پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۰۹:۳۷Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 1 مهر 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 مهر 1397 بورس نیوز 2 مهر 1397 بورس نیوز 3 مهر 1397 بورس نیوز 4 مهر 1397 بورس نیوز 5 مهر 1397 بورس نیوز 6 مهر 1397 بورس نیوز 7 مهر 1397 بورس نیوز 8 مهر 1397 بورس نیوز 9 مهر 1397 بورس نیوز 10 مهر 1397 بورس نیوز 11 مهر 1397 بورس نیوز 12 مهر 1397 بورس نیوز 13 مهر 1397 بورس نیوز 14 مهر 1397 بورس نیوز 15 مهر 1397 بورس نیوز 16 مهر 1397 بورس نیوز 17 مهر 1397 بورس نیوز 18 مهر 1397 بورس نیوز 19 مهر 1397 بورس نیوز 20 مهر 1397 بورس نیوز 21 مهر 1397 بورس نیوز 22 مهر 1397 بورس نیوز 23 مهر 1397 بورس نیوز 24 مهر 1397 بورس نیوز 25 مهر 1397 بورس نیوز 26 مهر 1397 بورس نیوز 27 مهر 1397 بورس نیوز 28 مهر 1397 بورس نیوز 29 مهر 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۱    
مشاور سازمان خصوصی سازی از موافقت رییس جمهور با کلیات واگذاری استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: بر همین اساس، نامه ای از وزارت اقتصاد به هیات دولت برای بازنگری مصوبه قبلی ارسال شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۱    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از وزیر ارتباطات درباره عدم پاسخگویی درخصوص نارضایتی های به وجود آمده پس از فیلترینگ تلگرام و فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۰    
ابراهیم کاردگر پس از 5 سال فعالیت در شرکت سهامی بیمه آسیا به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت به بیمه دانا بازگشت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۵    
مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا، در گفت وگو با شبکه خبری فاکس گفت که رئیس جمهوری آمریکا آماده دیدار با مقام های ایرانی در نیویورک است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: شرکت ایرالکو مکلف شده آلومینیوم مورد نیاز شرکت های پایین دستی را تامین کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نقدینگی بصورت صحیحی به بخش تولید هدایت به اشتغالزایی منتهی می شود اما نباید فراموش کرد با نرخ سود بانکی 30 درصدی تولید به سامان نمی رسد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۵    
صنعت پتروشیمی، تجربه تحریم ها را در دوره های قبل داشته و با توجه به همان تجربه، مسیرهایی برای عبور از تحریم ها و رفع محدودیت ها خواهد داشت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۵    
قیمت انواع سکه در پایان امروز با روند صعودی همراه شد بطوریکه هر قطعه سکه امامی با 127 هزار تومان افزایش به 4 میلیون و 612 هزار تومان رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۵    
در ساعت پنج و نیم امروز نگاهی می اندازیم به مجامع بانک هایی که امروز عصر برگزار شده اند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۴    
برخی از بانک های خصوصی که در سنوات قبل هم سردمدار افزایش نرخ سود بوده اند، بار دیگر نرخ های سود را برای جذب مشتری بالا برده اند آنهم بدون کسب اجازه از بانک مرکزی.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۴    
براساس گزارش ICSG، طی نیمه نخست سال 2018 در مقایسه با مدت مشابه سال 2017، حدود 5 درصد به تولید جهانی مس معدنی افزوده شد که از این میان ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۴    
چنانچه تحریم ها، کشتیرانی و حمل دریایی را هم در برگیرد، نگرانی جدی بابت حمل محموله خواهیم داشت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۹    
قیمت پایه محصولات پتروشیمی دقایقی پیش از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اعلام شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد گفت: قیمت محصولات آهن و فولاد در حال حاضر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 100 درصد رشد داشته و این محصولات تابعی از قیمت های جهانی هستند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۹    
عملکرد پنج ماه نخست امسال در بخش معدن و صنایع معدنی نشان می دهد ارزش صادرات آن به بیش از چهار میلیارد و 418 میلیون دلار رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، افزایش 12 درصدی را نشان می دهد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۹    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: امروز کشور درگیر یک نبرد تمام عیار با استکبار جهانی است به نحوی که تمامی ایادی کفر در مقابل کشور ما ایستاده اند اما نه به شکل مستقیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۴    
