چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 3 فروردین 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 2 فروردین 1396 بهداشت نیوز 3 فروردین 1396 بهداشت نیوز 4 فروردین 1396 بهداشت نیوز 5 فروردین 1396 بهداشت نیوز 6 فروردین 1396 بهداشت نیوز 7 فروردین 1396 بهداشت نیوز 8 فروردین 1396 بهداشت نیوز 9 فروردین 1396 بهداشت نیوز 10 فروردین 1396 بهداشت نیوز 11 فروردین 1396 بهداشت نیوز 12 فروردین 1396 بهداشت نیوز 13 فروردین 1396 بهداشت نیوز 14 فروردین 1396 بهداشت نیوز 15 فروردین 1396 بهداشت نیوز 16 فروردین 1396 بهداشت نیوز 17 فروردین 1396 بهداشت نیوز 18 فروردین 1396 بهداشت نیوز 19 فروردین 1396 بهداشت نیوز 20 فروردین 1396 بهداشت نیوز 21 فروردین 1396 بهداشت نیوز 22 فروردین 1396 بهداشت نیوز 23 فروردین 1396 بهداشت نیوز 24 فروردین 1396 بهداشت نیوز 25 فروردین 1396 بهداشت نیوز 26 فروردین 1396 بهداشت نیوز 27 فروردین 1396 بهداشت نیوز 28 فروردین 1396 بهداشت نیوز 29 فروردین 1396 بهداشت نیوز 30 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۹    
جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال در خانه ای مجلل
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: وقتی با مواردی همچون ساییدگی در حفره مفاصل مواجه می شویم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۳    
عکسی از ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار در کنار سفره هفت سین
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۷:۴۴    
عکسی از مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۰۸:۰۱    
کودکان در سن رو به رشد نیاز به تغذیه مطلوب دارند. ما نمی توانیم فرزندان خود را فقط با برخی مواد غذایی خاص تغذیه نماییم. ماهی یکی از مواد غذایی است که شما باید کودکان خود را به خوردن آن عادت دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۹    
حمام وکیل در دورهٔ زندیه به دست کریم خان زند ساخته شد. این گرمابه در کانون شهر شیراز و نزدیک دیگر بناهای زمان زندیان، همچون بازار وکیل و مسجد وکیل جای دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۸:۴۴    
شهروند عصبانی نام دکتر و کادر بیمارستان را به عنوان عوامل مرگ خواهرش در آگهی فوت اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۸:۰۵    
برای داشتن یک سفر دلچسب ایمن یکی از اصلی ترین موارد اطمینان از سالم بودن مواد غذایی است تا دچار مشکلاتی مانند مسمومیت های غذایی نشوید برای این کار باید موارد زیر را رعایت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۵    
در شیکاگوی امریکا، 6 مرد شیطان صفت یک دختر 15 ساله را ربوده و او را مورد ازار و اذیت وحشیانه خود قرار دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۶    
استقبال جالب از وزیر اطلاعات که در شهر و زادگاه خودش توسط شهرداری و شورای شهر لامرد صورت گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: نیروهای اورژانس 115(پیش بیمارستانی) در روز سوم فروردین ماه، 8 هزار و 485 ماموریت را انجام داد که یک هزار و 628 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و 6 هزار و 857 ماموریت مربوط به ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۴۱    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: 19 گردشگر که در منطقه کلدر خرم آباد دچار سیلاب شده بودند، توسط تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر نجات داده شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۸    
محققان با اندازه گیری متابولیسم بدن به این نتیجه رسیده اند که استفاده از حمام آبگرم خصوصا آبگرم معدنی می تواند برای بدن به منزله یک جلسه تمرین بدنی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۱    
آژانس بین المللی تحقیقات سرطان (IARC) بر اساس نتایج به اثبات رسیده تحقیقات، اعلام کرده است امواج رادیوفرکانس که بیشتر از طریق بازی های موبایلی و استفاده از تبلت، کودکان را تحت تاثیر قرار می دهند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۶    
با سال نو همه چیز نو می شود و دیدارها تازه می گردد و همنشینی ها هر روز اتفاق می افتد اما بدون انکه ما توجه داشته باشیم برای حدود 15روز کلاً ما بی تحرک می شویم حتی آن پیاده روی ساده هم که تا محیط کار ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
حمید گودرزی در صفحه اینستاگرامش از تمرین برای خوانندگی در فیلم همسایه محبوب من خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
