پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 15 مهر 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 مهر 1397 بورس نیوز 2 مهر 1397 بورس نیوز 3 مهر 1397 بورس نیوز 4 مهر 1397 بورس نیوز 5 مهر 1397 بورس نیوز 6 مهر 1397 بورس نیوز 7 مهر 1397 بورس نیوز 8 مهر 1397 بورس نیوز 9 مهر 1397 بورس نیوز 10 مهر 1397 بورس نیوز 11 مهر 1397 بورس نیوز 12 مهر 1397 بورس نیوز 13 مهر 1397 بورس نیوز 14 مهر 1397 بورس نیوز 15 مهر 1397 بورس نیوز 16 مهر 1397 بورس نیوز 17 مهر 1397 بورس نیوز 18 مهر 1397 بورس نیوز 19 مهر 1397 بورس نیوز 20 مهر 1397 بورس نیوز 21 مهر 1397 بورس نیوز 22 مهر 1397 بورس نیوز 23 مهر 1397 بورس نیوز 24 مهر 1397 بورس نیوز 25 مهر 1397 بورس نیوز 26 مهر 1397 بورس نیوز 27 مهر 1397 بورس نیوز 28 مهر 1397 بورس نیوز 29 مهر 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۸    
ادغام پتروشیمی تاپیکو در هلدینگ خلیج فارس در سطح شرکت ها انجام شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۰    
اتحادیه FATF دارای یک دستورالعمل 40 ماده ای است که کلیه جنبه های مبارزه با پول شویی را دربرمی گیرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۵    
بر اساس گزارش Priori، واتس آپ با 72 میلیون کاربر صدرنشین محبوب ترین اپلیکیشن های اندرویدی است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: به منظور ایمن سازی و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی، گاز بیش از یک هزار خانوار روستایی در این شهرستان ها قطع شده بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت تاکنون گاز ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۵    
بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری 39 ارز دولتی موجود در معاملات امروز مرکز مبادلات ارزی نرخ 14 ارز را نسبت به دیروز با افزایش و نرخ 17 ارز را با کاهش اعلام کرد ضمن آنکه نرخ 8 ارز ثابت ماند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۰    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: طرح جامع مالیاتی مانع از فرار مالیاتی و برقراری عدالت در کشور می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۱    
بانک مسکن طی نیمه اول امسال، در پرداخت تسهیلات به متقاضیان خرید خانه، یک رکورد به ثبت رساند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۱    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: شهرداران ازجمله شهردار تهران مشمول قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان هستند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۱    
رئیس کمیته پولی، مالی و بانکی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح جامع اصلاح نظام بانکی در مجلس گفت: با این قانون ساختار بانک مرکزی تغییر می کند و بانک مرکزی با مصوبه کمیسیون اقتصادی کاملا متحول می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در حال حاضر که آمریکا و هم پیمانان سست عنصرش با تحریم های ظالمانه قصد اعمال فشار بر مردم ایران را دارند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۱    
کلیه شعب بانک آینده در استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام، از روز شنبه مورخ 05/ 08/ 1397، به صورت برای رفاه حال زائران محترم اربعین حسینی (ع)، یک سره از ساعت 07:00 صبح تا ساعت 18:00 ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۱    
815 پروژه فعال با مجموع اعتبار 2 هزار و 511 میلیارد تومان در بخش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در دست اقدام است که از این رقم تا امروز، بیش از یک هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیاتی از طرح جدید پارلمان برای صیانت از اموال ایرانیان خارج کشور را تشریح کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۱    
مهلت بانک ها برای تمدید سپرده های فاصله دوم تا یازدهم شهریورماه سال گذشته بیش از یک ماه است که تمام شده ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارائه سبد کالای حمایتی به نیمی از جمعیت کشور خبر داد و گفت: امیدوارم با این اقدامات و با توجه به تغییرات نرخ ارز که روند کاهشی در پی گرفته است ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۶    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: روستائیان تولیدکنندگان عظیم کشور هستند و جزو مصادیقی هستند که پیامبر اکرم بر کف دستشان بوسه زد که دلیل آن نقش عشایر و روستائیان در تولید و سازندگی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۶    
