جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۳:۱۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 31 خرداد 1396 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 31 فروردین 1396 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1396 بولتن نیوز 31 تیر 1396 بولتن نیوز 31 مرداد 1396 بولتن نیوز 31 شهریور 1396 بولتن نیوز 30 مهر 1396 بولتن نیوز 30 آبان 1396 بولتن نیوز 4 آذر 1396 بولتن نیوز 1 خرداد 1396 بولتن نیوز 2 خرداد 1396 بولتن نیوز 3 خرداد 1396 بولتن نیوز 4 خرداد 1396 بولتن نیوز 5 خرداد 1396 بولتن نیوز 6 خرداد 1396 بولتن نیوز 7 خرداد 1396 بولتن نیوز 8 خرداد 1396 بولتن نیوز 9 خرداد 1396 بولتن نیوز 10 خرداد 1396 بولتن نیوز 11 خرداد 1396 بولتن نیوز 12 خرداد 1396 بولتن نیوز 13 خرداد 1396 بولتن نیوز 14 خرداد 1396 بولتن نیوز 15 خرداد 1396 بولتن نیوز 16 خرداد 1396 بولتن نیوز 17 خرداد 1396 بولتن نیوز 18 خرداد 1396 بولتن نیوز 19 خرداد 1396 بولتن نیوز 20 خرداد 1396 بولتن نیوز 21 خرداد 1396 بولتن نیوز 22 خرداد 1396 بولتن نیوز 23 خرداد 1396 بولتن نیوز 24 خرداد 1396 بولتن نیوز 25 خرداد 1396 بولتن نیوز 26 خرداد 1396 بولتن نیوز 27 خرداد 1396 بولتن نیوز 28 خرداد 1396 بولتن نیوز 29 خرداد 1396 بولتن نیوز 30 خرداد 1396 بولتن نیوز 31 خرداد 1396 
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور هراز خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۰    
زیر سقف دودی یازدهمین اثر سینمایی پوران درخشنده به موضوع طلاق عاطفی میان زوج ها می پردازد. داستان فیلم درباره زنی خانه دار(شیرین) است که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۵    
در نخستین فصل کاوش های باستان شناسی دانشگاه نیشابور در محوطه باستانی سه تپه دشت نیشابور بقایای معماری با شکوهی از دوره عصر آهن در این محوطه کشف و شناسایی شد .
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۵    
نمایشگاه آثار چهره های ماندگار ایران توسط ماهنامه چهره های ماندگار و بنیاد آفرینش های هنری نیاوران با عنوان قاب تجلی در فرهنگسرای نیاوران برپا می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۵    
دولت دانمارک به منظور تقویت همکاری های نظامی با ناتو در افغانستان در عملیات موسوم به حمایت قاطع و همچنین بنا به درخواست آمریکا 55 نیروی نظامی دیگر را به کابل اعزام می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۵    
برای سال جاری هدف گذاری صادرات 2.2 میلیارد دلار خودرو صورت گرفته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۴:۱۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در ایالت آیوا همراه با تری برانستاد فرماندار سابق این ایالت و سفیر جدید آمریکا در چین ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۲:۵۵    
نشست مشترک بررسی وضعیت بازار کار با حضور وزیر کارو رئیس مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۵    
سازمان توسعه تجارت ایران به ترتیب از افزایش 18 و 22 درصدی صادرات به کنیا و تونس طی 12 ماه سال 1395 خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۵    
پژوهشگران انگلیسی به بررسی ساختار پروتئینی در سیانوباکتریها پرداختند که مسئول تبدیل دی اکسید کربن به قند در این باکتریهاست؛ این اطلاعات به طراحی بهتر نانوماشینهای سنتزی کمک شایانی می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۵    
مسئول تسلیحاتی و تجهیزاتی لشکر 120 وابسته به گروهک فیلق الرحمن و مسئول جبهه شمالی در جوبر ملقب به الشیشانی در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در محله جوبر واقع در شرق دمشق از پای درآمدند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۵    
حمد الله محب سفیر افغانستان در واشنگتن با شرکت در نشست یک پژوهشکده آمریکایی ضمن متهم کردن پاکستان به حمایت از تروریسم ایجاد تأسیسات مرزی این کشور در مرز مشترک را مورد انتقاد قرار داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۰    
اطلاعیه تازه فارابی درباره فیلم رستاخیز نشان می دهد که به جای رفع توقیف ظاهراً قرار است فیلم رستاخیز با ارائه پول به صاحبان اثر برای همیشه بایگانی شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۵    
محققان عنوان می کنند گروهی از عوامل خاص موجب افزایش خطر بیماری قلبی، سکته و دیابت می شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۰    
شاعر عاشقانه های عرب می گوید: شاعر امروز باید آیینه تمام نمای دردهای وطنش باشد؛ چرا که این دوران، دوران گنجشک ها نیست ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۵    
دبیرستان هاتف تهران درس می خواندم، آنجا فضای علم و دانش و المپیادهای علمی و کسب رتبه های تک رقمی کنکور ریاضی فیزیک بود. تا اینکه اوایل سال سوم متوسطه تصمیم گرفتم در آن دبیرستان نمانم!
