جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۰:۰۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 مرداد 1396 بهداشت نیوز 2 مرداد 1396 بهداشت نیوز 3 مرداد 1396 بهداشت نیوز 4 مرداد 1396 بهداشت نیوز 5 مرداد 1396 بهداشت نیوز 6 مرداد 1396 بهداشت نیوز 7 مرداد 1396 بهداشت نیوز 8 مرداد 1396 بهداشت نیوز 9 مرداد 1396 بهداشت نیوز 10 مرداد 1396 بهداشت نیوز 11 مرداد 1396 بهداشت نیوز 12 مرداد 1396 بهداشت نیوز 13 مرداد 1396 بهداشت نیوز 14 مرداد 1396 بهداشت نیوز 15 مرداد 1396 بهداشت نیوز 16 مرداد 1396 بهداشت نیوز 17 مرداد 1396 بهداشت نیوز 18 مرداد 1396 بهداشت نیوز 19 مرداد 1396 بهداشت نیوز 20 مرداد 1396 بهداشت نیوز 21 مرداد 1396 بهداشت نیوز 22 مرداد 1396 بهداشت نیوز 23 مرداد 1396 بهداشت نیوز 24 مرداد 1396 بهداشت نیوز 25 مرداد 1396 بهداشت نیوز 26 مرداد 1396 بهداشت نیوز 27 مرداد 1396 بهداشت نیوز 28 مرداد 1396 بهداشت نیوز 29 مرداد 1396 بهداشت نیوز 30 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۷    
اجازه دهید صادق باشیم. در این دنیا هیچ ماده غذایی جادویی وجود ندارد که بتواند تمامی چربی های شکمی شما را به آسانی آب کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۷    
یک پارکینگ زیر زمینی در شهر لندن وجود دارد که ثروتمندان این شهر خودروهای لوکس و گران قیمت خود را که دوست ندارند کسی از وجود آن با خبر باشد در آن نگهداری می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۳    
در هر روز تا حد معینی ریزش موی سر طبیعی است اما زمانی ریزش موها زیاد و دائمی می شود و این مسئله باعث نگرانی افراد می شود،
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۴    
روغن این میوه به قدری پر فایده و جادویی است که به مرور زمان و با پیشرفت علم هر روز یک خاصیت جدید از آن کشف می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۳    
مارک والبرگ، بازیگر 46 ساله آمریکایی با دریافت 68 میلیون دلار دستمزد در 12 ماه اخیر به عنوان " پردرآمدترین بازیگر جهان" شناخته شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۷    
اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که عکس گرفتن از هر چیزی را به بودن با جمع ترجیح می دهید و به همین خاطر مورد سرزنش قرار می گیرید؛ از این پس یک بهانه عالی خواهید داشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل توانبخشی هلال احمر گفت: در حال توسعه مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در استان های کشور هستیم و احتمالا کرمان، نخستین استان مورد نظر برای راه اندازی مرکز توانبخشی سکته مغزی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۰    
حتی رفتارهای سخاوتمندانه ظاهرا ناچیز یا صرفا تمایل به رفتارهای خیرخواهانه، تغییرات ویژه ای را در مغز به وجود می آورند که درنهایت افراد را شادتر می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۵    
دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت فرا رسیدن اول شهریورماه زاد روز حکیم فرزانه و اسطوره طبابت شیخ الرئیس ابوعلی سینا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۸    
تصمیم راجع به قطع یا ادامه مصرف قرص های ضد افسردگی برای خانم های باردار، دشوار است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۳    
تصاویری که به تازگی منتشر شده است حرکت عجیب یک دختر جوان را در پشت سر یک خبرنگار تلویزیونی کشور اسکاتلند به تصویر می کشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۲    
هجوم دوباره مگس های سفید به تهران سوژه راضیه درزی در نیشخط شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۲    
مسابقه تنیس بین "گلادیس روی" و "ایوان آنگر" که در سال 1925 بر روی هواپیمای در حال پرواز در فرانسه انجام شد! این مسابقه هوایی به عنوان اولین از نوع خود در تاریخ ثبت شده است!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۳    
در این راستا یک ساعت مانده به این دیدار حساس کانون هواداران الاهلی در عمان در بیرون از ورزشگاه سلطان قابوس در حال توزیع بلیت رایگان برای هواداران عمانی بودند تا آنها را برای حمایت از الاهلی مقابل ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۶    
