پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 1 آذر 1396 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 31 فروردین 1396 سینما پرس 31 اردیبهشت 1396 سینما پرس 31 خرداد 1396 سینما پرس 31 تیر 1396 سینما پرس 1 مرداد 1396 سینما پرس 31 شهریور 1396 سینما پرس 30 مهر 1396 سینما پرس 30 آبان 1396 سینما پرس 30 دی 1396 سینما پرس 30 بهمن 1396 سینما پرس 2 اسفند 1396 سینما پرس 1 آذر 1396 سینما پرس 2 آذر 1396 سینما پرس 3 آذر 1396 سینما پرس 4 آذر 1396 سینما پرس 5 آذر 1396 سینما پرس 6 آذر 1396 سینما پرس 7 آذر 1396 سینما پرس 8 آذر 1396 سینما پرس 9 آذر 1396 سینما پرس 10 آذر 1396 سینما پرس 11 آذر 1396 سینما پرس 12 آذر 1396 سینما پرس 13 آذر 1396 سینما پرس 14 آذر 1396 سینما پرس 15 آذر 1396 سینما پرس 16 آذر 1396 سینما پرس 17 آذر 1396 سینما پرس 18 آذر 1396 سینما پرس 19 آذر 1396 سینما پرس 20 آذر 1396 سینما پرس 21 آذر 1396 سینما پرس 22 آذر 1396 سینما پرس 23 آذر 1396 سینما پرس 24 آذر 1396 سینما پرس 25 آذر 1396 سینما پرس 26 آذر 1396 سینما پرس 27 آذر 1396 سینما پرس 28 آذر 1396 سینما پرس 29 آذر 1396 سینما پرس 30 آذر 1396 
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۲    
سینماپرس : قطعه جز عشق نمی خواهم را با صدای علیرضا عصار، ترانه سرایی روزبه بمانی و آهنگسازی پویا نیکپور منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۲    
سینماپرس: نمایش تصویری مخدوش از یک شخصیت افسانه ای کشور هند سبب شده تا اکران فیلم بالیوودی "پادماواتی" در این کشور جنجالساز شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۲    
مشرق: پریناز ایزدیار پستی را منتشر می کندو به فتوای رسمی می دهد که سگ ها نجس نیستند و کمتر از 48 ساعت پس از این اظهار نظر، هانیه توسلی، عکس سگی که وارد زندگی اش شده را منتشر می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۲    
سینماپرس: به جرات می توانم بگویم در هر پروژه ای که کار کرده ام با تبعیض و آزار جنسی مواجه شده ام.حداقل 100 ماجرای این چنینی را پشت سر گذاشته ام ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۵    
سینماپرس: بهزاد مصری ، هکری ایرانی است که به اتهام هک و انتشار قسمت های منتشر نشده مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت از سوی وزارت دادگستری امریکا در لیست تعقیب قرار داده شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۵    
سینماپرس: در هفته اول آذرماه فیلم های مختلف سینمایی و تلویزیونی از شبکه های صداوسیما روی آنتن خواهد رفت که از جمله آنها می توان به خواب های دنباله دار به کارگردانی پوران درخشنده اشاره کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۵    
سینماپرس: با اعلام نامزدهای دریافت جوایز سی و سومین دوره جوایز اسپریت، درام سینمایی مرا به نامت صدا بزن به عنوان پیشتاز آثار حاضر در این جشنواره شناخته شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۵    
سینماپرس: جایزه یک عمر دستاورد هنری جشنواره آسیا پاسیفیک به مرحوم کیارستمی اهدا خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۵    
سینماپرس: شبکه چهار سیما آخر این هفته تله تئاتر دو قسمتی پالاس (امپراطورکشتار) را نمایش خواهد داد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۵    
سینماپرس: تصویربرداری فیلم جشن دلتنگی در حال انجام است. کارگردانی این فیلم بر عهده پوریا آذربایجانی است و علی قائم مقامی تهیه کننده آن می باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۵    
سینماپرس: اسکار یکی از رقابت های سینمایی است که سینمادوستان آن را دنبال کرده و گمانه زنی پیرامون شانس های دریافت جوایز اسکار از علاقمندی های منتقدان و دوستداران سینماست.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۵    
سینماپرس: میرکریمی، دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر حماسه غلبه بر داعش و شکست این گروه تروریستی را به خانواده شهید بابایی از شهدای مدافع حرم تبریک گفت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۵    
سینماپرس: کیانوش عیاری، روانبخش صادقی و شهرام مکری هیات داوران دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن را تشکیل می دهند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۴    
سینماپرس: جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمای ایران اعلام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۴    
سینماپرس: دبیرخانه چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم بخش ها و شرایط آثار برای پذیرفته شدن را اعلام کرد. حداکثر مهلت ارسال آثار 20 آذر 1396 می باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۴    
سینماپرس: این هفته برنامه از آسمان به زندگی شهید محمدحسین محمدخانی پرداخته است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۴    
سینماپرس: کارگردان مستند بی گدار می گوید اکثر استان های ایران با بحران آب درگیر هستند و مسائلی در آن ها وجود دارد که بر زندگی اجتماعی مردم تاثیر گذاشته است ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۴    
