پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 2 اردیبهشت 1398 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 31 فروردین 1398 سینما پرس 1 خرداد 1398 سینما پرس 1 تیر 1398 سینما پرس 1 مرداد 1398 سینما پرس 31 شهریور 1398 سینما پرس 30 مهر 1398 سینما پرس 2 آبان 1398 سینما پرس 30 آذر 1398 سینما پرس 30 دی 1398 سینما پرس 30 بهمن 1398 سینما پرس 1 اسفند 1398 سینما پرس 1 اردیبهشت 1398 سینما پرس 2 اردیبهشت 1398 سینما پرس 3 اردیبهشت 1398 سینما پرس 4 اردیبهشت 1398 سینما پرس 5 اردیبهشت 1398 سینما پرس 6 اردیبهشت 1398 سینما پرس 7 اردیبهشت 1398 سینما پرس 8 اردیبهشت 1398 سینما پرس 9 اردیبهشت 1398 سینما پرس 10 اردیبهشت 1398 سینما پرس 11 اردیبهشت 1398 سینما پرس 12 اردیبهشت 1398 سینما پرس 13 اردیبهشت 1398 سینما پرس 14 اردیبهشت 1398 سینما پرس 15 اردیبهشت 1398 سینما پرس 16 اردیبهشت 1398 سینما پرس 17 اردیبهشت 1398 سینما پرس 18 اردیبهشت 1398 سینما پرس 19 اردیبهشت 1398 سینما پرس 20 اردیبهشت 1398 سینما پرس 21 اردیبهشت 1398 سینما پرس 22 اردیبهشت 1398 سینما پرس 23 اردیبهشت 1398 سینما پرس 24 اردیبهشت 1398 سینما پرس 25 اردیبهشت 1398 سینما پرس 26 اردیبهشت 1398 سینما پرس 27 اردیبهشت 1398 سینما پرس 28 اردیبهشت 1398 سینما پرس 29 اردیبهشت 1398 سینما پرس 30 اردیبهشت 1398 سینما پرس 31 اردیبهشت 1398 
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۴    
سینماپرس: 17 فیلمنامه کوتاه در دو بخش آزاد و اقتباسی در بخش مسابقه هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین رقابت می کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۹    
سینماپرس: نمایشگاه نگارگری امیرحسین آقا میری و جمعی از هنرجویان با عنوان شعبان در نگارخانه ابوالفضل عالی آغاز به کار کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۹    
سینماپرس: عرضه ی کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز شد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
سینماپرس: رئیس سازمان صداوسیما در پیامی، انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را تبریک گفت.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۹    
سینماپرس: معاون برون مرزی سازمان صداوسیما مرتضی شمسی را به عنوان مدیر شبکه الکوثر منصوب کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۹    
سینماپرس: زندگی غلامحسین امیرخانی از هنرمندان حوزه خط مستند شد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۴    
سینماپرس: مستند بیکار آفرین به کارگردانی محمدرضا فهیمی در دانشگاه امیرکبیر رونمایی می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۹    
سینماپرس: بزرگداشت علی اکبر صادقی هنرمند نقاش و پیشکسوت حوزه انیمیشن در جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۴    
سینماپرس: مجموعه تلویزیونی گاندو به کارگردانی آقای جواد افشار، در صف پخش کنداکتور شبکه3 قرار گرفته است. این مجموعه، فضایی جاسوسی و امنیتی دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۴    
سینماپرس: بر اساس آمارهای ارائه شده تنها 5 درصد بازی های دیجیتالی که در ایران مورد استفاده هستند بومی بوده و جامعه 23 میلیونی گیم بازان ایرانی که بیشتر آنان نیز در سنین شکل گیری شخصیتی هستند.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۹    
سینماپرس: بررسی ها نشان می دهد تمامی هزینه ها را، سفارت سوئیس بر عهده گرفته و برگزارکنندگان در تهران سود مالی قابل توجهی نصیبشان می شود بدون آنکه هزینه ای را متقبل شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
سینماپرس: علیرغم تدابیر امنیتی شبکه اچ بی او برای محافظت از سریال "بازی تاج و تخت"، بار دیگر اپیزود جدید و اطلاعاتی از روند قصه این سریال زودتر از موعد مقرر به بیرون درز پیدا کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۰    
سینماپرس: منوچهر شاهسواری با اشاره به قدرت سینما بیان کرد: کمتر پدیده ای در جهان معاصر می توان یافت که ترکیبی از صنعت، تجارت و خلاقیت باشد و من معتقدم که در سینما با یک قدرت نیز روبرو هستیم.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
سینماپرس: کتاب دولت ها چگونه به سینما کمک می کنند ترجمه گروهی از مترجمان و به کوشش شهاب اسفندیاری و فرزام امین صالحی در جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
سینماپرس: نایب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرگذاری جشنواره جهانی فیلم فجر در راستای دیپلماسی فرهنگی بیان کرد ...
