پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 18 فروردین 1397 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 31 اردیبهشت 1397 سیتنا 31 خرداد 1397 سیتنا 31 تیر 1397 سیتنا 31 مرداد 1397 سیتنا 31 شهریور 1397 سیتنا 30 مهر 1397 سیتنا 30 آبان 1397 سیتنا 1 آذر 1397 سیتنا 30 دی 1397 سیتنا 1 بهمن 1397 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1397 سیتنا 2 فروردین 1397 سیتنا 3 فروردین 1397 سیتنا 4 فروردین 1397 سیتنا 5 فروردین 1397 سیتنا 6 فروردین 1397 سیتنا 7 فروردین 1397 سیتنا 8 فروردین 1397 سیتنا 9 فروردین 1397 سیتنا 10 فروردین 1397 سیتنا 11 فروردین 1397 سیتنا 12 فروردین 1397 سیتنا 13 فروردین 1397 سیتنا 14 فروردین 1397 سیتنا 15 فروردین 1397 سیتنا 16 فروردین 1397 سیتنا 17 فروردین 1397 سیتنا 18 فروردین 1397 سیتنا 19 فروردین 1397 سیتنا 20 فروردین 1397 سیتنا 21 فروردین 1397 سیتنا 22 فروردین 1397 سیتنا 23 فروردین 1397 سیتنا 24 فروردین 1397 سیتنا 25 فروردین 1397 سیتنا 26 فروردین 1397 سیتنا 27 فروردین 1397 سیتنا 28 فروردین 1397 سیتنا 29 فروردین 1397 سیتنا 30 فروردین 1397 سیتنا 31 فروردین 1397 
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۵    
سازمان نظارت بر اینترنت روسیه که نزدیک به یک ماه پیش پیام رسان تلگرام را فیلتر کرد، حالا به فیلترینگ اپلیکیشن های فیلترشکن روی آورده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۰    
تصور ذهنی شما از وضعیت مشاغل در سایر کشورهای دنیا چیست؟ شبکه CNN در ابتدای سال میلادی جدید اقدام به انتشار فهرستی از مشاغل درآمدزا در کشورهای پیشرفته جهان کرد که در سال گذشته برای متخصص های این رشته ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۲    
اردیبهشت امسال سه کنسرت از سهیل نفیسی، رحیم شهریاری و محسن شریفیان در تهران برگزار می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۰    
سایتی با عنوان luxuryniyum در حالی از نیمه اسفندماه 96 آغاز به کار کرده است که در وهله اول برای عضویت در این سایت، از افراد تقاضای 5 میلیون تومان حق عضویت می کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۱:۰۹    
یک تابلوی نقاشی رنگ روغن اثر آدولف هیتلر ، رهبر آلمان نازی، هفته آینده در مزایده ای در آلمان به فروش می رسد. این نقاشی منحصر به فرد را هیتلر در جنگ جهانی اول از معشوقه فرانسوی خود کشید.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۱:۰۴    
عداد زیادی از طرفداران آریان خان پس از اطلاع از حضور او در لندن در فرودگاه لندن او را محاصره کرده و با او عکس سلفی گرفتند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۳:۴۹    
هفته مد در شهر ریاض از تاریخ 10 آپریل آغاز خواهد شد و به مدت چهار روز ادامه می یابد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۴    
محمود واعظی می گوید: یک نکته را هم فراموش نکنید، بالاخره میلیون ها ایرانی در حال حاضر از تلگرام و سایر پیام رسان های روز دنیا استفاده و نیازهای ارتباطی خود را از طریق آن رفع می کنند ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۹    
مهران مدیری که هر شب برنامه دورهمی را از شبکه نسیم به روی آنتن می برد، دو شب پیش، از ایمان مرآتی به عنوان میهمان برنامه اش دعوت کرد تا با او به سبک و سیاق همه برنامه هایش به گفت وگو بنشیند ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۹    
بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل سوء استفاده های مجازی از خودش به پلیس فتا شکایت کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۹    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در بخش توسعه دولت الکترونیک کار سنگینی را در دو ماهه پایان سال 96 انجام دادیم و در نهایت 21 کلان پروژه برای توسعه دولت الکترونیک نهایی شد و به تصویب وزیر ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۹    
در پی وقوع حملات سایبری جهانی، شبکه ی شرکت ارتباطات زیرساخت با توجه به تمهیدات از قبل پیش بینی شده هیچ گونه آسیبی ندیده و اختلالی در زیرساخت های شبکه های ارتباطی این شرکت مشاهده نشده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۴    
