پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 5 مهر 1398 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 31 فروردین 1398 بازار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بازار نیوز 31 خرداد 1398 بازار نیوز 31 تیر 1398 بازار نیوز 1 مرداد 1398 بازار نیوز 1 شهریور 1398 بازار نیوز 1 آبان 1398 بازار نیوز 30 آذر 1398 بازار نیوز 1 دی 1398 بازار نیوز 30 بهمن 1398 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 مهر 1398 بازار نیوز 2 مهر 1398 بازار نیوز 3 مهر 1398 بازار نیوز 4 مهر 1398 بازار نیوز 5 مهر 1398 بازار نیوز 6 مهر 1398 بازار نیوز 7 مهر 1398 بازار نیوز 8 مهر 1398 بازار نیوز 9 مهر 1398 بازار نیوز 10 مهر 1398 بازار نیوز 11 مهر 1398 بازار نیوز 12 مهر 1398 بازار نیوز 13 مهر 1398 بازار نیوز 14 مهر 1398 بازار نیوز 15 مهر 1398 بازار نیوز 16 مهر 1398 بازار نیوز 17 مهر 1398 بازار نیوز 18 مهر 1398 بازار نیوز 19 مهر 1398 بازار نیوز 20 مهر 1398 بازار نیوز 21 مهر 1398 بازار نیوز 22 مهر 1398 بازار نیوز 23 مهر 1398 بازار نیوز 24 مهر 1398 بازار نیوز 25 مهر 1398 بازار نیوز 26 مهر 1398 بازار نیوز 27 مهر 1398 بازار نیوز 28 مهر 1398 بازار نیوز 29 مهر 1398 بازار نیوز 30 مهر 1398 
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۸    
یکی از رزمنده های دفاع مقدس در زمان جنگ وقتی عکس صدام را می بیند با واکنش جالب به دوربین می گوید: این همانی است که قرار بود دو روزه به تهران برسد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۲    
توالت های کاسه ای که به توالت فرنگی معروف هستند، نشانه تمدن و تجدد اروپایی به حساب می آیند، اما این توالت های سفالی فرنگی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۶    
متخصصین قلب و عروق تأیید کردند که گیاهخواران و وگان ها در مقایسه با افرادی که گوشت می خورند کمتر دچار بیماری فشار خون می شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۸    
در این روز ها که هر کس دلش می خواهد به جمع زائرین اباعبدالله بپیوندند، خیلی ها هستند به خاطر مشغله کاری نمی توانند این کار را انجام دهند. این فیلم راه حلی برای این موضوع را نشان می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۸    
سایت رسمی دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری، فیلمی را از به هم ریختن سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد منتشر کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۸    
محسن قائمی نسب مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا جلوگیری از تخریب ویلای داماد یکی از مسئولان کشور با حکم دیوان عدالت اداری صحت دارد یا خیر اظهار کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۸    
تحقیقات جدید دانشگاه مک گیل مونترآل در کانادا نشان داده است برخی از انواع چای های کیسه ای که در تولید کیسه های توری و کوچک آنها از مواد اولیه پلاستیکی استفاده می شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۸    
در پی واژگونی قایق مهاجران در دریای اژه در نزدیکی ساحل جزیره اوینوسیس یونان یک نوزاد و یک کودک چهار ساله کشته و چهار نفر نیز مفقود شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۳    
آمریکا به ظریف اجازه عیادت از تخت روانچی را که به دلیل ابتلا به سرطان در بیمارستانی درنیویورک بستری است، نداد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۳    
تیمی از محققان فرانسوی و آمریکایی دستگاهی ابداع کردند که از عرق انسان برق تولید می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۳    
منابعی در یمن گفتند که دولت نجات ملی این کشور با پیشنهاد عربستان سعودی برای آتش بس در یمن مخالفت کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس در سال های اخیراقدامات بسیاری را برای بررسی دقیق و کارشناسی لایحه تجارت صورت داده و این مسئله موجب شده که مرکز پژوهش های مجلس بر آثار مثبت این لایحه صحه گذارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۸    
هیلاری کلینتون در مصاحبه ای تلویزیونی ترامپ را رئیس جمهور غیرقانونی آمریکا خواند که در سال 2016ریاست جمهوری را از او دزدید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۸    
حدود 300مقام سابق آمریکایی با امضای نامه ای از استیضاح رئیس جمهور این کشور به دلیل رسوایی موسوم به اوکراین گیت حمایت کرده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا جمعه در جمع سران سازمان های صهیونیستی مدعی شده اوضاع با ایران رو به راه می شود اما او نمی داند چطور این اتفاق خواهد افتاد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تبلیغات زیادی مبنی بر اثربخشی قارچ گانودرما در پیشگیری یا درمان برخی بیماری ها در فضای مجازی منتشر می شود که اغلب آن ها اغواگرانه و نادرست است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۳    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار همتای ارمنستانی خود از تروریسم اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران سخن گفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۸    
