پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی (behdasht.gov.ir)

وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 2 فروردین 1395 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 29 اسفند 1396 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 6 شهریور 1397 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 30 اسفند 1399 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 29 اسفند 1400 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 29 اسفند 1401 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 29 اسفند 1402 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 31 فروردین 1403 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 1 اردیبهشت 1403 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 2 اردیبهشت 1403 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 3 اردیبهشت 1403 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 4 اردیبهشت 1403 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 5 اردیبهشت 1403 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 6 اردیبهشت 1403 
  ۳ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
رییس جمهور و وزیر بهداشت بعد از ظهر امروز از بیمارستان شهدای یافت آباد و پروژه طرح توسعه این مرکز درمانی در جنوب غرب تهران، بازدید کردند.
  ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
وزیر بهداشت در حاشیه حضور در جمع مردم در مسجد امام هادی(ع) شهرک ولیعصر(عج) تهران از برنامه وزارت بهداشت ...
  ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با هفته سلامت و حضور رییس جمهور و وزرای دولت در جنوب غرب تهران (مناطق 17 و 18) در مسجد امام هادی(ع) شهرک ولیعصر(عج) با مردم دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۴   + ۱۳ سایت دیگر  
رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه چک لیست هایی بسیار سختگیرانه و تخصصی مطابق با استانداردهای ایزو 15189 و قوانین و آیین نامه های کشوری برای ارزیابی آزمایشگاهها وجود دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۳   + ۸ سایت دیگر  
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه مستلزم تشکیل کمیسیون های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تامین و تولید پایدار غذا ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۲    
رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش وزارت بهداشت، از برگزاری بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی، هفدهمین جشنواره شهید مطهری و ششمین جشنواره ایده های نوآورانه آموزشی 12 و 13 اردیبهشت 1403 در مرکز همایش های ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
دبیر علمی کنگره ملی طب ایرانی، برگزاری این کنگره را فرصتی برای ایجاد گفتمان علمی بین طب ایرانی و پزشکی رایج عنوان کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۳   + ۲۰ سایت دیگر  
برای نخستین بار در بیمارستان شهدای تجریش زنی 23 ساله که از بدو تولد مبتلا به سندرم لی (اختلالی نورولوژیکی) بود برای کاشت الکترود عمقی مغز در بیمارستان شهدای تجریش جراحی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۳   + ۳۳ سایت دیگر  
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: برای نخستین بار در کشورمان اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی، به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۳   + ۲ سایت دیگر  
در جلسه هماهنگی برنامه عملیاتی ساماندهی رشته مقاطع و رشته محل های آموزشی، بر ضرورت ایجاد زیر ساخت هوشمند برای رصد رشته مقاطع و رشته محل ها تاکید شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۴   + ۱۵ سایت دیگر  
رییس پلیس راهور فراجا در مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی 1403 از کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی ابراز رضایت کرد و آن را حاصل یک کار جمعی، نظام مند و هوشمند دانست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۴   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت از فعالیت سه هزار و 300 روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۴    
دکتر حسین قناعتی در دیدار با تولیت و مسئولان بهداشت و درمان عتبه مقدس امام حسین (ع) گفت: مدل آموزش پزشکی دانشگاه سبطین شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلای معلی و ادغام آموزش افقی و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۴   + ۱۱ سایت دیگر  
معاون درمان وزارت بهداشت، از خدمت رسانی به پنج میلیون مراجعه کننده به مراکز درمانی و حضور و فعالیت 23 هزار پزشک متخصص در ایام نوروز، خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۴   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون بهداشت وزارت بهداشت از انجام بیش از یک میلیون و 700 بازدید بهداشتی در ایام نوروز خبر داد و بر اهمیت و لزوم مشارکت مردمی در ارتقای حوزه بهداشت و پیشگیری، تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۴   + ۱۷ سایت دیگر  
رییس سازمان اورژانس کشور از کاهش 10 درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز 1403 خبر داد و گفت: در این ایام 50 هزار و 800 ماموریت ترافیکی انجام و حدودا 43 هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۴   + ۱۰ سایت دیگر  
همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی 1403 امروز (سه شنبه 4 اردیبهشت) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
