شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 24 مهر 1398 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 31 فروردین 1398 بازار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بازار نیوز 31 خرداد 1398 بازار نیوز 31 تیر 1398 بازار نیوز 1 مرداد 1398 بازار نیوز 1 شهریور 1398 بازار نیوز 1 آبان 1398 بازار نیوز 30 آذر 1398 بازار نیوز 1 دی 1398 بازار نیوز 30 بهمن 1398 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 مهر 1398 بازار نیوز 2 مهر 1398 بازار نیوز 3 مهر 1398 بازار نیوز 4 مهر 1398 بازار نیوز 5 مهر 1398 بازار نیوز 6 مهر 1398 بازار نیوز 7 مهر 1398 بازار نیوز 8 مهر 1398 بازار نیوز 9 مهر 1398 بازار نیوز 10 مهر 1398 بازار نیوز 11 مهر 1398 بازار نیوز 12 مهر 1398 بازار نیوز 13 مهر 1398 بازار نیوز 14 مهر 1398 بازار نیوز 15 مهر 1398 بازار نیوز 16 مهر 1398 بازار نیوز 17 مهر 1398 بازار نیوز 18 مهر 1398 بازار نیوز 19 مهر 1398 بازار نیوز 20 مهر 1398 بازار نیوز 21 مهر 1398 بازار نیوز 22 مهر 1398 بازار نیوز 23 مهر 1398 بازار نیوز 24 مهر 1398 بازار نیوز 25 مهر 1398 بازار نیوز 26 مهر 1398 بازار نیوز 27 مهر 1398 بازار نیوز 28 مهر 1398 بازار نیوز 29 مهر 1398 بازار نیوز 30 مهر 1398 
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۶    
رشد بالای اقتصادی چین همیشه یکی از نقاط مثبت برای اقتصاد این کشور و نقطه عطف اقتصاد دنیا بود، ولی بررسی آمار های اخیر نشان می دهد این وضعیت دیگر در مورد کشور چین صادق نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۶    
مهرداد جمال ارونقی درباره اینکه دلیل عدم تمدید زمان برای ترخیص 1100 خودروی مانده در گمرک که گفته می شود فرآیند ترخیص را طی کرده اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۷    
65 هزار و 658 تن مواد شیمیایی، مواد پلیمری، قیر، لوب کات و وکیوم باتوم در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۷    
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و چهارمین روز مهر ماه با ریزش 8249 واحدی به پله 301 هزار و 391 واحدی سُر خورد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۷    
به گفته مدیر عملیات شرکت نفت و گاز پارس ظرفیت تولید این سکو پس از راه اندازی مجدد درهفته گذشته و در سرویس قرار گرفتن هشت چاه تولیدی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۲    
وزارت اقتصاد در توضیح میزان بازگشت ارز صادراتی به کشور تاکید کرد، رفع تعهد ارزی به مفهوم الزام صادرکنندگان به بازگشت کل ارز حاصل از صادرات نبوده و بانک مرکزی مطابق مقررات ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۲    
نادلی پاندور وزیر خارجه آفریقای جنوبی صبح امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۷    
جمعیت فعال و جمعیت غیرفعال دو شاخص مهم بازار کار هستند که نرخ بیکاری و نسبت اشتغال نیز متأثر از این دو شاخص مهم تغییر می کنند، شاخص جمعیت فعال به مجموعه گروه بیکاران و شاغلان اطلاق می شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۷    
اعضای باند پنج نفری که در تصادف ساختگی پنج میلیارد ریال طلا سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۷    
زن رمال که با ادعای غیب گویی و باطل کردن طلسم و جادو از مردم کلاهبرداری می کرد، این بار خودش در دام کلاهبرداران گرفتار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۲    
پسر نوجوانی که در پی رابطه با زنی به خانه او رفته و با همدستی دوستش مرتکب به دو فقره قتل شده است، به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۷    
حسین فریدون در راستای اجرای محکومیت خود به پنج سال حبس تعزیری صبح امروز 24 مهر راهی زندان اوین شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۷    
وزیر نفت و گاز هند گفت: قیمت نفت حالا حدود 60 دلار در هر بشکه است و هند مشکلی با قیمت فعلی نفت خام ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۷    
وزارت خارجه کانادا روز سه شنبه به وقت محلی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در واکنش به حمله نظامی ترکیه علیه کُردها در شمال سوریه، صادرات سلاح به این کشور را به صورت موقت تعلیق کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۲    
معاون عملیات ناجا اعلام کرد که محدودیتی برای بازگشت زائرانی که گذرنامه یا برگ ترددشان را گم کرده باشند به کشور وجود ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۲    
متخصصان علوم پزشکیِ اسپانیا در آزمایشات تازه خود دریافته اند که مصرف مکمل های ویتامین و امگا 3 می تواند علائم اوتیسم را بهبود دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با نماینده ویژه پوتین تاکید کرد که پاسخی پشیمان کننده در انتظار عوامل حمله به کشتی ایرانی در دریای سرخ خواهد بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۲    
بانک مرکزی چین در روز چهارشنبه 200 میلیارد یوان (28 میلیارد دلار) پول نقد یکساله را از طریق تسهیلات وام دهی میان مدت به سیستم مالی تزریق کرد و باعث شگفتی تاجران شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۲    
