چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 24 مهر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 مهر 1398 بهداشت نیوز 2 مهر 1398 بهداشت نیوز 3 مهر 1398 بهداشت نیوز 4 مهر 1398 بهداشت نیوز 5 مهر 1398 بهداشت نیوز 6 مهر 1398 بهداشت نیوز 7 مهر 1398 بهداشت نیوز 8 مهر 1398 بهداشت نیوز 9 مهر 1398 بهداشت نیوز 10 مهر 1398 بهداشت نیوز 11 مهر 1398 بهداشت نیوز 12 مهر 1398 بهداشت نیوز 13 مهر 1398 بهداشت نیوز 14 مهر 1398 بهداشت نیوز 15 مهر 1398 بهداشت نیوز 16 مهر 1398 بهداشت نیوز 17 مهر 1398 بهداشت نیوز 18 مهر 1398 بهداشت نیوز 19 مهر 1398 بهداشت نیوز 20 مهر 1398 بهداشت نیوز 21 مهر 1398 بهداشت نیوز 22 مهر 1398 بهداشت نیوز 23 مهر 1398 بهداشت نیوز 24 مهر 1398 بهداشت نیوز 25 مهر 1398 بهداشت نیوز 26 مهر 1398 بهداشت نیوز 27 مهر 1398 بهداشت نیوز 28 مهر 1398 بهداشت نیوز 29 مهر 1398 بهداشت نیوز 30 مهر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۵    
کارشناسان عقیده دارند غذاهای فرآوری شده می توانند سیگنال دهی میان مغز و گوارش را دچار اختلال کنند. این غذاها، سیستم پاداش مغز را فریب می دهند و شما همچنان دلتان می خواهد غذا بخورید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۲    
نفخ اختلالی است که در طول روز برای هرکسی پیش می آید اما اگر اختلال نفخ ادامه دار باشد فرد را کلافه می کند. اگر همیشه نفخ دارید میوه هایی که دراین مقاله نوشتیم را بخورید!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۸:۱۳    
مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای اطلاعاتی مدت های مدیدی بود که روح الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و تقریباً از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۵    
نسرین مقانلو با گریمی متفاوت به همراه پسرش، در پشت صحنه فیلم سینمایی خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۵    
سوسک ها به تنهایی و به خودی خود برای خیلی از انسان ها جزو موجودات ترسناک و عامل فوبیا محسوب می شوند، حالا تصور کنید که وقتی این موجود در دسته ی حیوانات غول پیکر قرار بگیرد چه اتفاق ناگواری رخ می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۰    
علی علیزاده، تحلیل گر سیاسی ایرانی که برنامه های شبکه افقِ جمهوری اسلامی ایران، بی بی سی فارسی، الجزیره و سی ان ان در پیاده روی اربعین حضور پیدا کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۴    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در بازدید از موکب اهالی هنر و رسانه در طریق الحسین، اربعین را از زیباترین جلوه های هنری دین دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۷    
اتوبوس حامل حجاج خانه خدا که برای حج عمره به عربستان سعودی رفته بودند، در نزدیکی مدینه منوره دچار سانحه شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۹    
انجام اولین پرواز رفت و برگشت تهران_ مشهد با دو خلبان زن، که به عنوان اتفاقی تاریخی در صنعت هوایی کشور به ثبت رسیده است، سوژه طنز شهرونگ شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۲    
در دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و رییس پلیس اسلواکی بر همکاری های دو جانبه در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۷    
در راهپیمایی اربعین حسینی که تجمعی بی نظیر نه تنها در جهان اسلام بلکه در سراسر دنیا است، صحنه هایی می بینی که در هیچ جای دنیا نظیر ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۲    
یکی از پدیده های معاصر در ایران که سابقه ای بیش از سه دهه را نمی توان برای آن متصور بود، عکاسی زنان و زنان عکاس است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۵    
طی دهه های گذشته اختلالات اسکلتی – عضلانی به طور روز افزون در سراسر جهان در حال گسترش می باشند و امروزه کمردرد به عنوان یک پدیده چند علتی و یک مشکل بزرگ در اکثر جوامع مورد توجه است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار نماینده ویژه پوتین تاکید کرد که پاسخی پشیمان کننده در انتظار عوامل حمله به کشتی ایرانی در دریای سرخ خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۸    
ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا با انتشار پستی با مضمون تبریک به نخست وزیر اتیوپی برای دریافت جایزه صلح نوبل گاف عجیبی داد که مورد تمسخر کاربران واقع شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۴    
