چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 2 مرداد 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 مرداد 1396 بهداشت نیوز 2 مرداد 1396 بهداشت نیوز 3 مرداد 1396 بهداشت نیوز 4 مرداد 1396 بهداشت نیوز 5 مرداد 1396 بهداشت نیوز 6 مرداد 1396 بهداشت نیوز 7 مرداد 1396 بهداشت نیوز 8 مرداد 1396 بهداشت نیوز 9 مرداد 1396 بهداشت نیوز 10 مرداد 1396 بهداشت نیوز 11 مرداد 1396 بهداشت نیوز 12 مرداد 1396 بهداشت نیوز 13 مرداد 1396 بهداشت نیوز 14 مرداد 1396 بهداشت نیوز 15 مرداد 1396 بهداشت نیوز 16 مرداد 1396 بهداشت نیوز 17 مرداد 1396 بهداشت نیوز 18 مرداد 1396 بهداشت نیوز 19 مرداد 1396 بهداشت نیوز 20 مرداد 1396 بهداشت نیوز 21 مرداد 1396 بهداشت نیوز 22 مرداد 1396 بهداشت نیوز 23 مرداد 1396 بهداشت نیوز 24 مرداد 1396 بهداشت نیوز 25 مرداد 1396 بهداشت نیوز 26 مرداد 1396 بهداشت نیوز 27 مرداد 1396 بهداشت نیوز 28 مرداد 1396 بهداشت نیوز 29 مرداد 1396 بهداشت نیوز 30 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۴    
مهران عسگری از سال 2015 تصمیم گرفت دیگر در تکواندوی ایران حضور نداشته باشد،او بعد از اینکه مدتی به عنوان مربی بدنساز تیم ملی تکواندوی برزیل فعالیت کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۸    
مردم چین از باور های مختلف و عجیبی برخوردارند که منشا این باور ها به زندگی پس مرگ و اعتقادات آنها باز می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۶    
تصویر زیر نمونه ای از چادرهای حجاج پولدار در حج موسوم به وی آی پی را نشان می دهد که توسط سعودی ها برای معنویت زدایی از حج ایجاد شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۰    
در شرایطی ثبت نام طرح ترافیک موتورسیکلت ها در شهر تهران آغاز شده که راکبان موتورها در سطح شهر مرتکب تخلف های متعددی از جمله حمل بار غیر متعارف و خطرناک شده و توجه کمتری به اجرای قانون دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۱    
خشکی دهان، افزایش پوسیدگی دندان ها، خشکی لب ها، التهاب و بیماری های لثه به دلیل تغییر پوشش طبیعی میکروبی دهان، بوی بد دهان و اثر سوء روی فرم فک ها و صورت از عوارض مهم تنفس دهانی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۷:۱۱    
بز موج سوار اولین حیوانی نیست که روی تخته موج سواری سوار می شود، اما توجه رسانه های عمومی را به خود جلب کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۰    
سرو 4500 ساله ابرکوه در یزد مسن ترین موجود زنده ایران و دومین درخت کهنسال جهان است و بعضی از افسانه ها کاشتن آنرا را به زرتشت پیامبر نسبت می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۷    
به گزارش گمرک ایران ؛ این مشروبات الکلی به شکل بسیار ماهرانه ای در داخل عروسک جاسازی شده بود که با هوشیاری ماموران حوزه مسافری گمرک مشهد ، شب گذشته کشف و ضبط شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۵    
نمایی از “خیابانِ شاهِ ایران” در شهر کنتر کسویلِ فرانسه که به دلیل ورود و اقامت “مظفرالدین شاه قاجار” در این شهر “شاهِ ایران” نام گذاری گردید و هم چنان این نام را حفظ کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۲    
این کتابخانه و کتابفروشی بزرگ و زیبا در شهر یانگژو در چین فضای داخلی اش را با کف پوش آیینه ای به یک کتابخانه تونلی تبدیل کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۷    
برخی از متخصصان طب سنتی باور دارند که مصرف کندر توسط مادران باردار، برای افزایش هوش نوزادشان، به طور قطعی موثر نیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۳    
رئیس انجمن مراقبت های ویژه ایران با گلایه از لغو روند الکترونیکی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی گفت: انتخابات باید ابطال شود، زیرا به شعور جامعه پزشکی توهین شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۷    
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت: کیک های فله ای معمولا از مواد غیر بهداشتی تهیه می شود که سلامت بدن را تهدید می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۴    
دبیرکل خانه پرستار گفت: آمار خصوصی پرستاران را به دلیل نداشتن اعتماد به وزارت بهداشت، در اختیار آنها قرار نخواهیم داد اما در هر بیمارستان کشور به جز تهران هر تعداد نیروی پرستار می خواهند به ما اعلام ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۵    
مهمترین علت سفید شدن موها افزایش سن نیست بلکه نوع تغذیه ما و کمبودھای تغذیه ای ھم در سرعت بخشیدن به این روند تاثیر دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۲    
