پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 31 تیر 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 تیر 1396 بهداشت نیوز 2 تیر 1396 بهداشت نیوز 3 تیر 1396 بهداشت نیوز 4 تیر 1396 بهداشت نیوز 5 تیر 1396 بهداشت نیوز 6 تیر 1396 بهداشت نیوز 7 تیر 1396 بهداشت نیوز 8 تیر 1396 بهداشت نیوز 9 تیر 1396 بهداشت نیوز 10 تیر 1396 بهداشت نیوز 11 تیر 1396 بهداشت نیوز 12 تیر 1396 بهداشت نیوز 13 تیر 1396 بهداشت نیوز 14 تیر 1396 بهداشت نیوز 15 تیر 1396 بهداشت نیوز 16 تیر 1396 بهداشت نیوز 17 تیر 1396 بهداشت نیوز 18 تیر 1396 بهداشت نیوز 19 تیر 1396 بهداشت نیوز 20 تیر 1396 بهداشت نیوز 21 تیر 1396 بهداشت نیوز 22 تیر 1396 بهداشت نیوز 23 تیر 1396 بهداشت نیوز 24 تیر 1396 بهداشت نیوز 25 تیر 1396 بهداشت نیوز 26 تیر 1396 بهداشت نیوز 27 تیر 1396 بهداشت نیوز 28 تیر 1396 بهداشت نیوز 29 تیر 1396 بهداشت نیوز 30 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۱    
اگر پدر و مادرتان هر دو درگیر وزنشان بوده اند، شاید با خود فکر کنید که شما هم دچار همین سرنوشت می شوید یا خیر.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۴    
هنگامی که بچه ها مقدار زیادی از کالری هایشان را از نوشابه گازدار، آبنبات، چیپس و غیره می گیرند، ممکن است برایشان سخت باشد که همه مواد مغذی مورد نیازشان را از سایر غذاها دریافت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۴    
آشپز این کافه پیش غذای محبوب ماهی و چیپس را با خمیر زغال در یک بشقاب سرو می کند. لی نگویان صاحب این کافه به بهانه مزایای زغال برای دندان ها و مزه خاص آن این دستور پخت عجیب و غریب را برای آشپزخانه خود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۲    
برخی از مردم که دیگر راهی برای درمان پیدا نمی کنند دست به کارهای عجیبی می زنند. مردم اندونزی هم برای شفا گرفتن بیماری های خود کار بسیار عجیبی انجام می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۴    
این روزها به دنبال تبلیغات پرزرق و برق ماهواره ای و البته فضای مجازی، تب زیبایی اندام و عضلانی شدن اندام، دختران و پسران جوانی را به مصرف مکمل های ورزشی سوق داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۹    
گروه جدایی طلب "اتا" در اسپانیا چندی پیش اعلام کرد حاضر است سلاح های خود را زمین بگذارد و به روندهای دموکراتیک تن دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۷    
شستن صورت ساده ترین کار در عادت های روزمره به حساب می آید. اما عادت های شست و شوی اشتباه می تواند مشکلاتی مثل خشکی، چرب بودن و حساسیت را برای پوست ایجاد کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۴    
کشاورزی معاون سازمان بیمه سلامت یکی از برنامه های جدید این سازمان در سال جاری را ادامه اجرای بیمه سلامت همگانی از طریق آزمون وسع دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۳    
سران کشورهای عربی در بازدید از پایگاه نظامی منطقه ای سوار خوردرویی عجیبی شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۱    
عکسی جالب از رامبد جوان با همسرش نگار جواهریان در طبیعت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر لزوم شناسایی نقاط ضعف طرح ملی کنترل بیماری های غیرواگیردار با اجرای پایلوت آن تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۶    
دراین گزارش تصویری از سنگ قبرهای امروزی را که بسیار متفاوت با آنچه در گذشته بوده را مشاهده میکنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۶    
یک حراجی در موناکو ساعتی تولید شده بوسیله کمپانی پاتک فیلیپ را با این ادعا که متعلق به ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه، است به قیمت 1.02 میلیون دلار فروخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۲    
شکور پورحسین، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی جزئیات تازه ای از این پرونده را بازگو کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۴    
15 دقیقه قبل از آغاز دیدار گوانگژو و شانگهای، رونالدو در کنار دوست و هموطن خود ریکاردو کاروالیو در استادیوم حاضر شد و با 50 هزار هوادار حاضر در استادیوم صحبت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۱    
اگر همه تلاش هایتان برای از دست دادن وزن و رسیدن به اهداف تناسب اندام، تا کنون بی نتیجه بوده، این را بدانید که تحقیقات ثابت کرده بعضی از ترکیبات شیمیایی خاص که در مواد غذایی وجود دارند (حتی در مواد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۸    
هوش فرزندان و سن والدین؛ در ظاهر این دو موضوع ارتباطی با یکدیگر ندارند ولی واقعیت بر آمده از تحقیقات دانشمندان خبر از ماجرای دیگری دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۰    
