جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۷:۲۷Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 31 اردیبهشت 1399 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 خرداد 1399 بازار نیوز 31 تیر 1399 بازار نیوز 1 مرداد 1399 بازار نیوز 1 شهریور 1399 بازار نیوز 30 مهر 1399 بازار نیوز 30 آبان 1399 بازار نیوز 30 آذر 1399 بازار نیوز 1 دی 1399 بازار نیوز 30 بهمن 1399 بازار نیوز 30 اسفند 1399 بازار نیوز 1 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 2 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 3 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 4 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 5 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 6 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 7 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 8 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 9 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 10 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 11 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 12 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 13 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 14 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 15 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 16 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 17 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 18 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 19 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 20 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 21 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 22 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 23 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 24 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 25 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 26 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 27 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 28 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 29 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 31 اردیبهشت 1399 
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۵    
محمد عزیزی به اتهام معاونت در نظام توزیعی خودرو به 61 ماه حبس محکوم شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۵    
نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی پس از پایان آخرین جلسه این دوره مجلس با علی لاریجانی عکس یادگاری گرفتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۰    
یک شرکت چینی تلویزیون هوشمند مجهز به فناوری 5 G. رونمایی کرده است. این دستگاه دارای دوربین مجهز به هوش مصنوعی است که به اندازه 75 اینچ عرضه خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۵    
جمهوری چک و انگلیس، پایین ترین نرخ بیکاری را برای مهاجرین خارج از اتحادیه اروپا دارند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۵    
بر اساس هماهنگی های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با خودروسازان، هر گونه ثبت نام در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۵:۱۵    
معاون بورس کالا گفت: عرضه خودرو در بورس کالا تنها به شرطی امکان دارد که عرضه به تعداد مناسب و نیز بدون دست کاری قیمت باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی تا 10 خرداد ادامه دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۵    
برخی منابع خبری اعلام کردند، آکادمی علوم و هنر های سینمایی اسکار در حال بررسی به تعویق انداختن اسکار 2021 به دلیل شیوع ویروس کروناست.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۵    
عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی با توصیه به اینکه سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در بازار ارز بپرهیزند، تاکید کرد: کسانی که در این بازار سرمایه گذاری می کنند، باید ریسک آن را نیز بپذیرند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۶    
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: سهامداران عدالت ظرف 6 ماه آینده می توانند تا 20 درصد سهام خود را بفروشند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۸:۴۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الزام ثبت تمامی معاملات در دفاتر اسناد رسمی موافقت کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۱    
کانون صرافان در راستای ثبات بازار ارز با بانک مرکزی در 8 موضوع توافق کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از روند افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور از روز پنج شنبه (یکم خرداد) تا یکشنبه هفته آینده (4خرداد) خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۶    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای خرداد ماه سال جاری خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۶    
2 مرد شیطان صفت که با خودروی پراید پس از سرقت طلا های زنان تهرانی دست به آزار و اذیت آن ها می زدند دستگیر شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
وزارت اقتصاد اعلام کرد: با توجه به استقبال مردم از واگذاری صندوق واسطه گری مالی یکم (ETF)، مهلت خرید واحدهای این صندوق تا ساعت 24 روز پنجشنبه (اول خرداد) تمدید شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۶    
بیمه مرکزی اعلام کرد هرگونه تصمیم به اجرایی نمودن تکلیف قانونی مبنی بر فروش الکترونیکی در آینده با حفظ مصالح و منافع شبکه فروش زحمتکش شرکت های بیمه صورت خواهد گرفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۱    
محمد اسلامی گفت: با مصوبه دولت در کمیسیون اقتصادی در هفته گذشته، مصوب شد تا این اختیارات به سازمان امور مالیاتی داده شود تا بتوانند مالیات خانه های خالی را بگیرند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۶    
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون گفت: مصوبه ستاد تنظیم بازار به صنعت مرغداری 2 هزار میلیارد تومان خسارت زد و کسی پاسخگو نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۶    
مدرس خیابانی از تشکیل کارگروه پیگیری طرح های توسعه ای خبر داد و گفت: این کارگروه ماموریت دارد تا با محوریت ایدرو، ایمیدرو و سازمان صنایع کوچک به صورت هفتگی، به پایش و رفع موانع بپردازد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۱    
قیمت انواع آهن آلات به شرح زیر است:
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۶    
همتی با تأکید بر اینکه بازار ارز حالت طبیعی ندارد و در روزهای آینده شاهد بهبود بازار خواهیم بود، به این سؤال پاسخ داد که "الآن دلار بخریم یا نه؟!".
