پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۹:۴۶Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 30 دی 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 دی 1397 سینما پرس 2 دی 1397 سینما پرس 3 دی 1397 سینما پرس 4 دی 1397 سینما پرس 5 دی 1397 سینما پرس 6 دی 1397 سینما پرس 7 دی 1397 سینما پرس 8 دی 1397 سینما پرس 9 دی 1397 سینما پرس 10 دی 1397 سینما پرس 11 دی 1397 سینما پرس 12 دی 1397 سینما پرس 13 دی 1397 سینما پرس 14 دی 1397 سینما پرس 15 دی 1397 سینما پرس 16 دی 1397 سینما پرس 17 دی 1397 سینما پرس 18 دی 1397 سینما پرس 19 دی 1397 سینما پرس 20 دی 1397 سینما پرس 21 دی 1397 سینما پرس 22 دی 1397 سینما پرس 23 دی 1397 سینما پرس 24 دی 1397 سینما پرس 25 دی 1397 سینما پرس 26 دی 1397 سینما پرس 27 دی 1397 سینما پرس 28 دی 1397 سینما پرس 29 دی 1397 سینما پرس 30 دی 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۷    
جوان آنلاین: حضور پررنگ فیلمسازان زن در جشنواره فیلم فجر، در شرایطی رقم می خورد که در هالیوود غول فیلمسازی دنیا، زنان برای رسیدن به موفقیت یا حتی حقوق برابر با مردان سال هاست مبارزه می کنند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
سینماپرس: برنامه دوشنبه های نقد تئاتر این هفته، نمایش اوبو به کارگردانی علیرضا دریابیگی را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۳    
سینماپرس: سازندگان سریال نون.خ در حالی تصویربرداری را ادامه می دهند که بارش برف و سرمای شدید، گروه را با دشواری هایی مواجه کرده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۶    
کیهان: سکوت چهره های به اصطلاح مشهور در قبال بازداشت بدون اتهام مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی در آمریکا با انتقاد کاربران فضای مجازی مواجه شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۶    
سینماپرس: به گفته مدیرتامین برنامه شبکه یک سیما، مدیران این شبکه گفتگوهایی با فریدون جیرانی ، کارگردان سینما و تلویزیون درباره اجرای یک برنامه سینمایی هفتگی داشته اند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۱    
سینماپرس: به گفته تهیه کننده سریال تلویزیونی گشت پلیس مخاطبان با استقبال از این سریال پلیسی خواستار تولید قسمت دوم آن شده اند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی را عقده گشایی دیگری از سوی امریکا قلمداد کرد و این حرکت را بدون هر گونه تاکتیک و استراتژی مشخصی از سوی دولت واشنگتن ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۶    
جوان آنلاین: در آستانه سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، موضوع سیمرغ ها جنجالی شده؛ زیراکه مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر گفته که این سیمرغ ها از دبی وارد کشور شده و هر کدام از آن ها 3 میلیون تومان ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری فارس: مدیرمرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اشاره به مشکلات مالی و بودجه ای در نهادهای فرهنگی گفت: یک مدیر جهادی نباید لنگ پول بماند، باید جهادی جلو برود و حتی در زمان بی پولی هم کار کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۶    
سینماپرس: بهاره رهنما با انتشار تصویر روزنامه شرق در اینستاگرام باز هم مرتکب غلط املایی شد! او در این تصویر فائزه را فائضه نوشته است!
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۱    
سینماپرس: پیام دهکردی پس از تجربه ای که در لاهیجان برای ترویج مطالعه با استفاده از عنصر نمایش داشته، این بار با پروژه هفت شب، هفت کافه تهرانی ها را در مراکز مختلف شهر کتاب، به کتابخوانی تشویق می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۶    
سینماپرس: تئاتر کوچک گل اومد بهار اومد به کارگردانی مژده ذکریاپور در مدرسه روستاهای شیرگاه و ساری استان مازندران اجرا می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۱    
سینماپرس: سریال های پر مخاطب تلویزیون در سال 97 را با نگاهی گذرا به این گزارش بیشتر بشناسید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۶    
سینماپرس: محمدرضا شفیعی با تاکید بر اینکه جشنواره جام جم پتانسیل اعتبار بین المللی دارد، گفت: برگزاری جشنواره باعث ایجاد انگیزه برای برنامه سازان و سریال سازان می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۲    
سینماپرس: جلسه شورای مدیران بنیاد رودکی با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۷    
سینماپرس: هاشم رضایت یکی از تهیه کنندگان مسابقه برنده باش از تغییر شرایط حضور در برنامه و پیش بینی قوانین جدید برای جلوگیری از تکرار شدن حضور شرکت کنندگان خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۵    
سینماپرس: ضوابط و مقررات پذیرش آثار در بخش هنرهای تجسمی دهمین دوره جشنواره سیمرغ منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۵    
سینماپرس: با خاتمه ساخت موسیقی و تیتراژ فیلم سینمایی زعفرانیه 14 تیر به کارگردانی سیدعلی هاشمی، این اثر آماده نمایش شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۰    
سینماپرس: حداقل سود دادگاه های اخیر پرونده های اقتصادی، افشای نقش برخی پول های مساله دار در سینمای ایران است؛ معمای بزرگ، سکوت سلبریتی هاست که با این پول ها سریال و فیلم بازی کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
سینماپرس: قسمت سوم مستند سایه های پنهان به بررسی نقش مستشاران نظامی آمریکایی در هجوم به مدرسه فیضیه و قتل عام طلاب آن در دهه چهل شمسی می پردازد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
سینماپرس: کِوین هارت ، بازیگر کمدی که در اواخر سال 2018 از اجرای مراسم اسکار انصراف داد، در فیلم سینمایی پدری ایفای نقش خواهد کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
سینماپرس: مجموعه تلویزیونی پرانتز باز به کارگردانی کیومرث پوراحمد از روز دوشنبه 1 بهمن ماه از شبکه پنج روی آنتن می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۵    
