چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 29 فروردین 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 فروردین 1397 بهداشت نیوز 2 فروردین 1397 بهداشت نیوز 3 فروردین 1397 بهداشت نیوز 4 فروردین 1397 بهداشت نیوز 5 فروردین 1397 بهداشت نیوز 6 فروردین 1397 بهداشت نیوز 7 فروردین 1397 بهداشت نیوز 8 فروردین 1397 بهداشت نیوز 9 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 فروردین 1397 بهداشت نیوز 11 فروردین 1397 بهداشت نیوز 12 فروردین 1397 بهداشت نیوز 13 فروردین 1397 بهداشت نیوز 14 فروردین 1397 بهداشت نیوز 15 فروردین 1397 بهداشت نیوز 16 فروردین 1397 بهداشت نیوز 17 فروردین 1397 بهداشت نیوز 18 فروردین 1397 بهداشت نیوز 19 فروردین 1397 بهداشت نیوز 20 فروردین 1397 بهداشت نیوز 21 فروردین 1397 بهداشت نیوز 22 فروردین 1397 بهداشت نیوز 23 فروردین 1397 بهداشت نیوز 24 فروردین 1397 بهداشت نیوز 25 فروردین 1397 بهداشت نیوز 26 فروردین 1397 بهداشت نیوز 27 فروردین 1397 بهداشت نیوز 28 فروردین 1397 بهداشت نیوز 29 فروردین 1397 بهداشت نیوز 30 فروردین 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۷    
اصلاحاتی اجتماعی و فرهنگی در عربستان به سرعت در حال رخ دادن است و بخشی از جامعه این کشور که زنان هستند، تلاش می کنند از آن به خوبی استفاده نمایند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۳    
امروزه تقریبا اکثر افراد و ادارات مکاتباتشان را با کمک ایمیل و فضای مجازی انجام می دهند، اما این موضوع را نمی توان نادیده گرفت که هنوز دستگاه فکس جایگاه ویژه خود را در مکاتبات دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمه شدگان و بازنشستگان می توانند با شماره گیری کد دستوری #142* از انواع خدمات این سازمان برخوردار شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۷    
طرح کارت عروسی برای حمایت از طبیعت را ببینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۴    
وینفرد شفر سرمربی استقلال به همراه همسر و دخترش، در سالهای دور
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۳    
وقتش است که راز عمر طولانی را بدانید! نه وقتی به میانسالانی رسیدید بلکه از دوران جوانی مطالعات بیشتری در مورد پیری داشته باشید و تنها با کم کردن اندکی از کالری روزانه دریافتی همیشه سالم و طول عمر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۱    
ایزدی ها جشن سال نو را یک بار دیگر پس از بیرون رانده شدن گروه تروریستی داعش جشن گرفتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۷:۴۲    
112 سال پیش در چنین روزی زلزله به بزرگ 7/8 ریشتر سانفرانسیسکوی آمریکا را لرزاند که باعثت خریب شهر و شروع در شهر شد که تا هفت روز ادامه داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۲:۰۶    
محمدرضا و جواد و محمد و علی آگهی زده اند؛ آگهی فروش چشم و کلیه. خلاصه ماجرا همین است. محمدرضا یکی از چهار دوستی است که چند سال پیش از دهدشت کهگیلویه وبویراحمد برای کار به تهران آمدند و حالا مادر یکی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) ضمن تشریح راه های تحقق حمایت از کالای ایرانی در حوزه سلامت، اصلاح سبک زندگی را موجب کاهش وابستگی به صنایع خارجی و حمایت از صنایع داخلی دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۴    
دومین همایش بین المللی التهاب سیستم عصبی و دومین فستیوال دانشجویی علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۶    
رئیس جمعیت هلال احمر در دهمین کنفرانس منطقه ای جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر در خاورمیانه و شمال آفریقا در بغداد شرکت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۳    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که طلاق گرفتن زوج ها خطر ابتلا به حملات قلبی متعدد را در آنها افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۹    
بقایای زیردریایی مخفی پیشرفته هیتلر پس از 73 سال کشف شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
تعادل اسیدی و قلیایی بودن خون (PH) یکی از مهمترین فاکتورهای سلامت است. بدن برای محافظت در برابر بیماری ها و بهبود آن به هر دو محیط اسیدی و قلیایی نیازمند است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۷    
برخی سایت های خبری نوشته اند طرح اولیه پروژه تولید سمند شاسی بلند در ایران خودرو تایید شده است. این در حالی است که از 5 سال قبل تاکنون این طرح های اولیه منتشر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۲    