رابطه سرماخوردگی و سرما چیست؟ باید گفت که ویروس ها باعث ایجاد سرماخوردگی می شوند، نه آب و هوا. هرچند هوای سرد هم می تواند تاثیری غیرمستقیم بر این موضوع داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۱    
پدرم می خواست برود مکه. بنا بود ما را ببرد عتبات، بگذارد، خودش برود مکه و برگردد. [اما] نتوانست گذرنامه اش را درست کند. گذرنامه عتبات را هم نتوانست بگیرد. شبهای سختی گذراندیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۳    
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: با دستور وزیر بهداشت 9هزار پرستار و بهیار امسال در وزارت بهداشت جذب شدند و امیدواریم در سال آینده نیز بتوانیم 9 هزار پرستار دیگر استخدام کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۰    
مسئول درمانگاه جمعیت هلال احمر در سامرا با بیان اینکه 6 هزار و 841 زائر در سامراء به صورت شبانه روزی خدمات درمانی و امدادی دریافت کرده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۰    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به شیوع بالای روماتیسم مفصلی در زنان نسبت به مردان، گفت: تورم مفاصل و سابقه فامیلی از جمله علائم ابتلا به این بیماری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۷    
سرعت پیاده روی یا همان سرعتی که فرد با آن قدم برمی دارد، مدت هاست که به طور مؤثر به عنوان نشانگری برای تشخیص سلامت روانی و فیزیولوژیکی افراد مسن مورد استفاده قرار می گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۷    
سبک زندگی غلط مبتنی بر رژیم تغذیه نامناسب، مصرف مدام آب یخ، کم تحرکی و استرس از جمله دلایل اصلی ابتلا به دیابت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۴    
به مناسبت روز جهانی تغذیه به سراغ محبوب ترین خوراکی های ایرانی در میان گردشگردان خارجی رفته ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۱    
وقفه تنفسی در خواب یا آپنه خواب (Sleep apnea) یک اختلال خواب است که باعث توقف یا کاهش تنفس برای مدتی کوتاه در طول خواب می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۸    
با شروع فصل جدید، بسیاری از ما شروع به تغییر بخش هایی از زندگی خود می کنیم و با این کار طراوت را در زندگی خود جاری می کنیم. یکی از این تغییرات شاید روال مراقبت از پوست باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۸    
یک پزشک گیاه درمانی گفت: 90 درصد جراحی های لاغری به علت علاقه فرد به درمان کوتاه و سریع ترین شیوه بیشتر جنبه تبلیغ و درآمدزایی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۵    
با گنجاندن این ماده غذایی مصرف چربی را در رژیم غذایی خود کاهش دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۲    
مراسم اهداء الواح زرین فام هنرمند ژاپنی از طرف سفارت ژاپن به موزه رضا عباسی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۰    
شیرینی عروسی نعمتی، نهار ظهر دیروز پرسپولیسی ها / ظهر دیروز بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به دعوت سیامک نعمتی برای صرف نهار به قهوه خانه ای در میدان راه آهن رفتند تا به نوعی شیرینی عروسی سیامک را ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۰    
مهاجرانی: از عوارض نیکوی بازداشت روح الله زم پریشانی مفسران و مجریان شبکه های فارسی اپوزسیون است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۰    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه با نادلی پاندور وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی دیدار و گفت و گو کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۳:۴۳    
یک متخصص دندان گفت: افراد حتما از حرکات افقی، عمودی و در نهایت حرکات دورانی برای شستن دندان ها استفاده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۳    
معید مهدیان دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا گفته است که بیش از 200 دانشجوی این دانشگاه دچار مسمومیت شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۱    
تصویری از نشاط جهانداری درکنار همسرش را مشاهده می کنید. او نخستین خلبان زن ایرانی است که به صورت مستقل و به عنوان خلبان پرواز انجام داده است. او روزگذشته خلبان پرواز مسافری تهران مشهد و بالعکس بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۸    
خاطره بازی علی دایی در آستانه برگزاری دیدار دیشب ایران و بحرین و یادآوری بازی ناجوانمردانه این تیم برابر ایران.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۸    