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۵    
خواستگاری جوان لبنانی در برنامه زنده تلویزیونی که در حضور سعد حریری، نخست وزیر لبنان انجام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۰    
سرکه سیب علاوه بر تاثیر روی متابولیسم بدن،برای کاهش وزن مناسب است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۰    
پس از آنکه یک جت جنگی روسیه در حریم هوایی بین المللی دریای بالتیک در نزدیکی یک هواپیمای شناسایی سوئدی پرواز کرد، سوئد روز چهارشنبه سفیر روسیه در این کشور را احضار کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۰    
کوله گردی یا بک پکینگ با اصطلاح انلگیسی BackPacking یک نوع سفر ارزان است که جوانان اروپا، علاقه زیادی به آن دارند. در سفر به اروپا ،این روش مرسوم است و جزو سفرهای بین المللی به حساب می آید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۰    
روستای متروک حاجی آباد در پانزده کیلومتری جاده همدان به سمت ملایر واقع شده است.متاسفانه به دلیل عدم وجود امکانات و خشک سالی های پی در پی اکنون چیزی جز ویرانه از این روستا باقی نمانده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۵    
امروز 21 ژوئن 2017، هم دردی با قربانیان آتش سوزی، فرار مردم بی گناه، گرمای طاقت فرسا و...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۰    
ستاره جوان بوروسیادورتموند یک عنوان فردی مهم به دست آورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۵    
هر سال در ماه رمضان، زولبیا و بامیه به یکی از خوراکی های محبوب تبدیل می شوند. خوراکی ای سرشار از قند و چربی که ارزش غذایی بالایی هم ندارد اما نمی توان آن را از سفره های افطار کنار گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۵    
مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از احداث کارخانه تولید لاستیک خودرو در زابل با ظرفیت 50 هزار تنی خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۸:۱۵    
رسانه های فرانسه اعلام کردند فرانسوا بایرو ، وزیر دادگستری این کشور، از دولت کنونی استعفا کرد. وی قصد خدمت در دولت بعدی پاریس را ندارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۷:۵۵    
تازه ترین تحولات قیمتی کالاهای خوراکی در روزهای پایانی خردادماه نشان داد که میوه بیشترین کاهش قیمت را در بین تمامی گروه ها داشته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۷:۱۵    
ژان ژامبون ، وزیر کشور بلژیک، روز چهارشنبه اعلام کرد عامل حمله تروریستی سه شنبه شب در یک ایستگاه قطار شهر بروکسل -پایتخت این کشور- شناسایی شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۶:۳۵    
سرمربی استقلال خوزستان می گوید زیاد منتظر درست شدن اوضاع این تیم نخواهد ماند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۶:۱۵    
العربی الجدید در گزارشی با اشاره به تجاوز نظامی عربستان به یمن نوشت محمد بن سلمان که آغازکننده این جنگ ویرانگر بود، پادشاه سعودی می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۵:۵۵    
شرکت مشاوره "ریستاد انرژی" در بازبینی سالانه از منابع نفت قابل احیای جهانی اعلام کرد عربستان سعودی صاحب بزرگ ترین منابع نفت قابل احیای جهان بوده و از این نظر بالاتر از آمریکا و روسیه قرار دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۵:۳۵    
در حالی که امیر حسین پیروانی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم امید یا همان زیر 23 ساله ها انتخاب شده است و باید تیمش را برای مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا آماده کند بیشتر نفرات دعوت شده ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۵:۱۵    
یک مقام کاخ سفید روز سه شنبه گفت پکن از ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا، دعوت کرده است به همراه جرد کوشنر، همسر خود، به چین سفر کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۴:۵۵    
پیک مصرف برق در حالی روز گذشته از مرز 50 هزار مگاوات گذشت که سال گذشته چنین رقمی برای بار مصرف در نیمه های تیر اتفاق افتاده بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۴:۳۵    
روزنامه اکیپ مدعی شد که باشگاه پاری سن ژرمن که به دنبال جذب رونالدوست، منتظر فشار این بازیکن بر باشگاه برای جدایی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۴:۱۵    
روز چهارشنبه، فرمانده نیروی هوایی اسرائیل ادعا کرد در صورت بروز جنگ با حزب الله لبنان، از تمام نیروی خود استفاده خواهد کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۳:۵۵    
شرکت های بیمه عضو سندیکای بیمه گران ایران در تابستان 1396 جهت صدور بیمه نامه برای موتور سیکلت های فاقد بیمه نامه جریمه ای دریافت نمی کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۳:۵۵    
