سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۲:۰۶Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 4 شهریور 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 دی 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 شهریور 1397 سینما پرس 2 شهریور 1397 سینما پرس 3 شهریور 1397 سینما پرس 4 شهریور 1397 سینما پرس 5 شهریور 1397 سینما پرس 6 شهریور 1397 سینما پرس 7 شهریور 1397 سینما پرس 8 شهریور 1397 سینما پرس 9 شهریور 1397 سینما پرس 10 شهریور 1397 سینما پرس 11 شهریور 1397 سینما پرس 12 شهریور 1397 سینما پرس 13 شهریور 1397 سینما پرس 14 شهریور 1397 سینما پرس 15 شهریور 1397 سینما پرس 16 شهریور 1397 سینما پرس 17 شهریور 1397 سینما پرس 18 شهریور 1397 سینما پرس 19 شهریور 1397 سینما پرس 20 شهریور 1397 سینما پرس 21 شهریور 1397 سینما پرس 22 شهریور 1397 سینما پرس 23 شهریور 1397 سینما پرس 24 شهریور 1397 سینما پرس 25 شهریور 1397 سینما پرس 26 شهریور 1397 سینما پرس 27 شهریور 1397 سینما پرس 30 شهریور 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۵    
سینماپرس: طراح گریم فیلم سینمایی زهرمار ، تصویری از گریم رضا رویگری در این اثر را منتشر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۲۲:۴۹    
سینماپرس: بزرگترین مداح اصلاحات، با پولی که از سیما گرفت، وفاداری به جریان اصلاحات را فروخت و در سیمای ملی این جریان سیاسی را در قالب سریال پاورچین هجو کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۴    
سینماپرس: به تازگی نیما شعبان نژاد و حسین مهری به جمع بازیگران سریال تلویزیونی سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست پیوستند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۰    
سینماپرس: پوستر چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران با طرحی از امیر حسین شجاعی رونمایی شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۵    
سینماپرس: جایزه ویژه هیات داوران جشنواره Goddess on the Throne کوزوو به فیلم کوتاه فروزان ساخته میرعباس خسروی نژاد رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری فارس: دبیر اسبق جشنواره فیلم های کودکان ونوجوانان گفت: باید به سینمای کودک و نوجوان نگاه غیر بخشنامه ای داشت، در حال حاضر بیشتر نگاه معطوف به بخشنامه است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۰    
سینماپرس: محسن مهدیان در یادداشتی نوشت: اما آسیب بزرگ اینجاست که جریان سلبریتی سنتی ما چاره ای ندارد جز حرکت در مسیر پلنگ های شاخ دار. در غیر اینصورت از شهرت می افتند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۵    
سینماپرس: فیلم سینمایی آپاندیس ساخته حسین نمازی در بخش رقابتی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم وارنا حضور دارد؛ علاوه بر این فیلم، ویلایی ها ساخته منیر قیدی ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۵    
سینماپرس: جشنواره فیلم سلامت به نظر می رسد پس از گذر از چند دوره همچنان از تعریف دقیق آثاری که می توانند در این قالب قرار بگیرند، توفیقی حاصل نکرده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۱۵    
سینماپرس: نفوذی یکی از جدیدترین مستندهای ساخته شده درباره وقایع سال های ابتدایی انقلاب است و شاید تنها مستندی است که تا امروز درباره مسعود کشمیری ساخته شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۸    
سینماپرس: نمایش آلبوم خانوادگی به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشم زاده، از هفته آینده در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۷    
کیهان: هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی که از 31 مرداد تا هفتم شهریور در تهران در حال برگزاری است حاشیه هایی داشت که متأسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قبال آن سکوت کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۷    
کیهان: دست به دامان شدن یک فیلمساز به یکی از سران فتنه در محفلی سینمایی حتی در رسانه های زنجیره ای نیز نادیده گرفته شد!
