شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 1 آذر 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 آذر 1396 بهداشت نیوز 2 آذر 1396 بهداشت نیوز 3 آذر 1396 بهداشت نیوز 4 آذر 1396 بهداشت نیوز 5 آذر 1396 بهداشت نیوز 6 آذر 1396 بهداشت نیوز 7 آذر 1396 بهداشت نیوز 8 آذر 1396 بهداشت نیوز 9 آذر 1396 بهداشت نیوز 10 آذر 1396 بهداشت نیوز 11 آذر 1396 بهداشت نیوز 12 آذر 1396 بهداشت نیوز 13 آذر 1396 بهداشت نیوز 14 آذر 1396 بهداشت نیوز 15 آذر 1396 بهداشت نیوز 16 آذر 1396 بهداشت نیوز 17 آذر 1396 بهداشت نیوز 18 آذر 1396 بهداشت نیوز 19 آذر 1396 بهداشت نیوز 20 آذر 1396 بهداشت نیوز 21 آذر 1396 بهداشت نیوز 22 آذر 1396 بهداشت نیوز 23 آذر 1396 بهداشت نیوز 24 آذر 1396 بهداشت نیوز 25 آذر 1396 بهداشت نیوز 26 آذر 1396 بهداشت نیوز 27 آذر 1396 بهداشت نیوز 28 آذر 1396 بهداشت نیوز 29 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۹    
شاید قبلا درباره مزایای عصاره استخوان چیزهایی شنیده باشید. بیشتر کسانی که با عصاره استخوان آشنایی دارند می دانند وقتی مریض هستیم برای سیستم ایمنی بدن مفید است چون باعث آب رسانی و جایگزین شدن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۱    
ترویج روحیه عفو و گذشت یکی از بارزترین مصداق های اخلاق اجتماعی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۰۰    
در بیمارستان کودکان لندن اتاق و دستگاه س تی اسکن را به این شکل تزئین کرده اند تا بچه ها نترسند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۲    
از این پس هم وطنان ارجمند جهت ثبت نام در موضوعات تولد و ازدواج جشنواره دوجین بانک سرمایه می توانند از طریق وب سایت این بانک نیز اقدام نمایند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۴:۳۶    
دانشمندان هشدار می دهند که آلودگی هوا باعث ایجاد ناباروری برای تعدادی از زوجین می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۴    
شاید برایتان جالب باشد بدانید چه فیلم ها و افرادی برای دریافت جایزه اسکار در سال آینده میلادی بیشترین شانس را دارند و نظر منتقدان درباره آنها چیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۱۸    
رییس پلیس آگاهی استان گلستان از شناسایی قاتل جسد سوخته زن گالیکشی خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۱:۲۷    
به گزارش ساینس، جراحی که نخستین عمل پیوند سر به بدن یک جسد انسان را انجام داده بود، امروز موفقیت آن را تکذیب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۳۲    
زایمان یک فرآیند فیزیولوژی طبیعی است و بسیاری از مادران احساس می کنند که زایمان طبیعی در آب باعث می شود که زایمان طبیعی بر طبق غریزه، بهتر انجام شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۸    
برخی بررسی ها نوعی ارتباط بین کم خوابی و آکنه (جوش پوستی) پیدا کرده اند، شاید به این علت است که چگونگی خواب شما هورمون های بدنتان را کنترل می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۴    
رئیس سازمان غذا و دارو از افزایش قیمت دارو بر اساس تورم در کشور خبر داد و گفت: افزایش قیمت داروها از نیمه دوم امسال آغاز شده و تاکنون 3 درصد بوده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۷    
یک متخصص گوش، حلق و بینی گفت: تومورهای هیپوفیز یکی از شایع ترین تومورهای قاعده جمجمه هستند و بیش از 60 درصد تومورهای این ناحیه را شامل می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۳    
پژوهشگران دانشگاه آزاد واحد تهران شمال موفق شدند با سنتز یک نانوذره مغناطیسی، اثربخشی درمانی و خصلت ضد میکروبی عصاره گیاه رازیانه را افزایش دهند. این پژوهش در مقیاس آزمایشگاهی صورت گرفته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۱    
کاهش خطر ابتلا به سرطان، تقویت سیستم ایمنی، تنظیم ضربان قلب، کلسترول و فشار خون، سلامت کبد و افزایش عملکرد ذهن از مهمترین خواص کلم سفید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۱    
بعضی از کارها هست که والدین با انجام آن ها باعث خشمگین شدن کودکان می شوند و باید از انجام این کارها پرهیز کنند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۳    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارق حرفه ای در مخفیگاهش دستگیر و به 35 فقره سرقت اعتراف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۰    
مواد معدنی دسته بزرگی از ریزمغذی ها را تشکیل می دهند. این مواد به دو دسته تقسیم می شوند: مواد معدنی عمده مانند کلسیم که در مقادیر بالای 100 میلی گرم در روز مورد نیاز هستند و مواد معدنی جزئی مانند آهن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نسبت به بحرانی شدن شرایط تامین اجتماعی پس از سال 97 هشدار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۰    