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
سینماپرس: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان ایرلندی می گوید اکثر فیلم های باکیفیتی که در سینما می بینیم و در ذهنمان می مانند، بر مبنای اصول تاریخی و اخلاقی قرآن کریم یا کتاب مقدس هستند.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
سینماپرس: روسودان گلورژیدزه می گوید در جشنواره جهانی فیلم فجر می توانید فیلم های جالب توجه زیادی را تماشا کنید؛ فیلم هایی که جای دیگری امکان دیدنشان برای شما میسر نمی شود.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
سینماپرس: کارگردان مستند حقیقت: گمشده در دریا در نشست خبری گفت فیلمش تاکنون دچار ممیزی نشده است و به دنبال پخش بیشتر آن در عرصه جهانی است.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
سینماپرس: شبکه چهار سیما با برنامه کتاب4 در ایام برگزاری سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می دهد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
سینماپرس: صبح روز دوم اردیبهشت 1398 نشست رسانه ای شانزدهمین هفته تئاتر در عمارت تئاتر برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۴    
سینماپرس: زیلکه بوئر در کارگاه تخصصی طراحی صحنه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، بیان کرد: قبل از شروع فیلم باید خلاقیت داشت چون زمان تولید نمی شود زمانی برای فکر کردن روی طراحی ها صرف کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۰    
سینماپرس: کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز سوم اردیبهشت 1398 جشن چهل سالگی ش را با عنوان همسایه کتاب با حضور پژوهش گران، نویسندگان ...
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۰    
سینماپرس: مراسم اکران و رونمایی از نسخه مرمت شده فیلم سینمایی طلسم در بخش فیلم های کلاسیک مرمت شده سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور داریوش فرهنگ کارگردان این فیلم و تنی چند از بازیگران و ...
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۰    
سینماپرس: در چهارمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر و همزمان با تعطیلی نیمه شعبان، فیلم های جشنواره به نمایش درآمد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۵    
سینماپرس: مستند موتورسیکلت به کارگردانی فرحناز شریفی مقابل دوربین می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
سینماپرس: همزمان با برگزاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش چهار نمایشگاه تجسمی در شهر بابل از مجموعه آثار شاخص هنرمندان مازندران برای عموم به نمایش در خواهد آمد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۰    
سینماپرس: در نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش 8 فیلم از سینمای آذربایجان مرور می شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۰    
سینماپرس: باید به آینده فیلم کوتاه امیدوارتر بود. جشنواره های مطرح فیلم می تواند به ذائقه سازی در این راستا کمک کند و با تمرکز بر این گروه سینمایی فیلم کوتاه را به عنوان یک گروه سینمایی که توان اکران ...
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
سینماپرس: با حکم رئیس سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعضای هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته ها و کارکنان سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۵    
سینماپرس: دبیر جشنواره فیلم عمار گفت: اینکه تصویر واقعی از ایران به فضای سانسور شده اروپا و آمریکا و جهان ارائه کنیم، کار انقلابی است.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۵    
سینماپرس: جشنواره بیف اند سن در باری ایتالیا از انیو موریکونه استاد موسیقی فیلم تجلیل می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
سینماپرس: اجرای نمایش عروسکی جادوگر درخت انجیر هندی به کارگردانی احسان مجیدی در تالار هنر آغاز شد. همچنین اولین ماشین خیمه شب بازی ایران به راه افتاد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۵    
سینماپرس: محل برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب از کتابخانه ملی به ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) منتقل شد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
سینماپرس: تهیه کننده سریال نفوذ گفت: تصویربرداری فاز دو سریال نفوذ از اردیبهشت ماه در شمال کشور و لوکیشن داخلی سایت کبکان آغاز خواهد شد و این روزها مراحل پایانی پیش تولید و بازنگری در متن سریال را در ...
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
سینماپرس: کمپانی ام جی ام (مترو گلدوین مایر) در مورد او نوشت: او یک آینده نگر واقعی بود که فیلم هایی نظیر جیمز باند را به روی پرده سینما آورد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
سینماپرس: جشنواره جهانی فیلم فجر از سال ابتدایی برگزاری تاکنون درگیر حواشی بوده و همیشه حاشیه ها در این رویداد از متن آن پررنگ تر گردیده اما به نظر می رسد در این دوره حاشیه ها چندین برابر شده و با ...
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
سینماپرس: داود توحیدپرست کارگردان سینما در خصوص سرنوشت عیدی میلیاردی که وزارت ارشاد برای تقسیم کردن آن میان اعضای خانه سینما در اختیار دست اندرکاران این نهاد قرار داده اما معلوم نیست این پول دقیقا چه ...
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
سینماپرس: اولین نمایش خصوصی سوم آذرشهر به کارگردانی کامبیز صفاری با حضور مهمانان خارجی در بنیاد سینمایی فارابی و سالن 5 سینمای چهارسو نمایش داده شد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۵    
سینماپرس: محمد قاصداشرفی رئیس انجمن سینماداران خبر داد: آیین نامه مرتبط با قوانین راه اندازی و اداره سالن های سینمایی که نسخه اولیه آن در سال 45 به تصویب رسیده بود پس از 53 سال بازنویسی شد.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۵    
سینماپرس: محمدباقر مفیدی کیا: سلبریتی ها این روزها تبدیل به معضل شده اند. بعضی بازیگران و خواننده ها به واسطه شهرت شان برای بعضی گروه های سنی مرجعیت فکری و سبک زندگی پیدا می کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
سینماپرس: جشنواره چهاردهم و ششمین اجلاس جهانی صدا در ساختمان شهدای رادیوی سازمان صدا و سیما، افتتاح شد.