معاون بررسی های اقتصادی اتاق تهران گفت: با وجود روابط و مناسبات سیاسی رو به توسعه ایران و عمان، در حوزه مناسبات اقتصادی هنوز دو کشور نتوانسته اند از ظرفیت های موجود استفاده کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۳:۳۵    
حمید مطهری مربی تیم پیکان می گوید که چند بازیکن خارجی در تمرین پیکان حضور پیدا می کنند تا پس از ارزیابی کیفیت آنها توسط کادر فنی در مورد حضور آنها در تیم تصمیم گیری شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۳:۱۵    
روابط عمومی کاخ باکینگهام انگلیس از انتقال شبانه دوک ادینبرا، همسر 96 ساله ملکه الیزابت دوم به بیمارستان شاه ادوارد خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۲:۳۵    
بارسلونا قصد دارد خط میانی خود را با جذب لوکاس لیما، ستاره سانتوس تقویت کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۲:۱۵    
کرملین اعلام کرد روسیه در پاسخ به تحریم های تازه آمریکا، اعمال تحریم های متقابل علیه واشنگتن را در نظر گرفته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۱:۵۵    
برخی منابع اعلام کردند که میزان پایبندی کشورهای عضو و غیر عضو اوپک به توافق جهانی کاهش تولید نفت، در ماه مه امسال به بالاترین حد خود رسیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۱:۳۵    
اولین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات از امروز کارش را با این تیم آغاز خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۱:۱۵    
پایگاه اینترنتی روزنامه القبس اعلام کرد هیئت علمای ارشد عربستان سعودی از انتخاب محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد استقبال کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۵۵    
به دنبال تمدید توافق کاهش تولید از سوی سازمان کشورهای صادرکننده نفت خام اوپک (OPEC)، رکود بازار تانکر طولانی تر خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۳۵    
هافبک باتجربه فوتبال ایران که سال گذشته در قشقایی شیراز توپ می زد احتمالا از ابتدای فصل جدید به عنوان سرمربی فعالیتش را آغاز می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۰:۱۵    
به دنبال بروز بحران شدید تامین برق نوار غزه، مقامات مصری امروز برای نخستین بار با صادرات سوخت صنعتی از طریق گذرگاه مرزی رفح به غزه موافقت کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۵    
تظاهرات روز خشم علیه دولت انگلیس، همزمان با سخنرانی ملکه این کشور در روز گشایش مجلس عوام، امروز با شرکت هزاران نفر از ساعاتی پیش در خیابانهای لندن آغاز شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۵    
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه با رسانه های اروپایی گفت: هیچ جایگزین قانونی برای بشار اسد رئیس جمهور سوریه وجود ندارد و کناره گیری وی پیش شرط نیست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد کرملین دریافت پیامی از شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر را خطاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تایید کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پیروزی برابر روسیه را بسیار خوشحال کننده و ارزشمند توصیف کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۰    
کریستیانو رونالدو از اولین پیروزی تیم ملی پرتغال برابر روسیه در خاک این کشور ابراز خوشحالی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۵    
جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه آتش سوزی گفت: ساعت 19 بعدازظهر امروز وقوع حادثه آتش سوزی در مجموعه دشت بهشت در شمال بزرگراه یادگار امام به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله مأموران دو ایستگاه با ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۵    
بر اثر حمله یک مهاجم مسلح به افسر پلیس در فرودگاه بیشاپ واقع در ایالت میشیگان آمریکا، کلیه فرودگاه تخلیه شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۵    
آژانس ایران میزبان تورهای مفرح طبیعت گردی در ایران 021-88808878
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
به امام صادق ع گفتم: یا اباعبدالله! حقیقت عبودیت چیست؟ فرمود: سه چیز ... [سوم اینکه] سراسر اشتغالاتش به آن چیزی باشد که خداوند متعال بدان امر کرده ویا از آن نهی فرموده است؛ چرا که .. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر تاکید کرد: امنیت ملی مصر خط قرمز محسوب می شود و در آن ذره ای قصور صورت نخواهد گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