سرطان روده بزرگ (کولون) چهارمین سرطان شایع در مردان ایرانی است. مراحل اولیه این سرطان با علایمی از جمله کم خونی و خستگی همراه است که با دانستن آنها می توان این بیماری را شکست داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۰    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که ویروس 'اپشتین بار' (Epstein–Barr virus) که باعث ابتلا به بیماری مونونوکلئوز می شود خطر ابتلا به هفت بیماری دیگر را نیز افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
گاهی حرف ها و کلمات جزئی هم تأثیر شگفتی روی درک دیگران در محل کار دارد. به جز عنوان شغلی تان، کلمات و عباراتی که استفاده می کنید هم در شناخت دیگران از شما بسیار اهمیت دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۱    
سارقانی که بارها و بارها تلفن همراه شهروندان را قاپیده بودند،این بار هنگام سرقت به دام ماموران پلیس افتادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۲    
شرکت هیلکوپتری ایران اعلام کرد: این هلی کوپتر از نظر صلاحیت پروازی و تعمیرات در وضع عاری از اشکال بوده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان آیت الله کاشانی و فوت یک پیرمرد خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۴    
سرکلانتر دهم پایتخت از دستگیری دو سارق که پس از دوستی با کاربران فضای مجازی اقدام به سرقت به عنف از آنان کرده بودند، خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۹    
زوجین جوان نابارور همزمان با روز ملی جمعیت می توانند با مراجعه به مراکز درمان ناباروری از مشاوره و ویزیت رایگان برخوردار شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
دبیرکل خانه پرستار، با عنوان این مطلب که مشکلات پرستاری با وزارت بهداشت، ریشه ای، بنیادی، مزمن و کلان است، گفت: گروهی خاص اجازه نمی دهند بقیه گروه ها در تصمیم گیری ها مشارکت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۵    
رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، با عنوان این مطلب که روزانه 7 تا 10 بیمار نیازمند پیوند عضو در کشور فوت می کنند، بر ترویج بیش از پیش فرهنگ اهدای عضو تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۳    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت مهم ترین برنامه های این سازمان در سال 97 را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل بیمه ایران می گوید درباره نحوه پرداخت بدهی هایی که این شرکت بیمه به وزارت بهداشت دارد توافق اولیه صورت گرفته و در صورت موافقت مدیران ارشد وزارت بهداشت اعمال خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۷    
لیلا حاتمی از طرف سایت معتبر wonderlist به عنوان چهارمین زن زیبای خاورمیانه معرفی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۸    
افراد زیادی وجود دارند که به سنگ کلیه مبتلا هستند. دلایل زیادی برای به وجود آمدن سنگ کلیه وجود دارد، ولی از دیدگاه طب سنتی دلیل اصلی به وجود آمدن سنگ کلیه، بلغم محجر (بلغمی که به حالت سنگ درآمده) است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۸    
آمریکا همیشه به عنوان یکی از ناسالم ترین کشورهای جهان به لحاظ رژیم غذایی بشمار رفته و می رود. مردم این کشور پهناور اغلب به چاقی مفرط مبتلا هستند و با بیماری های ناشی از اضافه وزن دست وپنجه نرم می ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۶    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: دارویی که چند ماه پیش با قیمت قبلی دلار خریداری شده و موجود است، اکنون توسط برخی داروخانه ها با قیمت فعلی دلار به مردم فروخته می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۳    
سالانه صدها هزار نفر در جهان در معرض حمله قلبی قرار دارند و تعداد زیادی نیز در نتیجه ابتلا به بیماری های عروق کرونر (CHD) جان خود را از دست می دهند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
معاون بهداشت با اعلام اینکه پس از طرح تحول سلامت هزینه های درمانی از جیب مردم از 63 درصد به 39 درصد رسید تصریح کرد: 22 درصد از این میزان مربوط به خدمات دندانپزشکی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۱    
پلیس روسیه گزارش داده است، فردی با نام مستعار Urals Ripper به 8 زن تعرض کرده است و سه تن از آن ها را به قتل رسانده و اجساد آن ها را مثله کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۱    
المیرا شریفی مقدم در اینستاگرامش نوشت: مادربزرگ مهربان من به آسمان رفت. بی نهایت زیاد دوستش داشتم. مطمئنم بعد از سال ها تحمل بیماری و غم از دست رفتن پدرم، حالا به هم رسیدند و در آرامش خواهند بود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۶    
