جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۶:۰۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 25 دی 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 2 دی 1397 بازار نیوز 3 دی 1397 بازار نیوز 4 دی 1397 بازار نیوز 5 دی 1397 بازار نیوز 6 دی 1397 بازار نیوز 7 دی 1397 بازار نیوز 8 دی 1397 بازار نیوز 9 دی 1397 بازار نیوز 10 دی 1397 بازار نیوز 11 دی 1397 بازار نیوز 12 دی 1397 بازار نیوز 13 دی 1397 بازار نیوز 14 دی 1397 بازار نیوز 15 دی 1397 بازار نیوز 16 دی 1397 بازار نیوز 17 دی 1397 بازار نیوز 18 دی 1397 بازار نیوز 19 دی 1397 بازار نیوز 20 دی 1397 بازار نیوز 21 دی 1397 بازار نیوز 22 دی 1397 بازار نیوز 23 دی 1397 بازار نیوز 24 دی 1397 بازار نیوز 25 دی 1397 بازار نیوز 26 دی 1397 بازار نیوز 27 دی 1397 بازار نیوز 28 دی 1397 بازار نیوز 29 دی 1397 بازار نیوز 30 دی 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۷    
تردید ایالات متحده از تمدید معافیت از تحریم نفتی ایران در حالی شکل گرفته که ترامپ همچنان از پرواز قیمت نفت هراسناک است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۲    
تعدادی از نمایندگان مجلس بزرگ ترین پرونده های تخلف در واگذاری کارخانه های بزرگ توسط سازمان خصوصی سازی را افشا کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۱    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از استقبال رییس جمهوری سوریه برای ایفای نقش ایران در حوزه اقتصادی این کشور خبر داد و گفت که بشار اسد خواهان همکاری مجلس در جهت رفع موانع موجود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۱۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، ضمن رد سهل گیری و سخت گیری در دریافت مالیات افزود: سرعت، دقت و سلامت باید در همه بخش های وزارت اقتصاد اجرا شود؛ بگونه ای که سرعت به دقت و سلامت آسیب نرساند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه، اعتبار 1450 میلیارد تومانی بسته حمایتی کارگران مشمول تامین اجتماعی را به حساب سازمان تامین اجتماعی ابلاغ کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۵۰    
در نشست خبری کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، سخنگوی این کمیسیون گفت : وزارت نفت مجوز خواهد داشت تا سقف سه میلیارد دلار اوراق اسلامی منتشر کند و مصوبات نرخ فروش آب به ازای هر متر مکعب و همچنین مبلغ دریافتی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۵۰    
در روز جاری توقف بیشتر نمادها به دلیل برگزاری مجمع عمومی سالانه بود. طی این روز 14 نماد متوقف و 10 نماد بازگشایی شدند که تنها توقف دو نماد به دلیل ارائه شفاف سازی بر روی تارنمای کدال بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروش ترین انواع زودپز در سطح بازار تهران است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۵    
رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز نصب فیلتر دوده و و کارایی آن برای شورای شهر مسجل نشده است و مشخص نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۰    
نادر قاضی پور گفت:هر فردی که مدارک و مستنداتی در زمینه تخلفات گمرکی دارد اطلاعات مستندات و مدارک خود را به دفتر من در مجلس شورای اسلامی ارسال کند تا اقدامات لازم صورت بگیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۰    
سازمان گمرک عراق، اخبار مربوط به معافیت گمرکی 25 کالای ایرانی و هر گونه کالای وارداتی دیگر را تکذیب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۵    
درحالی وزیر صنعت از اجازه ترخیص خودروهایی که در گمرک مانده اند خبر می دهد که قرار است با اصلاح مصوبه اخیر دولت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۵    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی نوسان قیمت ارز حول و حوش 10 هزار تومان را مبتنی بر نوسانات بازار عنوان کرد و گفت: کسانیکه ارز را برای حفظ ارزش دارایی ذخیره کرده بودند، حال که آرامش بازار را دیده اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۱    
بانک های اصلی ژاپن در حال آماده شدن برای انجام تراکنش های مربوط به پرداخت پول نفت ایران پس از دریافت مجوز های نهایی هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۱    
عملکرد صندوق بین المللی پول در این سالها تغییر محسوسی نداشته است بلکه همچنان می توان از این صندوق به عنوان اهرم فشار مالی بر سر کشورهای در حال توسعه برای اجرای درخواست های کشورهای قدرتمند یاد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۶    
اولین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم و محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در دادگاه انقلاب آغاز ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی مدیران شهرهای جدید در تصمیمات خود مصمم نیستند ولی بدانند که صد درصد مورد حمایت خواهند بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۱    
دو هفته پیش نماد معاملاتی سهام بانک پاسارگاد، پس از 25 ماه توقف و دوری از تابلوی معاملات، در بورس تهران بازگشایی شد. حالا 10 روز کاری از بازگشت نماد وپاسار به تابلوی معاملات می گذرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۱    
ابزارهای مالیاتی علاوه بر درآمدزایی هایی که می توانند برای دولت ها ایجاد کنند، در ایجاد عدالت اجتماعی هم که یکی از آرمان های انقلابیون در چهار دهه گذشته بوده است، هم تعیین کننده هستند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۶    
رییس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر فشار زیاد مشکلات داخلی نسبت به تحریم های خارجی گفت: اگرچه مشکل تحریم بر هیچ کس پوشیده نیست اما مشکلات داخلی بیش از تحریم ها اقتصاد ایران را اذیت می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۶    