تیم فوتبال سایپا در دیداری تدارکاتی مقابل رقیب دسته اولی خود شکست خورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۵    
سرتیپ أحمد خلیفه الشامی سخنگوی نیروهای مسلح سودان گفت که دیشب پس از بلند شدن یک فروند بالگرد نظامی از شهر دنقلا واقع در 530 کیلومتری خارطوم سقوط کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۰    
جرد کوشنر داماد رئیس جمهور آمریکا که به اراضی اشغالی رفته، با نخست وزیر این رژیم دیدار کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۰    
اوری آرئیل وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: برای اینکه بتوانیم اجساد نظامیان رژیم صهیونیستی را از حماس پس بگیریم باید به نوار غزه حمله کنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۵    
گاهی میزان عرق ترشح شده در زیر بغل افزایش می یابد. با راهکارهایی می توان برای کنترل عرق و بوی بد آن استفاده کرد. توجه داشته باشید که اضطراب هم می تواند میزان تعریق را افزایش دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۵    
فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال به عنوان بهترین بازیکن بازی با روسیه انتخاب شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۵    
شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان دوشنبه 26 ژوئن سال 2017 میلادی برابر با 5 تیر ماه را در این کشور عید سعید فطر اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۵    
در حالی که مداخلات آمریکا در سوریه ادامه دارد و چندی قبل یک هواپیمای سوری را ساقط کرده، مقامات واشنگتن ادعای تازه ای درباره ایران مطرح کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با اعلام این که تیمش لرزش عصبی نداشت بازی حریف پرتغالی خود را فوق العاده ارزیابی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۵    
چه کسی از خواب راحت شبانه بدش می آید؟ اما دست یابی به چنین خوابی، برای بسیاری از ما دشوار است. کار، استرس ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۰    
حماس خواستار گرامی داشت روز جهانی قدس شده و از شهروندان فلسطینی خواست که روز جمعه آینده به مناسبت روز جهانی قدس در مرزهای باریکه غزه جمع شده و اعتراض خود را به رژیم صهیونیستی نشان دهند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۰    
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی قرارداد خود را با این تیم تبریزی تمدید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۰    
مسئولان تیم فوتبال استقلال شماره پیراهن سه بازیکن جدید این تیم در فصل آینده را مشخص کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۵    
باواریایی ها با انتشار بیانیه ای به شایعه اخیر رسانه های انگلیسی مبنی بر تلاش چلسی برای خرید مهاجم لهستانی آنها واکنشی نشان دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۰    
زیردریایی زرد دروازه بان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال را به خدمت گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۰    
مشخصاً رژیم غذایی سالم سیستم های بدن شما را حمایت می کند و چشمان شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. چشمان شما نیز به ویتامین و مواد معدنی نیازمندند تا مشکلات احتمالی را رفع کرده و بینایی شما را محافظت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۰    
روسونری ریسک مجانی از دست دادن دروازه بان ملی پوش خود را به جان خریده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۵    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با تشریح علت قرمزی چشم ها پس از بیرون آمدن از استخر از مردم درخواست کرد تا تخلف بهداشتی استخرها را به شماره 190 گزارش دهند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۵    
در روزهای اخیر اخبار حوادث اسیدپاشی در کشور در صدر پربازدیدترین های هر رسانه قرار گرفته است بر همین اساس بسیاری از فعالان اجتماعی نسبت به دسترسی آسان و فروش بی ضابطه اسید ابراز نگرانی کرده اند چرا که ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۵    
دانه کتان به واسطه محتوای فیبر فراوان خود شناخته شده است و از این رو، همواره هم در آشپزی و هم در نساجی مورد استفاده قرار گرفته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۵    
رئیس دستگاه دیپلماسی پاکستان و مشاور نخست وزیر این کشور در امور خارجی روز چهارشنبه گفت: موضوع پیوستن ژنرال راحیل شریف فرمانده سابق ارتش پاکستان به ائتلاف نظامی عربستان به عنوان فرمانده آن ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۰    