تصویر زیر دمای هوای خوزستان را در این روزها نشان می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۰    
دکتر ملکی با اشاره به اهمیت مراقبت از پوست در روزهای گرم سال، گفت: شایع ترین سرطان در ایران بویژه مردان سرطان پوست است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۹    
چهره ماندگار ریاضیات کشور گفت:تا به امروز هیچ بنایی یا پژوهشگاهی به نام مریم میرزاخانی نامگذاری نشده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۵    
کودکان، به مصرف مقدار کافی کلسیم برای ساخت استخوان ها و پیشگیری از ایجاد استئوپروز در زندگی آینده نیاز دارند. کلسیم در طول نوزادی و نیز بعدا در کودکی مهم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۹    
ذوالنوری نماینده مجلس، هنگام حضور در قم برای برخی ترددها در شهر و حضور در جلسات و نشست ها و دیدارهای مردمی از موتور استفاده می کند تا در ترافیک شهر گیر نکند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۱    
بادمجان تنوری امروز ما، نوعی پیش غذا محسوب می شود اما اگر مبتلا به اضافه وزن و چاقی هستید، می توانید آن را به عنوان شام یا حتی ناهاری سبک هم مصرف کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۱    
همسر بشار اسد رییس جمهوری سوریه قرار است در فیلمی با عنوان "سوریه...سرزمینی که قدرتش را از ملت می گیرد" حضور یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۱    
اولین قطار هوایی چین، مدّتی پیش مراحل تولید را پشت سر گذاشت و اکنون در سامانه حمل و نقل عمومی این کشور راه اندازی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۳۹    
محققان دانشگاه استنفورد آمریکا، پس از 21 سال بررسی به این نتیجه رسیدند که تفکرات مثبت مرگ زودرس را تا 71 درصد کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۸    
بسیاری از افراد اغلب گرفتن کاهش انرژی و خستگی در طول روز می شوند و این موضوع در فصول گرم تشدید می شود اما با نوشدین دو اسموتی تابستانی می توانید انؤزی خود را برای کار و فعالیت و حتی ورزش تامین کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۲    
منتخب انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شیراز اعتقاد دارد که ملغی شدن رای گیری به شیوه الکترونیک عاملی موثر بر کاهش آمار رای دهندگان بوده است لذا خواستار لغو انتخابات و برگزاری مجدد آن شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۶    
کیسه های نان پارچه ای در نانوایی ها ی شمال تهران با هدف آگاه سازی شهروندان در رابطه با کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی و حفظ محیط زیست در هفته بدون نایلکس توزیع شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۶    
انواع آلوها، منبع خوبی برای دریافت فیبر غذایی هستند و به تنظیم سیستم گوارش کمک می کنند. آلوها و آلوهای خشک، اثربخشی قابل توجهی برای حل مشکلات گوارشی مانند یبوست دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۳    
کرم های لوله ای شایع ترین انگل های داخلی در گربه ها هستند. این کرم ها که شبیه به ماکارانی هستند تا 10 سانتی متر رشد می کنند. بچه گربه ها می توانند از طریق شیر مادر آلوده شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۷    
کارشناس نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی گفت: نمک دریا تصفیه نشده و دارای انواع ناخالصی ها ازجمله فلزات سنگین بوده که خطر سرطان زایی آن به اثبات رسیده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۳    
عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی از تاثیر آب در تحریک سیستم عصبی کودکان مبتلا به فلج مغزی خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۳    
عضو شورای عالی نظام پرستاری با تأکید بر ضرورت اصلاح تعرفه های خدمات پرستاری در منزل، گفت: خدمات پرستاری در منزل به مثابه شمشیری دو لبه عمل می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: رنگ های غیرمجاز در آلوچه و لواشک های غیربهداشتی و عوارض مصرف این تنقلات بر روی کودکان مضر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۷    
وقتی کسی در روند درمان سرطان قرار می گیرد، تغذیه ی سالم برای او معنی دیگری پیدا می کند. این مطالعه نشان می دهد که خوردن مغزیجات درختی ، می تواند در شانس بیمار برای پیروزی بر سرطان در دراز مدت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۴    
شاید شما هم از یک رژیم غذایی مشابه با دوست خود برای کاهش وزن استفاده می کنید، غذای یکسانی می خورید و تعداد کالری یکسانی را وارد بدن خود می کنید اما او به همراه غذای خود آب می نوشد اما شما از نوشابه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۹    