فهرست کالاها و اقدامات آسیب رسان به سلامت سال 1403 توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ گردید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۴   + ۲ سایت دیگر  
رییس ستاد کل ستاد نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت هفته سلامت، تامین سلامتی را مسئولیت همگانی و سازمانی اعلام و عنوان کرد: حفظ سلامتی را به عنوان برترین نعمت، در وهله اول مسئولیت فردی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۴   + ۲ سایت دیگر  
رییس امور هماهنگی و تلفیق سازمان برنامه و بودجه کشور حوزه سلامت را یکی از حوزه های پیشران کشور عنوان و بر لزوم نگاه ویژه به حوزه سلامت، تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۴   + ۱ سایت دیگر  
نشست هم اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بم با مدیر کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت در سالن سلامت ستاد مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۷:۵۴   + ۸ سایت دیگر  
یکی از خصوصیات طب ایرانی آن است که سلامت انسان را در ارتباط با سلامت محیط می بیند یعنی اگر محیط ناسالم باشد سلامت انسان مختل می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۰   + ۳ سایت دیگر  
پیرو ابلاغیه شماره 100/289 مورخ 1401/03/08 مقام عالی وزارت در خصوص تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه در بخش سلامت و تشکیل دبیرخانه برنامه پنج ساله هفتم توسعه بخش سلامت و با توجه به لزوم هماهنگی و تسریع ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت وامنیت غذایی گفت: اقدامات دستگاه های اجرایی مربوطه در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا توسط دبیرخانه شورای عالی رصد می شود و تمامی دستگاه ها موظفند گزارش اقدامات را جهت جمع ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
نماینده مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت بر ضرورت رصد و نظارت بر تحقق تدریجی سیاست های مقام معظم رهبری در نظام سلامت، تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۳   + ۳ سایت دیگر  
مرکز مشاوره روانی اجتماعی سراج و داروخانه دکتر درویش در مرکز خدمات جامع سلامت شهید اشرفی اصفهانی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
پایگاه سلامت شهدای خالدآباد و آبباریک در شهرستان ورامین با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مراسم تاسیس دفتر این نهاد در وزارت بهداشت و معارفه نماینده رهبری در ستاد وزارت بهداشت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
مراسم معارفه نماینده مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه (3 اردیبهشت 1403) با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و وزیر بهداشت برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۰    
در پی درگذشت والده دکتر عباسی، دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، دکتر باقری فرد در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۰   + ۱ سایت دیگر  
رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش وزارت بهداشت، از برگزاری بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی، هفدهمین جشنواره شهید مطهری و ششمین جشنواره ایده های نوآورانه آموزشی 12 و 13 اردیبهشت 1403 در مرکز همایش های ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۲   + ۱۶ سایت دیگر  
رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت از تدوین بسته های خدمتی متناسب با گروه های سنی برای افراد در برنامه سلامت خانواده خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲   + ۱۴ سایت دیگر  
سازمان جهانی بهداشت به منظور تقویت خدمات پزشکی اورژانس،40 دستگاه دفیبریلاتور خارجی خودکار به همراه 1250 پد دفیبریلاتور را با کمک مالی اتحادیه اروپا تهیه و به سازمان ملی اورژانس ایران اهدا کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲   + ۱۹ سایت دیگر  
دبیر شورای سیاست گذاری صادرات سازمان غذا و دارو با اشاره به کاهش معنادار زمان تایید درخواست های صادرات بدلیل سیستمی شدن تاییدیه ها در سامانه تی تک، از حرکت این سازمان به سمت تسهیل فراینده ها خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
روز دوم هفته سلامت به نام سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی نام گذاری شده است. تمام هدف والدین و معلمان این است که کودکان طوری به بزرگسالی قدم بگذارند که در آینده ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
دکتر علی واشقانی فراهانی، رئیس مرکز قلب تهران در کنگره سه روزه ای که با هدف بررسی چالش های تشخیصی و درمانی بیماری های قلبی و عروقی در مرکز قلب تهران برگزار شد، گفت: آگاهی از علت شیوع بیماری های قلبی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
در چهارمین جلسه قرارگاه برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر علیرضا اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۰   + ۱۱ سایت دیگر  
با هدف افزایش سطح کیفیت جذب اعضای هیات علمی و ایجاد وحدت رویه در اجرای شیوه نامه جدید، جلسه توجیهی برای، دبیران هیات های اجرایی و مسولین سامانه جذب، برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۹   + ۲ سایت دیگر  
نخستین سمینار از سلسله سمینارهای آموزش تخصصی هماهنگ کنندگان اهدای اعضای کشور در بخش جانبی از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران 4 اردیبهشت ماه سال 1403 در بیمارستان فرهیختگان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۹   + ۱۸ سایت دیگر  