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۷    
سینماپرس: همزمان با نخستین سالگرد شهادت محسن حججی، هنرمندان کشورمان در مراسمی با عنوان سربداران ، دوازدهم شهریور ماه در تالار وحدت گرد هم می آیند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۷    
سینماپرس: داریوش نصیری، داور سومین دوره جشنواره نقالان علوی عنوان کرد: به جای بتمن و سوپرمن، بچه ها را با قهرمانان شاهنامه و نقل و نقالی مذهبی آشنا کنیم تا در زندگی شان هم اثرگذار باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۲    
سینماپرس: علی دارابی گفت: در سازمان صدا و سیما رادیو رتبه اول در احراز جوایز در جشنواره های بین المللی را دارد و تولیدات صدای استان ها نقش اول این جوایز را از آن خود کرده اند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری فارس: این روزها تصویربرداری سریال مرگ خاموش به کارگردانی احمد معظمی در خیابان سهروردی ادامه دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۷    
سینماپرس: پنل تخصصی فیلم کامیون در چهارمین روز جشنواره فیلم سلامت با حضور کامبوزیا پرتوی در پردیس چارسو برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۷    
سینماپرس: رویداد هنری طهران در آخرین شب برگزاریش میزبان حسین الهی قمشه ای بود و قرار است مقصد بعدی این رویداد قطر و استرالیا باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۷    
سینماپرس: ششمین قسمت برنامه تلویزیونی شوکران با حضور مهدی محقق به بحث درباره روند انحطاط تمدن اسلامی و وضعیت آموزش عالی در کشور می پردازد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۲    
سینماپرس: فیلم کوتاه زونا ساخته طوفان نهان قدرتی در جشنواره فیلم سینما پورو ایتالیا و جشنواره فیلم بعلبک لبنان رقابت می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۲    
سینماپرس: دور دوم اجرای نمایش عروسکی شاهکار به کارگردانی لادن نازی از 8 شهریور در تماشاخانه پالیز آغاز می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۲    
سینماپرس: سریال آرماندو احسان عبدی پور تقریبا از تمامی المان های فیلمفارسی بهره فراوانی می برد و عقلانیت و منطق چهارچوب در بدنه نمایش وجود خارجی ندارد ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۲    
خبرآنلاین: جان مک کین سناتور جمهوری خواه تندروی آمریکایی گاهی در سریال ها و فیلم های سینمایی حضورهای کوتاهی داشت. در پی درگذشت او برخی از این نقش ها را مرور می کنیم.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۶    
سینماپرس: مصطفی آل احمد فیلمنامه نویس و طراح صحنه مهمان ویژه و کارشناس دوازدهمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، سینما آینده خواهد بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۵    
سینماپرس: هفت داور برای داوری فیلم های داستانی بخش بین الملل دوره سی و یکم جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان انتخاب و اسامی ایشان اعلام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۰    
سینماپرس: دبیرخانه جشنواره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان داوران فیلم های بلند و کوتاه پویانمایی بین الملل این رویداد سینمایی را معرفی کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۰    
سینماپرس: مدیر جدید شبکه آموزش انتقال و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جدید، توجه به افزایش مهارت های عمومی و ارتقای سطح آموزش اجتماعی برای رسیدن به رشد و توسعه متوازن را از وظایف اصلی شبکه دانست.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۵    
سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با حضور اعضای شورای عالی خانه هنرمندان گفت: فضاهای فرهنگی و هنری شبکه گسترده ای برای کارآفرینی است و این نکته را همگان از جمله دولت و حاکمیت باید بدانند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۰    
سینماپرس: شبکه جهانی الکوثر مجموعه تلویزیونی مردان آنجلس ساخته مرحوم فرج الله سلحشور را روانه آنتن می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۰    
سینماپرس: در حاشیه جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک، تعدادی از مهمانان این جشنواره از موزه اپرای عروسکی گروه تئاتر آران به سرپرستی بهروز غریب پور که در تالار فردوسی دایر است، دیدن کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۵    
سینماپرس: محمد سرشار، شبکه کودک سیما درباره صیانت از زبان فارسی در این شبکه گفت: اقدامات شبکه کودک برای تقویت مهارت های زبان فارسی خردسالان و کودکان ادامه دارد و برنامه های جدیدی با همین هدف در حال ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
سینماپرس: با استقبال از اثر جدید کمپانی مارول در چین، فیلم سینمایی مرد مورچه ای و زنبورک به مدد فروش خوب در افتتاحیه اش در این کشور، توانست مرز نیم میلیارد دلار را پشت سر بگذارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰    
سینماپرس: ویژه برنامه مثل یک قصه که در باغ موزه هنر ایرانی برگزار خواهد شد، تعداد 8 فیلم سینمایی و 24 فیلم مستند از خسرو سینایی را در هفته های اول و دوم شهریورماه به نمایش خواهد گذاشت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۵    
سینماپرس: جانی دپ، بازیگر سرشناس هالیوودی که اخیرا به یک اختلاف قانونی با مدیران سابقش خاتمه داده، قصد دارد با وکلای پیشین خود نیز به تفاهم برسد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۰    
سینماپرس: محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی اعلام کرد مخاطبان سینما در پنج ماهه سال 97 افزایش داشته است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۵    
