جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۱:۴۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 18 دی 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 دی 1397 بهداشت نیوز 2 دی 1397 بهداشت نیوز 3 دی 1397 بهداشت نیوز 4 دی 1397 بهداشت نیوز 5 دی 1397 بهداشت نیوز 6 دی 1397 بهداشت نیوز 7 دی 1397 بهداشت نیوز 8 دی 1397 بهداشت نیوز 9 دی 1397 بهداشت نیوز 10 دی 1397 بهداشت نیوز 11 دی 1397 بهداشت نیوز 12 دی 1397 بهداشت نیوز 13 دی 1397 بهداشت نیوز 14 دی 1397 بهداشت نیوز 15 دی 1397 بهداشت نیوز 16 دی 1397 بهداشت نیوز 17 دی 1397 بهداشت نیوز 18 دی 1397 بهداشت نیوز 19 دی 1397 بهداشت نیوز 20 دی 1397 بهداشت نیوز 21 دی 1397 بهداشت نیوز 22 دی 1397 بهداشت نیوز 23 دی 1397 بهداشت نیوز 24 دی 1397 بهداشت نیوز 25 دی 1397 بهداشت نیوز 26 دی 1397 بهداشت نیوز 27 دی 1397 بهداشت نیوز 28 دی 1397 بهداشت نیوز 29 دی 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۰۵    
فقدان سه چیز در محل کار و در ارتباط با شغل افراد موجب می شود تا آنها احساس ناشادی و افسردگی کنند که این سه عامل عبارتند از: هدف، امید و دوستی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۰    
تیم ملی عربستان با پیروزی 4 بر صفر مقابل کره شمالی شروع بسیاری خوبی در جام ملت های آسیا داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۲    
از مسیر نکا به بهشهر استان مازندران که گذر کنیم تخریب و دست درازی به کوه ها و تپه های اطراف جاده در مناطق متعدد را شاهد هستیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۲    
تصاویری از تمرین امروز ملی پوشان ایران را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۸    
میثم مطیعی، مداح اهل بیت و استاد دانشگاه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تهیه و نمایش مستند خارج از دید2 که با محوریت نفوذ در حال پخش از رسانه ملی است، تقدیر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۳    
عکس یادگاری شهرداران پس از انقلاب با حناچی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۳    
در حاشیه دیدار وزیر امور خارجه ایران با وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۶    
سازمان غذا و دارو اسامی چند قلم فراورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز فاقد هرگونه پروانه بهداشتی را اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۸    
یک دختر 11 ساله از خطه کرمان به پروفسور فیروز نادری دانشمند ایرانی الاصل آژانس فضایی آمریکا در یک نامه از آرزوی فضانورد شدن خود گفته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۳    
در یکی از روستاهای اطراف یاسوج، چوپانی گله اش را در جنگل های اطراف به چرا می برد. وی در کنار چراندن گله اش، زباله های پلاستیکی جامانده از شهرنشینان را از زیر درختان بلوط جمع آوری میکند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۷    
در اقدامی عجیب برای معرفی استاد نادر گلچین که سال گذشته فوت کرده بود تاریخ وفات وی در تندیس سبزه میدان رشت بیست سال گذشته عنوان شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۳    
فلوشیپ فوق تخصصی جراحی بینی و سینوس، با اشاره به افزایش شیوع سینوزیت در فصول سرد سال، گفت: سینوزیت بر اساس طول مدت بیماری به سه دسته حاد، تحت حاد و مزمن تقسیم می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۶    
بسم هاشمی با انتشار این عکس نوشت: جنگل حرا در قشم. اسم درختهاحرا بود. فوق العاده بود. قدیمی ترین درخت بیست هزار ساله بود. برگ درخت ها یک طرفش شور و یک طرفش شیرین بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۷    
در پی انتشار تصاویری از حلق آویز کردن و کشاندن یک قلاده سگ در سطح خیابان های شهر برازجان، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان با همکاری نهاد های قضایی و انتظامی و حمایت دادستان شهرستان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۱    
یک متخصص اطفال گفت: زمانی که به کودک غذا می دهید قاطع باشید، نگران نباشید و باور کنید فرزند شما با یک وعده غذا نخوردن آسیب نمی بیند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، از پرونده الکترونیک سلامت، پزشکی خانواده و نظام ارجاع به عنوان سه اولویت نظام سلامت کشور نام برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۲    