در پی درگیری میان چند تن از اتباع کشور افغانستان با جوانی ایرانی، این فرد جان خود را از دست داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۷    
نشریه معتبر FourFourtwo به انتخاب 7 لژیونر برتر دو دهه اخیر قاره آسیا پرداخت که در آن نام دو ستاره مشهور ایران نیز به چشم می آید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۴۸    
حمید هیراد در کنار پدر و مادرش را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۴۸    
عکسی از سارا نیکا به همراه نسرین نصرتی و ریما رامین فر در مراسم تجلیل از عوامل سریال پایتخت
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۸    
دانشمندان دانشگاه اوتاگو در زلاندنو، با بررسی سبزی های خام و میوه ها، به این نتیجه رسیدند که این خوراکی ها به دلیل دارا بودن مواد مغذی "ضروری" ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ریزش مو دارای استاندادردی است که ریزش کمتر از حد شاخص باشد نگرانی ای برای کچلی وجود ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۸    
پروتئین چرب تقریبا دیده نمی شود ولی در بدن وجود دارد و باعث بسیاری مشکلات از جمله دیابت و چاقی می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۸    
ساره بیات بازیگر سینما و تئاتر کشور برای ادای توضیحاتی به دادگاه فرهنگ و رسانه احضار شده است. علت دقیق احضار این بازیگر سینما به دادسرای رسانه مشخص نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۸    
بهرام رادان با سریال "رقص روی شیشه" ساخته مهدی گلستانه که در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد وارد مذاکره شد|فرزاد فرزین نیز قرار است خواننده این پروژه باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۹    
مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون امروز مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
رئیس انجمن چشم پزشکی ایران از عیوب انکساری و آب مروارید به عنوان دو بیماری که بالاترین مراجعات به چشم پزشکان را دارند در کشور نام برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۴    
افرادی که دارای تغذیه با غذهای آماده منجمد و بسته بندی هستند کمتر از میوه و سبزیجات استفاده می کنند، دارای فقر تغذیه ای هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۸    
شرکت بهره برداری متروی تهران از اعمال نرخ های جدید بلیت مترو از شنبه اول اردیبهشت خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۰    
در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی تگزاس به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان، پوستر فیلم با طرحی از امین شفیعی رونمایی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۰    
بعضی از خویشاوندان نسبی نمی توانند با هم ازدواج کنند. یعنی ازدواج با پدر و مادر و خواهر و برادر و عمه و عمو و خاله و دایی ممنوع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۱۲    
در یک بررسی وسیع از رژیم غذایی مردمان 18 کشور از 7 منطقه جغرافیایی، مشخص شد که مصرف متعادل میوه، سبزی و حبوباتی مانند لوبیا و عدس، از خطرات ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی و مرگ می کاهد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۳    
بی خوابی یک از مشکلات عمده زندگی در دنیای شلوغ و مدرن امروزی است. برای حل این مشکل، بهترین راه حل رفتن به دل طبیعت و دوری از این دنیای شلوغ است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۴    
در دنیای ارتباطات و تکنولوژی که همه ی کارها به کامپیوتر و ماشین حساب و گوشی سپرده می شود، احتمال ضعیف شدن حافظه ها هم بسیار است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۴    
اجتناب از برقراری روابط اجتماعی الگوی شایعی در ابتلا به افسردگی است. بعضی ها فعالیت هایی را که معمولا از آنها لذت می برند، کنار می گذارند و از دنیا می بُرند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۳    
تصویری از محمد فرزند کوچک شهید محمدمهدی لطفی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن این کودک شش ماهه با دیدن عکس پدر لبخند می زند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۷    
عملکرد صحیح غده تیروئید در بدن بر بسیاری از فعالیت ها و بخش های بدن تاثیر گذار است. یکی از ماسیلی که تحت تاثیر عملکرد این غده قرار دارد، مساله باروری در بانوان است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۷    