سینماپرس: بیش از 10 هزار مخاطب به تماشای نمایش خنکای ختم خاطره به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در تماشاخانه ایرانشهر نشستند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۵    
سینماپرس: سریال ماه رمضان شبکه دو سیما با نام دلدار جلوی دوربین رفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵    
سینماپرس: کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه جای اثر هنری ویژه حضرت زهرا(س) خالی است، گفت: اگر روزی گروهی این افتخار را پیدا کردند برای بانوی عالم اثر هنری خلق کنند با حساسیت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۵    
سینماپرس: در اولین جلسه هیات مدیره جدید انجمن بازیگران خانه تئاتر که دیروز برگزار شد، بهزاد فراهانی مجددا عهده دار ریاست این انجمن شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۵    
سینماپرس: بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با هشتگ های #مرضیه_هاشمی_را_آزاد_کنید، اقدام به تولید محتوا درباره او کرده و به رفتار غیرقانونی و وحشیانه پلیس آمریکا با این مجری آمریکایی ایرانی اعتراض ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۵    
سینماپرس: با گذشت 8 روز از دستگیری غیرقانونی خبرنگار شبکه پرس تی وی و رفتار غیرانسانی با وی، خانواده و جمعی از دوستان ایشان با انتشار پیامی خطاب به مقامات قضایی دادگاه امریکایی خواستار آزادی وی شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
سینماپرس: پنج مستندساز حاضر در سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر با انتشار بیانیه ای از مخاطبان این رویداد دعوت کردند تا به تماشای فیلم های مستند بنشینند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
سینماپرس: محمدمهدی عسگرپور از توقف تولید مسابقه تلویزیونی هنرپیشه و انجام مذاکره با مدیران صداوسیما در این باره خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۵    
سینماپرس: در کمتر از یک ساعت از آغاز بلیت فروشی فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بیش از 4 هزار و 500 نفر بلیت خریداری کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
سینماپرس: بیش از 97 درصد تصویربرداری مجموعه تلویزیونی مرگ خاموش در جنوب ایران به پایان رسید و گروه برای پایان تصویربرداری عازم یکی از کشورهای منطقه می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
سینماپرس: اولین پوستر بازی موبایلی انیمیشن سینمایی آخرین داستان با عنوان فره ایزدی منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۰    
سینماپرس: فیلم سینمایی خرگیوش به نویسندگی و کارگردانی مانی باغبانی از فردا اول بهمن ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۰    
سینماپرس: فیلم سینمایی پارادایس به کارگردانی علی عطشانی از 3 بهمن روی پرده می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۵    
سینماپرس: همزمان با آغاز پیش فروش بلیت های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، فایل فیلمشناخت و برنامه نمایش فیلم ها بر روی سایت و کانال جشنواره قرار گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۰    
سینماپرس: 61 اثر و 5 مجموعه به بخش مسابقه پوستر سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۰    
سینماپرس: برندگان جوایز سالانه انجمن تهیه کنندگان آمریکا شنبه شب و در چهار بخش معرفی شدند و فیلم کتاب سبز در میان آثار سینمایی موفق به دریافت جایزه شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۰    
سینماپرس: تونی مندز، مامور سابق سیا که کتاب آرگو: چگونه سیا و هالیوود با هم مهمترین کار نجات تاریخ را انجام دادند را نوشته بود، در گذشت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۵    
سینماپرس: جین فوندا، هنرپیشه باسابقه هالیوودی در اعتراض به سیاست ترامپ درباره کشیدن دیوار بین امریکا و مکزیک و دخالت در تحقیقات مولر گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۵    
سینماپرس: 119 کشور با 2278 اثر متقاضی حضور در دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۰    
سینماپرس: پوستر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر با طراحی آیدین قشلاقی منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۵    
سینماپرس: نشست ادبی دوپنجره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مصطفی رحماندوست در شهر گچساران برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۵    
سینماپرس: نمایش مش مش قلی خان به کارگردانی ناصر آویژه با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اجرا خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۰    
سینماپرس: مرحله نگارش فیلمنامه بی سر به کارگردانی کاوه سجادی حسینی به اتمام رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
سینماپرس: دیپلم افتخار بهترین کارگردانی گلوبال هند به فیلم کوتاه فروزان به کارگردانی میرعباس خسروی نژاد اهدا شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
سینماپرس: رعنا جوادی، آرش خاموشی و شادی قدیریان داوران بخش عکس پنجمین دوره جایزه فرشته شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
سینماپرس: با توجه به اینکه دبیر جشنواره سی و هفتم فیلم فجر بارها اعلام کرده که مشکلات بودجه ای وجود دارد اما سیمرغ ها در دبی ساخته شده اند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
سینماپرس: با حکمی از سوی حسین کرمی رییس مرکز سیما فیلم، بهرنگ ملک محمدی جایگزین غلامرضا الماسی در گروه فیلم و سریال این مرکز شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۵    
سینماپرس: جبار آذین منتقد و مدرس سینمای کشور همزمان با اکران 3 فیلم سینمایی تخته گاز به کارگردانی محمد آهنگرانی ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۰    
سینماپرس: تعدادی از سینماگران و کارشناسان فرهنگی کشور با انتقاد از ترویج ابتذال در سینما که مقصر اصلی آن مدیران سینمایی طی سال های اخیر هستند ضمن تأکید بر تخریب گری فیلم های مبتذل در جامعه موج ...