علیرضا حاجعلی رئیس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به عملکرد این بانک در بخش بانکداری بین الملل از پیشرفت های چشمگیر بانک تجارت در حوزه خدمات ارزی این بانک خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۶    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 9 هزار و 950 تومان و یورو را 11 هزار و 460 تومان از مردم می خرند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۶    
با خرید قراضه آمریکا، قیمت قراضه وارداتی در ترکیه بهبود یافت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۵۶    
در اینفوگرافی زیر، رشد 13 درصدی صادرات غیرنفتی و کاهش 12 درصدی واردات در نیمه نخست سال 97 را مشاهده می کنید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهوری ترکیه گفت که این کشور تصمیم ندارد از صندوق بین المللی پول وام بگیرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۵    
معاون عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با کاهش نرخ ارز ، به طور قطع قیمت بلیت هواپیما نیز به همان نسبت روند کاهشی می یابد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۰    
جزییات عرضه های محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا اعلام شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۰    
ساعت 5 و نیم امروز نگاهی می اندازد به شنیده هایی از راه پله های سازمان بورس درباره خواستگار جدید تا تایید لیست کابینه ای که قول داده شده بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۵    
بر اساس صورت های مالی 6 ماهه حسابرسی شده منتهی به 31 تیرماه 1397، این شرکت موفق به کسب سود خالص 396 میلیارد ریالی گردیده است که این سود در مقایسه با سود کسب شده در مدت مشابه سال گذشته ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۰    
در بازار رقابتی یکی از راه های بقا، می تواند رشد فعالیت ها و توسعه محصول باشد اما این مهم در شرایط فعلی برای صنعت تایرسازی کشور غیرممکن است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۵    
عضو انجمن سیمان با بیان اینکه افزایش قیمت پاکت باعث شده تا کارخانجات سیمان بیشتر محصولات خود را به صورت فله ای بفروشند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۵    
حجم بورس تهران کمتر از 5 درصد اقتصاد کشور را تشکیل می دهد و بازار پول ارتباط کمرنگی با بورس دارد. با وجود جمعیت 80 میلیونی کشور، فقط حدود 3 میلیون کد معاملاتی فعال است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۵    
حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در حکمی، رضا رفیعا را به سمت سرپرست مدیریت امور حسابرسی و بازرسی بانک صنعت و معدن منصوب کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۵    
نقش مالیات در عرصه اقتصادی بسیار مهم است و طرح جامع مالیاتی می تواند ضمن ارتقاء ظرفیت های نظام مالیاتی، بسترهای این کار را هموارتر نماید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۵    
کارشناس بازار سرمایه گفت: تشکیل صف فروش برای ذوب آهن و بانک ها در بورس منجر بر این شد که دیگر نمادها نیز با هیجان روبه رو شوند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
این موضوع صحت داشته و این فرد توسط نیروی انتظامی در فرودگاه تبریز بازداشت و تحویل مقامات قضایی شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه توسط بیمه کوثر برگزار می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
نوسان های شدید قیمت نفت بالای 80 دلار به صورت عادی درآمده و موجب شده است احتمال فراتر رفتن قیمت نفت از 100 دلار پیش از پایان سال جاری میلادی، جدی تر شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک ایران زمین در استان های البرز، قزوین و زنجان برگزار شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
همایش تخصصی آثار تحریم های اقتصادی بر تجارت نفت در یکم آبان ماه برگزار می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
امروز بانک ها هر دلار آمریکا را بدون تغییر نسبت به 2 روز گذشته 99500 ریال از فروشندگان خریداری می کنند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
نماینده مردم جهرم با انتقاد از بالا بودن نرخ بلیط پروازهای هوایی اربعین، گفت: اخیر اعلام شده که قیمت بلیط تهران به نجف به صورت رفت و برگشت حدود دو میلیون و 400 هزار تومان است
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
نماینده مردم بندرانزلی گفت: به دلیل اینکه ضعف زیرساخت در مناطق آزاد کاملا مشهود است، سرمایه گذاران رغبت زیادی برای سرمایه گذاری نشان نمی دهند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از توزیع 8 هزار بن کارت از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب استانی گلستان خبر داد و گفت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۵    