یک فوق تخصص کودکان هشدار داد: به دلایل متعدد، ورود کودک به بیمارستان برای ملاقات بیماران، می تواند بسیار خطرناک باشد و خانواده ها به هیچ وجه نباید کودکان را برای ملاقات بیماران به بیمارستان ببرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۳    
عکسی از یاسمینا باهر و همسرش امیریل ارجمند در کنار برج ایفل پاریس
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۷:۲۹    
متأسفانه طی سالیان اخیر میزان ابتلا به شپش سر افزایش زیادی داشته است؛ در این مطلب دو روش ساده برای ازبین بردن شپش ها توضیح داده شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۱    
ناباروری یکی از چالش های مهم این روز های زوج ها در دنیا محسوب می شود و این در حالی است که بسیاری از آن ها نمی دانند با اندکی دقت در استفاده از برخی محصولات بدون نیاز به درمان می توانند صاحب فرزند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۶    
یک متخصص تغذیه گفت: کودکان نباید آبمیوه را به عنوان وعده غذایی همیشه بخورند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علیرضا رئیسی را به سمت معاون بهداشت منصوب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۷    
عقرب گزیدگی به دلیل گرما و شرجی هوا در استان هرمزگان و دیگر منطقه های جنوبی کشور بیشتر از دیگر مناطق روی می دهد که در صورت جدی نگرفتن آن می تواند منجر به مرگ شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۸    
دیروز میلیون ها نفر شاهد خورشیدگرفتگی بودند، اما تنها شش نفر از فضا ابن پدیده نادر و زیبا را تماشا کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۹    
محققان سنگاپوری مولکول جدیدی به نام Singheart را شناسایی کردند که می تواند عامل مهمی برای تحریک بازسازی و ترمیم سلول های آسیب دیده قلبی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۰    
با حکم وزیر بهداشت، دکتر محمد آقاجانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۷    
برای هفتی شدن بدن چه راهکارهایی را می شناسید؟ فکر نمی کنیم که کسی باشد و نخواهد بدنش به شکل عدد هفت (یا حرف V (وی) انگلیسی) دربیاید! یعنی نخواهد کمری باریک و شانه هایی عریض داشته باشد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۸    
پیشگیری از آسیب ورزشی از مقولات مهم در ورزش است؛ از سویی بسیاری از آسیب ها و صدمات ورزشی و عوارض ناشی از آن را می توان پیشگیری کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۵    
احتمالاً در مورد نوع پوست خود تحقیق کرده اید و درباره پوست های نرمال، چرب، خشک، ترکیبی یا پوست های حساس مقاله های فراوانی دیده یا شنیده اید؛ حالا می دانید که دقیقاً چه نوع پوستی دارید؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۹    
بررسی های تحقیقاتی نشان می دهند که این محصولات سبب کاهش وزن قابل توجهی نمی شوند و حتی با افزایش وزن نیز ارتباط دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم همکاری مناسب سازمان های بیمه گر برای اجرای بیمه پیوند عضو ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۷    
کارشناس مرکز اطلاع رسانی دارو ها و سموم شیراز، گفت: افراد مسن داروهای آنتی کولینرژیک را با احتیاط مصرف کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۷    
عضو انجمن صنفی جراحان عمومی ایران گفت: احساس سوزن سوزن شدن پا از سطح ملایم تا شدید در افراد مختلف مشاهده می شود و علت آن متعدد و مختلف است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۴    
ادویه زنجبیل در مشکلات گوارشی در زمینه های "رفع تهوع ناشی از حرکت در ماشین، درمان سندروم روده تحریک پذیر، درمان اسهال، درمان گاز معده و نفخ، تهوع و استفراغ بعد از عمل جراحی، تهوع صبحگاهی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۸    
استاتین ها برای کاهش کلسترول خون تجویز و مصرف می شوند، اما نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که این داروها همچنین می توانند به مبارزه با بیماری های عفونی مانند حصبه کمک کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۰    