کدام روش زایمان بهتر است؟در این مطلب بخوانید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۱۸    
یک جوان معترض ظهر امروز با میلگرد به خودروی نماینده سبزوار مقابل مجلس حمله کرد و شیشه های خودروی وی را شکست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۱۸    
با بزرگترین ذخایر نفتی دنیا آشنا شویم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۳    
سیر یکی از ضدعفونی کننده های طبیعی و بسیار قوی است و از این رو در درمان بسیاری از بیماری ها موثر است. در این مطلب قصد داریم رو ش درمان گوش درد توسط سیر را به شما توضیح دهیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۳    
تبخال لب مشکلی است که ممکن است گریبان گیر هی شخصی شده باشد. درمان آن می تواند هم به صورت استفاده از پمادها و هم به کمک درمان های خانگی باشد که درمان خانگی در بعضی از مواقع می تواند سریعتر عمل کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۰    
عکسی از مهران مدیری و شهرزاد مدیری را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۶    
دراین مقاله با خواص بی نظیر حمام سرکه سیب برای بدن آشنا شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۱    
گیاهان دارویی بسیاری باعث قاعدگی می شود .اما سوال این است که آیا زنجبیل قاعده اور است؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۰    
تصاویری از گیر کردن سر زنی بین درب اتوبوس در چین و بی اعتنایی سایرین!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۱    
تقریبا تمام افراد با این مشکل درگیر هستند و دنبال راهی برای سفید کردن زیر بغل خود می گردند. در این مطلب برای شما از علل تیرگی نواحی خاص بدن و روش سفید کردن آن صحبت کرده ایم. با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۵    
باور قدیمی رشد مو با ال دی.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۹    
ماساژ پوست یکی از بهتریم ورزش های برای تقویت عضلات صورت و جلوگیری از ایجاد چین و چروک است. برای اینکار احتیاج به روغن مناسب دارید که در این مطلب شما را با بهترین روغن برای ماساژ صورت آشنا می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۶    
همه ما در مورد نوشیدنی و دمنوش هایی که در بازار زیاد شده و هر کدام به نحوی حرف از لاغری معجزه آسا می زنند شنیده ایم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۸    
آب طالبی از نوشیدنی های پرطرفدار در فصل گرما است. اما از خواص بی نظیر این میوه ی تابستانی غافل نشوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۹    
توت خشک از گذشته در خانه های ایرانیان و به عنوان تنقلات مصرف می شود. در اینجا با خواص بی نظیر توت خشک آشنا شوید تا برای همیشه ازاین میوه خشک و پرخاصیت بهره ببرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۷    
این روزها شایعه شده است که گوجه سبز قند دارد. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۵    
علت ایجاد اختلال شخصیتی ضداجتماعی یا ASP ناشناخته است. این مشکل نیز مثل بسیاری مشکلات ذهنی دیگر، می تواند ریشه ژنتیکی و ارثی داشته باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۰    
بیشتر ما حداقل یک بار گذرمان به دندانپزشکی افتاده است و خوب می دانیم بدترین قسمت درست کردن دندان، تحمل صدای مته مانند دستگاه های دندانپزشکی نیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۷    
در دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و سواحل عمان به سبب وزش باد شدید مواج است؛ از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و مناطقی در غرب کشور، رشد ابر، رگبار باران ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۱    
زارع نژاد با بیان اینکه هفته سلامت سال جاری با شعار سلامت برای همه و با موضوع پوشش همگانی سلامت برای همه، در همه جا برگزار می شود، بر اهمیت و نقش رسانه ها در ارتقای فرهنگ سلامت جامعه تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۲    
استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام روش تزریق داخل چشمی برای بهبود بینایی افراد در معرض نابینایی به خصوص بیماران دیابتی را موثر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
رئیس کلانتری 159 بی سیم از دستگیری سارق حرفه ای منازل برای یازدهمین بار خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی نیروی انتظامی از پلمب بیش از 80 صرافی غیرمجاز در شش روز گذشته خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۲    