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمنان برهم زدن آرامش مردم و بازار است که با حربه های مختلف سعی در انجام آن دارند و اصناف و بازاریان و حتی خود مردم نباید اجازه دهند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۴    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که استفاده از پلاستیک و دیگر محصولات پتروشیمی سبب رشد تقاضای نفت تا سال 2050 میلادی می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۴    
متن کامل کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم اخبار پولی مالی -دولت، صرفا پس از خارج شدن جمهوری اسلامی ایران از لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی FATF می تواند سند الحاق را نزد امین اسناد تودیع نماید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۴    
ستاد تنظیم بازار چگونگی قیمت گذاری پایه و عرضه محصولات فلزی در بورس کالا را تعیین کرد که بر اساس آن قیمت پایه تطبیقی (افزایشی- کاهشی) ملاک محاسبه و تعیین نرخ پایه قرار می گیرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۹    
بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور 100 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۴    
اویل پرایس گزارش داد: عمان که به خاطر دیپلماسی بی طرفانه خود به عنوان سوئیس خاورمیانه شناخته می شود به روابط خود با ایران حتی در دوران تحریم های آمریکا ادامه خواهد داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۴    
در راستای توسعه خدمات و افزایش قابلیت های همراه بانک سینا، سرویس پیامد در این نرم افزار راه اندازی شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۹    
کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایط فعلی به دلیل کاهش نرخ ارز و اشباع شدن دیگر بازارهای موازی مانند سکه و طلا بازار سرمایه بهترین محل برای سرمایه گذاری محسوب می شود .
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۹    
عمده صادرات کشور در نیمه نخست امسال همچون گذشته به پنج کشور چین، عراق، امارات متحده عربی، افغانستان و هند بود.در میان کشورهای واردکننده کالای ایرانی، عراق در صدر قرار دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۹    
رئیس امور هماهنگی و نظارت بر تنظیم بازار دفتر توسعه صنایع تکمیلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از ایجاد تعادل در بازار پت یا پلی اتیلن ترفتالات (PET) پس از آزادسازی سقف رقابت قیمت ها در بورس کالای ایران ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۹    
رئیس سابق اتحادیه مشاوران املاک گفت: اگر کاهش نرخ ارز تا دی ماه امسال تداوم داشته باشد و تثبیت شود، در بهمن ماه شاهد شکستن حباب قیمت تا حدود 25 درصد در برخی مناطق خواهیم بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۹    
نایب رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران اتومبیل و فروشندگان اتومبیل تهران گفت: در حال حاضر تا زمان به ثبات رسیدن قیمت دلار و باقی ماندن در قیمتی مشخص برای یک هفته، وضعیت بازار خودرو نامشخص خواهد بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۴    
دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ایران گفت:امید است با نامه ای که خدمت وزیر صنعت ارائه می شود موانع برای ترخیص مواد و قطعات برطرف شود و دیگر نیازی به اقدامات حقوقی نباشد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۴    
رییس اتاق مشترک ایران و عراق با اشاره به اعلام آمادگی بانک های خصوصی برای ایجاد بانک مشترک با عراق، گفت: البته بانک ها تابع قوانین بانک مرکزی دو کشور هستند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۴    
بر اساس بخشنامه گمرک، واردات فیلترهای مورد استفاده در تولید دخانیات از دریافت مجوز سازمان غذا و دارو معاف شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۴    
قیمت پایه محصولات پتروشیمی براساس میانگین قیمت معاملاتی چهار هفته ماقبل (97/07/14 لغایت 97/06/18) اعلام شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۴    
نایب رئیس اتاق اصناف ایران یمه واحد های صنفی را یکی از برنامه های اتاق در دور آینده برشمرد و گفت: واحدهای صنفی طی سه دهه گذشته با مشکلاتی در این خصوص مواجه بوده اند اما باید اعلام کرد که در این دوره ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۹    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بحث سهمیه بندی بنزین در کنار کارت سوخت از سوی مسئولان وزارت نفت مطرح شده اما هنوز مشخص نیست که بنزین سهمیه بندی می شود یا خیر .
