جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۳:۰۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 22 مرداد 1398 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 31 اردیبهشت 1398 سیتنا 31 خرداد 1398 سیتنا 31 تیر 1398 سیتنا 31 شهریور 1398 سیتنا 30 مهر 1398 سیتنا 1 آبان 1398 سیتنا 1 آذر 1398 سیتنا 30 دی 1398 سیتنا 30 بهمن 1398 سیتنا 1 اسفند 1398 سیتنا 1 مرداد 1398 سیتنا 2 مرداد 1398 سیتنا 3 مرداد 1398 سیتنا 4 مرداد 1398 سیتنا 5 مرداد 1398 سیتنا 6 مرداد 1398 سیتنا 7 مرداد 1398 سیتنا 8 مرداد 1398 سیتنا 9 مرداد 1398 سیتنا 10 مرداد 1398 سیتنا 11 مرداد 1398 سیتنا 12 مرداد 1398 سیتنا 13 مرداد 1398 سیتنا 14 مرداد 1398 سیتنا 15 مرداد 1398 سیتنا 16 مرداد 1398 سیتنا 17 مرداد 1398 سیتنا 18 مرداد 1398 سیتنا 19 مرداد 1398 سیتنا 20 مرداد 1398 سیتنا 21 مرداد 1398 سیتنا 22 مرداد 1398 سیتنا 23 مرداد 1398 سیتنا 24 مرداد 1398 سیتنا 25 مرداد 1398 سیتنا 26 مرداد 1398 سیتنا 27 مرداد 1398 سیتنا 28 مرداد 1398 سیتنا 29 مرداد 1398 سیتنا 30 مرداد 1398 سیتنا 31 مرداد 1398 
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: از اول شهریور ماه میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه ها در کل کشور کاهش یافته است و افراد در هر بار سوختگیری می توانند 30 لیتر سوخت دریافت کنند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۰    
رئیس پلیس فتای استان اردبیل از شناسایی خانمی که از طریق صفحه اینستاگرام اقدام به هتک حیثیت خواستگار قبلی خود کرده بود، خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت توسعه صنایع مبتنی بر شرکت های دانش بنیان و فنآوری های بومی تأکید کرد و گفت: این توسعه می تواند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مد نظر قرار گیرد ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۸    
با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر اهدای اینترنت رایگان یک ساله به خبرنگاران، مدیران مسئول رسانه های فعال، باید نسبت به ثبت اسامی و اطلاعات خبرنگاران برای دریافت اینترنت رایگان اقدام کنند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۰    
رئیس آموزش و پرورش گیلانغرب گفت: یکی از داوطلبان کنکور روز سه شنبه در حین انتخاب رشته در یکی از دفاتر اینترنتی تعیین رشته سطح شهرجان باخت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۵    
عشق ممنوعه به زن جوانی کافی بود تا در صحنه یک جنایت، مردی را در برابر اتهام قتل قرار دهد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۰    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به هدف گذاری دشمنان در زمینه اقتصاد و مباحث قدرت نرم برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۰    
کاپیتان سرخ پوشان پایتخت نمی خواهد ترک عادت کند و بازهم از دست های پشت پرده سخن به میان آورد و به هواداران تیمش هشدار داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۰    
مهدی ترابی فصل گذشته در 7 پست مختلف بازی کرد.بهترین عملکرد ترابی در 3 مسابقه ای بود که به عنوان هافبک راست بازی کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۰    
دنیل استوریج مهاجم سابق لیورپول 13 پیشنهاد دارد، ولی هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۵    
بر اساس جدیدترین گزارش شاخص جهانی نوآوری در سال 2019، ایران در دو دهه اخیر در تولید علم تحولی چشمگیر داشته و به رتبه های برتر دنیا در حوزه های پیچیده ای نظیر فناوری نانو رتبه 4، مهندسی پزشکی رتبه 12 ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های مهم و حساس فضای مجازی در روزگار امروز، گفت: جهان سایبر کوچک و بی اهمیت نیست بلکه آینده کودکان و نوجوانان ما در آن خلاصه می شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: اتفاق مهمی در دنیا در حال وقوع است تحت عنوان انقلاب صنعتی چهارم که شواهد نشان می دهد این انقلاب ظرف ده سال آینده به بلوغ می رسد ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۰    
آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال باوجود مطرح شدن بحث استعفایش، امروز هم در تمرین آبی پوشان حضور یافت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۵    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از کاهش 40 درصدی هزینه دفتر مدیرعامل در سال 97 در مقایسه با سال 96 خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۵    
در هشت ماه گذشته 31 شرکت تابعه شستا 5 هزار و 239 میلیارد تومان افزایش سرمایه داشتند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۵    
محسن فروزان گفت: وقتی پیشنهاد خوب داخلی دارم منطقی نیست به لیگ های کوچک خارجی بروم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۵    
به بهانه انتشار عکس یک بازیگر ناشناخته با حضور تیم تشریفات و بادیگارد در فضای مجازی سراغ استدلال سلبریتی هایی رفتیم که از این طریق سر خط اخبار قرار گرفتند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۸:۱۵    