پژوهشگر طب سنتی توصیه هایی برای لاغری و رژیم غذایی ارائه داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۲    
بازیکنان تیم ملی پس از انجام تمرین، صرف ناهار و استراحتی کوتاه، عصر امروز با حضور در مجموعه گلف ابوظبی بعد از ظهر خود را با این برنامه تفریحی گذراندند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۲    
علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا امروز از خط تولید کارخانه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۲    
همه خانم ها دوست دارند با مردی متشخص، محترم و فهمیده ازدواج کنند؛ مردی که همیشه مرتب، خوش پوش و صبور است و محترمانه حرف می زند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۷    
پوست شما نیاز به تنفس دارد. با دویدن و یا پیاده روی ساده جریان خون شما افزایش یافته و اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به پوستتان می رسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۵    
محققان براساس نتایج تحقیقات خود دریافتند که انگور قرمز ضد کلسترول است و از قلب محافظت می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۳    
یکی از بیماری هایی که از جمله مشکلات قلبی نیز محسوب می شود فشار خون بالاست. این بیماری عواقب بسیار بدی برای بدن دارد و گاهی ممکن است باعث مرگ نیز بشود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۲    
حتما شما در در خصوص مضرات خوردن میوه قبل از خواب شنیده اید؛عادتی که در بین ایرانیان بسیار مشهود است.با ندای گیلان همراه باشید تا از مضرات و فواید خوردن میوه پیش از خواب آشنا شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۳    
تمام انسان ها در زندگی دچار اشتباه می شوند؛ اما شکست زمانی اتفاق می افتد که اشتباهی را مرتب تکرار کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۵۱    
آیا می دانید چربی سوزترین تمرین هوازی در دنیا کدام است؟ تاحالا تمرین هوازی را تجربه نکرده اید؟! شاید با خود بگویید خیر اصلاً اهل ورزش یا باشگاه رفتن نیستم که تمرین هوازی انجام داده باشم یا آن را ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۴۲    
مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: ترخون قدرت دفاعی بدن را در برابر برخی ویروس ها و باکتری ها افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۱۵    
در این فرصت ، به دو پرسش مهم راجع به ترشح بزاق هنگام خواب پاسخ خواهیم داد . از همراهی شما با ما سپاسگزاریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۶    
تا به حال چندبار به خاطر مشکلات پوستی به متخصص پوست و مو مراجعه کرده اید؟ خانم ها برای حفظ زیبایی خود از روش های مختلفی ازجمله تجربه های دیگران استفاده می کنند؛ البته در خیلی از موارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۶    
استوری جدید سعید عزت اللهی در اینستاگرام نشان می دهد که نشان دادن عدد شش مهدی طارمی برای حمایت از او بوده، نه کری خوانی برای استقلالی ها.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۵    
به تازگی در مجامع علمی مسئله عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت سر از خاک بیرون آورده که البته قادر به تبیین سلامت معنوی نیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۲    
کانال تلگرامی نسیم شرق تصویری از تبلیغات انتخاباتی فرزند حمید رسایی نماینده سابق مجلس در مدرسه را منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۲    
ابتلا به اسهال دلایل متعددی می تواند داشته باشد که شایع ترین آنها ویروس هایی هستند که روده ها را آلوده می کنند. شل و آبکی شدن مدفوع می تواند از عوارض جانبی مصرف برخی داروها هم باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۶    
اگر کرایه نداری فقط بگو خدا مادرت رو رحمت کنه...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۶    
مواد غذایی مختلف می توانند آثار بسیار متفاوتی بر گرسنگی، سطوح هورمون ها و میزان کالری سوزی داشته باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۱    