حساسیت به مواد شوینده شیمیایی و همچنین خطرات این مواد سمی برای بدن دلیل خوبی برای استفاده از مواد ارگانیک میباشد. محلول شوینده با پوست پرتقال نمونه ای از این مواد است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۶    
سنگ های مرمر یکی از انواع سنگهایی است که از دیرباز در تزئینات داخل و خارج ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۰    
همه می دانند که کودکان عاشق فضاهای بیرونی هستند چون می توانند در آنجا به دویدن پرداخته و دنیای پیرامون خود را کشف کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۱    
نوعروس ها زمان خرید سرویس چینی جهیزیه خود بسیار هیجان زده هستند و ممکن است به خاطر این هیجان یا تحت فشار فروشندگان غیر منصف و اطرافیان و به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات دقیق از نکات کلیدی انتخاب غافل ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۵    
خانواده، اولین و بادوام ترین عامل تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان و زمینه ساز رشد جسمانی، اخلاقی، عقلانی و عاطفی آنان است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۵    
در انتخاب هر وسیله رعایت نکاتی مورد نیاز است. بهتر است در مورد نوع لوستری که می خواهید بخرید، جایی که می خواهید آن را نصب کنید و میزان نور مورد نیاز اطلاعاتی جمع آوری کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۹    
قبل از اینکه خانه ای را بخرید باید تا جایی که می توانید در مورد آن اطلاعات جمع آوری کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۴    
یکی از راه های تمیز کردن مایکروفر این است که یک لیمو ترش را برش زده و دو نیم کنید. یک قاشق آب داخل یک بشقاب مخصوص مایکروفر ریخته . لیموها را از سمت برش خورده بر روی آن بگذارید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۹    
سعی کنید از افراد منفی گرا فاصله بگیرید، نتایج بررسی های متعدد نشان می دهد، افراد مثبت اندیش کمتر دچار افت ذهنی می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۹    
ناخن ها درست مانند پوست، اعضای آسیب پذیر بدن هستند و نیاز به مراقبت دارند، که البته مراقبت از آنها نیازمند کنارگذاشتن برخی عادات نادرست در زندگی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۰    
اگر همیشه در سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی به دنبال خرید محصولات غذایی کم چرب هستید، باید این حقیقت را باور داشته باشید که چربی ها برای سلامتی شما به اندازه سبزیجات و میوه ها و سایر مواد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۰    
ابتدا اسپری تمیزکننده همه کاره را بر روی دیوار، کف و سقف ( اگر قابل شستشو است) اسپری کنید. سپس دوش آب داغ را باز کرده و حدود 5 دقیقه اجازه دهید تا حمام کاملا بخار کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۲    
امام صادق علیه السلام فرمود: "کسی که سه روز از ماه شعبان را روزه بگیرد، با خداوند در عرش و بهشت او دیدار می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۶    
رشوه دادن به کودک از آن کارهایی است که ما خواسته یا ناخواسته گاهی آن را انجام میدهیم و اصلا به عواقب تلخ این کار فکر نمیکنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۷    
پس از پایان رنگ زدن لامپ ها شما می توانید از آن ها برای زیبا سازی فضای داخلی منزل استفاده کنید. برای مثال شما با استفاده از طناب های نخی نازک لامپ های حبابی رنگ شده را به شکل یک بالن در بیاورید و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۰    
یکی از دلایل بروز آکنه صورت بالا بودن قند خون است که افراد می توانند با مصرف یک نوشیدنی گیاهی مطبوع، قند خون خود را کنترل و از ابتلا به دیابت در امان بمانند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۱    
با گذشت بیش از 13 ساعت از سقوط بالگرد اجاره ای شرکت نفت فلات قاره ایران در آب های خلیج فارس، عملیات جستجو برای یافتن دو سرنشین ناپدیدشده این بالگرد ادامه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۲    
کودکان مدتی از شیر مادر تغذیه می کنند و همین امر موجب می شود از شیر گرفتن آنان هم برای مادران و هم برای کودکان کاری سخت و زمان بر و با برانگیختن احساسات همراه باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۹    
رئیس مرکز تحقیقات گوارش و کبد دانشگاه بقیه الله(عج) رفتارهای پر خطر اجتماعی و سبک زندگی غلط در میان جوانان را عامل اصلی بیماری کبد چرب و هپاتیت دانست و گفت ...
  • ۱