بانک مرکزی کره جنوبی امروز برای دومین بار در 3 ماه اخیر نرخ بهره این کشور را کاهش داد و آن را به پایین ترین سطح تاریخ خود رساند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۷    
دبیر ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شورای نگهبان با مصوبه مجلس درباره لغو ممنوعیت عرضه قلیان و مواد دخانی در قهوه خانه ها مخالفت کرد و این مصوبه را به مجلس برگرداند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۷    
شرایط اقتصادی جهان این روزها به گونه ای است که بسیاری از ما نوعی فشار و نگرانی اقتصادی را تجربه می کنیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۷    
مهارت های ارتباطی، طلاق عاطفی، سرگردانی بچه ها بین اختلاف های ناشی از طلاق های عاطفی و نقش فضای مجازی در کاهش گسل های موجود در طلاق عاطفی و نیز نقش مشاوره های پیش ازطلاق درجلوگیری ازثبت جدایی کجای ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از اواخر وقت شنبه ( 27 مهر ماه) با ورود سامانه جدید بارشی به کشور بارش خفیف باران در برخی مناطق غرب و شمال غرب آغاز می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۲    
مهناز افشار در توئیتر خطاب به روح الله زم شفاف سازی موضوع شیر خشک فاسد از طرف سایت سحام نیوز را که منسوب به ایشان بود خواستار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۲    
بررسی های انجام شده از برخی نانوایی های سطح شهر نشان می دهد که برخی نانوایی ها نرخ های جدید اعلامی نان را رعایت نمی کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۲    
اداره آتش نشانی محلی سان فرانسیسکوی آمریکا از وقوع آتش سوزی در تاسیسات انرژی NuStar در نزدیکی سان فرانسیسکو خبر داده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۲    
رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: بیش از نصف خودروهای ناقص کف کارخانه تکمل شده و کارخانه ها با تمام توان در حال اتمام آن ها هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: از 9 هزار استخدامی که در وزارت بهداشت انجام می شود، حدود 5 هزار مورد مربوط به پرستاران است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
سفیر ایران در بغداد و رییس ستاد اربعین در عراق با اشاره به اقدامات سفارت کشورمان در عراق برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
معاون شهردار تهران از اختصاص بودجه برای بازنشستگی های خودخواسته در شهرداری خبر داد و گفت: برخی تذکرهای اعضای شورای شهر باعث می شود اتفاقاتی جهت بهبود وضعیت صورت گیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
یک عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور به ثبات نسبی رسیده است گفت: اگرچه دیگر خبری از تلاطمات سال گذشته نیست اما همچنان با نقطه مطلوب فاصله داریم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
یک منبع آگاه از تعلیق از کار رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با حکم دادگاه مرتبط با سانحه سقوط هواپیمای مسافری در یاسوج خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۲    
یکی از مواردی که دارندگان و مشتریان چک با آن مواجه هستند مدت اعتبار چک و اینکه مهلت اعتبار یک برگه چک چند سال است؟
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۲    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران با تشریح آخرین وضعیت گود مجاور برج میلاد، از شکایت شهرداری به قوه قضائیه در مورد عدم تعیین تکلیف این گود خبرداد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی دولت درباره تعیین تکلیف لایحه پالرمو گفت: نظر حقوقی دولت این است که با توجه به رفع ایرادات حقوقی که شورای نگهبان گرفته است و مجلس این ایرادات را رد کرد و مجدد مجمع مایل بود که این موضع را ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۲    
در جلسه امروز هیات دولت لایحه توسعه محدوده مناطق آزاد، تصویب شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۷    
سفارت روسیه در تهران بامداد پنجشنبه از آزادی یک روزنامه نگار این کشور که به دلیل برخی مشکلات در زمینه روادید در ایران بازداشت شده بود، خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۷    
رهبر انقلاب فرمودند : روش ما نه سوسیالیسم است و نه لیبرال دموکراسی غربی.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۲    
حسین فریدون امروز برای گذراندن دوران محکومیت پنج ساله اش به زندان اوین برده شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۷    
عکس برای فروشگاه شیرینی های الداهینا در استان نجف در جنوب عراق. معروف ترین شیرینی آن در شهر نجف است. این ماده از چربی، آرد، آجیل و شکر تشکیل شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۰۷    
هادی خانی:در حال حاضر نظام مالیاتی اگر وارد حساب ها و تراکنش های بانکی می شود، صرفا در حساب افرادی وارد می شود که برای ما محرز شده است که فرار مالیاتی دارند.