گابریل کالدرون که به خوبی از فوتبال عربستان شناخت دارد، به مدیران پرسپولیس گفته: الاهلی برانکو را اذیت می کند. کار کردن در عربستان به این سادگی ها نیست.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۸:۱۵    
به ندرت می توان مصاحبه ای پر و پیمان از عادل در طول این سال ها پیدا کرد و غالبا آرشیوها در این زمینه شهادت نخواهند داد ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۵    
ناراحتی استراماچونی به خاطر فراهم نشدن مقدمات حضور مدافع مدنظرش در ایران، امری منطقی است اما در این ماجرا دلیل دیگری هم عنوان شد که نشان می دهد مدیران استقلال باید فکری برای حل حواشی مشابهی که شفر هم ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۰    
یک روزنامه ایتالیایی اعلام کرد که آندره استراماچونی روی تصمیمش برای جدایی از استقلال باقی مانده و مذاکره مدیر برنامه وی با این باشگاه برای فسخ قرارداد ادامه دارد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۰    
درحالی قیمت ارز در بازار داخلی روند باثباتی را طی می کند که افزایش قیمت جهانی طلا باعث افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۷:۳۵    
جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی از احتمال جدایی استراماچونی به دلیل برخی اختلافات در فصل نقل وانتقالات خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با دستور رئیس جمهور برکنار شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی قوه قضاییه، مطرح شدن برخی اخبار مبنی بر فیلترشدن اینستاگرام به نقل از معاون اول دادستان کل کشور را رد کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان مرکزی خواستار رفع مشکلات پوشش ارتباطی به ویژه در جاده ها و روستاها در حداقل زمان ممکن شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۴:۵۰    
اجرای رومینگ ملی با این هدف که در صورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه ای، بتوان از آنتن اپراتور دیگر استفاده کرد، در سه ماهه اول سال جاری بیش از 9 میلیون مکالمه را ترتیب داده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۵    
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه تلویزیونی "زنده باد زندگی" شبکه دوم سیما با تاکید بر ضرورت همسویی سیاست های اقتصادی با نوع عملکرد مدیران در مرحله اجرا ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۵    
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: ظرفیت های لازم برای گسترش همکاری های صنعتی با یونیدو و سایر کشورها وجود دارد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر، گفت: در مرحله دوم طرح ملی فهام، به منظور جمع آوری دقیق اطلاعات مصرفی مشترکان و ارائه برق با ولتاژ و کیفیت مناسب به آنها ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۰    
به دنبال توافق گوگل با نهادهای نظارتی در امریکا، این شرکت بین 20 تا 500 دلار به تمامی مالکان گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال غرامت پرداخت می کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۰    
دامنه خطرات ناشی از حملات سایبری و باج افزاری به دوربین های عکاسی هم کشیده شده و این کار از طریق پورت یو اس بی و شبکه های وای فای ممکن است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۰    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای تامین هزینه ها در شرایط تحریم دست در جیب مردم نکردیم، گفت: می خواهیم بروکراسی و دیوانسالاری اداری را متوقف کرده و اولویت های توسعه ای را مد نظر قرار دهیم ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۵    
تعدادی از نمایندگان مجلس انگلیس به دنبال تصویب قانونی هستند که به موجب آن استفاده از هندز فری های سیار هم در حین رانندگی در این کشور ممنوع می شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۵    
یک عضو هیات علمی گروه ارتباطات نوری پژوهشکده فناوری ارتباطات پژوهشگاه ICT، ضمن اشاره به آخرین وضعیت پروژه بومی سازی تجهیزات انتقال فیبر نوری، تاکید کرد: به محض تحقق بومی سازی این تجهیزات ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اعلام آغاز ارائه ی بسته های اینترنت ویژه "قربان تا غدیر"، اظهار داشت: به منظور قدردانی از همراهی و وفاداری مشتریان شرکت ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۰    
گوگل به کاربران دستگاه های اندروید اجازه می دهد بدون وارد کردن پسورد و فقط با استفاده از حسگر اثرانگشت دستگاه، از برخی سرویس های وب محور این شرکت استفاده کنند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۰    
اسناد فاش شده در سنای آمریکا نشان می دهد هواوی یک شرکت حقوقی را استخدام کرده تا درباره تحریم های تجاری آمریکا لابی گری کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۰    
دلایل زیادی موجب شده که شرکت اپل بیش از یک سوم کل بازار گجت های پوشیدنی در جهان را به خود اختصاص دهد و فاصله فاحشی با دیگر شرکت ها ایجاد کند.