پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 3 مرداد 1397 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 31 فروردین 1397 سیتنا 31 اردیبهشت 1397 سیتنا 31 خرداد 1397 سیتنا 31 تیر 1397 سیتنا 31 شهریور 1397 سیتنا 30 مهر 1397 سیتنا 30 آبان 1397 سیتنا 1 آذر 1397 سیتنا 30 دی 1397 سیتنا 1 بهمن 1397 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 مرداد 1397 سیتنا 2 مرداد 1397 سیتنا 3 مرداد 1397 سیتنا 4 مرداد 1397 سیتنا 5 مرداد 1397 سیتنا 6 مرداد 1397 سیتنا 7 مرداد 1397 سیتنا 8 مرداد 1397 سیتنا 9 مرداد 1397 سیتنا 10 مرداد 1397 سیتنا 11 مرداد 1397 سیتنا 12 مرداد 1397 سیتنا 13 مرداد 1397 سیتنا 14 مرداد 1397 سیتنا 15 مرداد 1397 سیتنا 16 مرداد 1397 سیتنا 17 مرداد 1397 سیتنا 18 مرداد 1397 سیتنا 19 مرداد 1397 سیتنا 20 مرداد 1397 سیتنا 21 مرداد 1397 سیتنا 22 مرداد 1397 سیتنا 23 مرداد 1397 سیتنا 24 مرداد 1397 سیتنا 25 مرداد 1397 سیتنا 26 مرداد 1397 سیتنا 27 مرداد 1397 سیتنا 28 مرداد 1397 سیتنا 29 مرداد 1397 سیتنا 30 مرداد 1397 سیتنا 31 مرداد 1397 
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۵    
ادعای زن جوان که از مرد مسافرکشی به اتهام آدم ربایی، سرقت اموال و آزار و اذیت شکایت کرده است، بررسی می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۰    
مردی به همسر خود به همراه دوستش تعرض کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۱    
گوگل مشغول آزمایش فناوری است که با کمک الگوریتم های ماشین یادگیری غلط های کاربران در گوگل داک را ردیابی و اصلاح می کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۱    
اوبر اعلام کرده از زمان تاسیس تا ماه گذشته 10 میلیارد سفر انجام داده است. این سفرها نه تنها برای جابجایی افراد بلکه برای ارسال غذا نیز انجام شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۰    
چین پس از پایان مهلت ایرلاین های آمریکایی برای تغییر نام تایوان به چین تایپه و خودداری از اصلاح نام این منطقه، مجوز پرواز آنها را لغو می کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۵    
قهرمان لیگ برتر انگلیس به دنبال جذب دنیل ارزانی است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۰:۵۵    
دولت فدرال آمریکا 500 بیتکوین که به ایرانیان تعلق داشته را مصادره کرده است. ارزش این بیتکوین ها چیزی بالغ بر 25 میلیارد ریال در زمان خرید آن ها بوده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۰:۵۰    
پایگاه اطلاع رسانی بازار بزرگ ایران "ایران مال" در شامگاه سه شنبه دوم مرداد سال جاری، در شب میلاد حضرت امام رضا (ع) طی آیین خاصی ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۰:۳۵    
رئیس اداره اجتماعی پلیس فتای ناجا گفت: شهروندان در استفاده از سایت های فروش کالا و نیازمندی های آنلاین، همچون دیوار و شیپور مراقب و هوشیار باشند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۰:۳۰    
ایلنا نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ذیحق ترین جا برای واردات شستاست، گفت: کدام شرکت را در ایران سراغ دارید که 50 میلیون ذینفع داشته باشد و سودش را میان آنها تقسیم کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۰    
مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید تیام و جپارف در آمدن به ایران بدقولی کردند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش برای عرضه 100 هزار گوشی توقیف شده به بازار تا پایان هفته خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۵    
طرح غزال شرکت مخابرات ایران با مزایای سرعت بیشتر و زمان استفاده بیشتر بدون افزایش تعرفه، آماده استفاده توسط مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۰    
مرد شیاد که به بهانه پرداخت بن کارت دو میلیونی زنان سالخورده را فریب داده و طلاهایشان را سرقت می کرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۰    
مهاجم سنگالی استقلالی ها برخلاف اظهارات مدیربرنامه اش با ارسال نامه ای به باشگاه از جدایی خود بعد از پرداخت بند آزادسازی خبر داده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۵    
مدیرعامل ذوب آهن موافقت اولیه خود را برای انتقال مهاجم تیمش به استقلال اعلام کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۰    
کاپیتان پرسپولیس که برای سومین بار پیاپی به عنوان برترین مدافع لیگ ایران جایزه خود را دریافت کرده، به اظهارات بهاروند در خصوص انتقاداتش پاسخ داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۰۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آماده شدن اساسنامه پست بانک برای تصویب در هیات دولت خبر داد و خطاب به کارکنان پست بانک ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۵    
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت در تمام مراکز مخابراتی کشور به صورت حضوری ویا با مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir بدون محدودیت انجام می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۰    
خداداد عزیزی ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا گفت: این بازی برای ما سخت است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۰    
مجری شبکه خبر در خصوص پوشش نماینده لنگرود در برنامه ی زنده تیتر امشب که با واکنش کاربران همراه بود توضیح کوتاهی ارائه کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۰    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، گفت: برای حوزه اشتغال بیش از 60 هزار و 400 میلیون تومان تسهیلات و بودجه اختصاص یافته است که باید به سمت رسته های شغلی دارای کشش در دوران تحریم هدایت شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۰    