یک مقام مسئول در سازمان غذا و دارو در ارتباط با نامه صادر شده این سازمان درباره محصولات شرکت 5040 گفت: این نامه درباره یک محصول مشخص صادر شده و کلیات محصولات مربوط به این سایت بلامشکل است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۱    
رؤسای هیأت مدیره نظام پرستاری طی نامه ای به وزیر بهداشت آمادگی جامعه پرستاری را جهت تحقق اهداف نظام سلامت اعلام کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۲    
تیمی از پژوهشگران موفق به طراحی و ساخت نوعی برچسب هوشمند شده اند که قادر به شناسائی تغییرات شیمیائی رخ داده در مواد غذائی و آرایشی شده و از بروز مسمومیت یا اسراف مواد غذائی جلوگیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۳    
نادر قاضی پور با اشاره به حواشی به وجود آمده پیرامون خوردن گلابی در جلسه رأی اعتماد به وزرای دولت دوازدهم اظهار داشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۸    
سردمزاج ها بهتر است گوشت گوساله، ماهی، عدس، خیار، کاهو، موز و کیوی کمتر بخورند و به جای آن گوشت گوسفند، نبات، نان و عسل، روغن کنجد، سبزی، مغزها و چای دارچین بخورند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
جمعی از بازیگران زن در جشن تولد شراره رخام
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
عکسی از کوروش تهامی و همسرش در جشن انجمن منتقدان سینما
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۶    
مدیر انجمن داروسازان ایران با توجه به بدهی سنگین بخش دولتی به صنعت داروسازی یادآور شد: اگر بخش دولتی برای بازپرداخت بدهی های خود چاره اندیشی نکند صنعت داروسازی عقب گرد خواهد داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
محققان دانشگاه ایلینویز احتمال می دهند ارتباط باکتری های روده و مغز از طریق کورتیزول صورت می گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
مصرف یک فنجان از این عصاره 7.4 گرم کربوهیدرات حاوی 6 گرم قند طبیعی برای بدن فراهم می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۴    
پوشیدن کفش پاشنه بلند برای برخی بانوان جزئی فراموش ناشدنی از زندگی و پوشش روزمره است، اما این کفش های به ظاهر زیبا می توانند خطری جدی برای سلامت بانوان باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۱    
برای مقابله با کمردرد می توانید مصرف یک نوشیدنی که در تهیه آن از زردچوبه و زنجبیل استفاده می شود را مد نظر قرار دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۸    
خواص برخی اقلام غذایی کم قند، کم کربوهیدرات و کم کالری برای پایین آوردن درجه حرارت بدن و خنک شدن بخصوص در روزهای گرم سال، ثابت شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۲    
وزیر بهداشت با اشاره به فرارسیدن روز پزشک، گفت: امیدوارم جامعه پزشکی کشور که همیشه در خدمت مردم بوده و با دانش و مهارت خود توانسته واسطه ای بین خدا و مردم باشد و به آنها سلامتی ببخشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۳    
کارشناس نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه همدان بیشترین حجم قاچاق کالا را مربوط به محصولات آرایشی بیان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۷    
کارشناس نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه همدان: در انتخاب محصولات آرایشی چشم و لب دقت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا در آخر هفته گرم می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۰    
وزیر بهداشت با اشاره به پرداخت حقوق و اضافه کار پرستاران، گفت: این درحالیست که کارانه پرستاران از حدود یک سال گذشته پرداخت نشده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۰    
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودکان با بیان اینکه کودک به فرد زیر 18 سال اطلاق می شود گفت: 30 درصد جمعیت کشور معادل 25 میلیون نفر را این گروه تشکیل می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۲    
بادمجان می تواند مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان به برنامه غذایی اضافه کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۹    