یک کارشناس بازار فلزات معتقد است، آزاد شدن سقف رقابت، قیمت فلزات رنگی در بورس کالا را به بازار آزاد نزدیک کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۴    
کارشناس صنعت پولی و مالی گفت: در شرایط فعلی افزایش نرخ سود سپرده های بانکی موجب هدایت نقدینگی از بازارهای طلا ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۴    
جمع درآمدهای عملیاتی شرکت از ابتدای سال مالی که ابتدای آذر ماه 1396 تا کنون می باشد، به بیش از 2 هزار و 398 میلیارد ریال رسیده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۳    
مقادیر فروش شیشه های غیردارویی این شرکت نسبت به ماه گذشته در حدود 35 درصد کاهش فروش داشته که نشان دهنده اثرات افزایش شدید نرخ فروش محصولات در مقادیر قابل فروش خواهد بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۸    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه 2 تغییر دیگر به غیر از تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت در کابینه ایجاد خواهد شد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۸    
کاهش سود حاصل از سپرده گذاری و سرمایه گذاری بانک در سال گذشته را می توان از دلایل اصلی زیان ده شدن بانک در این سال عنوان کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۳    
در صورت اجرایی شدن این افزایش سرمایه، مبلغ ثبت شده سرمایه این شرکت به 200 میلیارد ریال خواهد رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۳    
قیمت خودرو امروز در بازار تهران نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۳    
این شرکت سرمایه گذاری، بر اساس گزارش عملکرد 12 ماهه حسابرسی نشده منتهی به 31 خرداد 1397، موفق به کسب سود خالص 977 میلیارد ریالی و به ازای هر سهم 78 ریال شده که در مقایسه با سال قبل از آن ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۳    
هیئت مدیره این شرکت قصد افزایش سرمایه این شرکت را به 2 هزار و 735 میلیارد ریال از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران افزایش دهد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۳    
سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت: رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بازار ارز تقریبا مدیریت شده پیش بینی کرد که فضا به سمت کاهش قیمت ارز برود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی قوه قضائیه از ممنوع الخروج شدن سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۸    
حجم بدهی های خارجی ایران در چهار ماه نخست امسال نسبت به ابتدای سال جاری با 5.6 درصد کاهش روبرو بوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۳    
هیات مدیره این شرکت نفتی قصد افزایش سرمایه 100 درصدی از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران را دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۳    
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: حفارمردان سختکوش این شرکت موفق شدند عملیات حفر 73 حلقه چاه در مناطق خشکی و دریایی کشور را تکمیل کنند و برای بهره برداری در اختیار شرکت های ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل پالایشگاه نفت بندرعباس گفت: واحد تصفیه هیدروژنی نفت گاز پالایشگاه بندرعباس با ظرفیت 50 هزار بشکه در روز از نظر ظرفیت اسمی بزرگ ترین واحد پالایشگاه است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۳    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: خبر رسمی عضویت سازمان بورس در انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) طی نامه ای از طرف دبیر این نهاد بین المللی اعلام شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۱    
کارشناس بازار سرمایه گفت: تاکنون برخی از بانک ها بدون اجازه بانک مرکزی نرخ سود 23درصد را برای سپردهها در نظر می گرفتند اما این امر در بازار سرمایه تاثیری نداشت زیرا در شرایط کنونی به دلیل جذابیت این ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
گزارش وضعیت نقدینگی کشور به صورت ماهانه توسط شرکت سبدگردان الگوریتم تهیه می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۶    
بازی آن چنان گرم شده که حتی مدیر عامل سابق بورس کالا به دلیل آنچه که مقاومت در برابر دیدگاه های وزیر صنعت عنوان می شد، از سمت خود برکنار شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۶    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: باید نرخ دلار در قالب سیاست ارزی جدید بر اساس توافق و تفاهم بین صادرکنندگان و واردکنندگان تعیین شود که روش بسیار بهتری خواهد بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۶    