سارق بی پروا یکی از آثار سالوادور دالی نقاش مشهور را در یک گالری در سانفرانسیسکو به سرقت برد و بعد با بی پروایی آن را زیر بغل گذاشت و به خیابان زد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۰    
رضا رشیدپور نوشت: به کاپیتان نشاط جهانداری و کاپیتان فروز فیروزی از صمیم قلب تبریک عرض می کنم. این دو بانو ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۶    
تصویری از تزیین برخ خلیفه به افتخار ورود ولادیمیر پوتین به امارات
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۲    
جدال متئو و تیاگو پسران لیونل مسی برای به دست آوردن کفش طلا پدر
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۹    
در هیات شلوغ همراه پوتین که به ریاض رفتند، تنها یک زن حضور دارد و او نیز با حجاب در مذاکرات حاضر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۲    
تغذیه سالم و با کیفیت و همچنین داشتن رژیم غذایی مفید، یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین عواملی است که نقش اساسی در سلامت بدن انسان برعهده دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۹    
بارها و بارها به ارتباط تغذیه و سلامتی بدن اشاره شده، در واقع آنچه که ما می خوریم می تواند در پیشگیری از ابتلا به بیماری ها از جمله سرطان پستان و آلزایمر کمک کننده باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۰    
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی در خصوص فروش سیم کارت های عراقی فاقد اعتبار به زائران هشدار داد و گفت: زائران از در اختیار قرار دادن گذرنامه و حتی تصویر آن به افراد غیرمسئول و ناشناس پرهیز کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۲    
رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: افراد مبتلا به سایکوپت هیجانات زودگذری دارند و اگر مرتکب رفتار اشتباهی شوند، از آن خوشحال می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۹    
متخصصان علوم پزشکیِ اسپانیا در آزمایشات تازه خود دریافته اند که مصرف مکمل های ویتامین و امگا 3 می تواند علائم اوتیسم را بهبود دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۳    
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به آماده باش صد در صدی پلیس در اربعین حسینی، گفت: برای برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی جاماندگان اربعین، پیش بینی های وسیعی در حوزه های انتظامی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۰    
بچه ها نیز مانند بزرگسالان دچار میگرن می شوند. میگرن در کودکان می تواند مانند همین عارضه در بزرگسالان باشد که معمولا با سر درد بروز می کند و گاهی با آئورا (علائم هشداردهنده ی حسی) ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۰    
بررسی سیستماتیک جدید و متاآنالیز این سوال را مطرح می کند که آیا اختلال دو قطبی با ابتلا به بیماری پارکینسون همراه است یا خیر؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۴    
بانک رفاه در سال جاری سعی نموده است تا در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی خود به عنوان یک سازمان پویا، وظیفه و رسالتش را با هدف تشویق کارکنان و همچنین عموم جامعه و ترویج ورزش دنبال کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۴    
سبک زندگی و الگوی مصرف مواد غذایی در کشور های مختلف دنیا موجب تنوع بخشیدن به فهرست غذا های پرطرفدار در سراسر جهان شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۸    
وجود چربی در ادرار می تواند چیز های زیادی در مورد آنچه می خورید و می نوشید بگوید و اینکه آیا عفونت یا بیماری خاصی در بدن خود دارید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۶    
کلیه مسئول دفع مواد و مایعات اضافی موجود در خون است. از کار افتادن کلیه می تواند عوارض وخیمی برای فرد ایجاد کند و حتی منجر به مرگ وی شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۰    
سردرد ناشی از گرسنگی چیست؟ زمانی که غذای کافی نخورده اید ممکن است فقط صدای معده شکایت بدنتان را نشان ندهد، بلکه شاید سر درد شدیدی را نیز به دنبال داشته باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۷    
گیرکردن تیغ ماهی در گلو یکی از بدترین اتفاق هاست. افرادی که تیغ ماهی در گلویشان گیر کرده نسبت به خوردن ماهی امتناع می کنند. با روش های خانگی می توان به راحتی این مشکل را حل کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۶    
حالا که گوگل بعد از مدت ها بی توجهی به درخواست کاربران ایرانیِ سیستم عامل اندروید، بازار اپلیکیشن هایش را به روی کاربران ایرانی باز کرده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۱    