روزنامه واشنگتن پست در واکنش به حمایت دونالد ترامپ از "روی مور" سیاستمدار متهم به تعرض جنسی، فهرست کاملی از زنانی که می گویند توسط رییس جمهوری آمریکا مورد آزار جنسی قرار گرفتند، منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۶    
در این مطلب به معرفی شهر بندری ایکیتوس به عنوان بزرگترین شهری که دسترسی جاده ای ندارد می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۰    
فرمانده انتظامی داراب از کشف یک تن و 315 کیلو مرغ فاسد و دستگیری یک نفر متخلف در آن شهرستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۶    
مدیر خدمات حمایتی موسسه محک گفت: درمان چندتخصصی به عنوان بهترین شیوه در برنامه ریزی درمان و مراقبت بیماران مبتلا به سرطان مطرح است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۰    
مدیر روابط عمومی محیط زیست استان تهران با اشاره به نظرسنجی انجام گرفته از سوی سایت این اداره کل گفت: موضوع آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی با 45 ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۷    
وزیر کشور گفت: بلافاصله پس از زلزله با توجه به تجربیات پروتکل ها به روز می شود و در قانون جدید هم برخی اختیارات ستاد بحران افزایش خواهد یافت .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۲    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اهمیت صیانت از حریم خصوصی مردم در فضای مجازی، گفت: نرم افزار ویز- waze با تصمیم کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسدود شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۰    
کمیته اخلاق به تیم پرسپولیس مهلت داد تا شنبه درباره رفتار غیراخلاقی بیرانوند تصمیم بگیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۹    
سخنگو و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نشست مشترکی با وزیر بهداشت و مسئولانی از سازمان برنامه و بودجه برگزار خواهند کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۸    
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در نامه ای به وزیر بهداشت، از خدمات و تلاش های مدیران، پزشکان، پرستاران و امدادگران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تقدیر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۵    
دبیر اجرایی ششمین کنگره انجمن راینولوژی ایران گفت: هر عمل جراحی عوارضی به همراه دارد و جراحی بینی نیز شامل عوارضی از جمله گرفتگی بینی، پوسیدگی دندان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۴    
فوق تخصص جراحی پلاستیک گفت: آنچه در فضای مجازی و ماهواره ها تحت عنوان عمل جراحی بینی سه بعدی و لیزری تبلیغ می شود، کذب محض است و واقعیت ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۷:۵۰    
دخترم دو ماهشه خیلی ناله می کنه و گاهی هم یک دفعه جیغ میکشه و بشدت گریه می کنه و آروم نمیشه دکتر بردمش تشخیص رفلاکس داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۷:۴۱    
بی خوابی یکی از عوامل ایجاد انواع بیماری ها در بدن می باشد و همه انسان ها باید سعی کنند خواب کافی داشته باشند و اگر مشکل اختلال در خواب دارند با مراجعه به پزشک آن را برطرف کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۷:۳۸    
اگرچه پوکی استخوان مشکلی بسیار شایع است اما قرار نیست بخشی اجتناب ناپذیر از روند پیری باشد. با بهبود رژیم غذایی و تغییرات سالم در شیوه زندگی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۷:۲۶    
همه انسانها به گونه ای شکم درد یا معده درد را تجربه کرده اند. دردهای شکمی اصولا زودگذر هستند یا پس از صرف غذا سراغ فرد می آیند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۷:۰۲    
رییس کمیسیون روانشناسی کمیته ملی المپیک از برگزاری نخستین همایش رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی فردا (پنجشنبه) دوم آذر ماه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۸    
بیماری خودایمنی نامی است که این روزها زیاد به گوش می رسد. بیماری های خودایمنی از آن دست بیماری های مزمن هستند که بدن مبتلایان، نه به جنگ ویروس و باکتری، بلکه به جنگ سلول های خودی می رود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۱    
باردار شدن و بارداری ممکن است برای زنان شاغلی که بخشی از هزینۀ زندگی را تأمین می کنند، نگرانی هایی ایجاد کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۸    
احتمالا می دانید که برخی از مواد خوراکی که هر روز از آن ها استفاده می کنیم را می توان به عنوان ابزار و درمانی برای زیبایی بیشتر نیز به کار گرفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۸    