یک متخصص زنان و زایمان گفت: ورزش نه تنها برای زنان باردار ممنوع نیست بلکه اگر با هماهنگی با پزشک صورت گیرد می تواند بسیار مفید باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۱    
نماینده انجمن نورویورولوژی بین المللی ایران با اشاره به بیماری های زمینه ای که سبب بروز مثانه نوروژنیک می شود، گفت: استعمال دخانیات در بروز بی اختیاری ادرار تاثیر غیر مستقیم دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۶    
ساعت 19:30 روز 27 تیرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 فقدان پسربچه ای 3.5 ساله به نام یوسف به کلانتری 128 تهران نو اعلام شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۵    
آزاده نامداری با انتشار تصاویری از خودش و خانواده اش در ایتالیا و سوئیس تجربه خود را از این سفر با هوادارانش به اشتراک گذاشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۵۹    
این غذای خاورمیانه ای به صورت سنتی با نخود، ارده، آب لیمو و روغن زیتون درست می شود اما روش های گوناگونی برای تهیه آن وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۵۹    
مزایای متعددی وجود دارد که ویتامین C برای پوست فراهم می کند. عنوان یک آنتی اکسیدان می تواند به جلوگیری و یا کاهش آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۵۰    
پوست خشک ، اغلب شکننده ترین نوع پوست است. رنگ ظاهر پوست معمولا خوب است و اغلب دارای یک ظاهر شکننده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۱    
پوست مرکبات حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان ها می باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۵    
یک فنجان از سوپ نخود فرنگی در حدود 5 گرم فیبر غذایی دارد، به طوریکه براساس دانشگاه هاروارد، این ماده مغذی در بسیاری از موادغذایی با منشاء گیاهی یافت می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۹    
در این مطلب طرز تهیه دلمه مرغ را برایتان آورده ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۹    
لیمو به همراه میوه بالنگ، تنها مرکباتی بودند که در منطقه مدیترانه باستان وجود داشتند و قرن ها طول کشید تا میوه های دیگری چون پرتقال و گریپ فروت از کشورهای آسیای جنوب شرقی به غرب راه یافتند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۰    
دانشمندان نسخه های میکروسکوپیکی از پیله های کرم ابریشم را تولید کرده اند که از داروهای حساس در مقابل تخریب در حین ذخیره و پردازش در بدن محافظت می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۰    
کودکان در فصل تابستان به مراقبت ویژه ای نیاز دارند. با توجه به اینکه امکان بازی کردن کودکان در فصل گرم تابستان زیاد است، احتمال بروز گرمازدگی در آنها هم بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۳    
استفاده دوباره از بطری های پلاستیکی نوشیدنی ها باعث ایجاد مشکلات فراوانی در سلامتی بدن می شود که باید از استفاده دوباره آن پرهیز کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۳    
آیا تا به حال این سوال را از خود پرسیدید که در روز بدن شما به چه مقدار آب نیاز دارد؟ بعضی از افراد می گویند که روزانه بدن انسان به 8 لیوان آب در روز نیاز دارد و برخی دیگر می گویند که بیش از 8 لیوان و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۴    
نگهداری حیوانات خانگی در غرب مرسوم است و یکی از نکات جالبی که در زندگی روسای جمهوری این کشور وجود دارد همراه داشتن حیوان خانگی آنهاست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۶    
علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال، مهمان امشب خندوانه است. این برنامه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۹    
مطالعات جدید دانشمندان تغذیه نشان می دهد که بهترین زمان صرف صبحانه نیم ساعت پس از بیدار شدن از خواب است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۶    
دانشمندان با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی شیوه ای جدید و مبتکرانه برای خواندن احساسات و پیشگیری از بروز بیماری های قلبی ابداع کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۳    
افرادی که اختلالات هورمونی دارند گاهی نیاز است 6 ماه، یک یا 2 سال لیزر را تکرار کنند تا مو های زائد به حالت اول باز نگردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۰    
یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی از اهمیت تشخیص اختلالات اسکلتی-عضلانی در سنین کودکی خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه این وزارتخانه شعبه ای برای توزیع مواد مخدر نیست، گفت: معاینات لازم برای حجاج انجام می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۷    
مطالعه ای درباره سکته نشان داده است افرادی که یک بار از این مشکل جان سالم به در برده اند بیش از آنچه در گذشته تصور می شد در معرض خطر هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۵    
براساس انستیتوی لینوس پاولینگ در ایالات متحده، مصرف پیاز و سیر به طور منظم ممکن است با فوایدی مانند پیشگیری از بیماری قلبی و سرطان تا درمان عفونت ها همراه باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۳    
مصرف زیاد شیرگاو می تواند با کمبود آهن مرتبط باشد، زیرا شیر میزان آهن بسیار کمی داشته و در جلوگیری از جذب آهن موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۷    
شیر حاوی ویتامین ها و موادمعدنی ضروری برای حفظ سلامتی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۵    
دکتر حریرچی: طبق سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بازشناسی، تبیین، ترویج و توسعه و نهادینه نمودن طب سنتی ایران جزو وظایف ما است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت :دریافتی خارج از صندوق های بیمارستانی به هر نام و مقداری و از طرف هرکسی باشد تخلف محسوب می شود
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۱    
دکتر حریرچی: در سیاست های کلی حوزه سلامت به سه رویکرد پرهیز، ترک و کاهش آسیب توجه زیادی شده استکه در کاهش آسیب، فرد معتاد به مواد مخدر از کسی که ماده مخدر خطرناک تزریقی مصرف می کند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۹    
پوست شما آیینه سلامت شماست بنابراین وقتی شما احساس ضعف می کنید، بیشتر به پوست خود نگاه می کنید. اگر شما به دنبال راهی برای بهبود چگونگی دیدن خود هستید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل دفتر بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت گفت: 50 درصد از افرادی که به دلیل بیماری های قلب و عروق از بیمارستان ترخیص می شوند باید پس از مرخصی آسپرین مصرف کنند زیرا احتمال بروز سکته قلبی در این ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۶    
این سوپ را می توانید در آرام پز بپزید و بعد از یک روز کاری خسته کننده از آن لذت ببرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۳    
یکی از عوامل مهم در بروز چاقی محل کار شماست. البته نه به این معنا که محل کارتان شما را چاق کند، در واقع عوامل مختلفی در محیط کار دست به دست هم می دهند تا روز به روز چاق تر شوید!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۰    
اگر می خواهید یک وعده غذایی با کالری متوسط خوب سیرتان کند و به شما انرژی دهد دستور غذایی امروز را خوب به ذهن بسپارید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۷    
ویتامین A یکی از ویتامین های ضروری برای حفظ سلامتی است. این ویتامین به دو صورت رتینول و کاروتنوئید وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۱    
رنگ تنها یکی از شاخص های تعیین کننده مغذی بودن غذاهاست. بهترین روش برای به دست آوردن مواد مغذی بیشتر و آنتی اکسیدان های ضد بیماری، مصرف میوه ها و سبزیجات رنگی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۵    
سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به رونمایی از 200 موتورلانس جدید برای کلانشهر تهران، گفت: نیروی انسانی مورد نیاز این موتورلانس ها آموزش های لازم را دیده اند و با بکارگیری این خدمت جدید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۹    
زینب ساسانیان، قهرمان ارزنده تیم ملی دوچرخه سواری استقامت کشورمان صبح امروز در سانحه تصادف جان باخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۰    
ترانه علیدوستی درباره لزوم حضور وزیر زن در کابینه دوم حسن روحانی نوشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۰    
دکتر حریرچی با بیان این که در کشورهای دیگر دنیا که هزینه های درمانی پرداختی از جیب حدود 30 الی 40 درصد و هزینه های کمر شکن سلامت حدود 3 درصد است، گفت: با اجرای طرح تحول سلامت در کشور ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۰    
عضو کانون وکلای مرکز خواستار تسریع در رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۱    
به آرامی آغاز به مردن می کنی اگر سفر نکنی، اگر کتابی نخوانی، اگر به اصوات زندگی گوش ندهی، اگر از خودت قدردانی نکنی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۷    
رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: تیم و بدنه ای که می بایست طرح تحول سلامت را حمایت و اجرا کنند مطلوب نبوده و توانایی کشیدن این بار را نداشتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۵    
وزیر بهداشت با اعلام اینکه در تهران هر پنج دقیقه یک حادثه مغزی داریم، گفت: هدف گذاری برای رسیدن به زمان کمتر از 12 دقیقه بسیار ارزشمند است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۶    
روابط عمومی سازمان نظام پرستاری با صدور اطلاعیه ای از پرستاران جویای کار درخواست کرد به هیچ درخواستی برای اشتغال به کار به اشخاص ارسال نکنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۷    
رئیس اداره نظارت و ارزیابی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: در سال گذشته با تفویض و رویکرد جدیدی که در اداره کل صورت گرفت باعث ساماندهی نظارت و ارزیابی ها در سراسر کشور شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۹    
بخش مهمی از واحدهای مسکونی ساخته شده در ایران کوچک محسوب می شوند.بررسی ها نشان می دهد نزدیک به 30 درصد از واحدهای مسکونی در ایران کمتر از 75 متر مساحت دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۰    
خورشید یکی از مهمترین منابع گرمایی و روشنایی زمین است که تابش آن فوایدی نیز برای سلامتی بدن دارد اما شاید برای شما سوال باشد چرا دیدن و نگاه کردن مستقیم به خورشید باعث آسیب چشمی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۴    
رفتاری که اطرافیان کودکان اوتیسم در قبال آنها انجام می دهند، در روند درمان آنها تاثیر زیادی دارد. درست است که هیچ درمان اختصاصی و مشخصی برای کودکان اوتیسم معرفی و تایید نشده است اما نتایج خوبی از ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۴    
مقاله ای جدید در مورد اعتیاد ، جزئیات اولین قدم ها در درک شکل کار هوس در مغز را نشان داد. دانشمندانی که این مقاله را نوشتند، اولین افرادی هستند که برای تحقیقات خود در مورد اعتیاد به مواد مخدر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۴    
بلیت نمایش " اعتراف" به کارگردانی شهاب حسینی در یک از سایت های فروش بلیت، به قیمت یک میلیون تومان به فروش گذاشته شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۸    
منظور از شیوه های فرزندپروری، روش هایی است که والدین برای تربیت فرزندان خود به کار می گیرند. این سبک ها تحت تأثیر متغیرهای زیادی قرار دارند ازجمله: تیپ شخصیتی والدین، محیط زندگی، سبک زندگی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۸    
توت خشک دارای خاص درمانی فراوانی برای سلامت بدن است و با مصرف توت خشک در وعده های غذایی سلامتی خود را تضمین کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۲    
بهتر است نسبت به علائم هشداردهنده در بدنتان برای سرطان آگاهی بیشتری کسب کنید و اجازه ندهید بیما ریهای خطرناک سلامتی تان را در خطر بیندازند برخی علائم در بدن بانوان خبر از ابتلایآن ها به سرطان میدهند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۶    
عکسی از آزاده صمدی و مهران مدیری در اکران شب گذشته "ساعت 5 عصر" را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۸    
شناخت و معرفت در دید همه مهم است و در تمام دوره های زندگی می تواند کارکرد مثبت داشته باشد لذا مهم است که از این مولفه مهم در هنگام انتخاب همسر هم استفاده صحیح شده و اهمیت داده شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۸    
خوشحال کردن همسر برای داشتن زندگی شاد از نشانه های یک زوج خوشبخت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۵    
صبح امروز و با حضور وزیر بهداشت، ناوگان مجهز 200 دستگاه موتورلانس اورژانس در تهران افتتاح شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۲    
ازدواج، مرحله بسیار حساس و سرنوشت سازی در زندگی هر انسان و مورد تاکید دین اسلام نیز قرار گرفته است؛ اما اینکه این امر مقدس در سنین پایین و کودکی صورت گیرد بدون شک مشکلات و پیامدهای ناخوشایندی به ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۹    
علاقه به جمع آوری کلکسیون یکی از فعالیت های محبوب در دوره نوجوانی است که باعث افزایش خود باوری در فرد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۳    
مدیر داروخانه های بیمارستانی سازمان غذا و دارودانش داروسازی نیز از شیوه سنتی و قدیمی خود خارج شده و جایگاه اصلی خود را در نظام سلامت به دست آورده است از تاثیر تلفیق دارویی در ارتقا سلامت بیماران سخن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۱    