مهلت تعیین شده برای بازگشت ارز صادراتی به اتمام رسیده است و مدیران نظام بانکی از طراحی سامانه ای خبر می دهند که قطع تمام خدمات دولتی برای صادرکنندگانی که ارز را نیاورند را هدف گرفته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۱    
کارشناسان بازار کار در تحلیل طرح های اشتغالزایی دولت با توجه به آمار ارائه شده نرخ بیکاری معتقدند که دولت می بایست سیاست راهبردی اشتغالزا را در دستور کار قرار می داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 می گوید: قانونی شدن عرضه نفت در بورس دست وزارت نفت را برای فروش باز می گذارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۶    
رییس سازمان ملی استاندارد خطاب به فعالان اقتصادی گفت: تاکید می کنم ما نقش پلیس را برای شما ایفا نمی کنیم، بلکه حتی می توانیم مشاورتان باشیم تا بتوانیم با سهولت مسائل هر دو طرف را حل کنیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی با ثبت سفارش و ترخیص خودروهای وارداتی که دارای قبض انبار هستند، بدون انتقال ارز مخالفت کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۱    
گمرک چین اعلام کرد که حجم تجاری چین و روسیه در سال 2018 میلادی با تقریبا 30 درصد افزایش برای اولین بار در تاریخ دو کشور به رقم 107.06 میلیارد دلار رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۱    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از تولید و صادرات برخی دستگاه های چاپی که در چاپ بسته بندی کاربرد دارند، به کشورهای عراق و ترکیه خبر داد و گفت: این اقدام ارزآوری خوبی برای ما خواهد داشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۱    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد آنتالیا در دی ماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۶    
بانک ملی ایران در نه ماه ابتدای سال جاری بیش از 102 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت و معدن پرداخت کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۶    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری 14 نفر در پرونده کاغذ خبر داد و گفت: متهمان مجموعا بیش از 150 میلیون دلار ارز 4200 تومانی گرفته اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۶    
در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور، معصوم نجفیان، رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا به عنوان مدیر جهادی صنعت خودروی کشور انتخاب شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۱    
شرکت در خون سازی (در دورهٔ پیش از تولد) و مقاومت در برابر عفونت ها، فراهم ساختن سریع انرژی در هنگام ضرورت، ذخیره آهن و... از دیگر فعالیت های کبد است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۱    
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به مشکلات برگشت ارز صادراتی گفت: با مطرح شدن برگشت ارز، خیلی از شرکت ها از کارت های واسطه ای استفاده می کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۶    
در فاصله ای 20 روزه، 26 نفر در دو سانحه عجیب در ایران جان باختند. 4 دی ماه 10 دانشجو به خاطر چپ کردن اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات جان شان را از دست دادند و 24 دی ماه هم 16 نفر دچار سانحه هوایی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۶    
کارشناسان بسیاری افزایش نرخ بهره فدرال و نوسانات بازار سهام در پایان سال 2018 را شواهد مهمی از در پیش بودن رکود برای امریکا می دانند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ساعاتی پیش در صفحه شخصی خود از قرار نگرفتن ماهواره پیام در مدار خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۶    
اشخاصی همچون حسین هدایتی، سامان مدلل که با همکاری این 3 تن تسهیلات دریافت کرده اند را به دلیل اخلال در نظام پولی و بانکی متهم عنوان کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۱    
محمد جواد ظریف، که جهت انجام سفر رسمی در رأس یک هیئت سیاسی و اقتصادی به عراق سفر کرده است در توییتر خود گزارشی را از این سفر منتشر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی از درآمد 680 میلیارد تومانی شهرهای جدید کشور در سال جاری خبر داد و با بیان این که پیش بینی می شود تا پایان سال درآمدها به 842 میلیارد تومان افزایش یابد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۶    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: روزانه 100 تا 150 تن گوشت تازه گوسفندی (شقه) به قیمت هرکیلوگرم 40 هزار تومان و گوشت گوساله منجمد 29 هزار تومانی بدون محدویت و کشش بازار توزیع می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بدهی واقعی دولت به تامین اجتماعی را 150 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بدهی ها به تایید سازمان حسابرسی رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۱    
یک اقتصاددان با ارائه آمار بدست آمده توسط طرح پویش موانع کسب و کار، نوسان نرخ ارز و تحریم ها را در صدر جدول موانع و مشکلات کسب و کار اعلام کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۱    
در حالیکه در هفته های گذشته قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ روند افزایشی داشته است، معاون وزیر جهاد کشاورزی معتقد است که بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۷    
مرادی، کارشناس انرژی:حال که خرید نفت ایران توسط برخی کشورها از سر گرفته شده، می توان بیش از حجم لایحه بودجه هم تامین شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۷    
بر اساس قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی مصوب سال 1369، پرونده های مظلومین و میرعلی با هم تقاوت دارد.