحده را در ...