دندان های ما در ابتدا کاملا سفید هستند، اما رفته رفته در معرض مواد تیره کننده قرار می گیرند و باید برای این مشکل چاره ای اندیشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۹    
سوزان لی، وزیر بهداشت استرالیا که پزشک نیست و فوق لیسانس امور مالیاتی و حسابداری دارد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۹    
داعشی هایی که در پوشش لباس زنانه در حال فرار از موصل دستگیر شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۹    
فرض کنید تمرینات ورزشی خود را سرعت بخشیده اید و عادت های بد غذایی را کنار گذاشته ا ید، حالا تلاش شما نتیجه داده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۹    
اگر می خواهید وزنتان را کم کنید، پس بهتر است از خوردن مواد اشتها آور اجتناب نمایید. در این مقاله قصد داریم 15 ماده غذایی که شما را گرسنه تر می کند را معرفی نماییم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۱    
عکسی از شهرام قائدی، سارا خوئینی ها و ماهچهره خلیلی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۱    
- محمد باقر مینایی متخصص طب سنتی گفت: با افزایش سن ،اعضای بدن به واسطه ی آن دچار تغییر و تحول می شود که با معرفی برخی گیاهان دارویی از پیری صورت و اعضای بدن جلوگیری می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۵    
استرچ مارک یا ترک پوست، خطوط قابل رویتی هستند که روی سطح پوست ایجاد شده و بدون رنگ و سایه مانند هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افتتاح اولین کلینیک سیار دندان پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت در دانشکده دندانپزشکی سمنان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۹    
یک متخصص قرنیه گفت: افراد بهتر است از سن 20 سال به بعد اقدام به انجام عمل لیزیک کنند چرا که در سنین پایین تر امکان تغییر شماره چشم بسیار زیاد است و همچنین از سن 20 سال به بعد باید حداقل یکسال شماره ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۶    
علائم برخی از شرایط بهداشتی در تابستان و در طول گرما میل به وخیم شدن دارد و در صورت تجربه این علائم باید فورا با پزشک در تماس بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۳    
بحث وبا در صفحات اجتماعی این روز ها به موضوع بسیار داغ تبدیل شده است که مردم مدام در مورد آن اطلاع رسانی می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۰    
در این مقاله به دلایل ایجاد کبد چرب و علائم تشخیص آن پرداخته ایم. بیماری کبد چرب علائم اختصاصی ندارد ولی با پیشرفت این بیماری مشکلاتی نظیر خستگی مزمن، کاهش وزن و ضعف به وجود می آید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۱    
ناهید خداکرمی، رئیس انجمن علمی مامایی ایران در توئیتی به انتخابات جنجالی روز گذشته نظام پزشکی اعتراض کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۲    
ورزش جزوی از زندگی سالم است و باعث کاهش بیماری های مزمن و افزایش انرژی در بدن می شود. زنان بالای 40 سال می توانند فواید زیادی از ورزش ببرند اما باید نکات خاصی را رعایت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۲    
عضو انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران راهکارهای پیشگیری از پوسیدگی دندان ها را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۶    
:رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی گفت: انتخابات نظام پزشکی با افزایش مشارکت 26 درصدی پزشکان به پایان رسید و اسامی منتخبان تمام شهرها از جمله تهران مشخص شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۷    
در دو دهه ی اخیر پژوهش های مربوط به انعطاف پذیری مغزی، یعنی دانشی که به ما می گوید چطور می توانیم مدارهای مغزی را تغییر دهیم، به طرز قابل توجهی پیشرفت کرده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۴    
آنتی اکسیدان های موجود در آب انار می توانند به حفظ سلامت عمومی بدن کمک کنند. همچنین براساس تحقیقات انجام شده، آب انار در کمک به محافظت از مغز در برابر انواع مختلفی از آسیب های مغزی مفید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۸    
چای نعنا تهیه شده از برگ های نعناع فلفلی در فرهنگ خاورمیانه و سایر فرهنگ ها در سراسر جهان رایج است. این چای کالری کمی داشته، بنابراین در کمک به کاهش میزان کالری مصرفی و کاهش وزن موثر است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۸    
مدیر کل راهبری، پایش و امور استان های سازمان غذا و دارو با بیان اینکه محیط های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزشیابی دارند گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۹    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از اعزام تیم بهداشتی از وزارت بهداشت به مکه و مدینه خبر داد و گفت: این تیم رابط بین هیات پزشکی حج و وزارت بهداشت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۰    