اضافه کردن برخی ترکیبات به آب، علاوه بر این که طعم بهتری به آب می دهد و نوشیدن میزان کافی از آن را آسان ترمی کند، به تقویت سلامت دستگاه گوارش نیز کمک می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۰    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت که محمد بن سلمان پسر شاه سعودی که امروز از سوی وی به عنوان ولیعهد انتخاب شده است، قبلا با مقامات بلندپایه صهیونیستی دیدار کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۰    
گروهی از هواداران داعش که در جریان حمله به روستایی در جنوب فیلیپین، به مدرسه ای یورش برده و شماری دانش آموز را به گروگان گرفته بودند، به گفته پلیس این کشور از محل عقب نشینی کرده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۰    
دبیر انجمن سرطان شناسی ایران گفت: بلافاصله بعد از وارد شدن به داخل خودرو سیستم تهویه هوا را روشن نکنید ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۵    
برای پیشگیری از کمبود ویتامین A، دنبال کردن یک رژیم غذایی متعادل، سرشار از میوه ها و سبزیجات به جای استفاده از مکمل های ویتامین A اهمیت دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۵    
سالن های بزرگ و کوچک بدنسازی، مدت هاست که از ازدحام آدم هایی که می آیند و می روند، به نفس نفس افتاده اند؛ فرصتی که پای خیلی از جوان ها را به باشگاه ها باز کرده است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۵    
با پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر همه ساله شاهد حجم زیادی از ترافیک در مسیرهای برون شهری بخصوص مسیرهای منتهی به استان های شمالی کشور هستیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۰    
رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح ترافیکی تابستانه از فردا یکم تیرماه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۰    
پسر 25 ساله شیشه ای پس از درگیری با پدر و مادرش آنها را با ضربه های گاز پیک نیکی و چاقو کشت. متهم ساعاتی بعد از جنایت زمانی که در خانه یکی از اقوامش در خواب بود بازداشت شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۰    
مدیر عامل ستاد دیه کشور گفت: پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان 2 هزار زندانی نیازمند با جرائم غیر عمد و غیر کلاهبرداری از زندان آزاد شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
شهردار تهران صبح امروز با حضور در محل خانه اتحادیه در جریان بازدید از مرمت و بازسازی این اثر تاریخی قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
رئیس شبکه و مرکز بهداشت ریگان گفت: یک زن باردار در این شهرستان بر اثر عقرب زدگی و کمبود امکانات درمانی جان خود را از دست داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: باند بزرگ هروئین که از خارج از کشور وارد و به داخل کشور قاچاق شده بود منهدم شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
مرد معتاد که متهم است با همدستی یکی از دوستانش، پسری را در پاتوقشان به قتل رسانده، در جلسه دادگاه منکر اتهام خود شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۰    
مرد عراقی ایرانی که به جان همسرش و دختر او در آلمان سوءقصد کرده بود، با رفع نقایص پرونده اش در دادگاه جنایی پای میز محاکمه قرار می گیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۵    
عملیات موشکی" لیلة القدر" در سلسله مراتب نظامی و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح و تحت امر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) انجام پذیرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۵    
رئیس پلیس راهور کشور در آستانه آغاز اجرای طرح ترافیک نوروزی خطاب به رانندگان توصیه هایی کرده و از آنها خواست با توجه به کشته شدن 4800 نفر در سال گذشته امسال در رانندگی صبر بیشتری داشته باشند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در محدوده اتوبان یادگار امام(ره) خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۵    
مراجع عظام در پیامی هایی جداگانه، همه آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی را به شرکت در راهپیمایی یوم الله روزجهانی قدس دعوت کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۵    
درحالی که به لحاظ قانونی شرکت مخابرات ایران با 50 درصد سهام در تملک کنسرسیوم اعتماد مبین است، اما نابسامانی در پرداخت اقساط این خرید بزرگ سبب شده تا مشترکان تلفن همراه و ثابت با مشکل اختلال و کیفیت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۰    
یک محقق و پژوهشگر تاریخ با بیان اینکه سازمان سیا به دنبال تجزیه ایران است، گفت: اسناد منتشر شده علیه آیت اله کاشانی تکراری و فاقد ارزش است چرا که مصدق و کاشانی 2 دوست و همکار صمیمی بودند و انتشار ...