خوردن میان وعده اگرچه در ظاهر و بر مبنای اسم آن بسیار کم کالری به نظر می رسد اما اگر به کالری مواد غذایی دقت نکنید گاهی همین میان وعده ها باعث افزایش وزن شما می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
سجاد نیک پرست قهرمان دو دوره پارالمپیک در حال دستفروشی در بندر گناوه
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
پیرزن بلژیکی در طول 65 سال زندگی خود 20 هزار اسباب بازی جمع کرده است. (Reuters)
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
عکس تازه از دوقلوهای سریال پایتخت. گفتنی است آنها در سوئد زندگی می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۶    
معاون درمان وزارت بهداشت صبح سومین روز از سال جدید از بخش های مختلف بیمارستان سینا تهران مانند اورژانس، بخش مراقبت های ویژه و کت لب(بخش تخصصی و آزمایشگاهی قلب و عروق) بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
اندومتریوز (endometriosis) به معنی بیماری اندومتر است. اندومتر (آندومتر) بافت فرش کننده مخاطی داخل رحم است که ضخیم شدگی و ساختار آن بر حسب مرحله چرخه (سیکل) قاعدگی تغییر می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۳:۵۱    
به نظر می رسد خون افراد جوان دارای قدرت شفادهندگی دارد، اما چطور می شود از این قدرت بدون تکیه بر اهدا کنندگان خون استفاده کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
وجود گاز و نفخ معده می تواند برای بیشتر افراد ازاردهنده باشد. مبارزه کردن با چنین مواردی به تلاش زیادی نیاز دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۵۷    
شما به عنوان یک فرد متاهل، هر چقدر هم که رابطه محکمی با همسرتان داشته باشید، باز هم ممکن است که با اشتباهی تمام آنچه ساخته بودید، یکباره فرو ریزد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۴۲    
بهار، فصل روئیدن سبزیجات و میوه هایی است که تنوع بیشتری نسبت به خوراکی های سایر فصول دارند. مصرف این غذاهای بهاری، می تواند بدن انسان را از درون خانه تکانی کند و سلامت را به همراه بیاورد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۳۰    
علائمی که باید با مشاهده آنها مشکوک به ویروس اچ آی وی یا ایدز شده و به پزشک مراجعه کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۲۱    
سحر قریشی خاطره ای از یک تماس تلفنی مشکوک که او را دعوت به کار کرده بود تعریف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۹:۲۱    
از جمله دلایل شایع سوء هاضمه عبارتند از پرخوری، تند خوردن، مصرف غذاهای چرب، مصرف زیاد کافئین، مصرف زیاد الکل، مصرف زیاد شکلات، عصبانیت و شوک عاطفی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۸    
دکتر کامبیز حسن زاده در باردید از مراکز آموزشی، بهداشتی و درمان شهرستان سنندج گفت: خوشبختانه نحوه ارائه خدمات دارویی در استان کردستان مناسب ارزیابی می شود و تاکنون موردی از کمبود دارویی گزارش نشده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۹    
دیدار نوروزی سردار قاسم سلیمانی با والده اسحاق جهانگیری
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۷    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: براثر حادثه ریزش سنگ به روی یک دستگاه خودروی پراید در جاده چالوس و محدوده حسنکدر یک نفر جان خود را از دست داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۳۸    
همزمان با بارش برف و کولاک جانشین پلیس راهور ناجا از پایگاه ها و پست های نوروزی هلال احمر آذربایجان شرقی واقع در آذزادراه پیامبر اعظم(ص) بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۳    
فرد مهاجم با خودروی خود عابرانی را که در پیاده روی پل وست مینستر در حال حرکت بودند، زیر گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۴    
فاطمه گودرزی عکسی را به همراه فرزندانش در جزیره کیش منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۵    
مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون در مجموع 932 هزار مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط وزارت بهداشت از اماکن و مراکز مختلف انجام شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۹    
ابزار پزشکی همیشه به نوبه خود عجیب و ترسناک هستند. حالا شما تصور کنید که این ابزار ترسناک با امکانات 100 سال قبل ساخته شده باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۰    