انتظار داریم رسانه ها آنچه را که بر زبان می آوریم منعکس کنند و از انعکاس برداشت های شخصی خودشان، پرهیز کنند .خوشحالیم که بیشتر از وعده داده شده ، تخت بیمارستانی را تحویل می دهیم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۵    
وزیر بهداشت به همراه رئیس سازمان نظام پزشکی پس از بازگشت از شاهرود با حضور در شعبه اخذ رای تهران رای خود را به صندوق انداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۸    
موادغذایی فرآوری شده و سبک زندگی نادرست می توانند باعث کند شدن عملکرد سیستم گوارشی و در نهایت احساس خستگی و تحریک پذیری شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
عضو انجمن متخصصان دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران با بیان اینکه توجه به بهداشت دهان و دندان هر فرد در دوران کودکی از اهمیت زیادی برخوردار است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
اگرچه اجتناب از مصرف غذاهایی مانند بستنی ها، کوکی ها، سیب زمینی سرخ کرده و ... یک حرکت کلیدی برای کمک به رسیدن به اهداف کاهش وزن است، اما مراقب باشید؛ چون برخی مواد غذایی اگرچه کالری بالایی دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۹    
روایت و انتقاد شدید لادن طباطبایی از برخورد عجیب ماموران فرودگاه مهرآباد با یک کودک هشت ساله اوتیسمی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۹    
مواد غذایی که مصرف می کنید، علت اصلی احساسات شما نیستند، ولی می توانند بر شدت و چگونگی این احساسات به طور کامل تاثیر بگذارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۴    
پزشکان از این نوازنده خواسته بودند برای درمان اختلال عضلانی، هر بار که یک مدار تحریکی در مغزش ایجاد می کنند، گیتار بنوازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۱    
با این دوربین ها هم عملکرد ماموران و هم درصورت برخورد نامتعارف مجرمان با پلیس، مستندی برای محاکم قضایی خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۸    
حسن عابدینی مجری صدا و سیما با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش داوطلبی خود را برای اقدامی جالب اعلام نمود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۶    
خط تولید انبوه و تحویل موشک برد بلند صیاد 3 به پدافند هوایی با حضور وزیر دفاع و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افتتاح شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۷    
هتل "روتانا" مشهد که ساختمانی در حال تکمیل بود، این گونه در حال سوختن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۴    
عکسی از حدیث فولادوند به همراه همسرش رامبد شکرابی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر با دفاع تمام قد از طرح توزیع موادمخدر دولتی در کشور آن را عاملی در کاهش پول های کثیف دانست و توضیحاتی در خصوص مخدرها و افرادی که مشمول توزیع موادمخدر دولتی می ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۰    
تابستان امسال برهه ای حساس و مقطعی پر تنش در تامین آب شرب و برق مصرفی شهروندان است ، مدیران ، برنامه ریزان و مسئولان استان فارس دراین برهه حساس همه تلاشها را برای گذر از شرایط پر تنش تابستانی انجام ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۴    
هر گونه که زندگی کنیم گاهی اوقات با افراد منفی روبرو میشویم که با نظرات ما مخالف هستند، کسانی که به ما بی توجهی می کنند و یا مارا دوست ندارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۱    
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از کاهش و افزایش های مثبت و گامهای پیموده شده ای گفت که حوزه متبوعش در تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به آنها نائل آمده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۱    
سلول های عصبی احساسات را از هر نقطه بدن به مغز می رسانند و در مغز به صورت پیام های درد، گرما، فشار و دیگر احساسات ترجمه می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۸    
موثرترین راه برای ساخت سلول های قرمز خون در بدن این است که رژیم غذایی روزانه شما حاوی موادغذایی غنی از آهن، ویتامین B12 و اسید فولیک باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۸    
یوناتن بت کلیا نماینده مسیحیان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر مامور شدن این نماینده مجلس برای دست دادن با مهمانان زن خارجی برای حفظ وجهه نظام گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۲    
پاپ کورن توپی یک میان وعده ی ساده، خوشمزه و سالم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۶    