کاهش دما در پاییز شما را به تکاپوی یک کاپشن گرم و نرم خواهد فرستاد اما همان مقدار کاهش دمای بدن در بهار و تابستان برایتان خنک و مفرح به شمار می آید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۵    
رییس شورای عالی نظام پزشکی گفت: امیدواریم بتوانیم در سازمان نظام پزشکی جهت گیری ای را ایجاد کنیم که به دنبال آن تنها افراد صاحب صلاحیت بتوانند براساس کوریکولوم های رشته شان اعمال جراحی را انجام دهند .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۲    
بعد از زمین لرزه 7.3 ریشتری کرمانشاه، فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن قطعاتی شبیه به قطعات یک پازل در کنار هم چیده شده و تبدیل به یک خانه برای افراد بی سرپناه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۲    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه به منظور شرکت در نشست سه جانبه سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه، با بدرقه رسمی معاون اول رییس جمهور، عازم شهر سوچی در روسیه شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۹    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی خطرات مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک را تشریح کرد و گفت: مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک می تواند باعث تشدید بیماری عفونی شده و در مواردی نیز به مرگ می انجامد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۳    
مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی به تنهایی امکان تحقق سلامت اجتماعی در جامعه را ندارد و باید تعامل و هم افزایی دستگاه های دولتی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۷    
تقی رستم وندی به عنوان اولین رئیس سازمان امور اجتماعی کشور منصوب شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۶    
یک فوق تخصص روماتولوژی با اشاره به اینکه حدود 45 درصد ایرانیان دردهای مفصلی و عضلانی دارند، گفت: شایع ترین بیماری مفصلی مربوط به آرتروز است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۳    
یک فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به اینکه پرخوری، صحبت کردن و آب خوردن در هنگام غذا، استفاده از نوشیدنی های گازدار و مصرف سرخ کردنی ها سبب بیماری رفلاکس معده می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: اگر برخی از داروهای خاص تحت پوشش بیمه نباشد، روستائیان هم باید آن دارو را به صورت آزاد تهیه کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۷    
همزمان با سردتر شدن هوا و استفاده از وسایل گرمایشی با رشد آمار تلفات ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن نیز مواجه هستیم؛ بر اساس آمارهای موجود این رشد عمدتا در ماه های آذر و دی اتفاق می افتد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۷    
کلسترول بالا پیامدهایی از قبیل کروموزم های ناقص، مرض چاقی و عدم تحرک دربر خواهد داشت. به همین دلایل، واکنش همه افراد به تغییر رژیم غذایی یکسان نخواهد بود
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۱    
سازمان پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا در جدیدترین برنامه خود قصد دارد تا گیاهان را به سنسورهای دورسنج تبدیل کند که بتواند انواع مختلف سیگنال های محیطی را شناسایی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۱    
عکسی از شقایق فراهانی به همراه پسرش در مراسم اکران فیلم وقتی برگشتیم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۱    
رئیس انجمن راینولوژی درخصوص دستگاه هایی که برای کوچک سازی بینی استفاده می شود، گفت: بینی از یک ساختار خاص برخوردار است و نمی توان با تحت فشار قرار دادن غضروف، سایز بینی را تغییر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۱    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از کاهش محسوس دما در برخی استانهای کشور خبرداد و اعلام کرد که این ماندگاری هوای سرد تا اواسط هفته آینده باقی می ماند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
هلگا اشمید و هیات همراه از اتحادیه اروپا از تالار اشرف اصفهان بازدید کردند. در تصویر، او و عراقچی از استادکار، نحوه مرمت طلاکوب دیوار را مشاهده می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۰    
عکسی از معصومه کریمی را در حال اسب سواری مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۰    
آقاجانی گفت: ایران در خدمات پزشکی به خودکفایی دست پیدا کرده است و بسیاری متخصصان منطقه در ایران تربیت می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۴    