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۹    
موضوع چشمگیر در بازار آزاد ارز این است که تب و تاب معامله کاهش پیدا کرده و تعداد مردم و دلالان نیز در بازار هم نسبت به روزهای گذشته کمتر شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الحاق ایران به CFTموافقت کردند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۹    
کاربران سامانه بام بانک ملی ایران از این پس می توانند جزئیات تراکنش های خود را در همان روز تراکنش مشاهده کنند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۹    
بانک آینده، به منظور تکریم وارزش آفرینی هرچه بیشتر برای مشتریان ارزنده خود، صاحبان سپرده های بلند مدت راتحت پوشش طیفی از خدمات بیمه ای به صورت رایگان قرارداده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۴    
متأسفانه بازر در ایران قابل پیش بینی نیست یعنی امروز شاخص منفی و فردا مثبت می شود بنابراین تنها می توانیم به آینده امیدوار بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۴    
دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ایران گفت:امیدواریم با نامه ای که خدمت وزیر صنعت ارائه می شود موانع برای ترخیص مواد و قطعات برطرف شود و دیگر نیازی به اقدامات حقوقی نباشد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۴    
یکی از راهکارها برای مهار مصرف افسارگسیخته بنزین و جلوگیری از قاچاق رو به ازدیاد آن، بحث سهمیه بندی بنزین و بازگشت بنزین چندنرخی است؛ این طرح اکنون در دولت و مجلس در حال بررسی است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۴    
مشاور مدیر عامل سازمان خصوصی سازی از افزایش سود سال 96 سهام عدالت نسبت به سال 95 خبر داد و گفت: میزان سود سهام عدالت هفته اول آبان اعلام می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
عضو کمیسیون کشاورزی گفت: با دشمن قدرتمند مواجه هستیم و این قدرت را دارد تا مشکلاتی در مسیر کشور ما ایجاد کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
عرضه مجدد آلومینیوم در بورس کالا از هفته گذشته، خبری خوش برای فعالان این صنعت بود که بدون شک استمرار عرضه ها می تواند وضعیت بازار آلومینیوم را بهبود ببخشد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه گازی ستاره خلیج فارس بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان صادرات انواع میعانات گازی در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد کاهش داشته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه مرکزی به عنوان متولی صنعت بیمه باید بتواند با برنامه ریزی لازم و منطقی، موجبات رشد بیمه را در کشور فراهم کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: بیش از 188 کشور عضویت درCFT را پذیرفته اند و ما نباید بهانه را برای دیگران ایجاد کنیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
نماینده مردم اندیمشک گفت: یکی از مزایای استفاده از کارت سوخت افزایش شفافیت اطلاعات در حوزه های سوخت و حمل ونقل است به گونه ای که کارت هوشمند سوخت، بازار عرضه و تقاضای بنزین را شفاف می کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۹    
در چندماه اخیر به دلیل افزایش نرخ ارز بازار سرمایه رشد بی سابقه ای را تجربه کرد و بسیاری از فعالان بازار در این دوره سود زیادی به دست آوردند اما توقف یا منفی شدن بازار پس از رشد آن امری عجیب و غریب ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۴    
رییس مجلس گفت: من از رهبری درباره بررسی لوایح سوال کردم و ایشان نظرشان را گفتند و من هم برایتان خواندم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۴    
2 گزینه تصدی پست وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهایی شدند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۴    
کشورهای ایتالیا، روسیه، فرانسه، آلمان و مابقی کشورها هم شبه سوئیفت را قبول دارند و برای حضور در آن نه نیاوردند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۹    
مسوول فروش نفت ایران در دوره تحریم های قبل گفت: صادرات نفت ایران 2.8 میلیون بشکه در روز است که عربستان و سایر اعضای اوپک و حتی غیر اوپک توان جبران تمام این حجم تولید را ندارند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۹    