تسنیم: یک کارشناس فرهنگی معتقد است که جشنواره فیلم فجر با سابقه طولانی که دارد بر جریان فکری و هنری سینما تاثیرگذار است و با این سابقه لازم است شاهد ثبات بیشتری در آیین نامه آن باشیم.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۴    
سینماپرس: دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر بیان کرد: آثار انیمیشن سینمایی راه یافته به بخش رقابتی جشنواره در همه رشته هایی که شامل انیمیشن می شود، داوری می شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۴    
سینماپرس: تازه ترین اثر منتشر شده توسط انتشارات انقلاب اسلامی به بررسی مبارزات سیاسی ائمه علیه السلام از نگاه مقام معظم رهبری پرداخته است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۴    
سینماپرس: تصویربرداری سریال 87 متر که کارگردانی آن بر عهده کیانوش عیاری است، در مناطق دیگری از شهر تهران در حال انجام است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۴    
سینماپرس: فیلم سینمایی یتیم خانه ایران که به عنوان یک فیلم ضدانگلیسی شناخته می شود در قالب بخش بین المللی جشنواره عمار در شهر لندن اکران شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۴    
سینماپرس: با پایان یافتن مهلت حضور فیلم ها در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، در مجموع 137 اثر فرم تقاضا را تحویل دبیرخانه دادند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۴    
سینماپرس: در پی پیروزی های جبهه مقاومت و عملی شدن وعده شکست داعش در موعد آن، تعدادی از شاعران کشورمان سروده های جدید خود را به تبریک این اتفاق اختصاص دادند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۴    
سینماپرس: دیروز مستند تلکه با موضوع فساد اداری و رشوه در مراکز و سازمان های دولتی از شبکه مستند سیما پخش شد ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۴    
سینماپرس: مجموعه های تلویزیونی جدید شبکه پنج سیما توسط الماسی، مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه، معرفی شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۴    
سینماپرس: فصل سوم 57 با عنوان "بر دامنه آتشفشان" در 4 قسمت به مناسبت هفته بسیج از شبکه 5 سیما پخش می شود ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۴    
تسنیم: از امروز 5 فیلم سینمایی شروع به اکران کردند؛ اما این فیلم ها به چه موضوعاتی می پردازند و هر کدام چند سینما در اختیار دارند؟
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۴    
سینما پرس: نوید محمدزاده به یک شکارچی بزرگ تبدیل شده است. او به مناطق زلزله رفته تا چند عکس را مثل باقی سلبریتی ها شکار کند ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۴    
سینماپرس : جدیدترین تیزر فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی و با بازی پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پورحسینی، حمیدرضا آذرنگ ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴    
سینماپرس: مرکز رسانه ای فاطمیون با پنج مستند مدافعان حرم در هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴    
فارس: مجموعه تلویزیونی همسرایی به کارگردانی حسین تبریزی در شبکه سه سیما تولید می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴    
سینماپرس: مبارزه با گروهک های تروریستی از جمله داعش محدود به فعالیت های نظامی نیست و رسانه نیز دراین میان نقش مهمی دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۴    
سینماپرس: فیلم سینمایی لالاکن به کارگردانی و نویسندگی مصطفا قربانپور و تهیه کنندگی حسن کلامی 10 روز است که در تهران کلید خورده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۴    
سینماپرس: م. شاه حسینی/ تمامی رویکرد تقابلی و تهاجمی غرب در بسط ماده باوری و در دو صورت وضعیت کُلی بی خدایی صریح و بی خدایی ضمنی در حالی است که نظام تمدنی غرب با استفاده هوشمندانه از پتانسیل و ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۴    
سینماپرس: فیلمسازان ایرانی متقاضی شرکت در بخش های مختلف سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر می توانند از روز شنبه 4 آذرماه نسبت به ثبت نام اثار خود اقدام کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۴    
سینماپرس: با نگاهی به داستان این طور به نظر می رسد که مأموریت لک لک ها به عنوان آورندگان بچه، استعاره و سمبلی از هدف ازدواج است، هدفی که با ظهور عصر تکنولوژی و بروز مصرف گرایی به کلی تغییر کرده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۴    
سینماپرس: داوود توحیدپرست کارگردان سینما در پی اظهارات اخیر علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی مبنی بر اینکه اکران فیلم های خارجی در ایران ضروری است گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۴    
سینماپرس: جیسون موموآ بازیگر نقش کال دروگو و شخصیت آکوامن درخصوص نقدهای منفی که علیه فیلم سینمایی لیگ عدالت نوشته می شود، گفت: سعی می کنم خودم را از مزخرفاتی که مردم می گویند دور نگه دارم.