مدیر کل خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت گفت: همانطور که نقش تیم درمانی که شامل پزشک، پرستار، مددکار اجتماعی و روان شناس در بحث درمانی مهم است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۹    
شهرداری منطقه 6 تهران دلیل پلمپ معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران را احداث و توسعه بنای غیرمجاز در حیاط این ساختمان اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۳    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه نیمی از 45 درصد پرداختی از جیب مردم، به خدمات دندانپزشکی اختصاص دارد، گفت: چنانچه بخواهیم در مورد پرداختی از جیب مردم اثربخش عمل کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۳    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی که تحت عنوان معاون وزیرنفت و مدیرکل تدارکات و پشتیبانی مناطق جنوب اقدام به کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۱    
پیامبر اکرم(ص) در حدیثی به گریان بودن چشم تمام انسان ها به غیر از یک گروه در روز قیامت اشاره می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۱    
3 جوان برای رسیدن به پول میلیونی اقدام به ربودن نوجوان مشهدی کردند اما پس از 10 ساعت زمانی که پلیس را در یک قدمی خود دیدند اقدام به رها کردن طعمه شان کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۸    
مراسم سالروز استقلال لبنان امروز با حضور سعد الحریری نخست وزیر مستعفی این کشور برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۸    
قرعه کشی مسابقات از "سید" اول شروع می شود و زمانی که نوبت گلدان ایران می شود همه گروه ها تیم های اول و دوم خود را شناخته اند و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۸    
فرمانده انتظامی بندر انزلی از دستگیری سارقان آرد نانوایی ها در این شهرستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۱    
نخست وزیر لبنان در سخنانی در کاخ بعبدا اعلام کرد استعفای خود را به میشل عون تقدیم کرده است ولی برای مذاکرات بیشتر کمی صبر می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۳    
عضو هیات علمی گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه به طور میانگین یک درصد از مردم جامعه به بیماری صرع مبتلا هستند اظهار داشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۹    
انتخاب لباس بارداری مناسب، تاثیر زیادی در لاغرتر به نظر رسیدن شما دارد. به خصوص بعد از سه ماه اول که رسما تغییرات جدی شروع می شوند و به چشم می آیند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۱    
لباس مخصوص بانوانی که به تماشای مسابقات ورزشی میروند هم در عربستان سعودی به بازار آمد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۱    
دکتر قربانی متخصص گوش، حلق و بینی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری از آغاز بکار کلینیک فوق تخصصی خرخر در این بیمارستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۵    
وفای به عهد یک دستور قرآنی است که در علم حقوق و تجارت گاه به جای آن واژه های وفای تعهد، پرداخت و اجرای تعهد به کار برده می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۳    
جسد مردی 70 ساله در یکی از روستای های شهرستان فومن کشف شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۸    
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از 835 مورد بازرسی از منابع آب مناطق زلزله زده غرب کشور و کلرینه کردن 9080 متر مکعب آب خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۸    
محققان با طراحی دستگاهی ویژه به خانوارها کمک می کنند تا در مصرف آب صرفه جویی کرده و رقم درج شده در قبض های آب خود را کاهش دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۸    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد پایین بودن کیفیت هوا بر قدرت باروری انسان تاثیر منفی می گذارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فوریت طرح حذف تعطیلی روز هشتم ربیع الاول از فهرست تعطیلات رسمی کشور موافقت کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۵    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش پررنگ خانواده ها در کنترل دانش آموزان برای حضور در فضای مجازی و پیشگیری از آسیب های مربوطه گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۹    
شهر مهران در استان ایلام از بامداد چهارشنبه تا کنون 6 بار لرزیده است که بزرگترین زلزله آن با بزرگای 4.1 ریشتر بوده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۹    
آیت الله رمضانی گفت: فساد ظاهر ناشی از فاسد بودن باطن است و کسی که سرشت و باطن خویش را اصلاح کند خداوند ظاهر او را اصلاح خواهد نمود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۶    