اولین گشت زنی پلیس نظامی روسیه در منبج سوریه بعد از خروج آمریکا
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۸    
تصویری از رهبر کره شمالی سوار بر اسب سفید در کوه مقدس پکتو منتشر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۹    
از آغاز مراسم پیاده روی اربعین تا به امروز حدود 350 هزار نفر از زائران، خدمات درمانی و امدادی هلال احمر را دریافت کرده اند که از این تعداد 352 نفر برای ادامه فعالیت های درمانی به کشور بازگشته اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۶    
هرچند ژنتیک و سن می توانند منجر به مشکلات ناباروری در زنان و مردان شوند، برخی از عوامل خطر هم وجود دارند که به راحتی می توان از آنها اجتناب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۶    
تولد اولین انسان در فضا ایده ای است که سال هاست دانشمندان برای تحقق آن می کوشند و به گفته آن ها تا یک دهه آینده این رویا محقق می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۳    
اگرچه در سنین سالمندی، 95 درصد از مردان با عارضه بزرگی پروستات زندگی می کنند، خبر خوب این است که اتخاذ یک رژیم غذایی مناسب ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۰    
در سس مارینارا، کره بادام زمینی و بسیاری دیگر از محصولاتی که انتظار نمی رود قند وجود دارد. بسیاری از مردم تمایل دارند برای وعده های غذایی و میان وعده های خود از غذاهای آماده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۰    
هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان، آسیب های جسمانی ناشی از ورزش و افتادن را تجربه می کنند که اغلب آن ها خفیف اند و موجب دردهای آنی و زودگذر می شوند و برخی از آن ها شدیدند و می توانند موجب عواقب ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۴    
محققان آمریکایی یک ساعت مولکولی ابداع کرده اند که بطور اختصاصی برای کودکان طراحی شده است و می تواند علائم اولیه ابتلا به اوتیسم را در کودکان تشخیص دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۸    
یک فوق تخصص شبکیه گفت: به علت اینکه برخی از بیماری های چشم در مراحل اولیه علائم واضحی ندارند، مراجعه به موقع به چشم پزشک بسیار دارای اهمیت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۹    
با استفاده از رعایت چند نکته می توانید اسپرم خود را تقویت کنید. نمی توان گفت که هریک از این ها مستقیما تاثیری روی کیفیت اسپرم می گذارند، فقط یک ارتباط را باید تایید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۴    
کم کردن مقدار کربوهیدرات که روزانه مصرف می کنید یکی از بهترین راه های کاهش وزن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۴    
افزایش وزن، به ویژه زمانی که دلیل این شرایط را نمی دانید، می تواند آزاردهنده و بسیار ناامیدکننده باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۳    
خوابیدن به سمت چپ، باعث می شود تا فیلتر مایع لنفاوی بهتر در بدن کار کند، زیرا سمت چپ بدن ما غالبا سمت جریان لنفاوی است. این نوع خوابیدن می تواند به هضم غذا و کاهش سوزش معده کمک کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۳    
بررسی سیستماتیک جدید و متاآنالیز این سوال را مطرح می کند که آیا اختلال دو قطبی با ابتلا به بیماری پارکینسون همراه است یا خیر؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۰    
وقتی وارد یک فروشگاه اینترنتی لنز طبی و لنز رنگی می شوید لابد خیلی دوست دارید که همه آن ها را داشته باشید، اما شاید تنها مانع شما برای استفاده از آنها صرفاً رنگ لنز باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۷    
برنج پخته در افراد گرم مزاج، تولید حرارت و در افراد رطوبتی ، ایجاد رطوبت می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۷    
پیمان صابریان از اعزام نیرو های اورژانس تهران به همراه تجهیزات مورد نیاز به مرز های کشور برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۴    
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: بعضی از افرادی که مبتلا به میگرن هستند می توانند با یک روش جراحی این بیماری را درمان کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۵    
شانزدهم اکتبر (بیست و پنجم مهرماه) به منظور افزایش آگاهی در مورد سلامت و اختلالات ستون فقرات، روز جهانی ستون فقرات نامیده شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۹    