کارشناس بورس گفت: اکنون پیش بینی تاثیرات حذف سقف معاملات پتروشیمی به دلیل عدم تعیین نرخ خوراک در هاله ای از ابهام است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۶    
شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور استعفا داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۰    
کارشناس بازار سرمایه گفت: باز شدن سقف معاملات پتروشیمی ها می تواند منافع سهامداران را تضمین کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۰    
قیمت انواع سکه امروز در اولین روز از پاییز و پس از تعطیلات چند روزه بازار طلا سیر نزولی داشت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۰    
عملکرد مالی این شرکت با رشد 43درصدی منجر به کسب سود خالص 527 میلیارد ریالی نسبت به سال 1395 شد اما این عملکرد نتوانسته رضایت سهامداران را با توجه به انتظارات آنها برآورده کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۸    
طبق دستور معاون اول رئیس جمهور در نخستین جلسه هیات دولت به موضوع رسوب کالاها در گمرکات رسیدگی شود و در این بین صادرکنندگان ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۸    
در زمستان سال گذشته مسئولان فرودگاه نجف نرخ های خدمات فرودگاهی را به طور غیرعادی افزایش دادند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۸    
نماینده مجلس گفت: متأسفانه سایت های غیرمجاز هیچ خدماتی به مسافران نداده و تنها نتیجه فعالیت آن ها، ایجاد حباب در قیمت ها و گرانی نرخ مسافرت های هوایی است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۳    
شهردار تهران گفت: هوشمندسازی ترافیک یکی از مهمترین برنامه های شهرداری در سال جاری است که بخشی از آن انجام شده و بخشی در حال انجام است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۳    
ظرفیت پیش فروش محصولات ایران خودرو در این طرح بین روزهای مختلف و کدملی های مختلف تسهیم شده است و اطمینان داده می شود که خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۳    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی، مجوز عرضه نفت خام در رینگ صادراتی بورس انرژی را صادر کرده است تا گام اصلی برای عرضه و خرید و فروش و البته صادرات نفت از سوی بخش خصوصی فراهم شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۸    
این شرکت تولید قند در سال مالی منتهی به 31 تیر ماه 1397، با توجه به فروش بیش از 30 هزار تن شک، موفق به کسب سود خالص 176 میلیارد و 469 میلیون ریالی شد
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۳    
این شرکت فرآوری زغال سنگ ازجمله شرکت های سرآمد درزمینهٔ تولید زغال سنگ بوده که بیشترین میزان فروش را در بین رقبای داخلی خود داشته و از جمله پتانسیل های افزایش درآمد این شرکت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۲    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه سرفاصله قطارها در تمامی خطوط مترو را اعلام کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به شناور شدن ساعت کاری ادارات اشاره کرد و گفت: شناور شدن ساعات کاری باعث کاهش ترافیک می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۲    
رییس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: امکان دریافت مابه التفاوت نرخ ارز از کالاهایی که در گذشته ثبت سفارش شده و به مصرف کنندگان پیش فروش شده ، وجود ندارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۷    
یکی از نقدهای جدی فعالان اقتصادی به دولت ماندن کالاهایشان در گمرکات به خاطر تعدد دستورالعمل، بخشنامه و مصوبات است ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۷    
ولیعهد عربستان که کشورش از تروریستها به ویژه گروهک تروریستی الاحواز حمایت می کند در سخنانی گفت: به هیچ کس اجازه بازی با امنیت عربستان را نخواهیم داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۲    
امروز یورو در سامانه نیما 9129 تومان و در سامانه سنا 12350 قیمت خورد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۷    
مقیمی احتمال خروج محصولات پلیمری از بورس کالا را مساوی با بدتر شدن وضعیت بیکاری و به راه افتادن ماجرای حواله های امضای طلایی دانست و گفت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۲    
بر اساس صورت های مالی 12 ماهه حسابرسی نشده سرمایه گذاری شاهد، این شرکت در سال گذشته موفق به کسب سود خالص 475 میلیارد و 497 میلیون ریالی گردید که نسبت به سال پیش از آن ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۷    
دولت مردان نه تنها جهت ایجاد ثبات و عدم افزایش قیمت مسکن اقدامی نکرده اند، بلکه صرفا با اظهارنظر شفاهی و بدون ارائه هیچ برنامه کاربردی در رابطه با پیش بینی رونق در بازار مسکن ...