دبیر هیات ممتحنه رشته طب سنتی و تاریخ پزشکی با اشاره به شعار دومین روز هفته سلامت سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی از اجرایی شدن طرح ملی نهضت سواد سلامت آموزی در 10 استان خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۹   + ۲ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۹    
در سالی که بنام سال"جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است با بررسی چهارچوب مفهومی سرمایه اجتماعی از منظر اسلام و همچنین علوم اجتماعی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۹   + ۲ سایت دیگر  
مشاور اقتصادی وزیر بهداشت، اقدامات چشمگیر انجام شده در وزارت بهداشت را در اوج تحریم ها دانست و گفت: بازنده اصلی تحریم ها قطعا استکبار جهانی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۹   + ۲۴ سایت دیگر  
معاون پرستاری وزارت بهداشت، از تدوین بسته ماندگاری پرستاران در پی دستور رییس جمهور در این خصوص خبر داد و گفت: گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۹   + ۷ سایت دیگر  
همزمان با دومین روز از هفته سلامت با شعار سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی ، مراسم نمادین هفته سلامت در دبستان امام هادی (ع) شهرری با حضور دکتر فرشیدی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۹   + ۱۲ سایت دیگر  
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری هفته سلامت از راه اندازی دبیرخانه بیماری های غیرواگیر در وزارت بهداشت و اجرای پویش ملی سلامت 2 با هدفگذاری سرطان ها در سال جاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۹   + ۳۸ سایت دیگر  
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این که مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی است بر ضرورت کاهش مصرف آن ها تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۹    
رئیس دانشگاه در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز سلامت جنین و توسعه و گسترش بخش CICU مرکز طبی کودکان آن را تحول بزرگی در افزایش کمیت و کیفیت ارایه خدمات دانست و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۵   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، با بیان اینکه تولید نان کامل از سال گذشته توسط دولت آغاز شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۵   + ۱۸ سایت دیگر  
رییس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت طبخ نان مطابق استاندارد ملی گفت: ابتدا باید طبخ نان ساده در اولویت نانوایی ها باشد و اضافه کردن موادی مانند کنجد و سیاه دانه بر حسب تقاضای ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۵   + ۹ سایت دیگر  
رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت با اعلام کاهش سرعت نزولی نرخ باروری و جمعیت در کشور، از راه اندازی 80 مرکز درمان ناباروی در سطح دو خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۴   + ۱ سایت دیگر  
سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو از برگزاری دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۳   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر چنارانی در نهمین همایش معاونین این حوزه در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های وابسته با موضوع تحلیل منابع نظام سلامت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۳   + ۲۴ سایت دیگر  
مدیرکل بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، از اقدامات انجام شده جهت عملیاتی شدن غربالگری بیماری SMA در کشور طی سال جاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۳   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون بهداشت وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که کاهش رشد جمعیت متوقف شده است، گفت: این موضوع نشانه خوبی برای آغاز افزایش رشد جمعیت در سال جاری است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۴   + ۵ سایت دیگر  
همزمان با اولین روز از هفته سلامت که با شعار "سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت" در سراسر کشور در حال اجراست ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۴   + ۵ سایت دیگر  
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به همراه مدیران این معاونت در سفر به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از پروژه های عمرانی حوزه سلامت، تعدادی از طرح های بهداشتی و درمانی را افتتاح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
دکتر علی بخشی گفت: بیماری هاشیموتو یا تیروئیدیت مزمن لنفوسیتیک شایع ترین نوع بیماری تیروئید در انسان است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۴   + ۱ سایت دیگر  
دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از ارتقای 60 رتبه ای این دانشگاه در نظام رتبه بندی وبومتری و قرار گرفتن بیمارستان های دانشگاه در رتبه بندی ویژه بیمارستان های آموزشی در ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر رحیمی در نهمین همایش معاونین این حوزه در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های وابسته با موضوع تحلیل منابع نظام سلامت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۳   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با موضوع تحلیل منابع نظام سلامت، دکتر مهدوی در نهمین همایش معاونین این حوزه در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های وابسته ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۴   + ۳ سایت دیگر  
دبیر علمی سیزدهمین همایش روانپزشکی کودک و نوجوان و استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: هر اندازه مشکلات روانپزشکی کودکان و نوجوانان زودتر تشخیص داده شده و و درمان شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۴   + ۹ سایت دیگر  