داشتن مقداری چربی شکمی ایرادی ندارد و سالم هم هست، اما دلایل خوبی برای کاهش وزن اضافی شکم وجود دارد. حدود 90 درصد چربی در بیشتر افراد درست زیر پوست قرار دارد و به عنوان چربی زیر پوستی شناخته می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۸    
جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده دومان توکان در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی و به ریاست قاضی صلواتی، به صورت علنی امروز سه شنبه، 18 دی، برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۴    
متخصصان و پزشکان بیماری های عفونی با اشاره به اینکه آنتی بیوتیک ها همانطور که خاصیت درمانی و دفع عفونت ها را دارد مصرف خودسرانه و بی ضابطه آن تبعات معکوس در درمان بیماریها ایجاد می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۱    
اگر شما هم از افرادی هستید که برای لاغر شدن رژیم میوه و سبزیجات را در نظر گرفته اید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را مطالعه کنید .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۰    
عموما در تعاملات اجتماعی و روابط بین فردی، مسئله ترافیک و رانندگی در شهر به عنوان یکی از مؤلفه های مهم زندگی شهری مورد توجه است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۱۷    
اغلب هنگام کار کردن با رایانه بدن برای مدت زمان طولانی در یک وضعیت ثابت باقی می ماند، سر به پایین خم شده و چشم ها بیش از حد معمول به مانیتور نزدیک می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۱۱    
درست است که هر یک از جوانه های گیاهان خواص مخصوص به خود را دارند اما شما می توانید چند نوع جوانه را در سالادتان اضافه کرده و از خواص آن بهره مند شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۸    
اقتصادنیوز : یبوست از جمله مشکلات گوارشی است که افراد زیادی به آن دچار می شوند . در این مطلب یاد میگیرید چه غذاهایی باعث این مشکل می شوند . با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۲    
رژیم غذایی بدون ویتامین ها و مواد مغذی کلیدی، مخرب ترین اثرات را روی سلامت روان گذاشته و موجب کاهش خلق و خو می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۹    
تحقیقات علمی حاکی است مصرف چیپس و بیسکویت میزان ضریب هوشی کودکان را کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۷    
ایمان بنده کامل نمی گردد تا در او چهار ویژگی باشد: اخلاقش نیکو گردد و نفسش سخی و بخشاینده شود و از زیادیِ سخن دست بردارد و زیادیِ مالش را از اموالش خارج کند [و به فقرا عطا نماید].
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۴    
محققان متوجه شدند افرادی که در اوایل دوره نوجوانی رابطه خوبی با مادر خود دارند کیفیت زندگی مشترک آن ها در آینده بسیار بهتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۸    
همیشه و در همه مقالات اعلام شده است که چربی ها برای بدن بسیار مضرهستند و از بیماری های مختلف تا مرگ را برای انسان رقم می زنند اما همیشه در میان چیزهای بد نیز می توان رگه های امید دید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۸    
تقریبا همه سلول های سرطانی رشد سریعی دارد اما درمان آن به نوع سرطان، مرحله بیماری و قسمتی از بدن که درگیر بیماری است، ارتباط دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۵    
بدن برای محافظت سلول های در برابر استرس اکسیداتیو و کمک به تولید هورمون تیروئید نیاز به سلنیوم دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۶    
در اغلب موارد پس از بهبود سرماخوردگی، سرفه های مزمن ادامه پیدا می کند اما دلیل تداوم آن چیست؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۵    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای لپ تاپ از پاساژهای محدوده خیابان ولیعصر خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۱    
هنگام مسواک زدن عده ای آن را خیلی سریع می زنند اما برخی مدت زیادی را به این کار اختصاص می دهند. شواهد حاکی از آن است که مناسب ترین زمان برای مسواک زدن 120 ثانیه (معادل 2 دقیقه) است اما بیشتر افراد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تعطیلی بیمارستان ایرانیان دبی به دلیل سخت گیری ها و تلاش امارات خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۶    