این ماسک گیاهی درمانی معجزه آسا در درمان ریزش و طاسی موی سر است و در درمان سفیدی مو، عفونت پوست سر و شوره و ریزش ابرو و شفافیت موی سر نیز بسیار مؤثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰    
کنار آمدن با موضوع طلاق برای ودکان بسیار سخت و دردناک است. این که چگونه می توان فرزندان را با این اتفاق ناخوشایند وقف داد و به آنها شیوه کنار آمدن با این موضوع را آموخت ، امکان پذیر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۷    
بهترین راه پیشگیری از مشکلات دندانی و لثه ها کدام است؟ مسواک زدن حداقل دو بار در شبانه روز (یکی صبح ها) و دیگری حتما شب ها قبل از خواب به مدت دو دقیقه با خمیر دندان حاوی فلوراید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۴    
مدیرگروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تصور اینکه یزد، افسرده ترین استان کشور است تصوری بی پایه است اما شایعترین اختلال در استان، افسردگی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۴    
زیگموند فروید یکی از بحث برانگیز ترین و مرموزترین دانشمندان قرن بیستم بود. در سراسر جهان، دانشجویان روانشناسی او را پدر این علم دانسته و با نام پدربزرگ فروید او را صدا می زنند اما در دوران حیاتش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۲    
رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی با بیان اینکه انتخابات در سطح قابل قبولی برگزار شد، گفت: این انتخابات ابطال نمی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۵    
رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شیراز، از مشخص شدن نتایج این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: در این دوره شاهد بیشترین آمار مشارکت بودیم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۷    
وقتی درمورد بهداشت دهان فکر می کنید، احتمالا چیزهای را تصور می کنید: مسواک، خمیردندان، دهان شویه، نخ دندان و ابزارهای بی شماری که توسط دندان پزشکان استفاده می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۴    
یک فوق تخصص قلب و الکتروفیزیولوژی گفت: مصرف قرص های بارداری ترکیبی احتمال ایجاد سکته قلبی را در زنان افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱    
نرخ ضربان قلب (تعداد دفعاتی که قلب در یک دقیقه می زند) تحت تاثیر عوامل بسیار و از جمله رژیم غذایی، مقدار تحرک، حالت ذهنی و احساسی و داروهای مصرفی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۲    
پرسش: سلام 22سالمه قدم 157 و وزنم 49 کیلو دوس دارم 10 سانت قدم افزایش پیدا کنه آیا ممکنه؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۰    
درست است که زبان انسانها در سرتاسر دنیا با هم متفاوت است ولی همه ی آنها یک زبان مشترک دارند و آن هم زبان بدنشان است. گاهی با فهم زبان بدن افراد بهتر می توان با آنها ارتباط برقرار کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۷    
دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت دولت روحانی، چشم پزشکی است که یکی از پرخبرترین و شناخته شده ترین وزرای دولت یازدهم بود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۷    
فراخوان کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار (با موضوع محیط زیست) ویژه نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان منتشر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
در تمام کشورها، موضوع استفاده ی بهینه از بین زمان ها که در تابستان معنای بیشتری می یابد اهمیت ویژه ای دارد و نیازمند توجه همه ی تصمیم گیرندگان حوزه ی سلامت خانواده در درجه ی اول ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۱    
اسید اوریک یکی از مهم ترین عوامل ساخته شدن سنگ هاست. دفع اسید اوریک اضافی در ادرار می تواند آن قدر زیاد باشد که به حد اشباع برسد و دفع بلور ایجاد کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۸    
دکتر هاشمی با تاکید بر این که در انتخابات نظام پزشکی، معاونت درمان وزارت بهداشت مجری است، گفت: طبق قانون، هیات نظارت بر انتخابات تصمیم گیرنده است و حسب قانون، هر حکمی که آنها بدهند باید اجرا شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۶    
رییس هیات اجرایی تهران بزرگ در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی از بیش از 7600 شرکت کننده در تمام رشته های شش گانه در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در حوزه تهران خبر داد و گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۵    
وزیر بهداشت گفت: آنها که اتهام می زنند، خودشان از همه ریاکارتر هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۵    
با گذشت 17 ماه از مرگ اسرارآمیز همسر یک جراح جوان، متخصصان کمیسیون پزشکی قانونی راز این جنایت هولناک را فاش کردند ...
  • ۱