معاون آموزشی وزارت بهداشت و رییس شورای عالی اخلاق پزشکی کشور گفت: وجود دروس متناسب با آموزه های دینی و اخلاقی در دانشگاه ها یک نیاز ضروری است که باید به سمت تدوین آن حرکت کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۷    
یک جراح خوب علاوه بر ظاهر بینی به داخل ان هم اهمیت میدهد. چون اگر یک بینی زیبا شود ولی از لحاظ تنفسی مشکل داشته باشد باعث عذابی دایمی برای بیمار میشود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۸    
پارگی پرده گوش عبارت است از پاره شدن پرده نازک گوش که قسمت های داخلی تر گوش را از گوش خارجی جدا می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۶    
دادستان تهران در خصوص نحوه اقدام این دادستانی در اجرای قانون منع استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی، اظهار داشت: اولاً ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۵    
شیوع دیابت در زنان و مردان تقریبا به یک اندازه شایع است، اما نحوه تاثیر آن بر زنان متفاوت از مردان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۳    
رییس شورای عالی نظام پزشکی گفت:سازمان نظام پزشکی یک استراتژی تعریف کرده است که مورد استقبال تمام گروه ها قرار گرفته وبراساس آن قرار است کتاب ارزش های نسبی دست نخورده و بدون تغییر باقی بماند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۴    
مرکز تحقیقات پیو آمریکا در جدیدترین مطالعات خود، دین مبین اسلام را محبوب ترین دین رسمی در دنیا معرفی و از گسترش روزافزون این دین آسمانی تا سال 2060 میلادی خبر داد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۴    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وزارت بهداشت در مدیریت بحران زلزله و با حضور به موقع پرسنل درمان در مناطق زلزله زده واقعا گل کاشت که با صدور بیانیه ای نیز از زحمات و از خود گذشتگی های تمام ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۸    
مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی با صدور پیامی از تلاش ها و خدمات ماماهایی که در مناطق زلزله زده غرب کشور حضور داشتند، تقدیر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۵    
هشت خانه بهداشت در منطقه زلزله زده کرمانشاه از محل کمک های پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تجهیز شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۶    
هنوز با من هم سفره می شود ، صحبت می کند، می خوابد و می خندد دیگر خودم هم معنی خنده هایش را نمی فهمم انگار به من می خندد و می گوید: چقدر ساده ای تو!.. ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۶    
معمولا پدر بزرگ و مادر بزرگ ها نصیحت هایی که از سالها تجربیات زندگی شان به دست آمده، برای نوه هایشان دارند. اگر شما هم دوست دارید پای دردودل آنها بنشینید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۳    
مشکل اصلی خانواده هایی که فرزندشان اوتیسم دارد، هزینه بالای درمان و توانبخشی فرزندشان است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۷    
معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان گفت: نزدیک به دو میلیون قرص نان تاکنون به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کرده ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۸    
امروزه دندان های سفید و درخشان به یک خواسته همگانی تبدیل شده است. معمولا با گذشت زمان و افزایش سن، دندان ها به تدریج رنگدانه های مواد غذایی را جذب نموده و تیره تر می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۲    
هشت نفر هستند که اگر مورد اهانت واقع شوند، کسی را جز خود سرزنش نکنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۶    
پس انداز یکی از مهم ترین جنبه های ایجاد ثروت و داشتن پایه مالی امن است. با این حال بسیاری از ما در دوران بزرگسالی اهمیت صرفه جویی و پس انداز را از طریق آزمون و خطا و گاهی تجربه فرا گرفته ایم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۴    
زمانی که وارد دهه 40 سالگی زندگی مان می شویم، احساس می کنیم که دوران جوانی خود را پشت سر گذاشته ایم، به همین دلیل خود را از بسیاری کارها محروم می کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۴    
در میان تمام تصورات غلط درباره انواع رژیم های غذایی، گیاه خواری نیز اگرچه مزایای زیادی برای سلامت شما دارد، اما از اطلاعات و باورهای غلط مصون نمانده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۹    
تمرین میان تنه یکی از ورزش های موثری است که برای تناسب اندام یا حفظ آن استفاده می شود. این نوع ورزش طرفداران زیادی دارد و بسیاری از مدل ها و ورزشکاران از آن استفاده می کنند ...
  • ۱