کارشناس بازار سرمایه گفت: طی یکی دو روز آینده روند نزولی بازار ادامه دارد اما پس ازآن، به شرطی که درزمینهٔ تصمیم گیری های اقتصادی، اتفاقات جدید رخ ندهد؛ مجدداً رشد شاخص آغاز می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۸    
به لحاظ ارزش جایگزینی، قیمت فعلی سهم ومعادن و بسیاری از شرکت های برتر بورس، اختلاف فاحشی با قیمت های تابلوی معاملاتی داشته که با در نظر گرفتن ارزش جایگزینی، شرکت ها جای رشد بسیار دارند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۳    
رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: فهرست 25 قلم کالای اساسی مشمول ارز 4200 تومانی مقداری تغییر کرده و وزارتخانه های جهاد کشاورزی و بهداشت برخی اقلام را در فهرست خود گنجانده و به روز کرده اند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۳    
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری جلسه رفع مشکلات حمل و نقل هوایی و زمینی استان در منطقه آزاد ماکو ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۳    
رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز گفت: اطمینان از استاندارد بودن و مکش کافی دودکش و دقت در لوازم مرتبط با دستگاه گازسوز به ویژه شیلنگ سالم به همراه بست مناسب ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۰    
خودروسازان بزرگ داخلی (ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا) عملا در تولید مدل های چینی، گوی سبقت را از بخش خصوصی ربوده و سهم بیشتری را نصیب خود کرده اند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۰    
ریزش شاخص کل بورس در روز و هفته گذشته بیشتر ناشی از مسائل سیاسی است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۰    
عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد کلاف گرم نوردیده شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا آغاز می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۵    
در شرایطی که قیمت در حاشیه بازار تعیین نشود، خودروساز، قطعه ساز و مشتری ضرر می کند و تنها بهره مند از این وضعیت دلال و واسطه گر است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۰    
65هزار تن آهن اسفنجی امروز در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا روی تابلو می رود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۰    
رئیس اتاق مشترک ایران و هند گفت: هند بدون توجه به فشارهای آمریکا خرید نفت از ایران را همچنان ادامه می دهد اما حجم واردات نفت از ایران را کاهش خواهد داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۵    
معاون اقتصادی رئیس جمهور تاکید کرد: حتما قیمت ارز به یک نرخ واقعی متعادلی خواهد رسید که خیلی کمتر از نرخ هایی است که در موردش لفظ رد و بدل می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۰    
افزایش بی محابا و یکباره نرخ ارز به همراه موضوع بازگشت احتمالی تحریم ها، اقتصاد ایران را با تورم بالا روبرو کرد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۵    
محمود جام ساز، اقتصاددان به روزنامه آرمان گفت: راهی که اتحادیه اروپا پیش پای اقتصاد ایران گذاشته، در واقع استفاده از سیستمی به نام اس.پی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۰    
شرکت های بیمه در نیمه نخست سال بیش از پرداخت خسارت، حق بیمه صادر کردند. اما برخی شرکت ها عملکرد معکوس داشتند و عملیاتی با برآیند زیان به نمایش گذاشتند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر رفع موانع تامین و تولید برخی از قطعات ضروری در کشور تاکید کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۰    
تمامی مشکلات، ریشه در اقتصاد کشور داشته و درمان قطعی مشکلات در گرو رفع محدودیت های اقتصادی و امکان مبادله پول و تکنولوژی و دانش فنی با سایر کشورهای دنیا است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۹    
تولید در کشور ما واقعاً با موانعی برخورد می کند که به راحتی قابلیت مدیریت دارد و اصلاً سخت نیست. بااینکه مقام معظم رهبری فرمودند حمایت از تولید داخلی؛ اما ما هنوز این را لمس نکردیم.