با توجه به شکل مفصل مصنوعی زانو، قسمت آسیب دیده مفصل زانو برش داده می شود و یک قسمت از مفصل مصنوعی را به سر استخوان ران و قسمت های دیگر را به استخوان های کشکک زانو و ساق می چسبانند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۸    
شاید این کیک اولین تجربه شما برای درست کردن یک کیک بدون تخم مرغ باشه اما به خودتون ترس راه ندید و حتما امتحانش کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۷    
انجام این جراحی از سن 60-50 سالگی به بعد پیشنهاد می شود. به علت اینکه در سنین بالا اغلب افراد بازنشسته هستند و تحرک کمتری دارند، در نتیجه تعویض مفصل زانو یا لگن بیشتر جواب می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۶    
تباهی لکه زرد به عنوان شایع ترین علت نابینایی در افراد مسن قابل درمان نیست؛ ولی راه هایی برای جلوگیری از ابتلا به آن و پیشرفت در بیماران مبتلا ارائه شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۰    
محققان می گویند به منظور کمک به حفظ شاخص توده بدنی، وعده صبحانه تان مفصل ترین وعده غذایی در روز باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۴    
اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که از اضافه وزن رنج می برید بهتر است در فصل تابستان که انرژی بدنتان افزایش پیدا می کند وزن خود را با این اسموتی کاهش دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۵    
مصرف روغن های نباتی جامد یکی از مهم ترین علل بروز بیماری های قلبی و عروقی می باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل دفتر ارزیابی و کنترل تجویز و مصرف کالاهای سلامت سازمان غذا و دارو با تکذیب مرگ یک خانم جوان بعلت تزریق دگزامتازون و متوکاربامول وارداتی از چین تاکید کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۷    
مشاور تغذیه و رژیم درمانی گفت: خدمات لاغری که امروزه در صفحات مجازی ارائه می شوند مجوزهای لازم را برای فعالیت رسمی ندارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۶    
همه ما عادت کرده ایم فقط عکس بگیریم تا بعدا به آنها نگاه کرده و یاد خاطرات بیافتیم .اما معمولا چندان به سراغ عکس هایی که گرفته ایم نمی رویم و آنها را نگاه نمی کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۶    
تقریبا بیشتر مردم از معجزه رنگ لباس در فصل های گوناگون سال آگاه هستند و می دانند مثلا در تابستان لازم است از الوان روشن استفاده شود تا گرمای کمتری را به خود جذب کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۶    
عکس منتشر شده از آزاده صمدی و هستی مهدوی در کنار هم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۶    
کامنت پرمهر سردار آزمون برای بهاره افشاری
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۶    
غذاهای لبنانی بسیار خوشمزه و متنوع هستند و با ذائقه ما ایرانی ها جور درمی آیند. البته این غذاها مناسب افرادی که رژیم دارند نمی باشد، زیرا چرب و پر کالری هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۳    
برس های مخصوص بدن وجود دارند که به صورت خشک روی پوست بدن کشیده می شوند که فواید زیادی دارند. برس کشیدن پوست می تواند برای مقابله کردن با سلولیت، کاهش ناصافی ها و ترک های پوست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۷    
اکثر والدین رفتارهای غیرعادی کودکان خود را مشاهده کرده و آنرا به حساب بچگی می گذارند. با وجود اینکه امروزه والدین به دلیل آموزشهای خوب و گردش اطلاعات مناسب ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۸    
عکسی جالب از منوچهر هادی کارگردان معروف کشورمان به همراه همسر بازیگرش یکتا ناصر
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۸    
بهترین روش آن است که طبق فرموده سعدی عمل کنید؛ یعنی جواب ابلهان خاموشی ست! اهمیت ندادن و نادیده گرفتن دراغلب موارد باعث می شود رفتارهای زشت دیگران براثر دریافت نکردن تقویت رو به خاموشی بگذارد و از ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۸    
یک داروساز گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده 10 تا 15 درصد مجموع داروهای کشور بدون مشورت با پزشک مصرف می شود که این مقدار بیش از استاندارد های جهانی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۰    
کمبود ویتامین A علت مرگ سالیانه 75000 کودک در کشورهای درحال توسعه به شمار می رود. این ویتامین همچنین یکی از اصلی ترین دلایل نابینایی غیرمادرزادی است و فقر آن می تواند باعث افزایش قابل توجه خطر بیماری ...