این روزها در فضای مجازی و بسیاری از پوسترها می خوانیم که: به هنگام عصبانیت نفس عمیق بکشید تا آرام شوید و پشیمانی به بار نیاورید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۳    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به شیوع بالای روماتیسم مفصلی در زنان نسبت به مردان، گفت: آنچه مسلم است، این بیماری درمان قطعی ندارد که بخواهیم داورها را کنار بگذاریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۸    
معمولا طعم فلز در دهان به دلیل مصرف داروهای مختلفی است که افراد مصرف می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۸    
لکونشی عارضه ای ست که طی آن خطوط یا نقاط سفید رنگی بر روی ناخن های دست یا پا ظاهر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۲    
زیبایی و سلامت پوست بستگی به جریان گردش خون دارد. ماساژ جریان خون را تقویت و احتباس آب بدن را کاهش می دهد و در نتیجه چین و چروک ها را به حداقل رسانده و پوست را جوان می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۹    
انسان ها، آب ها، دریاچه ها، چشمه ها، دریاها را پر از زباله هایی کرده اند که بیشتر آنها پلاستیک های غیر قابل تجزیه هستند این زباله ها قرار است میراث انسان ها برای نسل بعدی باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۶    
یک متخصص ژنتیک، گفت: مراجعه به مراکز درمان ناباروری معتبر، تنها راه مبارزه با تجاری سازی و حذف دلالان از روش رحم جایگزین است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۸    
توئیت علی علیزاده: جمع فرار مالیاتی گروهی از صنف پزشکی/ 8 میلیارد دلار. کافی بود روحانی به جز برجام فقط کمی روی فرار مالیاتی تمرکز می کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۵    
علت اصلی نقرس، تجمع اسید اوریک در بدن است که یا بر اثر تولید زیاد این ماده در بدن یا به علت ناتوانی کلیه در دفع آن، ایجاد می شود و به دنبال آن بلور های این ماده در مفاصل بدن رسوب می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۲    
علت اصلی نقرس، تجمع اسید اوریک در بدن است که یا بر اثر تولید زیاد این ماده در بدن یا به علت ناتوانی کلیه در دفع آن، ایجاد می شود و به دنبال آن بلور های این ماده در مفاصل بدن رسوب می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۹    
بچه ها نیز مانند بزرگسالان دچار میگرن می شوند. میگرن در کودکان می تواند مانند همین عارضه در بزرگسالان باشد که معمولا با سر درد بروز می کند و گاهی با آئورا (علائم هشداردهنده ی حسی) ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۶    
نتایج یک بررسی تازه حاکی از آن است، نوزادان چاق در معرض ابتلا به آلرژی و اگزما هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۶    
تقریباً از هر چهار بزرگسال، تقریباً سه نفر دچار بواسیر می شوند. بواسیر دلایل زیادی دارد، اما اغلب علت آن ناشناخته است. خوشبختانه گزینه های موثری برای درمان بواسیر در دسترس است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۳    
مطالعات نشان داده اند که ورزش منظم برای 30 دقیقه در روز می تواند کیفیت خواب انسان را به میزان 65 درصد افزایش دهد. باور بر این است که این شرایط با کاهش دمای بدن پس از تمرینات ورزشی مرتبط است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۰    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد، مصرف منظم شیر لبنی در دوران کودکی با افزایش قد در سال های نوجوانی در ارتباط است؛ در حالی که نوشیدن شیرهای غیرلبنی مانند شیر بادام یا شیر سویا چنین اثری ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۴    
هموروئید را می توان دلیل اصلی سوزش رکتوم عنوان کرد. هموروئید زمانی شکل می گیرد که سیاهرگ های موجود در بخش مقعد متورم شده و توده هایی را شکل می دهند که با دیواره های رکتوم در تماس هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۴    
یک مطالعه نشان می دهد که ورزش ممکن است در برخی موارد در درمان عوارض زوال عقل مؤثرتر از دارو باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۱    
بسیاری از مواد غذایی با وجود خواص مفیدی بسیاری که دارند اگر در زمان درست مصرف نشوند، نه تنها مفید نیستند بلکه حتی باعث آسیب به بدن می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۸    
به گفته محققان بیماران سرطانی باید برای حفظ سلامت قلب شان در زمانیکه تحت درمان بیماری شان هستند، ورزش منظم داشته باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۵    
دوپامین هم به عنوان هورمون و هم انتقال دهنده عصبی عمل می کند که سیگنال های را به سایر سلول های عصبی ارسال کرده و مسئول بسیاری از عملکردهای مغز و بدن است.