رییس اورژانس گفت: با اشاره به انجام 68 هزار ماموریت اورژانس از ابتدای طرح سلامت نوروزی(25 اسفند ماه95) تا کنون، گفت: در این مدت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۴    
خواص کرفس لیست بلند بالایی دارد. خواص درد معده را تسکین می دهد، فشار خون را تنظیم می کند و بوی بد دهان را از بین می برد. برگ و آب کرفس چاقی و آرتروز را درمان می کند و گرفتگی رگهای فلب را برطرف.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۵    
قراصیا، در کتب طبی قدیم به هر دو میوه آلبالو و گیلاس اطلاق می شود. شکل ظاهری هر دو درخت شبیه به هم است ولی میوه درخت گیلاس بزرگ تر از آلبالو است و بعد از رسیدن شیرین می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۶    
بسیاری از خانم ها دچار اختلالات هورمونی و مشکلات قاعدگی هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۰۲    
گیاه تاج خروس عضو خانواده گیاهان گل دار تاج خروسیان است که شامل چغندر، اسفناج و کینوا می شود. وجه مشخصه این خانواده سرعت بالای رشد و طبیعت رقابتی آن ها است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۳    
تمام مواد غذایی - و هر چیز دیگری در اطراف ما - از مواد شیمیایی شکل گرفته است، حال چه به صورت طبیعی و چه به صورت آزمایشگاهی.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۴    
سندورم متابولیک مجموعه عواملی است که ریسک ابتلا به بیماری قلبی، سکته و دیابت را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۸    
به گفته متخصصان، افراد دارای سابقه خانوادگی سرطان روده یا مقعد احتمالا قبل از رسیدن به سن 50 سالگی نیاز به غربالگری دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۹    
کبد چرب، یکی از شایع ترین مشکلات کبدی دنیای ماشینی امروز، به خصوص در میان جوانان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۳    
استاندار لرستان در دومین روز سال جدید از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر لرستان بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۰    
مدیریت دیابت یک کار طولانی و زمانبر است و نیاز به یک برنامه ریزی دقیق دارد تا بتوانید همیشه در اوج سلامتی باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۴    
رئیس جمعیت هلال احمر رشتخوار گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در عملیات جست و جو 4 ساعته 4 چوپان مفقود شده در رشتخوار را یافته و نجات دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۴    
هروئین اعتیاد آوری شدیدی دارد و خرید و فروش آن بصورت تقریبی در تمامی کشورها غیر قانونی میباشد.در تریاک مرفین به کار رفته و بیش از 10 درصدش را مرفین تشکیل داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۰۲    
نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در پست های ایمنی و سلامت، از فعالیت های بشردوستانه جمعیت هلال احمر تقدیر کرد و به کمپین ملی “نه به تصادفات جاده ای” پیوست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۵۶    
در زندگی امروزی نمک بعنوان یکی از مواد ضروری در سفره ها جای باز کرده و افرادی هستند که حتی اگر غذا شور هم باشد باز باید به آن نمک اضافه کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۵۳    
استاندار مازندران با حضور در پست های ایمنی و سلامت ضمن اشاره به حضور همیشه در صحنه اعضای جوان هلال احمر گفت: فعالیت این عزیزان در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ستودنی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۴    
همزمان با اجرای هفدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی برای نخستین بار دبیران استانی مجامع کانون های جوانان و دانشجویی به عنوان هدایتگران پست های نوروزی ایجاد شده ایفا نقش خواهند داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۲    
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری جشنواره سراسری فیلم و عکس مستند بشر دوستی در نوروز خبر داد و گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۹    
درد قفسه سینه در اکثر افراد این معنی را می دهد که خطر حمله قلبی بسیار نزدیک است اما بسیاری از این دردها در واقعیت هیچ ارتباطی با مشکلات قلبی ندارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۸    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در 11 استان متاثر، گفت: طی سه روز گذشته یک هزار و 480 تن از هموطنان در استان های ایلام، بوشهر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۵    