وینفرد شفر، با تقلب از روی دست کی روش، بیانیه داد. او روز جمعه، ساعاتی پیش از بازی با سیاه جامگان این بیانیه را منتشر کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۴    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی بسته است برخی بازیکنان ما را نشانه گرفته اند تا آنها را خارج کنند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۵    
پس از گذشت چند روز از هجوم کاربران ایرانی برای دانلود و نصب اپلیکیشن تم تم، این پیام رسان روسی در ایران فیلتر شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۵    
در پی حمله ی سایبری شب گذشته، رایتل اعلام کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده، حمله ی مذکور هیچگونه اختلالی در سرویس دهی و خدمات دهی این اپراتور وارد نکرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۷    
پس از ممنوعیت پخش سریال های ترکیه ای توسط عربستان سعودی، دانشگاه الازهر نیز به عنوان بزرگ ترین مرکز دینی جهان اهل سنت اعلام کرد که سریال های ترکیه ای تهدید جدی برای عموم مردم است و به فرهنگ مصر و ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۲    
بازیگر سرشناس بالیوود پس از دو شب زندانی بودن، از سوی دادگاه با رای پذیرش آزادی مشروط روبه رو و به قید ضمانت آزاد شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۳۷    
سرپرست دفتر امور تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از افزایش چهار سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر دو پنجم دریاچه ارومیه آب دارد اما دریاچه کم عمق است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۲    
مریم که به میهمانی شبانه در نیاوران رفته بود با سقوط از برج اعیانی کشته شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۲    
دل باخته شده بود و می گفت اگر به دختر موردعلاقه اش نرسد، خودش را می کشد. خانواده راضی نبودند؛ اما گوشش بدهکار این حرف ها نبود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۷    
مرد جوان برای تصاحب ثروت همسر سابقش، چند خلافکار را اجیر کرد و با اجاره آمبولانسی خصوصی او را به بیمارستان روانی برد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۷    
یک هوادار مرد که با پوشش نسبتاً زنانه در ورزشگاه ثامن حاضر شده بود مورد واکنش هواداران قرار گرفت اما در نهایت مشخص شد که این فرد یک آقا است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۲    
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از برد 1-4 تیمش مقابل رم در دور یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در داخل رختکن صحبت های جالب توجهی را بر زبان آورد و اعتراف عجیبی کرد ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۷    
در بسیاری از فرهنگ ها، عدد 9 نشانه رسیدن به کمال است. نشانه تکمیل تاریخی که از 1 آغاز شده و تا 8 ادامه پیدا کرده است ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با توجه به حمله سایبری شب گذشته (17 فروردین ماه 97) به ضرورت تجدید نظر در نظام های پیشگیری از حملات سایبری، تاکید کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۷    
در پی حمله سایبری شب گذشته به مراکز داده های جهانی، همراه اول اعلام کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده، هیچگونه اختلالی در سرویس دهی این اپراتور ایجاد نشده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۷    
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: پشت هر موفقیتی، حمایت وجود دارد، از این رو، حمایت، مولفه اصلی رشد فناوری و شکوفایی اقتصادی محسوب می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۷    
با توجه به وقوع حمله سایبری شب گذشته (17 فروردین ماه 97) مواردی جهت تنویر افکار عمومی اعلام می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۲    
بهرام زند صداپیشه پیشکسوت که با صدای گرمش به شخصیت های سینمایی بسیاری جان بخشیده بود، در 69 سالگی دار فانی را وداع گفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۷    
امروز در سومین هفته و پایان تعطیلات نوروزی، بازارهای سه گانه تحولات مثبتی را به ثبت رساندند. در اولین واکنش به شایعات افزایش قیمت ها ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۷    
پاول دوروف اخذ تابعیت انگلیس را رد کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۲    