ترشحات اضافی بینی به شکل آبریزش بینی، بیرون می آید. وقتی ترشحات و خلط بینی از پشت آن به گلو می ریزد، خلط پشت بینی یا خلط گلو نامیده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۴    
کم اهمیت جلوه دادن وضعیت سلامت بعد از سن 30 سالگی می تواند خطر ابتلا به بسیاری از مشکلات بهداشتی را از سنین 40 سالگی به بعد افزایش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۴    
ما اغلب یک مرد درشت هیکل با یک گردن کلفت را به عنوان یک خروپف کننده تصور می کنیم. هر چند، یک زن لاغر با یک گردن باریک می تواند به همان بلندی خروپف کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۸    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد گرمای جهانی در 150 سال گذشته دمای اقیانوس ها را برابر با انفجار یک بمب اتمی در ثانیه افزایش داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۸    
رهبر کره شمالی در سفری 4 روزه وار پکن شد تا با مقامات این کشور بحث و گفت وگو کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۵    
علی ضیاء در برنامه زنده، دست مادر شهید ارمنی را گرفت؛ تا او زمین نخورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۵    
سکسکه می تواند نشانه ای از ابتلا به سرطان، از جمله مواردی که در مغز، معده، یا غدد لنفاوی شکل می گیرند، باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۵    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرین امدادرسانی های انجام شده در 11استان متاثر از برف و کولاک را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۵    
به کمک روش درمانی طبیعی و با استفاده از پوست موز و بدون نیاز به مسکن سردرد شما به سرعت تسکین پیدا می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۵    
مدل ناخن هر فردی اطلاعات زیادی درباره ویژگی های شخصیتی او ارائه می کند با استفاده از تست های روانشناسی می توان به این ویژگی ها پی برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۹    
برای نگه داشتن سیر تازه نیازمند به رعایت سه نکته نور ، هوا و جایگاه می باشد که در طول سال سیر تازه بماند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۹    
این روزها به دلیل مشغله های زیاد، حمام کردن به شکل سنتی تقریبا کم رنگ شده است و اغلب افراد به دوش سریع شبانه اکتفا می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۶    
یک متخصص اطفال درباره تغذیه کودک و در ماه هشتم و برنامه غذایی او توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۲    
در این مطلب قصد داریم به شما طرز تهیه لیمو عمانی را یاد بدهیم. به راحتی می توانید لیمو عمانی را درون خانه درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۴    
فریادهای دختر بوضوح در فیلم شنیده می شود، پسر جوان بی توجه به فریادهای دختر با لگد ضربه های هولناکی به او می زند و می گوید: داد نزن! داد بزنی بیشتر می زنم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۸    
سرطان خون بر تولید و عملکرد سلول های (گلبول های) خونی اثر می گذارد. بیشتر این سرطان ها از مغز استخوان شروع می شوند. مغز استخوان، جایی است که سلول های خونی در آنجا تولید می گردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۲    
آلوپسی آندروژنتیک شایع ترین دلیل نازک شدن و ریزش موهای سر است. این اصطلاح پزشکی به معنای ریزش مو به دلیل تغییر سطح هورمون های مردانه و استعداد ژنتیکی فرد برای طاسی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۴    
دختر جوانی که برای صرفه جویی در هزینه درمان دندان هایش، به جای دندانپزشک پیش دندانساز رفته بود، 12 دندانش را از دست داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۱    
آیا می دانید که بین 75 تا 80 درصد از بیماری هایی که به سرطان منجر می شود، عوامل بیرونی دارند؟ متاسفانه عادت های بد غذایی نیز یکی از همین عوامل است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۶    
هنگامی که مجاری اشک به میزان کافی اشک تولید نمی کنند یا اشک تولیدی آن از نوع مناسبی نیست چشم ها خشک می شوند. خشکی چشم ها بیشتر در زنان و افراد مسن اتفاق می افتد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۷    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در رفع یبوست و پاکسازی کبد موثر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۴    