متخصصان تغذیه و سلامت در دانشگاه کالیفرنیا تاکید دارند که رنگ های طبیعی موجود در مواد غذایی نقش مهمی در پیشگیری از سرطان دارند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۰:۲۸    
سخنگوی دستگاه قضا خبر بازداشت معاون سازمان تأمین اجتماعی را تکذیب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۳    
دیوید سانگر در نیویورک تایمز نوشت: دیپلماسی ایرانی: برای رئیس جمهوری که نسبت سستی با واقعیت ها و رابطه مسمومی با متحدان دارد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۳    
یکی از معاونان سازمان تامین اجتماعی به اتهام واردات گوشی موبایل با ارز 4200 تومانی ویژه واردات تجیزات پزشکی، بازداشت شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۳    
مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات آیین نامه ضوابط مسافربرهای اینترنتی را تشریح و اعلام کرد که تمامی هزینه های دریافت شده به نفع حمل و نقل عمومی صرف خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی ستاد تبصره 14 بودجه با اشاره به مراجعه کمتر از 14 هزار سرپرست خانوار به دفاتر پیشخوان برای اعتراض به قطع یارانه، از صرفه جویی 8 هزار میلیاردی، درصورت قطع یارانه پردرآمدها خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۳    
رییس جمهوری اسلامی ایران پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و چهارمین اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل متحد، روز جمعه به تهران بازگشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۸    
بسیاری از کاربران اینستاگرام زمانی که بلاک می شوند، درخواست می کنند که برایشان کامنت انگلیسی بگذارید، در حالی که این کار هیچ تاثیری در رفع بلاک ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۸    
در حالی در شرق تهران پارک بانوان به زودی به بهره برداری می رسد که این پارک قرار است مجهز ترین پارک بانوان تهران باشد و در آن به سلامت بانوان توجه ویژه ای شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۳    
حسین رضازاده به شکسته شدن رکوردش توسط لاشا تالاخادزه واکنش نشان داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۳    
کارشناسان فعال در حوزه فناوری و گیمینگ به تازگی فهرستی از بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های بازی مبتنی بر سیستم عامل اندروید را منتشر کرده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا در توییتی تصریح کرد که برای مذاکره با جمهوری اسلامی، تحریم ها برنخواهد داشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۸    
دونالد ترامپ در سخنرانی خود در جمع سران یهودی مدعی شد که موضع سرسختانه ای علیه ایران در پیش گرفته است اما خواهان جنگ با جمهوری اسلامی نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۸    
لازمه و اساس استمرار پیشرفت کشور، توکل بر خدا ، ایستادگی و مقاومت ، امید به آینده ، اعتماد به جوانان بویژه جوانان انقلابی ، وحدت و انسجام آحاد مردم بخصوص در میان نیروهای انقلاب ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۳    
سیدعلی جمالیان رئیس بیمارستان شهید دکتر لواسانی با اشاره به بروز برخی بیماری های قلبی در نوزادان و کودکان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۲    
سید حمید حسینی در اینستاگرام خود عکسی از یوری ژورکائف، ستاره سابق تیم ملی فرانسه را منتشر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۷    
به نظر می رسد که اینستاگرام نیز حالت تاریک (dark mode) را به نسخه بتا و آزمایشی خود اضافه کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۸    
رییس جمهوری اسلامی ایران پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و چهارمین اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عصر پنج شنبه به وقت محلی، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی های وزارت کار گفت: اگر کسب و کارهای خرد و خانگی در قالب تعاونی های پشتیبان و تامین نیاز ساماندهی شوند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۳    
آندره آ استراماچونی، سرمربی استقلال با گرفتن کارت قرمز نشان داد که همچنان نتوانسته است به آرامش برسد و همچنان عصبانی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۳    
مطابق آمار رسمی قیمت مسکن طی شهریور ماه امسال در تهران نسبت به ماه پیش از آن 1.6 درصد کاهش یافته است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۳    
یکی از عواملی که باعث امکان فرارهای مالیاتی کلان می شود، معافیت هایی است که دولت در قالب قانون به بخش های مختلف اقتصادی ارائه می دهد و همین باعث می شود بسیاری از مؤدیان عمدتا کلان به نحوی خود را به ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۳    
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا شنبه ششم مهرماه روند کاهشی دما در تهران آغاز می شود، تصریح کرد: تا روز سه شنبه هفته آینده کاهش شش درجه ای دمای پایتخت را شاهد خواهیم بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۸    
امروز - جمعه پنجم مهر -، برای ورود به موزه های زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بلیت نیم بها تهیه کنید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۸    
تصویر مربوط به سال 1377 بانک تجارت در خیابان طالقانی است.