جراحی فول آندوسکوپی دیسک کمر که به وسیله لیزر انجام میشود ، می تواند روش درمانی خوبی برای دیسک های قوامی و دوطرفه گردنی باشد که در عین حال می تواندحرکت گردن را هم حفظ کند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۲    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی مزین به نام سردار شهید ابراهیمی شهرستان اصفهان از فعالیتهای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در نوروز 96 بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۳    
بیش از 15 هزار نفر از مردم و مسئولان با کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای همراه شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۰    
مری یکی از اعضای دستگاه گوارش است که کمتر درباره آن صحبت می شود، اما امروزه به اهمیت آن بیشتر پی برده اند، مری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۸    
بوی بد دهان در کودکان می تواند نشانه یک بیماری یا وجود مشکلی در بدن آنها باشد، در ادامه به علت های “بوی بد دهان” در کودکان و درمان آن پرداخته ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۲    
عادتی که بسیاری از زنان و مردان درگیر ان هستند خوابیدن با دهان باز است که محققان در تازه ترین مطالعات خود به تاثیرات منفی آن پی بردند . عوارضی که برابر با مصرف نوشابه های سمی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۱    
تا زمانی که افراد معاینه های منظم دندانپزشکی دارند کمتر با مشکلات و عوارض ناگهانی دهان و دندان مواجه می شوند، اما در صورت عدم استمرار معاینه های منظم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۵    
رییس انجمن تغذیه ایران به مردم توصیه کرد: آجیل ها با وجود اینکه جزو خوراکی های سالم محسوب می شوند اما کالری بالایی دارند و باید به مقدار متعادل مصرف شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۶    
حامد کمیلی به همراه همکارانش در فیلم فصل شکار
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۹:۴۲    
ویشکا آسایش در اینستاگرام خود عکسی در کنار همسر و فرزندش منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۰    
دکتر مصدق و دخترش اشرف ضیاء در فرودگاه هلند در راه رفتن به دادگاه لاهه و دفاع از حق ایران در برابر انگلستان!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۸    
الیکا عبدالرزاقی با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام آغاز سال نو را تبریک گفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۸:۵۴    
عکسی جالب از یک پیکان وانت در کنار خودروی مرسدس بنز در آلمان!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۸:۵۱    
بعضی وقت ها آدم ها بی آن که بدانند یک فرد منفی هستند. برای این که بدانید آیا شما هم منفی هستید یا خیر در این جا 6 نشانه آورده شده است که می فهمید آیا شما هم یک فرد منفی هستید یا نه!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۸:۵۱    
برخی از تغییرات ساده و ترک عادت های بد، می تواند ظاهری بهتر برای شما به ارمغان بیاورد، در این گزارش به برخی از این عادت ها اشاره خواهیم کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۸:۵۱    
اگر پودر ریشه ایرسا با سرکه مخلوط و در ظرف مسی دم شود برای بهبود زخمها و جراحتهای مزمن و رویانیدن گوشت و زخمهای کنار استخوان چه از طریق خوردن و یا مالیدن مؤثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۸:۵۱    
عفونت ریه بیماری است که باعث التهاب بافت درون ریه می شود. با علت و علائم عفونت ریه و روش های درمان عفونت ریه و انواع این بیماری آشنا شوید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۸:۵۱    
سرکه انگور طبیعی با سرکه های موجود در بازار که اسید استیک با آب هستند فرق دارد که به هیچ عنوان خاصیت سرکه انگور طبیعی را ندارند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۳:۱۵    
خواص پماد ضد خارش گیاهی ؛نافع برای خارش، کهیر، و بیماری های پوستی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۳:۰۹    
هر 6 ماه یک بار در فصل بهار و پائیز اجرای منضج و مسهل مناسب مزاج حاکم بر شخص به ترتیب انجام می شود
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۲:۵۷    
داروی گیاهی چاق کننده کلیه های برای افرادی که دچار کوچک شدن کلیه ها شده اند بسیار مفید است و همچنین درمان کننده ضعف بدن است