در شرایطی که سرطان گلو می تواند هر فردی را تحت تاثیر قرار دهد، افراد سیگاری یا آنهایی که به ویروس پاپیلومای انسانی مبتلا هستند، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۹    
سرطان رحم از سرطان های شایع زنان بوده که با تشخیص آن در مرحله اولیه و درمان موثر، شانس بهبود قطعی بالاتری دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۶    
درد پا در اغلب مواقع غیرقابل تحمل است و باعث بروز مشکلات جدی در سلامتی می شود. متخصصان، پا را قلب دوم انسان می دانند. بنابراین لازم است که مراقب نوع کفش، اندازه پاشنه کفش، گرفتن ناخن پا و غیره باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۸    
سریالی که به تهیه کنندگی مجید مولایی، کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ساخته شد و طبق نظرسنجی صدا و سیما پربیننده ترین سریال تلویزیون شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۳    
کم کاری تیروئید یک بیماری است که در آن غده تیروئید به اندازه کافی هورمون سازی نمی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۳    
اگر علائم سرماخوردگی تان رهایتان نمی کنند ممکن است مسئله ی جدی تری در میان باشد. پزشکان توضیح می دهند که ادامه دار شدن سرماخوردگی به چه دلایلی می تواند باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۴    
لخته شدن خون یکی از اقدامات ایمنی بدن در مقابل خون ریزی است که از اهمیت ویژه ای برای حفظ سلامت در مواقع خون ریزی برخوردار است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۱    
گوجه فرنگی از آن دسته سبزی- میوه هایی است که می توان در هر فصلی و به انواع مختلف مصرف کرد. داخل سالاد، به صورت املت، گوجه فرنگی شکم پُر، کنار خورش ها و غیره.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۵    
احساس خشکی در چشمان باعث تحریک شدن آن ها می شود. خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش و لنزهای تماسی از عوامل سوزش و خارش چشم هستند. مالش چشم ها در حین خشکی و خارش، می تواند باعث آسیب به چشم و قرنیه شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۳    
روشهای بسیاری برای کوچک کردن شکم وجود دارد. شما هم اگر در قسمت شکم و باسن دچار اضافه وزن هستید و می خواهید شکم تان را برای نوروز کوچک کنید، بهتر است این مقاله را بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۴    
معمولا خانم ها بیشتر از آقایان دچار درد مزمن در قسمت لگن می شوند. از آن جا که این درد می تواند علت های مختلفی داشته باشد، تشخیص دقیق علت آن، کلید درمان مناسب برای درد است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۱۸    
احمد السنائی آرایشگر حرفه ای چهره های مطرح فوتبالی است که بیش از بازی به خاطر مدل موهای عجیبشان شهرت دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۱۵    
برای بیشتر بالغین، اختلال در درک مفهموم واقعی جملات نشان دهنده مراحل اول اختلالات شنوایی است. در این مرحله وقتی از فرد در خصوص مشکل شنوایی سوال می شود می گوید "اگر افراد زیر لب سخن نگویند من کاملا می ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۰۶    
بامیه، از جمله سبزی های خوراکی است که در مناطق گرمسیری رشد می کند. این گیاه در فرهنگ های مختلف تبدیل به غذاهای لذیذی می شوند که علاوه بر خوشمزگی خواص زیادی نیز دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۰۶    
ویتامین های مورد نیاز موها !ویتامین ها برای سلامت بدن شما ضروری هستند.کمبود ویتامین با تغذیه نامنظم و ناسالم می تواند منجر به مشکلات سلامتی گردد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۰۶    
روش های طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن !باکتری ها و ویروس ها همیشه در اطراف ما وجود دارد.اما ما یک مکانیزم دفاعی بسیار قوی به نام سیستم ایمنی بدن را دارا هستیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۰۶    
بدن طی خواب نسبتاً فعال است: حافظه، گوارش، قلب و ... کار خودشان را انجام می دهند بدون اینکه شما چیزی بفهمید؛ اما وضعیت بدنتان در خواب، تأثیر بزرگی بر این فرایندها دارد.