همایش مدیران پست بانک ایران با حضور معاون توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۰    
همزمان با برگزاری همایش مدیران پست بانک ایران، تفاهمنامه هایی بین پست بانک و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضاء رسید.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۰    
گویندگان و دوبلورهای تلویزیون با برپایی جشن تولد حسین عرفانی را شگفت زده کردند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۵    
ایوانکا ترامپ، به زودی برند تجاری خود را می بندد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۵    
شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با اپراتورهای تلفن همراه و ثابت کشور، ظرفیت های ارتباطی مورد درخواست آنان را برای ارتقای کیفیت ارتباطات مشترکان در ایام ملی و مذهبی تامین می کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۵    
ایرانسل همزمان با ارائه بسته های جدید برای مصرف کنندگان اینترنت ثابت (TD-LTE) قیمت بسته های اینترنت ثابت نسل های 4 و 4.5 خود را کاهش داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل گوگل به تازگی از ظرفیتهای بالای مالی سرویس ترجمه آنلاین گوگل (google translate) گفته است که می تواند تبدیل به یکی از بزرگترین منابع درآمدی این شرکت شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۰    
واتس اپ نسخه جدیدی را برای کاربران آیفون منتشر کرده که به واسطه آن قادر خواهند بود با بهره گیری از دستیار صوتی سیری، برای گروههای واتس اپ پیام بفرستند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۰    
شیائومی از یک ساعت هوشمند مخصوص کودکان رونمایی کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۵    
اعضای گروه تروریستی داعش با انتشار عکس هایی ساختگی، سر بریده رئیس فیس بوک "مارک زاکربرگ" را به تصویر کشیدند و نوشتند: برو به جهنم مارک!
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۵    
بعد از انتصاب رییس کل جدید بانک مرکزی و خداحافظی رسمی امروز ولی الله سیف، بازار ارز به این تغییر واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۵    
مدیرعامل پست بانک ایران با بیان اینکه محور همایش را نقش پست بانک ایران در حمایت از اشتغال پایدار انتخاب کردیم ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۵    
مدافع جوان و ملی پوش استقلال با وجود پافشاری سران این باشگاه برای بازگشت به ایران و عدم امضای قرارداد با ترابوزان اسپور جایی در تفکرات تاکتیکی سرمربی آلمانی ندارد ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۰    
دمی لواتو، خواننده سرشناس موسیقی پاپ ساعاتی قبل به دلیل مصرف بیش از حد هروئین اوردوز کرد و به بیمارستان منتقل شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۰    
اپل در واکنش به مشکل و نقص فنی مک بوک پرو 2018، ضمن تایید این مساله اعلام کرد که قصد دارد با انتشار زودهنگام یک به روزرسانی نرم افزاری آن را برای همیشه برطرف کند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۵    
محققان به تازگی دریافته اند که گرمایش زمین و افزایش آب دریاها علاوه بر خطراتی که برای محیط زیست ایجاد خواهد کرد، موجب نابودی زیرساختهای اینترنت در جهان نیز خواهد شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۰    
ستاره سنگالی استقلال چندین هفته از تمرینات دور بوده و شرایط آمادگی او برای فصل جدید همچنان مبهم است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۵    
این روزها قطعی های هر روزه برق گرفتاری هایی را برای شهروندان بویژه آنها که از آسانسور استفاده می کنند بوجود آورده و تعداد عملیات نجات از آسانسورهای دربسته را در فعالیت های روزانه آتش نشانان افزایش ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۰    
با اقدام شرکت آلمانی، قرارداد ترکمانچای گونه فدراسیون فوتبال با این شرکت آلمانی به پایان رسید و فضا برای ورود سایر برندهای تامین لباس ورزشی باز شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی به افرادی که به منظور سرمایه گذاری در حوزه املاک در کشورهای همسایه سرمایه شان را از کشور خارج می کنند، هشدار داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۵    
همراه اول در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، با شعار هوشمندی، همراه اول تو حضور می یابد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۵    
افزایش قیمت مسکن در ماه های سال جاری روند قابل ملاحظه ای را طی کرده است،
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۵    
وزیر کشور آلمان با اشاره به گزارش آژانس اطلاعات داخلی این کشور مدعی شد: ایران یکی از کشورهای حمله کننده سایبری به آلمان است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۵    
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه تا 5 سال آینده 50 درصد معاملات دنیا با ارز دیجیتال انجام می شود، گفت: ارز دیجیتال بستری برای انتقال وجه به شمار می رود ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۵    
کدهای منبع یک تروجان خطرناک بانکی که از طریق گوشی های اندرویدی منتشر می شود در فضای مجازی منتشر شده و به نگرانی ها در مورد افزایش سواستفاده از این تروجان دامن زده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۵    
با کشف جسد یک مرد ثروتمند در خانه ویلایی بخش چندار ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۵    
مردی به جرم تعرض به خانم معلمی که برای پیدا کردن کار به تهران آمده بود صبح دیروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۱:۰۱    
شرکت سایپا از محصول جدید خود با نام رهام در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی کرد. این شرکت مدعی است این خودرو اولین خودرو در ایران است که بر اساس یک پلتفرم کاملاً ایرانی طراحی شده است ...