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۱    
وزارت اقتصاد طی اطلاعیه ای با توجه به استقبال مردم از واگذاری واحد های صندوق واسطه گری مالی یکم (etf)، مهلت خرید واحد های این صندوق را تا ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 99/3/1 تمدید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۸    
آمار روزانه و تجمعی تولید و تحویل خودرو از ابتدای سال 99، توسط شرکتهای خودروسازی ایران خودرو و سایپا اعلام شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۳    
در جلسه علنی روز سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 مجلس شورای اسلامی، طرح تنقیحی فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه سلامت تصویب شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۸    
تعدادی از منتخبین مجلس یازدهم طی نامه ای به شورای نگهبان خواستار عودت فوری لایحه حذف صفرها به مجلس شورای اسلامی شدند تا با دقت و وسواس بیشتری نسبت به رفع ابهام و تصویب آن اقدام شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۴    
بیمه بیکاری مشاغل زیان دیده از کرونا تا قبل از عید فطر واریز می شود و هموطنان بعد از دریافت پیامک، 12 ساعت فرصت دارند شماره حساب بانکی خود را به بانک های (سپه، صادرات، ملی، ملت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آموزش و پرورش باید احکام رتبه بندی معلمان را صادر کند و برای این کار نیازی به مصوبه دولت نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۹    
از سوی معلمان این سؤال مطرح است با توجه به پیگیری ها و نشست هایی که مسئولان دولت و آموزش و پرورش با تشکل های فرهنگیان در یک ماه اخیر داشته اند نتایج اجرای رتبه بندی معلمان چه زمانی نهایی و قطعی می ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۴    
حسن روحانی گفت: دولت به حمایت های خود از مردمی که در جریان شیوع این ویروس دچار مشکلات فراوانی از نظر زندگی و اقتصادی شده اند ادامه می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۹    
جلسه اختتامیه مجلس دهم که چهارصد و سی و یکمین جلسه علنی مجلس دهم است صبح چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه 99 با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۹    
واریز وام یک میلیون تومانی که از ابتدای اردیبهشت ماه شروع شد و با پرداخت به 20 میلیون و 184 هزار و 368 نفر، روزهای پایانی خود را سپری می کند و 10 خرداد آخرین فرصت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۴    
امروز (چهارشنبه) آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در دوره دهم برگزار شد که نمایندگان از این فرصت برای گرفتن عکس یادگاری استفاده کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۹    
معاون وزیر اقتصاد با بیان ای که از 14 اردیبهشت تاکنون (30 اردیبهشت) معادل 1.5 میلیون نفر از مردم در صندوق های ETF برای خرید سهام دولت پذیره نویسی کرده اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۹    
اسفنانی گفت: ما ورودمان به این صورت است که تا زمانی که قیمت جدیدی از سوی سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار اعلام نشده باشد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: کارت سوخت تمام خودرو ها ساعت صفر امشب (یکم خرداد) ماه شارژ می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۹    
31 اردیبهشت آخرین روز کاری مجلس دهم است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۴    
معاون وزیر اقتصاد در امور بانک و بیمه از بهره مندی بازنشستگان از تسهیلات یک میلیون تومانی برای خرید صندوق های سرمایه گذاری واسطه گری یکم خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۹    
صرافی های بانک ها از صبح امروز، سی ام اردیبهشت، قیمت دلار را برای فروش به مردم 17 هزار و 300 تومان اعلام کرده اند
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۹    
سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم حبس برای دو نماینده مجلس خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۹    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: حتما روش مستقیم بهتر است و مردم این روش را انتخاب کنند که سهامشان دست خودشان باشد تا هر زمان که به پول نیاز داشته باشند، بتوانند بفروشند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۴    
اسفنانی گفت: شاید قابل تصور نباشد که مثلا برخی از شرکت های خودروساز، خودرویی تحویل دادند به عنوان خودروی صفر کیلومتر، بعد که مشتری برده برده دیده که این تصادفی بوده و به عنوان صفر تحویل داده شده است.