سینماپرس: رامبد جوان و علی احمدی مجری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی خندوانه با انتقاد از آنچه جوسازی های غیرمنطقی و غرض ورزانه ذکر کردند گفتند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۰    
سینماپرس: مراسم تودیع و معارفه علی فروغی اصل و محمدمهدی رحمتی رؤسای قدیم و جدید بسیج سازمان صدا و سیما با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۰    
سینماپرس: مجید مظفری، پریوش نظریه و آزاده صمدی به سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی پیوستند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۰    
سینماپرس:نشست رسانه ای پانزدهمین جشنواره سراسری تیرنگ امروز یکشنبه 4 شهریور با حضور کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، دبیر جشنواره و عوامل آن ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۵    
سینماپرس: فیلم سینمایی شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق در جشنواره ایرانیان سانفرانسیسکو نمایش داده می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۰    
سینماپرس: فراخوان مسابقه ی عکس تئاتر سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۵    
سینماپرس: برنامه تحلیلی پایش امشب با موضوع روش های توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۰    
سینماپرس: باران آهسته می بارد ساخته سعید نجاتی در 2 جشنواره بین المللی در اوکراین روی پرده می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
سینماپرس: عباس جدیدی با حضور در برنامه ایرانیوم در خصوص موضوع پهلوانی و مسئولیت هایی که بعد از قهرمانی بر عهده ورزشکار است گفتگو خواهد کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۵    
سینماپرس: در نظرخواهی گسترده چهل سال سینمای کودک و نوجوان پس از انقلاب، 200 فیلم شرکت داده شده اند. این نظر خواهی گسترده توسط انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با همکاری دبیرخانه جشنواره فیلم ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۲۵    
سینماپرس: سرمایه گذاران به تلویزیون می آیند و دوست دارند با سلبریتی ها عکس یادگاری بگیرند؛ به جای محتوا، شو روی آنتن می برند در حالی که پروژه های بزرگ دینی و تاریخی رسانه ملی بر زمین مانده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۰    
سینماپرس: قرایی مقدم با طرح این پرسش که مگر سلبریتی ها از کره مریخ آمده اند، اظهار می کند: این ها پرورش یافته و تربیت یافته همین جامعه اند و، چون سوء استفاده در جامعه نهادینه شده است ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۶    
سینماپرس: بعد از برگزاری بسیاری از جشنواره های بی خاصیت سینمایی، اکنون که نوبت به جشنواره دوسالانه فیلم مقاومت رسیده ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۱    
سینماپرس: نشست معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، روز گذشته 3 شهریورماه در معاونت امور هنری برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۶    
سینماپرس: ارکستر ملی ایران در ادامه سفرهای استانی خود 10 شهریور ماه، به خوانندگی سالار عقیلی کنسرتی را در شهر ارومیه برگزار می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۱    
سینماپرس: کوروش تهامی به جمع بازیگران سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست پیوسته است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۶    
سینماپرس: مراسم اهدای نشان داوود رشیدی شب گذشته 3 شهریور ماه با تجلیل از جلال ستاری، رخشان بنی اعتماد، محمد مساوات و مجتبی پورطهماسب در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۱    
سینماپرس: در آستانه اکران عمومی فیلم دو لکه ابر تازه ترین اثر مهرشاد کارخانی، پوستر رسمی این فیلم رونمایی و منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۱    
سینماپرس: شورای نظارت و ارزشیابی با سکوت خود نسبت به اتفاقات موجود در تئاتر فضا را برای تقلب برخی گروه های نمایشی فراهم می کند و همه چیز را در سکوت خود حل می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۱    
سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی آپاچی به کارگردانی آرش معیریان به انتها رسید و تدوین آن طی روزهای آینده توسط آغاز خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۱    
سینماپرس: از میان 34 اثر ارسال شده از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که متقاضی حضور در دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان بودند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۶    
سینماپرس: شهرام ناظری تیتراژ پایانی انیمیشن سینمایی آخرین داستان به کارگردانی اشکان رهگذر را خواند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۶    
سینماپرس: رهبر قنبری کارگردان سینما در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با انتقاد از شرایط بحرانی سینمای کودک در کشور گفت: آقای حیدریان ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۱    
سینماپرس: پویا نبی کارگردان فیلم کوتاه و عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران با ارسال یک یادداشت اختصاصی به خبرگزاری سینماپرس نوشت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶    
سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی زهرمار به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی جواد رضویان به نیمه رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶    
سینماپرس: حسن برزیده کارگردان سینما در پی هشدار متعدد رسانه های متعهد نسبت به ورود پول های کثیف و مشکوک به سینمای ایران که با بی تفاوتی از سوی متولیان سینمای کشور مواجه شده است گفت: مسأله اختلاس ...