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، نهمین همایش معاونین این حوزه در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های وابسته با موضوع تحلیل منابع نظام سلامت باحضور مهمانانی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
دکتر علیرضا اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت هفته ملی سلامت پیامی ارسال کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۴   + ۱ سایت دیگر  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در بیمارستان سینا و گفتگو با رئیس این مرکز و روسای بخش ها، عملکرد بیمارستان سینا را در پاسخگویی به بیماران و تعیین تکلیف بیماران اورژانسی مثبت ارزیابی کرد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۴    
در راستای تاکید سازمان بهداشت جهانی بر تربیت افراد متخصص در زمینه رسیدگی به موارد اورژانسی، دانشگاه علوم پزشکی تهران شاهد گام مهمی در این زمینه بود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۴    
مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سینا به عنوان نخستین بیمارستان نوین ایران با بیش از یکصدوپنجاه سال ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۰:۵۵   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون پرستاری وزارت بهداشت از تدوین لایحه حمایت مادی و معنوی از حقوق پرستاران خبر داد و گفت: بسته ماندگاری پرستاران نیز در حال تدوین نهایی است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳   + ۴ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان سمنان به همراه رییس جمهور، از دو پروژه عمرانی درمانی شامل بیمارستان فاطمیه و همچنین طرح توسعه بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
خانه های بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار در استان سمنان توسط معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
خانه های بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار با حضور دکتر فرشیدی معاون بهداشتی وزریر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون پرستاری وزارت بهداشت به طور سرزده و شبانه از بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان بازدید و از خدمات پرستاران و کارکنان این مرکز درمانی قدردانی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۱   + ۴ سایت دیگر  
ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و سرای پزشکان شهرستان مهدیشهر در جریان سفر دولت به استان سمنان توسط مشاور معاونت درمان وزارت بهداشت افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۲۱   + ۲۰ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب سفر استانی رییس جمهور به استان سمنان، با حضور در روستای میقان شاهرود، مرکز جامع خدمات سلامت و محل زیست پزشکان این روستا را افتتاح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۰   + ۴ سایت دیگر  
میز ارتباطات مردمی با حضور معاون پرستاری و مدیران وزارت بهداشت همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در دانشگاه علوم پزشکی سمنان دایر شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۰   + ۴ سایت دیگر  
در جلسه ای با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی سمنان، توانمندی ها و نیازمندی های سلامت این استان بررسی شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۸   + ۱۵ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان سمنان از بخش های مختلف بیمارستان کوثر سمنان و همچنین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان که در این بیمارستان در حال ساخت و تجهیز است، بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
دکتر کاطم وطن خواه در پیامی به مناسبت روز آزمایشگاه را به همکاران ارجمند این حوزه تبریک و از زحمات ایشان قدردانی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۷   + ۴ سایت دیگر  
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام خود به مناسبت روز آزمایشگاهیان (روز علوم آزمایشگاهی) از تعهد و خدمات کارکنان آزمایشگاه ها قدردانی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۷   + ۵ سایت دیگر  
در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رییس جمهور به استان سمنان، پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان به عنوان پانزدهمین پارک علم و فناوری کشور افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۷   + ۲۷ سایت دیگر  
رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح امسال در تمام کشور اجرایی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۶   + ۷ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رییس جمهور و به منظور افتتاح و بازدید از پروژه ها و مراکز بهداشتی و درمانی سمنان، وارد این استان شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر رحیمی در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی از نزدیک در جریان ارائه خدمات به بیماران قرار گرفته و به طور مستقیم در خصوص مشکلات پرسنل ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۸   + ۲۲ سایت دیگر  
معاون پرستاری وزارت بهداشت از افزایش 50 درصدی حق الزحمه کار دانشجویی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۳   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان یک موزه تخصصی (تاریخ پزشکی) در اواخر سال 1382 شکل اولیه خود را به نام سازمان مؤسس آن یعنی دانشگاه ...
مشاهده نتایج بیشتر...