سازمان نظارت بر ارتباطات و فناوری اطلاعات روسیه به طور قانونی از تلگرام شکایت کرده تا آن را مسدود کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۷    
شرکت اپل تلاش برای تولید مدل جدید رایانه مک بوک پرو را آغاز کرده، اما عرضه این رایانه پرطرفدار به بازار تا قبل از سال 2019 رخ نخواهد داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۲    
Huawei نتایج مالی خود را برای سال 2017 منتشر کرد و از رشد تجاری خود خبر داد. درآمد سالانه شرکت حدود 92.5 میلیارد بوده که این مقدار نسبت به سال 2016 در حدود 15.7 درصد افزایش داشته است ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۲    
قرعه کشی آخرین مرحله جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه روز چهارشنبه مورخ 22 فروردین ماه برگزار و 360 برنده این مرحله از جشنواره معرفی خواهند شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۲    
شبکه اجتماعی توئیتر از تعلیق بیش از یک میلیون حساب کاربری از سال 2015 به اتهام ترویج تروریسم خبر داد و تاکید دارد برای ناامن کردن این مکان برای خشونت طلبان تلاش می کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۲    
فیس بوک به منظور جلوگیری از وقوع یک رسوایی دیگر، این بار جلوی همکاری و نفوذ یک موسسه تحقیقاتی کانادایی به اطلاعات شخصی کاربرانش را گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۲    
شرکت ال جی درصدد تولید گوشی جدیدی به نام جی 7 تین کیو همراه با یک دکمه ویژه هوش مصنوعی و کارکردهای منحصر به فرد است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۷    
بیش از 3100 کارمند گوگل با امضای نامه ای به همکاری این شرکت با پروژه های وزارت دفاع آمریکا اعتراض کرده اند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۲    
وب سایت های وزارت دفاع هند و چند سازمان دیگر دچار اختلال شده اند به طوری که یک کاراکتر زبان چینی همراه پیام اختلال در آن نمایش داده می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: هسته شبکه ملی اطلاعات در شرکت ارتباطات زیرساخت و نیز شبکه اپراتورهای موبایل به دلیل توجه به هشدار و انجام اقدامات از حمله در امان بوده اند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۷    
فیس بوک اعلام کرده است که قابلیت حذف پیام های ارسال شده در ماه های اتی به پیام رسان فیس بوک مسنجر افزوده خواهد شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۸    
تعداد اپلیکیشن های موجود در فروشگاه اینترنتی اپ استور اپل برای نخستین بار با کاهش قابل ملاحظه ای رو به رو شده و بدین ترتیب از رقابت با پلی استور گوگل جا مانده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۸    
شرکت ایسوس باریک ترین لپ تاپ برای اجرای بازی های ویدئویی را عرضه کرد که در آن از سخت افزار قدرتمند و به روز استفاده شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۳    
سازمان نظارت بر ارتباطات روسیه از دادگاه خواسته است دسترسی به پیام رسان تلگرام را در این کشور محدود کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
فیس بوک که مدیرعامل آن، مارک زاکربرگ قرار است هفته آینده برای پاسخ گویی به کنگره آمریکا برود اعلام کرده برای مقابله با انتشار اخبار جعلی و سوء استفاده از اطلاعات کاربران خود ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۷:۲۸    
کارشناسان می گویند پیاده یا با دوچرخه به سرِکار رفتن شاید آنقدرها هم که ما تصور می کنیم طولانی و زمان بَر نباشد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۳:۴۸    
آسیب پذیری موجود در قابلیت smart install client تجهیزات سری 3x و 4x شرکت سیسکو موجب شده مهاجمین بتوانند با استفاده از اکسپلویت منتشر شده نسبت به اجرای کد از راه دور بر روی روتر سوئیچ ها اقدام نموده و ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۲۳    
ارزش گذاری انجام شده درباره تیم های ملی مختلف حاضر در جام جهانی نشان می دهد که تیم ملی ایران در میان تیم های حاضر در گروه B جام جهانی 2018، آخرین تیم از حیث قیمت است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۰:۴۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اعلام خبر حمله سایبری امشب به برخی از مراکز داده کشور، گفت: تا کنون بیش از 95 درصد مسیریاب های متاثر از حمله به حالت عادی بازگشتند و سرویس دهی را از سر گرفتند.