این دستور غذایی مخصوص انجیرهایی است که خیلی رسیده اند و باید خیلی سریع استفاده شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۰    
مطالعه جدید نشان می دهد زنانی که بیش از 7 سال قرص های ضدبارداری مصرف می کنند، 19 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به آرتروز روماتوئید قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۴    
بیماری آسم مانعی برای بارداری محسوب نمی شود زیرا درمان های کنترل آسم بر تکامل جنین تاثیری ندارد و باعث سقط های خود به خودی و یا نقایص مادرزادی در جنین نمی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۵    
رئیس انجمن میکروب شناسی ایران با اشاره به نقش میکروبیولوژیست ها در تولید واکسن گفت: هرچند سابقه طولانی در میان کشورهای منطقه برای ساخت واکسن داریم ولی باید در این حوزه ها قویتر عمل کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۰    
زمانیکه رگ ها دچار گرفتگی می شوند علاوه بر تصلب شرایین، احتمال ابتلا به مشکلات دیگری مانند پرفشاری خون و بیماری های قلبی نظیر حمله قلبی بیشتر خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۷    
رژیم های غذایی غنی از میوه ها و سبزیجات با کاهش خطر بیماری های مزمن در ارتباط هستند، بطوریکه دستورالعمل های عمومی غذای سالم و دستورالعمل های اختصاصی مبارزه با بیماری های قلبی – عروقی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۸    
یکی از مشکلات زندگی شهرنشینی و به طبع آن کم تحرکی، یبوست است که بخش زیادی از مردم با آن دست به گریبان هستند؛ در این مطلب با خواص شگفت انگیز دانه های ریزی آشنا می شوید که تنها یکی از خواص آن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۰    
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت: استفاده از اسانس و رنگ های غیر مجاز در چای، بیماری های غیر واگیر در دراز مدت در افراد ایجاد می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۰    
تنبیه بدنی راهکار مناسبی برای تربیت کودک نیست و باید ارزش های انسانی را در او تقویت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۷    
میوه ها و سبزی ها، رنگین کمانی از رنگ ها هستند، از زرد و نارنجی و قرمز و سبز گرفته تا آبی و بنفش. آیا در رژیم غذایی تان این طیف های زیبا به اندازه ی کافی وجود دارند؟ اگر غذاهای بنفش در بشقابتان جایی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۴    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که تنها یک دلار افزایش در قیمت سیگار می تواند به ترک سیگاری های بیشتری کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۸    
دکتر رسول دیناروند در آخرین جلسه خود با مدیران سازمان غذا و دارو با بیان این که اگر به کارنامه سازمان طی این چهار سال اخیر نگاه کنیم، دستاوردهای خوبی داشتیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۶    
عکسی از نفسیه روشن به همراه همسرش در کابین خلبان
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۶    
عکسی از فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی در رستورانشان
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۶    
عکسی از پریناز ایزدیار و مریم سلطانی در کنار هم را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۶    
عکسی از الناز شاکردوست و خواهرش الیکا
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۶    
اثرات شکست های عاطفی پیش از ازدواج تنها به همان زمان محدود نمی شود بلکه در زندگی مشترک آینده فرد نیز تاثیر گذار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۶    
به گفته محققان، آغاز غربالگری سالانه سرطان سینه از 40 سالگی به کاهش مرگ ناشی از بیماری تا 40 درصد کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۲۶    
عکسی از یاسمینا باهر و همسرش امیریل ارجمند در پاریس را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۱۱    
اگر دوست دارید بدانید که آیا واقعا آمادگی ازدواج را دارید یا خیر این سوال ها را از خودتان بپرسید. به علاوه با پرسیدن این سوال ها خودتان را بهتر می شناسید و در نتیجه می توانید انتظار یک رابطه رضایت ...